Filtrowanie pytań
PGF.08 Pytanie 841
Zarządzanie kampanią reklamową
A. Poczekać na inicjatywę pani dyrektor do podania ręki
B. Poczekać na inicjatywę stażystki do podania ręki
C. Jako pierwszy uścisnąć dłoń pani dyrektor
D. Jako pierwszy uścisnąć dłoń stażystce
PGF.08 Pytanie 842
Zarządzanie kampanią reklamową
Jakiego typu reklamy o selektywnym działaniu powinno się użyć dla produktu, którego sieć dystrybucji jest zróżnicowana?
A. W prasie krajowej
B. Na billboardach
C. W radiu o zasięgu ogólnokrajowym
D. W Internecie
PGF.08 Pytanie 843
Zarządzanie kampanią reklamową
Zamieszczenie reklamy z grafiką pokrywającą cały tył autobusu, łącznie z szybą, powinno być zapisane w cenniku jako
A. Back
B. Busboard
C. Dualbusboard
D. Fullback
PGF.08 Pytanie 844
Zarządzanie kampanią reklamową
Jakie działania powinien zasugerować pracownik agencji marketingowej klientowi, który planuje oferować darmowe próbki swojego wyrobu?
A. Sampling.
B. Marka.
C. Animacja.
D. Tożsamość.
PGF.08 Pytanie 845
Zarządzanie kampanią reklamową
Negocjacji nie należy podejmować, kiedy
A. obie strony są od siebie uzależnione
B. każda strona ma coś do zaoferowania
C. obie strony mogą coś zyskać
D. żądania jednej ze stron są nieetyczne
PGF.08 Pytanie 846
Zarządzanie kampanią reklamową
Z jakiego kanału dystrybucji korzysta producent, który sprzedaje swoje wyroby bez udziału pośredników bezpośrednio do nabywcy?
A. Długiego pośredniego
B. Bezpośredniego
C. Krótkiego pośredniego
D. Korporacyjnego
PGF.08 Pytanie 847
Zarządzanie kampanią reklamową
Jakie działania firma powinna uwzględnić w swoim planie marketingowym, aby poszerzyć kanały dystrybucji produktów?
A. Sezonowa obniżka cen
B. Otworzenie nowych punktów sprzedaży
C. Wybór nowych mediów reklamowych
D. Zmiana opakowania produktów
PGF.08 Pytanie 848
Zarządzanie kampanią reklamową
Zgodnie z Rozporządzeniem Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji z dnia 30 czerwca 2011 r. dotyczącym szczegółowych zasad lokowania produktów, programy telewizyjne, w których znajdują się lokowane towary, powinny być oznaczone graficznie na początku, na końcu oraz w chwili wznowienia po przerwie reklamowej lub telesprzedaży. Każde takie oznaczenie powinno trwa
A. nie dłużej niż 4 sekundy i zajmować co najmniej 5% powierzchni ekranu
B. nie krócej niż 4 sekundy i zajmować co najmniej 5% powierzchni ekranu
C. nie krócej niż 4 sekundy i zajmować co najwyżej 5% powierzchni ekranu
D. nie dłużej niż 4 sekundy i zajmować co najwyżej 5% powierzchni ekranu
PGF.08 Pytanie 849
Zarządzanie kampanią reklamową
Jak określa się standard rozmowy w sprzedaży?
A. forma werbalnego przywitania klienta
B. eleganckie słownictwo sprzedawcy
C. natychmiastowe dążenie do zakończenia sprzedaży
D. dynamiczne tempo prezentacji oferty
PGF.08 Pytanie 850
Zarządzanie kampanią reklamową
Wyznacz kwotę budżetu netto kampanii reklamowej, która będzie trwać przez 10 kolejnych sobót, bazując na fragmencie cennika jednej z rozgłośni. W ramach tej kampanii mają być emitowane 2 spoty 15’’ w każdą sobotę w paśmie 19:00÷19:29.

A. 24 000,00 zł
B. 16 800,00 zł
C. 2 400,00 zł
D. 1 680,00 zł
PGF.08 Pytanie 851
Zarządzanie kampanią reklamową
Do form rozliczeń bezgotówkowych zaliczamy:
A. czek rozrachunkowy, weksel, przekaz pocztowy
B. czek rozrachunkowy, kartę płatniczą, polecenie przelewu
C. czek rozrachunkowy, kartę płatniczą, przekaz pocztowy
D. czek gotówkowy, polecenie przelewu, weksel
PGF.08 Pytanie 852
Zarządzanie kampanią reklamową
Pracownik firmy zajmującej się reklamą przygotowuje kampanię na reklamę online w postaci animacji o dowolnej formie, która będzie wyświetlana nad przeglądaną stroną na tzw. "przeźroczystej warstwie". Jak nazywa się ten typ reklamy?
A. Pop-Up
B. Top Layer
C. Sąuare Button
D. Expand Billboard
PGF.08 Pytanie 853
Zarządzanie kampanią reklamową
Jakie medium podstawowe powinno zostać wybrane przez agencję, jeśli zleceniodawca oczekuje, że będzie się ono charakteryzować niskim kosztem dotarcia do jednostki, ogromnym zasięgiem oraz najatrakcyjniejszą formą komunikacji?
A. Telewizję
B. Prasę codzienną
C. Czasopisma
D. Direct mail
PGF.08 Pytanie 854
Zarządzanie kampanią reklamową
Kiedy podczas negocjacji klient w uprzejmy sposób odnosi się do drugiej strony i akceptuje część jej postulatów, to dąży do skorzystania z zasady
A. niedostępności
B. wzajemności
C. konsekwencji
D. dowodu słuszności
PGF.08 Pytanie 855
Zarządzanie kampanią reklamową
Dokument stanowiący dowód zapłaty za nabyte plakaty reklamowe, w którym płatnik zleca bankowi lub poczcie przekazanie konkretnej kwoty ze swojego konta bankowego na konto sprzedawcy plakatów, określa się mianem
A. paragonu fiskalnego
B. faktury
C. polecenia przelewu
D. rachunku
PGF.08 Pytanie 856
Zarządzanie kampanią reklamową
Agencja reklamowa świadcząca pełen zakres usług postanowiła zdobyć większą liczbę klientów zainteresowanych reklamą ATL. Mając na uwadze powyższe, dział sprzedaży powinien skoncentrować się na pytaniach dotyczących
A. drukowania ulotek i broszur
B. organizacji eventów promocyjnych
C. prowadzenia kampanii prasowej
D. prowadzenia działań w punkcie sprzedaży
PGF.08 Pytanie 857
Zarządzanie kampanią reklamową
Firma JEVAL chce wzbogacić swoją ofertę produktową w punkcie sprzedaży oraz zainteresować klientów. W tym celu powinna wykorzystać
A. wszywki prasowe
B. baner internetowy
C. standy reklamowe w miejscu sprzedaży
D. ulotki w skrzynkach pocztowych
PGF.08 Pytanie 858
Zarządzanie kampanią reklamową
Copywriter otrzymał zlecenie od firmy zajmującej się medycyną, aby stworzyć reklamę skierowaną do lekarzy. Jakiego stylu powinien użyć w swoim przekazie?
A. Naukowy.
B. Zwyczajny.
C. Dziennikarski.
D. Publiczny.
PGF.08 Pytanie 859
Zarządzanie kampanią reklamową
Oblicz wartość marży przy zastosowaniu metody "od sta", jeśli koszt zakupu towaru wynosi 60,00 zł, marża kwotowa to 30,00 zł, a cena sprzedaży wynosi 90,00 zł?
A. 60%
B. 30%
C. 100%
D. 50%
PGF.08 Pytanie 860
Zarządzanie kampanią reklamową
Kiedy klienci firmy to bardzo młode osoby (rejestrujące się na stronie internetowej), to najskuteczniejszą metodą dotarcia do nich z nową ofertą będzie zastosowanie
A. katalogu
B. przesyłki pocztowej
C. e-mailingu
D. wrzutki
PGF.08 Pytanie 861
Zarządzanie kampanią reklamową
Który z wymienionych sposobów reklamy odznacza się najwyższą selektywnością?
A. Billboard
B. Ogłoszenie w prasie
C. Wysyłka adresowa
D. Spot telewizyjny
PGF.08 Pytanie 862
Zarządzanie kampanią reklamową
Jakie medium umożliwia prezentację ciekawej reklamy w formie audiowizualnej?
A. Radio
B. Telewizja
C. Prasa
D. Outdoor
PGF.08 Pytanie 863
Zarządzanie kampanią reklamową
Wykorzystanie techniki BATNA w procesie negocjacyjnym polega na
A. zaprezentowaniu wyników badań wspierających tezy negocjacyjne
B. zaakceptowaniu alternatywnego rozwiązania, które zapewnia sukces stronie negocjującej bez osiągania porozumienia z drugą stroną
C. wdrożeniu programu ustępstw względem przeciwnika w negocjacjach
D. odrzucaniu wszelkich propozycji drugiej strony, bez uwzględniania ich argumentacji
PGF.08 Pytanie 864
Zarządzanie kampanią reklamową
Którą postać będzie miał wydruk hasła reklamowego, jeżeli w modelu kolorów CMYK poszczególne parametry otrzymają wartości CMYK (0,0,100,0)?
I. | Prawie robi wielką różnicę. |
II. | Prawie robi wielką różnicę. |
III. | Prawie robi wielką różnicę. |
IV. | Prawie robi wielką różnicę. |
A. IV
B. III
C. II
D. I
PGF.08 Pytanie 865
Zarządzanie kampanią reklamową
Podział rynku stosowany w tworzeniu kampanii reklamowej nazywamy
A. określenie grup konsumentów, które są nieistotne z perspektywy dużego przedsiębiorstwa
B. podział rynku według wskazanych kryteriów na dość jednorodne i rozłączne grupy konsumentów
C. osiągnięcie indywidualnego klienta za pomocą różnych instrumentów marketingowych
D. wyznaczenie grupy docelowej w jednorodnych działaniach oraz badaniach marketingowych
PGF.08 Pytanie 866
Zarządzanie kampanią reklamową
Aby agencja reklamowa mogła dotrzeć do swoich dotychczasowych klientów z nową propozycją handlową, powinna wybrać
A. reklamę zewnętrzną
B. kampanię mailingową
C. ogłoszenie w prasie
D. ogłoszenie w radio
PGF.08 Pytanie 867
Zarządzanie kampanią reklamową
Agencja reklamowa, prowadząc kampanię dla producenta wybielających past do zębów, stosuje podejście TTL (Through The Line). Jakie nośniki, według wybranej strategii, powinna wykorzystać w kampanii?
A. Spot reklamowy w telewizji, reklama w prasie
B. Ulotki, broszury, newsletter
C. Spot reklamowy w telewizji, ulotki, newsletter
D. Spot reklamowy w radiu, lokowanie produktu, billboard
PGF.08 Pytanie 868
Zarządzanie kampanią reklamową
Ryzyko oderwania fragmentu obrabianego materiału może wystąpić podczas używania
A. plotera do folii
B. plotera oporowego
C. szlifierki
D. plotera frezującego
PGF.08 Pytanie 869
Zarządzanie kampanią reklamową
Przepisy uznające za nieuczciwą reklamę komunikaty odwołujące się do emocji konsumentów poprzez wzbudzanie strachu lub wykorzystanie przesądów znajdują się w ustawie
A. o ochronie niektórych praw klientów
B. o ochronie konkurencji oraz konsumentów
C. o szczególnych zasadach sprzedaży dla konsumentów
D. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
PGF.08 Pytanie 870
Zarządzanie kampanią reklamową
Na którym etapie współpracy z klientem agencja reklamowa realizuje ofertę sprzedażową?
A. Planowania wykonania zlecenia
B. Wystawienia faktury za zrealizowaną usługę
C. Przygotowania kampanii promocyjnej
D. Zakończenia kampanii reklamowej
PGF.08 Pytanie 871
Zarządzanie kampanią reklamową
Gdy klient pragnie dotrzeć do grupy docelowej, która zamawia głównie produkty korzystając z nowoczesnych metod sprzedaży, powinien inwestować największe środki finansowe w projektowanie
A. szyldów reklamowych
B. tablic reklamowych
C. sklepu internetowego
D. pylonu multimedialnego
PGF.08 Pytanie 872
Zarządzanie kampanią reklamową
Jakie zestawienie kolorów powinno znaleźć się w reklamie produktu spożywczego, by wzbudzić w kliencie poczucie głodu?
A. Czerwonego oraz żółtego
B. Niebieskiego oraz białego
C. Beżowego oraz brązowego
D. Żółtego oraz zielonego
PGF.08 Pytanie 873
Zarządzanie kampanią reklamową
Który model reklamowy przestawiono na rysunku?
zwrócenie uwagi odbiorcy |
wywołanie zainteresowania |
wzbudzenie chęci posiadania |
przekonanie o słuszności wyboru |
zakup |
zapewnienie satysfakcji |
A. DIPADA
B. AIDCAS
C. DAGMAR
D. AIDA
PGF.08 Pytanie 874
Zarządzanie kampanią reklamową
Projektant zapisuje swoje dzieła w formacie grafiki rastrowej, korzystając z kompresji bezstratnej. Które z poniższych rozszerzeń mogą być przypisane do tych plików?
A. JPEG
B. JPEG 2000
C. AI
D. PNG
PGF.08 Pytanie 875
Zarządzanie kampanią reklamową
Która z przytoczonych form oferty handlowej popularnej agencji reklamowej jest najmniej interesująca?
A. Katalog, folder, ulotka
B. Krótki tekst w emailu
C. Pismo ofertowe
D. Uniwersalny przekaz w mediach
PGF.08 Pytanie 876
Zarządzanie kampanią reklamową
Firma przyjmuje metodę określania budżetu na reklamę - 2% od osiągniętego przychodu. Jaki budżet powinna określić, jeśli przychód w ubiegłym roku wyniósł 1 800 000 zł?
A. 7 200 zł
B. 72 000 zł
C. 3 600 zł
D. 36 000 zł
PGF.08 Pytanie 877
Zarządzanie kampanią reklamową
Agencja reklamowa opracowuje ofertę sprzedaży artykułów promocyjnych, które mają być wykorzystane w kampanii skierowanej do młodej grupy odbiorców zainteresowanej najnowszymi trendami w modzie. Dobierając artykuły do grupy docelowej, powinna skupić się w głównej mierze na segmentacji
A. behawioralnej
B. demograficznej
C. geograficznej
D. psychograficznej
PGF.08 Pytanie 878
Zarządzanie kampanią reklamową
Jakie jest pierwsze zadanie w procesie produkcji spotu reklamowego, które agencja reklamowa powinna pokazać swojemu klientowi?
A. Animatic
B. Udźwiękowienie
C. Casting
D. Storyboard
PGF.08 Pytanie 879
Zarządzanie kampanią reklamową
Osoba zajmująca się cyfrową edycją zdjęć powinna przede wszystkim korzystać z programu graficznego
A. Adobe Photoshop CS
B. Joint Photographic Experts Group
C. Tagged Image File Format
D. Graphics Interchange Format
PGF.08 Pytanie 880
Zarządzanie kampanią reklamową
Podczas trwających rozmów osiągane jest porozumienie, które tworzy nową jakość, korzystną dla obydwu stron. Jak nazywa się ten styl negocjacji?
A. uległych
B. dostosowujących się
C. konfrontacyjnych
D. integratywnych