Filtrowanie pytań

Wybierz zawód, aby zobaczyć dostępne kwalifikacje

PGF.08 Pytanie 361
Zarządzanie kampanią reklamową

Zlecenie agencji full service przez przedsiębiorstwo na realizację kampanii reklamowej uznaje się za transakcję typu

A. C2C
B. C2B
C. B2B
D. B2C
PGF.08 Pytanie 362
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaką strategię dystrybucji powinien wybrać producent sprzętu AGD z tzw. średniej klasy cenowej?

A. Ekskluzywną
B. Wyłączną
C. Selektywną
D. Intensywną
PGF.08 Pytanie 363
Zarządzanie kampanią reklamową

Sprzedawca urządzeń wędkarskich, pragnąc dokładnie zaprezentować wędkarzom swój produkt, powinien wykorzystać reklamę

A. w telewizji ogólnopolskiej
B. w radiu
C. w prasie specjalistycznej
D. w kinie
PGF.08 Pytanie 364
Zarządzanie kampanią reklamową

Która z poniższych metod płatności nie jest gotówkowa?

A. Przekaz pocztowy
B. Zlecenie przelewu
C. Wpłata w gotówce
D. Czek gotówkowy
PGF.08 Pytanie 365
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z modeli kolorów powinien być wybrany przy tworzeniu projektu ulotki reklamowej dla drukarni?

A. CMYK
B. RGB
C. Lab
D. HSB
PGF.08 Pytanie 366
Zarządzanie kampanią reklamową

Pierwszym krokiem w procesie dokonywania zakupowych decyzji przez klientów jest

A. analiza porównawcza
B. ocena opcji
C. uświadomienie potrzeby
D. zapoznanie się z ofertą w ulotce reklamowej
PGF.08 Pytanie 367
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaki będzie koszt użytego materiału na wydruk 5 hangerów jednostronnych o wymiarach 2 × 2,5 m na materiale blockout?

Nazwa materiałuCena
Blockout65,00 zł/m²
Folia UV52,00 zł/m²
OWV55,00 zł/m²
Backlit70,00 zł/m²

A. 1 750,00 zł
B. 1 625,00 zł
C. 1 300,00 zł
D. 1 375,00 zł
PGF.08 Pytanie 368
Zarządzanie kampanią reklamową

Klient, który oczekuje szybkiej i grzecznej obsługi od sprzedawcy, to klient

A. zdecydowany
B. nowatorski
C. wierny
D. podejrzliwy
PGF.08 Pytanie 369
Zarządzanie kampanią reklamową

Organizacja oraz realizacja konferencji prasowej należy do działalności w obszarze

A. customer relations
B. corporate design
C. publicity
D. media relations
PGF.08 Pytanie 370
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaki jest symbol klasyfikacji statystycznej, który powinien znajdować się na fakturze VAT?

A. stawka VAT.
B. numer identyfikacji podatkowej.
C. kod PKWiU.
D. numer dokumentu.
PGF.08 Pytanie 371
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja, która jest płatnikiem VAT oraz współpracuje jedynie z firmami, w jaki sposób powinna rejestrować sprzedaż swoich usług?

A. Paragonem fiskalnym
B. Raportem płatności
C. Rachunkiem
D. Fakturą
PGF.08 Pytanie 372
Zarządzanie kampanią reklamową

W wyniku analizy segmentacji oraz wyboru grupy docelowej, agencja reklamowa postanowiła dostosować elementy marketingu mix specjalnie dla swojego klienta – dużej sieci handlowej. Jaką strategię marketingową postanowiła wdrożyć ta agencja?

A. Marketingu zróżnicowanego
B. Marketingu masowego
C. Marketingu niezróżnicowanego
D. Marketingu zindywidualizowanego
PGF.08 Pytanie 373
Zarządzanie kampanią reklamową

W reakcji na przesłane zapytanie ofertowe, agencja reklamowa przygotuje dla swojego klienta

A. zamówienie
B. ofertę handlową
C. umowę sprzedaży
D. fakturę VAT
PGF.08 Pytanie 374
Zarządzanie kampanią reklamową

Klient, który jest zainteresowany uzyskaniem wyceny na realizację kampanii reklamowej, prosi o przesłanie przykładowych wyników wcześniejszych działań. Szczególnie chciałby wiedzieć, ile kontaktów z reklamą wygenerowała ostatnia kampania zrealizowana przez agencję. W tym celu należy dostarczyć mu wskaźniki

A. częstotliwości.
B. zasięgowe.
C. kosztowe.
D. intensywności.
PGF.08 Pytanie 375
Zarządzanie kampanią reklamową

Postawy sprzedawcy, które koncentrują się na zrozumieniu potrzeb klienta, wspieraniu go w określaniu jego interesów oraz podejmowaniu trafnych decyzji, a także poświęcaniu mu dużej ilości czasu, sugerują pracę z klientem według programu

A. zgodny
B. problemy
C. negocjujący
D. cele
PGF.08 Pytanie 376
Zarządzanie kampanią reklamową

W kontekście analiz diagnostycznych dotyczących reklamy można wskazać obszar związany z chęcią zakupu oraz korzystaniem z konkretnej marki. Jakie to jest obszar?

A. etyczna
B. informacyjna
C. kognitywna
D. wolicjonalna
PGF.08 Pytanie 377
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakiej metody zbierania danych nie powinno się używać, gdy chcemy szybko przeprowadzić badanie i uniknąć wysokich wydatków?

A. CAPI
B. CAWI
C. PAPI
D. CATI
PGF.08 Pytanie 378
Zarządzanie kampanią reklamową

"Poznaj smak Raju" to przykład jakiego typu sloganu?

A. budzącego ciekawość
B. humorystycznego
C. deklracyjnego
D. pytającego
PGF.08 Pytanie 379
Zarządzanie kampanią reklamową

Jedną z cech tego rodzaju reklamy jest m.in. brak nietrwałości komunikatu. Dotyczy to reklamy

A. filmowej
B. radiowej
C. telewizyjnej
D. drukowanej
PGF.08 Pytanie 380
Zarządzanie kampanią reklamową

Firma OLGA prowadzi sprzedaż olejków do opalania, które są produktami sezonowymi. Najlepszym sposobem tej firmy na rozłożenie reklamy w czasie jest wykorzystanie kampanii

A. ciągłej
B. okresowej
C. równomiernego rozkładu
D. pulsacyjnej
PGF.08 Pytanie 381
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa planuje zdobyć dane do kampanii promocyjnej firmy, która stosuje strategię marketingu skoncentrowanego. Oznacza to, że firma

A. decyduje się jedynie na jeden segment jako segment docelowy
B. wpływa w sposób jednolity na rynek, pomijając segmentację
C. skupia swoje działania na pojedynczym narzędziu marketingowym
D. wybiera różne narzędzia reklamowe, łącząc je z mediami
PGF.08 Pytanie 382
Zarządzanie kampanią reklamową

Kiedy firma planuje nabyć usługi promocyjne, przesyła do różnych agencji reklamowych brief

A. reklamowy
B. kreatywny
C. nazewniczy
D. marketingowy
PGF.08 Pytanie 383
Zarządzanie kampanią reklamową

Zademonstrowanie atutów i użyteczności konkretnego towaru potencjalnemu nabywcy to

A. list przewodni
B. prezentacja
C. sprzedaż
D. umowa
PGF.08 Pytanie 384
Zarządzanie kampanią reklamową

Strategia naśladowania może być bardziej opłacalna niż innowacje, ponieważ

A. naśladowca oferuje niższe ceny niż innowator, co pozwala na większą sprzedaż
B. naśladowanie wypiera z rynku nowoczesne technologie, więc innowacje stają się zbędne
C. naśladowanie zmniejsza koszty oraz ryzyko związane z badaniami i opracowywaniem nowych produktów
D. doskonalenie się poprzez własne błędy podczas kolejnych naśladowań przynosi nowe umiejętności
PGF.08 Pytanie 385
Zarządzanie kampanią reklamową

Która z prezentowanych ilustracji zawiera hasła reklamowe skierowane do dzieci, zgodne z zasadami Kodeksu Etyki Reklamy?

Ilustracja do pytania 25
A. Ilustracja 1
B. Ilustracja 2
C. Ilustracja 4
D. Ilustracja 3
PGF.08 Pytanie 386
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja marketingowa została poproszona o wykonanie plakatów o wymiarach 250 x 353 mm. W jakim formacie powinno się zamówić papier, aby uniknąć jego przycinania?

A. C0
B. C4
C. A4
D. B4
PGF.08 Pytanie 387
Zarządzanie kampanią reklamową

Cechy, które nie występują w negocjacjach to

A. zaangażowanie minimum dwóch stron
B. chęć osiągnięcia porozumienia
C. sprzeczność interesów stron
D. brak kwestii spornych
PGF.08 Pytanie 388
Zarządzanie kampanią reklamową

Podczas zakupu soku pomarańczowego klient przypomniał sobie reklamę, która przywodziła mu na myśl lato, słońce, wakacje oraz wywołała pozytywne uczucia. Jak nazywa się to przeniesienie emocji na produkt, które ma miejsce po obejrzeniu reklamy?

A. Narcyzm
B. Efekt halo
C. Odbiór podprogowy
D. Neuromarketing
PGF.08 Pytanie 389
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakie składowe są niezbędne do opracowania pełnej koncepcji marketingowej 4C?

A. Wartość dla klienta, towar, cena ponoszona przez klienta, komunikacja z rynkiem
B. Rywalizacja, cena ponoszona przez klienta, komfort zakupu, komunikacja z rynkiem
C. Wartość dla klienta, cena ponoszona przez klienta, komfort zakupu, komunikacja z rynkiem
D. Rywalizacja, towar, komfort zakupu, cena ponoszona przez klienta
PGF.08 Pytanie 390
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakiego typu reklamy o selektywnym działaniu powinno się użyć dla produktu, którego sieć dystrybucji jest zróżnicowana?

A. W radiu o zasięgu ogólnokrajowym
B. Na billboardach
C. W prasie krajowej
D. W Internecie
PGF.08 Pytanie 391
Zarządzanie kampanią reklamową

Grupa docelowa firmy to osoby z zaburzeniami wzroku w przedziale wiekowym od 13 do 17 lat. Najskuteczniejszą metodą dotarcia do tej grupy będzie wykorzystanie reklamy

A. w kinie
B. za pośrednictwem poczty
C. w prasie
D. w radio
PGF.08 Pytanie 392
Zarządzanie kampanią reklamową

Firma zajmuje się produkcją wysokiej jakości produktów ochrony zdrowia, skierowanych do ściśle określonej grupy konsumentów. Który z kanałów reklamowych umożliwi najefektywniejsze dotarcie do tej grupy odbiorców?

A. Reklama w telewizji
B. Reklama w radiu
C. Direct mail
D. Reklama w prasie
PGF.08 Pytanie 393
Zarządzanie kampanią reklamową

Producent męskich garniturów ma zamiar skierować swoje działania promocyjne do hurtowników. W związku z tym powinien wykonać

A. wewnętrzne działania public relations
B. promocję adresowaną do pośredników handlowych
C. promocję skierowaną do detalistów
D. sponsoring osobowy
PGF.08 Pytanie 394
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja zajmująca się segmentacją rynku klientów instytucjonalnych wykorzystała kryterium, które odnosi się do rocznej częstotliwości zakupów. Jakie kryterium zostało zastosowane przez agencję?

A. Geograficzne
B. Behawioralne
C. Społeczne
D. Demograficzne
PGF.08 Pytanie 395
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakie zjawisko związane z przełączaniem kanałów telewizyjnych przez widza jest istotne przy ustalaniu kolejności nadawania reklam w bloku?

A. Zapping
B. Mailing
C. Intermedia
D. Telemarketing
PGF.08 Pytanie 396
Zarządzanie kampanią reklamową

W szczegółach dotyczących zlecenia wykonania strony internetowej klient podkreślił, że zależy mu, aby można było wygodnie korzystać ze strony przy użyciu tabletów i smartfonów oraz aby kontrahenci mogli szybko zadać pytanie lub złożyć zamówienie. Który z opisanych pakietów należy zaproponować klientowi?

Rodzaj pakietuSTANDARDPROFESSIONALVIPSUPER PLUS
Opis pakietu
  • Galeria zdjęć,
  • Mapa Google,
  • 5 podstron,
  • System Zarządzania Treścią,
  • Integracja z portalami społecznościowymi.
  • Galeria zdjęć,
  • Formularz kontaktowy,
  • Mapa Google,
  • 5 podstron,
  • Dostosowanie strony do urządzeń mobilnych.
  • Galeria zdjęć,
  • Formularz kontaktowy,
  • 8 podstron,
  • System Zarządzania Treścią,
  • Integracja z portalami społecznościowymi.
  • Galeria zdjęć,
  • 10 podstron,
  • Dostosowanie strony do urządzeń mobilnych,
  • Płatności internetowe,
  • Nadawanie produktom atrybutów.
A.B.C.D.

A. D.
B. B.
C. A.
D. C.
PGF.08 Pytanie 397
Zarządzanie kampanią reklamową

Do edycji zdjęć w grafice rastrowej wykorzystuje się aplikację

A. AutoCAD
B. TechCAD
C. CorelDraw
D. Adobe Photoshop
PGF.08 Pytanie 398
Zarządzanie kampanią reklamową

Etykieta produktu spożywczego nie powinna

A. przypisywać produktowi właściwości zdrowotnych
B. informować o składnikach użytych do produkcji
C. podawać masy netto wyrobu
D. zawierać informacji identyfikacyjnych o producencie
PGF.08 Pytanie 399
Zarządzanie kampanią reklamową

Osobą odpowiedzialną za zakup mediów w firmie reklamowej jest

A. Broadcast Producer
B. Media Buyer
C. Traffic Executive
D. Production Manager
PGF.08 Pytanie 400
Zarządzanie kampanią reklamową

Zielony kolor otrzymuje się poprzez połączenie dwóch innych kolorów

A. żółtej i czerwonej
B. czerwonej i niebieskiej
C. niebieskiej i żółtej
D. białej i żółtej
Strona wykorzystuje pliki cookies do poprawy doświadczenia użytkownika oraz analizy ruchu. Szczegóły