Filtrowanie pytań

Wyczyść filtry
PGF.08 Pytanie 641
Zarządzanie kampanią reklamową

Formatem zapisu grafiki rastrowej nie jest

A. JPEG
B. GIF
C. PNG
D. SWF
PGF.08 Pytanie 642
Zarządzanie kampanią reklamową

Odkładając wysokość lub szerokość od krawędzi znaku literki "s" otrzymano granice pola. Uzyskano w ten sposób

Ilustracja do pytania 2
A. pole ochronne.
B. obliczoną skalę.
C. minimalną wielkość znaku.
D. proporcje elementów znaku.
PGF.08 Pytanie 643
Zarządzanie kampanią reklamową

Wykorzystanie siły wyobraźni oraz jej stymulowanie jest najpełniej możliwe dzięki zastosowaniu reklamy

A. telewizyjnej.
B. prasowej.
C. radiowej.
D. pocztowej.
PGF.08 Pytanie 644
Zarządzanie kampanią reklamową

Które medium należy wykorzystać w celu pełnej prezentacji produktu i osiągnięcia zasięgu globalnego?

A. Prasę.
B. Internet.
C. Telewizję.
D. Radio.
PGF.08 Pytanie 645
Zarządzanie kampanią reklamową

Klient zamówił zdjęcie w perspektywie żabiej. Które z przedstawionych zdjęć należy wybrać do publikacji?

Ilustracja do pytania 5
A. B.
B. C.
C. A.
D. D.
PGF.08 Pytanie 646
Zarządzanie kampanią reklamową

Przygotowując kampanię społeczną należy pamiętać, że nie może ona dotyczyć tematyki

A. upowszechniania i ochrony wolności i praw człowieka.
B. ekologii i ochrony zwierząt oraz ochrony dziedzictwa przyrodniczego.
C. promowania bezpośrednio lub pośrednio podmiotów konkurencyjnych.
D. promocji kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i tradycji.
PGF.08 Pytanie 647
Zarządzanie kampanią reklamową

Jak nazywa się zbiór zasad zachowania i kultury osobistej obowiązujący w Internecie?

A. Etykieta.
B. Etyka.
C. Netmoda.
D. Netykieta.
PGF.08 Pytanie 648
Zarządzanie kampanią reklamową

Audycje, które mogą zagrażać psychicznemu, uczuciowemu lub fizycznemu rozwojowi dzieci i młodzieży, nie mogą być rozpowszechniane między godziną 6 rano a godziną

A. 23.00
B. 20.00
C. 22.00
D. 21.00
PGF.08 Pytanie 649
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie wykresu określ, w którym przedziale czasowym średnia cennikowa cena 30-sekundowego spotu będzie najniższa dla reklamodawcy.

Ilustracja do pytania 9
A. 0:00-2:00
B. 6:00-8:00
C. 2:00-4:00
D. 8:00-10:00
PGF.08 Pytanie 650
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie tekstu w ramce określ, którego rodzaju dokumentu on dotyczy.

Ilustracja do pytania 10
A. Rękojmi.
B. Umowy.
C. Reklamacji.
D. Gwarancji.
PGF.08 Pytanie 651
Zarządzanie kampanią reklamową

Zdefiniowanie pomysłów, oczekiwań i celów, opracowanie treści i jej struktury oraz zapewnienie hostingu to etapy powstawania

A. cityscrolla.
B. citylightu.
C. telebimu.
D. strony www.
PGF.08 Pytanie 652
Zarządzanie kampanią reklamową

Wykrycie telefonów komórkowych znajdujących się w pobliżu, przesłanie prośby o akceptację połączenia i przesłanie plików do urządzeń, które to zaakceptowały to etapy usługi dotyczącej reklamy wykorzystuj ącej

A. skyscraper.
B. display.
C. cb radio.
D. bluetooth.
PGF.08 Pytanie 653
Zarządzanie kampanią reklamową

Oznakowanie produktu żywnościowego nie może

A. przypisywać produktowi właściwości zapobiegania chorobom.
B. podawać zawartości netto produktu.
C. informować o składnikach wykorzystanych do wytworzenia produktu.
D. podawać danych identyfikacyjnych producenta.
PGF.08 Pytanie 654
Zarządzanie kampanią reklamową

Który znak przekazuje komunikat, że produkt spełnia międzynarodowe kryteria etycznego handlu?

Ilustracja do pytania 14
A. D.
B. A.
C. C.
D. B.
PGF.08 Pytanie 655
Zarządzanie kampanią reklamową

Rysunek przedstawia

Ilustracja do pytania 15
A. harmonogram wydawniczy.
B. brief mediowy.
C. zlecenie na wykonanie usługi.
D. harmonogram emisji spotu.
PGF.08 Pytanie 656
Zarządzanie kampanią reklamową

Do produkcji ulotki o wymiarach 105 x 148, by zachować wymiary bez przycinania papieru do formatu, najlepiej zamówić papier w formacie

A. A6.
B. A4.
C. A2.
D. A0.
PGF.08 Pytanie 657
Zarządzanie kampanią reklamową

Materiał typu mesh jest wykonany

A. z poliwęglanu komorowego.
B. z siatki perforowanej.
C. z folii ploterowej.
D. z płyty kompozytowej.
PGF.08 Pytanie 658
Zarządzanie kampanią reklamową

Do wydruku plakatu reklamowego użyto zestawu czterech podstawowych kolorów farb drukarskich: magenta, yellow, cyjan, black, czyli

A. KYMC.
B. MYCB.
C. CMYK.
D. CYMB.
PGF.08 Pytanie 659
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa, dążąc do uzyskania optymalnego stopnia uporządkowania norm pracy i jej jakości wydała postanowienia skierowane do wszystkich pracowników i do powtarzalnego stosowania. Agencja zastosowała

A. klasyfikację.
B. standaryzację.
C. typizację.
D. unifikację.
PGF.08 Pytanie 660
Zarządzanie kampanią reklamową

Które urządzenie służy do frezowania?

Ilustracja do pytania 20
A. B.
B. A.
C. C.
D. D.
PGF.08 Pytanie 661
Zarządzanie kampanią reklamową

Do dokumentacji technologicznej nie zalicza się

A. karty technologicznej.
B. instrukcji montażu.
C. opracowania badawczego.
D. instrukcji obróbki.
PGF.08 Pytanie 662
Zarządzanie kampanią reklamową

Zbiór dokumentów niezbędnych do zlecenia robót produkcyjnych, ewidencjonowania ich przebiegu i późniejszego rozliczenia kosztów własnych produkcji to dokumentacja

A. konstrukcyjna.
B. inwestycyjna.
C. fabryczna.
D. projektowa.
PGF.08 Pytanie 663
Zarządzanie kampanią reklamową

W pomieszczeniach pracy, w których jest wykonywana lekka praca fizyczna, pracodawca ma obowiązek zapewnić zatrudnionym temperaturę nie niższą niż

A. 15°C
B. 16°C
C. 17°C
D. 18°C
PGF.08 Pytanie 664
Zarządzanie kampanią reklamową

W celu nawiązania z klientem bezpośredniego kontaktu interpersonalnego najlepiej zastosować

A. classifields.
B. promocję osobistą.
C. publicity.
D. promocję dodatkową.
PGF.08 Pytanie 665
Zarządzanie kampanią reklamową

Budowaniu lojalności klienta salonu samochodowego służy narzędzie promocji konsumenckiej w postaci

A. jednorazowego upominku.
B. rozszerzonej gwarancji.
C. premii z tytułu sprzedaży.
D. konsultacji handlowej.
PGF.08 Pytanie 666
Zarządzanie kampanią reklamową

Do reklamy produktu wymagającego demonstracji działania powinno się zastosować instrument komunikacji marketingowej w postaci

A. public relations.
B. merchandisingu.
C. sponsoringu.
D. marketingu bezpośredniego.
PGF.08 Pytanie 667
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z dokumentów zawiera zestaw niezbędnych informacji potrzebnych do opracowania przez agencję reklamową strategii reklamy?

A. Brief.
B. Broszura reklamowa.
C. Dokument reklamowy.
D. Oferta handlowa.
PGF.08 Pytanie 668
Zarządzanie kampanią reklamową

Psychologiczne aspekty reklamy leżą w obszarze zainteresowań nauki badającej emocje, procesy motywacji i stałe cechy psychiczne człowieka, czyli psychologii

A. społecznej.
B. osobowości.
C. ekonomicznej.
D. wychowawczej.
PGF.08 Pytanie 669
Zarządzanie kampanią reklamową

W którym z modeli oddziaływania reklamy na konsumentów zwraca się uwagę klienta na produkt, wzbudza się zainteresowanie właściwościami produktu, wzbudza chęć jego posiadania i prowokuje odbiorcę do działania?

A. DIPADA
B. AIDA
C. AIDCAS
D. DAGMAR
PGF.08 Pytanie 670
Zarządzanie kampanią reklamową

Które pytanie należy zadać podczas ustalania celów reklamowych?

A. Co odbiorcy powinni zapamiętać z reklamy?
B. Gdzie i kiedy reklama się pojawi?
C. Co należy zrobić, aby osiągnąć cele marketingowe?
D. Jaka treść zostanie przekazana w reklamie?
PGF.08 Pytanie 671
Zarządzanie kampanią reklamową

Reklama bezpośrednia (zindywidualizowana) dociera do odbiorcy za pośrednictwem

A. prasy branżowej.
B. radia.
C. outdooru.
D. poczty.
PGF.08 Pytanie 672
Zarządzanie kampanią reklamową

Które zestawienie zawiera spójne połączenie medium reklamy, środka reklamy i nośnika reklamy?

A. Telewizja, poczta elektroniczna, mailing.
B. Publikacje zwarte, katalogi, ogłoszenia drobne.
C. Outdoor, środek transportu, lokowanie produktu.
D. Miejsce sprzedaży, okno wystawowe, okno pop-up.
PGF.08 Pytanie 673
Zarządzanie kampanią reklamową

Dla firmy z Wrocławia współpracującej z trzema państwami Unii Europejskiej należy zaproponować działania reklamowe na rynku

A. międzynarodowym.
B. narodowym.
C. światowym.
D. regionalnym.
PGF.08 Pytanie 674
Zarządzanie kampanią reklamową

Reklamą w rozumieniu Kodeksu Etyki Reklamy jest przekaz

A. zawierający informację mającą na celu zwiększenie zbytu produktów.
B. propagujący pożądane społecznie zachowania, niezwiązany z promocją reklamodawcy.
C. będący elementem kampanii wyborczej lub referendalnej.
D. pochodzący od podmiotu, wymagany obowiązującymi przepisami prawa.
PGF.08 Pytanie 675
Zarządzanie kampanią reklamową

Który nośnik reklamy należy wybrać, kierując przekaz do hurtowników i detalistów za pośrednictwem poczty?

A. Newsletter.
B. Lokowanie produktu.
C. Katalog firmowy.
D. Ogłoszenie.
PGF.08 Pytanie 676
Zarządzanie kampanią reklamową

W telemarketingu największe znaczenie dla potencjalnego klienta ma

A. ubiór sprzedawcy.
B. brzmienie głosu sprzedawcy.
C. wystrój sklepu.
D. szyld sklepu.
PGF.08 Pytanie 677
Zarządzanie kampanią reklamową

Na tożsamość firmy składa się

A. wykształcenie pracowników, profil działalności oraz system identyfikacji wizualnej.
B. niepowtarzalny zestaw cech, które w istotny sposób odróżniają firmę (markę) od innych, a zwłaszcza bliskich jej konkurentów.
C. całość skojarzeń związanych z marką, jakie utrzymują się w pamięci konsumenta.
D. wyobrażenie o firmie (marce) istniejące w otoczeniu, obejmujące zbiór pozytywnych skojarzeń po usłyszeniu nazwy firmy.
PGF.08 Pytanie 678
Zarządzanie kampanią reklamową

Które środki reklamy należy zastosować, projektując reklamę nowego, rozwojowego produktu?

A. Radiowe stacje regionalne i słupy reklamowe.
B. Telewizyjne kanały ogólnopolskie i billboardy.
C. Pocztę elektroniczną i kalendarze.
D. Projekcje w trakcie seansów kinowych i pocztę.
PGF.08 Pytanie 679
Zarządzanie kampanią reklamową

Aktem prawnym regulującym prawo własności intelektualnej w Polsce nie jest ustawa

A. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
B. o ochronie baz danych.
C. o ochronie danych osobowych.
D. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
PGF.08 Pytanie 680
Zarządzanie kampanią reklamową

Przedmiotem prawa autorskiego według ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych może być

A. dokument urzędowy.
B. prosta informacja prasowa.
C. opublikowany opis patentowy.
D. slogan reklamowy.