Filtrowanie pytań

Wybierz zawód, aby zobaczyć dostępne kwalifikacje

PGF.08 Pytanie 42
Zarządzanie kampanią reklamową

Gdy podczas negocjacji warunków sprzedaży rozmówca mówi z zaciśniętymi zębami i ustami lub jedną z warg, to oznacza, że

A. nie zamierza zgodzić się na proponowane warunki
B. akceptuje przedstawioną propozycję
C. rozważa przyjęcie oferty
D. potrzebuje chwili na przemyślenie warunków
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakie zestawienie kolorów powinno znaleźć się w reklamie produktu spożywczego, by wzbudzić w kliencie poczucie głodu?

A. Czerwonego oraz żółtego
B. Niebieskiego oraz białego
C. Żółtego oraz zielonego
D. Beżowego oraz brązowego
Zarządzanie kampanią reklamową

Technika jednoargumentacyjna w trakcie prezentacji oferty agencji reklamowej opiera się na wskazywaniu

A. wadach oraz zaletach produktu
B. jedynie korzyści produktu
C. skutków realizacji zlecenia
D. wyłącznie wad produktu
PGF.08 Pytanie 46
Zarządzanie kampanią reklamową

System badawczy oparty na danych pozyskanych od uczestników poprzez ankietę zamieszczoną na stronie internetowej to

A. CAPI
B. CATI
C. CAWI
D. CASI
Zarządzanie kampanią reklamową

Którą wersję spotu reklamowego opisano w ramce?

Agencja reklamowa postanowiła zbadać jak potencjalni odbiorcy spotu reklamowego oceniają pomysł. W tym celu stworzyła uproszczoną wersję spotu reklamowego na podstawie scenopisu obrazkowego z uproszczoną animacją postaci wewnątrz kadru oraz z planowanymi ruchami kamery.

A. Storyboard.
B. Fotomatik.
C. Master.
D. Animatik.
Zarządzanie kampanią reklamową

Która z poniższych relacji biznesowych związanych z pozyskiwaniem nowych klientów odnosi się do bazy danych klasy B2B?

A. Firma ubezpieczeniowa – osoby prywatne ubezpieczające samochody
B. Firma medyczna – firmy farmaceutyczne
C. Firma kosmetyczna – klientki prywatne
D. Firma reklamowa – praktykanci/uczniowie
Zarządzanie kampanią reklamową

W przypadku, gdy analizowany przekaz reklamowy oraz populacja, która jest badana, dzieli się na różne grupy lub kategorie, a następnie z każdej z tych warstw (grup) losowane są niezależne próby, to mamy do czynienia z doborem próby

A. kuli śniegowej
B. warstwowy
C. nielosowy
D. losowy
Zarządzanie kampanią reklamową

Gdy klient poprosił o wykonanie materiałów reklamowych POS, które mają być umieszczone na ladzie, jaki produkt reklamowy powinien być uwzględniony w zamówieniu?

A. Wobbler
B. Dangler
C. Stand
D. Hanger
Zarządzanie kampanią reklamową

Negocjacje w trakcie sprzedażowej rozmowy są niezbędne, gdy

A. nie masz nic wartościowego do zaoferowania drugiej stronie
B. niektóre interesy stron są rozbieżne
C. żądania jednej ze stron są niezgodne z etyką
D. druga strona działa w niewłaściwy sposób
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakiego rodzaju proces produkcji materiałów promocyjnych opisuje poniższy tekst?

Procedura polegająca na nałożeniu na zadrukowaną powierzchnię folii lub tkaniny, którą można stosować m.in. do wizytówek, broszur, ulotek, aby zapewnić im odporność na działanie czynników zewnętrznych lub uzyskać efekt błyszczący albo matową powłokę.

A. Impregnowania
B. Falcowania
C. Lakierowania
D. Laminowania
Zarządzanie kampanią reklamową

Zgodnie z kryterium branżowotowarowym, targi o ogólnym charakterze, które są skierowane do szerokiego kręgu odbiorców i mogą obejmować różne branże, to targi

A. zamknięte
B. horyzontalne
C. wertykalne
D. skoncentrowane
Zarządzanie kampanią reklamową

Klient, który jest zainteresowany uzyskaniem wyceny na realizację kampanii reklamowej, prosi o przesłanie przykładowych wyników wcześniejszych działań. Szczególnie chciałby wiedzieć, ile kontaktów z reklamą wygenerowała ostatnia kampania zrealizowana przez agencję. W tym celu należy dostarczyć mu wskaźniki

A. intensywności.
B. zasięgowe.
C. kosztowe.
D. częstotliwości.
Zarządzanie kampanią reklamową

Rodzaj badania, który polega na określeniu wpływu wybranego czynnika (zmiennej niezależnej) na reklamę (zmienną zależną), jest określany jako

A. badanie motywacji
B. eksperyment
C. wywiad
D. technika projekcyjna
Zarządzanie kampanią reklamową

W prezentacji dotyczącej oferty sprzedaży uwzględniono cykl życia produktu. W której z jego faz występuje zmiana na komunikację skoncentrowaną na preferencjach i lojalności?

A. Faza dojrzałości
B. Faza wprowadzenia
C. Faza spadku
D. Faza wzrostu