Filtrowanie pytań

Wybierz zawód, aby zobaczyć dostępne kwalifikacje

Zarządzanie kampanią reklamową

Wypowiedź przytoczona w ramce jest charakterystyczna dla klienta typu

„Potrzebuję strony internetowej, responsywnej z zastosowaniem systemu zarządzania treścią. Proszę zaproponować kilka strategii pozycjonowania strony, a wybiorę najlepszą dla mojej firmy."

A. problemowego.
B. "ja".
C. osobistego.
D. "inni".
Zarządzanie kampanią reklamową

Jednym z zadań agencji reklamowej względem klienta jest dostarczenie mu storyboardu z przedstawioną ścieżką dźwiękową. W celu realizacji tego zadania opiekun klienta w agencji reklamowej powinien udostępnić klientowi

A. layout
B. animatic
C. storyboard
D. key Visual
Zarządzanie kampanią reklamową

Aplikacja komputerowa, która pozwala na stworzenie pokazu slajdów ilustrujących ofertę sprzedaży z animacjami oraz różnorodnymi efektami przejścia, to

A. program do obliczeń
B. system do zarządzania bazą danych
C. edytor tekstowy
D. program do prezentacji multimedialnych
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa na zlecenie klienta stworzyła plakat promocyjny. Na plakacie użyto różnych odcieni tego samego koloru. Wykorzystana technika łączenia kolorów to zestawienie

A. prostolinijne
B. kontrastowe
C. monochromatyczne
D. harmonijne
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja marketingowa, specjalizująca się w analizach rynku, założyła, że całkowity zasięg odpowiada efektywnemu zasięgowi reklamy. Z tego wynika, że właściwa częstotliwość reklamy wynosi

A. 2
B. 3
C. od 1,1 do 2
D. 1
PGF.08 Pytanie 370
Zarządzanie kampanią reklamową

Czy redakcja tygodnika ma możliwość odmowy publikacji ogłoszenia oraz reklamy, jeżeli ich zawartość lub forma są niezgodne z kierunkiem programowym lub charakterem wydania?

A. Nie, ponieważ wszystkie podmioty na rynku muszą być traktowane według tych samych zasad
B. Nie, ponieważ w Polsce nie ma żadnego przepisu, który uprawniałby redakcje czasopism do takiego działania
C. Tak, ponieważ zezwalają jej na to zapisy ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe
D. Tak, ponieważ regulują to zapisy ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
Zarządzanie kampanią reklamową

W przypadku, gdy sprzedaż jest dokumentowana za pomocą kasy fiskalnej, paragon wydrukowany powinien być przekazany

A. klientom, których zakup będzie wynosić więcej niż 10 zł
B. każdemu kupującemu
C. kupującym, którzy mają prawo do rabatu przy zakupie
D. klientom, którzy wyrażą taką prośbę
Zarządzanie kampanią reklamową

Organizacja, która zamierza zwiększyć sprzedaż swoich istniejących produktów na aktualnych rynkach, wdroży strategię

A. cen wysokich
B. dywersyfikacji rynkowej
C. zbierania śmietanki rynkowej
D. penetracji rynkowej
PGF.08 Pytanie 373
Zarządzanie kampanią reklamową

Przepisy uznające za nieuczciwą reklamę komunikaty odwołujące się do emocji konsumentów poprzez wzbudzanie strachu lub wykorzystanie przesądów znajdują się w ustawie

A. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
B. o ochronie konkurencji oraz konsumentów
C. o szczególnych zasadach sprzedaży dla konsumentów
D. o ochronie niektórych praw klientów
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakie źródło informacji warto wybrać, aby zdobyć dane o zmianach zachodzących w sektorze reklamy?

A. Gazety codziennej ogólnokrajowej
B. Czasopisma branżowego
C. Katalogu firmowego
D. Gazety codziennej regionalnej
Zarządzanie kampanią reklamową

Dokument stanowiący dowód zapłaty za nabyte plakaty reklamowe, w którym płatnik zleca bankowi lub poczcie przekazanie konkretnej kwoty ze swojego konta bankowego na konto sprzedawcy plakatów, określa się mianem

A. polecenia przelewu
B. faktury
C. rachunku
D. paragonu fiskalnego
Zarządzanie kampanią reklamową

Które połączenie kolorystyczne powinno zostać wykorzystane przy projektowaniu systemu identyfikacji wizualnej firmy, która chce pobudzić do entuzjastycznych zakupów przy jednoczesnym zapewnieniu bezpieczeństwa i zaufania do marki?

Ilustracja do pytania 16
A. B.
B. A.
C. D.
D. C.
Zarządzanie kampanią reklamową

Która kolejność etapów fragmentu rozmowy sprzedażowej jest prawidłowa?

A.B.C.D.
Prezentacja ofertyNegocjacjeOkreślenie potrzeb klientaNegocjacje
Określenie potrzeb klientaPrezentacja ofertyPrezentacja ofertyPodpisanie umowy
Podpisanie umowyOkreślenie potrzeb klientaNegocjacjePrezentacja oferty
NegocjacjePodpisanie umowyPodpisanie umowyOkreślenie potrzeb klienta

A. A.
B. C.
C. B.
D. D.
Zarządzanie kampanią reklamową

W stworzonym materiale reklamowym pasty do zębów wykorzystano specjalistę, który wypowiada się o produkcie i go poleca. Który z wymienionych składników reklamy mógłby ją zaburzyć i wywołać u odbiorcy poczucie sprzeczności?

A. Stopień naukowy
B. Szeroka wiedza
C. Język potoczny
D. Formalny strój
Zarządzanie kampanią reklamową

W trakcie rozmowy handlowej według modelu sprzedaży zorientowanego na klienta, bez względu na czas jej trwania, największą ilość uwagi należy skierować na

A. Etap I. Wzbudzenie zaufania
B. Etap II. Zbieranie informacji i uświadamianie potrzeb
C. Etap IV. Zamknięcie sprzedaży i utwierdzenie klienta w decyzji
D. Etap III. Prezentacja produktu i korzyści
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie załączonej tabeli wskaż medium, w którym koszt dotarcia do 1% grupy docelowej jest najniższy. Wykorzystaj wskaźnik CPP=koszty pojedynczej emisji/rating emisji

Emisja reklamy
w TVw kiniew radiuw czasopismach
koszty emisji reklamy120 000,00 zł20 000,00 zł4 000,00 zł95 000,00 zł
rating emisji55%12%10%25%

A. TV.
B. Radio.
C. Czasopisma.
D. Kino.
Zarządzanie kampanią reklamową

Ceny psychologiczne to ceny

A. dostosowane do różnych segmentów i grup konsumentów
B. ustalane na poziomie bliskim lub niższym od cen konkurencji
C. o nierównych końcówkach
D. zaokrąglone lub równe wartości danej monety
Zarządzanie kampanią reklamową

Zgodnie z ustawą o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, reklamy wszystkich leków, które zostały dopuszczone do obrotu w Polsce, muszą zawierać wskazania dotyczące stosowania oraz zalecenia do zapoznania się z ulotką informacyjną. Ile czasu w reklamie powinno być poświęcone na te informacje, aby wynosiło co najmniej

A. 2 sekundy
B. 1 sekundę
C. 4 sekundy
D. 3 sekundy
Zarządzanie kampanią reklamową

W ciągu ostatnich sześciu miesięcy lokalny salon kosmetyczny poniósł wydatki na materiały promocyjne w wysokości: ulotki – 320,00 zł, wizytówki – 50,00 zł, odzież firmowa – 435,00 zł oraz próbki kosmetyków – 650,00 zł. Jaką kwotę brutto wydano na materiały, uwzględniając, że stawka VAT wynosi 23%?

A. 1723,31 zł
B. 1455,00 zł
C. 1789,65 zł
D. 1527,75 zł
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja marketingowa otrzymała od swojego klienta, którym jest właściciel pizzerii Avanti, zlecenie na wydrukowanie 150 egzemplarzy menu w formacie A5 na papierze o gramaturze 170 g/m2. Agencja dysponuje tylko papierem o tej gramaturze w formacie A3. Ilu arkuszy papieru A3 będzie potrzebować agencja, aby zrealizować to zlecenie?

A. 19 szt.
B. 75 szt.
C. 37 szt.
D. 38 szt.
Zarządzanie kampanią reklamową

Którą postać będzie miał wydruk hasła reklamowego, jeżeli w modelu kolorów CMYK poszczególne parametry otrzymają wartości CMYK (0,0,100,0)?

I.Prawie robi wielką różnicę.
II.Prawie robi wielką różnicę.
III.Prawie robi wielką różnicę.
IV.Prawie robi wielką różnicę.

A. II
B. IV
C. III
D. I
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaki będzie koszt użytego materiału na wydruk 5 hangerów jednostronnych o wymiarach 2 × 2,5 m na materiale blockout?

Nazwa materiałuCena
Blockout65,00 zł/m²
Folia UV52,00 zł/m²
OWV55,00 zł/m²
Backlit70,00 zł/m²

A. 1 300,00 zł
B. 1 750,00 zł
C. 1 625,00 zł
D. 1 375,00 zł
Zarządzanie kampanią reklamową

W reklamie użyto strategii marketingowej, polegającej na przedstawieniu informacji w taki sposób, aby konsument kupił produkt, ponieważ "Kowalski posiada produkt X, Ty również powinieneś go mieć". Jak nazywa się ten psychologiczny mechanizm?

A. krainą dziecięcości
B. owczym pędem
C. budowaniem tożsamości
D. krainą marzeń
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa opracowała dla klienta cennik interesujących go banerów reklamowych.

Oblicz brakującą w cenniku cenę brutto.



Baner reklamowy lity (frontligh)Cena netto za 1 m²Stawka VATCena brutto za 1 m²
do 1 m²20,00 zł23%24,60 zł
1 m²÷5 m²15,00 zł23%18,45 zł
1 m²÷5 m²10,00 zł23%?

A. 12,30 zł
B. 11,23 zł
C. 13,20 zł
D. 10,23 zł