Filtrowanie pytań

Wyczyść filtry
PGF.08 Pytanie 881
Zarządzanie kampanią reklamową

Matryca nie jest wykorzystywana w technice druku określanej jako

A. sitodruk.
B. tampondruk.
C. druk offsetowy.
D. druk solwentowy.
PGF.08 Pytanie 882
Zarządzanie kampanią reklamową

Klient agencji reklamowej oczekuje gwarancji, że materiały reklamowe będą wydrukowane na papierze, którego produkcja przebiegała z uwzględnieniem minimalizacji negatywnego wpływu na środowisko leśne. Pracownik agencji reklamowej realizując to zlecenie, powinien sprawdzić, czy na opakowaniu papieru widnieje znak

Ilustracja do pytania 2
A. B.
B. A.
C. D.
D. C.
PGF.08 Pytanie 883
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa otrzymała zlecenie przygotowania plakatów w rozmiarze 250 x 353 mm. W jakim formacie powinna zakupić papier, aby nie było potrzeby jego cięcia?

A. A4
B. B4
C. C0
D. C4
PGF.08 Pytanie 884
Zarządzanie kampanią reklamową

Optymalną techniką do wykonania nadruku na 50 bawełnianych torbach reklamowych jest

A. rotograwiura.
B. sitodruk.
C. offset.
D. fleksografia.
PGF.08 Pytanie 885
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakiego rodzaju połączenie kolorystyczne zastosowano w projekcie szyldu zamieszczonym na rysunku?

A. Achromatyczne.
B. Harmonijne.
C. Kontrastowe.
D. Monochromatyczne.
PGF.08 Pytanie 886
Zarządzanie kampanią reklamową

Na którym z wymienionych gadżetów reklamowych można umieszczać nadruk za pomocą urządzenia pokazanego na rysunku?

Ilustracja do pytania 6
A. Na czapkach.
B. Na koszulkach.
C. Na kubkach.
D. Na torbach.
PGF.08 Pytanie 887
Zarządzanie kampanią reklamową

Która z wymienionych osób, zgodnie z regulacjami prawnymi oraz zasadami etyki zawodowej, ma zakaz reklamowania własnej działalności zawodowej?

A. Sportowiec.
B. Aktor.
C. Polityk.
D. Lekarz.
PGF.08 Pytanie 888
Zarządzanie kampanią reklamową

Firma X wyemitowała 4 reklamy do 5 osób stanowiących grupę docelową. Wyniki badań oglądalności tych emisji przedstawia tabela obok. Ile wynosi wielkość wskaźnika OTS1+ po trzeciej emisji reklamy?

A. 100%
B. 20%
C. 50%
D. 30%
PGF.08 Pytanie 889
Zarządzanie kampanią reklamową

Zamieszczony slogan został wykonany przy użyciu

Ilustracja do pytania 9
A. wersalików, czcionki szeryfowej, dwuelementowej.
B. minuskuły, czcionki szeryfowej, jednoelementowej.
C. kapitalików, czcionki szeryfowej, jednoelementowej.
D. majuskuły, czcionki bezszeryfowej, dwuelementowej.
PGF.08 Pytanie 890
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie załączonej tabeli wskaż medium, w którym koszt dotarcia do 1% grupy docelowej jest najniższy. Wykorzystaj wskaźnik

Ilustracja do pytania 10
A. Kino.
B. Czasopisma.
C. Radio.
D. TV.
PGF.08 Pytanie 891
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie tabeli określ, która marka rowerów górskich jest najbardziej rozpoznawalna wśród konsumentów.

Ilustracja do pytania 11
A. Dynamo.
B. Blast.
C. Sixter.
D. Fourwheel.
PGF.08 Pytanie 892
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie danych zamieszczonych w tabeli określ, w którym z krajów wiązana kampania radiowo-telewizyjna osiągnie największy zasięg.

Ilustracja do pytania 12
A. A.
B. B.
C. C.
D. D.
PGF.08 Pytanie 893
Zarządzanie kampanią reklamową

Firma X przeanalizowała liczbę odwiedzających jej sklep internetowy klientów w trakcie trwania tygodniowej kampanii reklamowej, w ciągu tygodnia przed jej rozpoczęciem oraz w ciągu tygodnia po jej zakończeniu. Wyniki analizy przedstawia wykres zamieszczony obok. Który z wymienionych wniosków można wysnuć na jego podstawie?

Ilustracja do pytania 13
A. Po zakończeniu kampanii wzrosła liczba osób odwiedzających sklep internetowy.
B. Po zakończeniu kampanii liczba osób odwiedzających sklep internetowy nie zmieniła się w stosunku do liczby osób odwiedzających stronę przed kampanią reklamową.
C. Po zakończeniu kampanii reklamowej liczba osób odwiedzających sklep internetowy była niższa niż w okresie poprzedzającym kampanię.
D. W trakcie trwania kampanii reklamowej nie wzrosła liczba osób odwiedzających sklep internetowy w stosunku do liczby osób odwiedzających stronę przed kampanią reklamową.
PGF.08 Pytanie 894
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie załączonego wykresu wskaż, które media reklamowe są najmniej przydatnym źródłem wiedzy o produktach wyposażenia domu.

Ilustracja do pytania 14
A. Telewizja.
B. Radio.
C. Prasa drukowana.
D. Ulotki, foldery.
PGF.08 Pytanie 895
Zarządzanie kampanią reklamową

Do zrealizowania zlecenia klienta agencja reklamowa wykorzystała informacje pochodzące ze strony internetowej Głównego Urzędu Statystycznego. Oznacza to, że skorzystała ze źródeł

A. wewnętrznych pierwotnych.
B. wewnętrznych wtórnych.
C. zewnętrznych wtórnych.
D. zewnętrznych pierwotnych.
PGF.08 Pytanie 896
Zarządzanie kampanią reklamową

Którą grupę czynników z analizy makrootoczenia (PEST) powinna przeanalizować firma reklamowa, która wprowadza nowy rodzaj usługi na rynek i pragnie zapoznać się z preferencjami konsumentów, do których ta usługa jest skierowana?

A. Społeczno-kulturowe.
B. Technologiczne.
C. Ekonomiczne.
D. Polityczne.
PGF.08 Pytanie 897
Zarządzanie kampanią reklamową

Do której grupy czynników analizy SWOT przedsiębiorstwa należy zaliczyć wysokie kwalifikacje pracowników tej firmy?

A. Szanse.
B. Mocne strony.
C. Słabe strony.
D. Zagrożenia.
PGF.08 Pytanie 898
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie załączonego wykresu wskaż, z którą grupą klientów współpraca będzie najbardziej opłacalna dla agencji reklamowej.

Ilustracja do pytania 18
A. Producenci środków farmaceutycznych.
B. Instytucje finansowe.
C. Producenci żywności.
D. Usługodawcy telekomunikacyjni.
PGF.08 Pytanie 899
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie załączonej macierzy BCG wskaż produkty o niskim udziale w rynku i wysokiej dynamice sprzedaży, które po doinwestowaniu mogą w dalszej perspektywie przynieść przedsiębiorstwu duże zyski.

Uwaga
Kółka, które zostały umieszczone wmacierzy, pokazują rozmiary i usytuowanie produktów oferowanychprzez firmę reklamową.

Ilustracja do pytania 19
A. Plakaty.
B. Ulotki.
C. Kasetony.
D. Wizytówki.
PGF.08 Pytanie 900
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa w wyniku przeprowadzonej segmentacji oraz wyboru rynku docelowego postanowiła dostosować elementy marketingu mix ściśle dla swojego klienta – dużej sieci handlowej. Jaką strategię marketingową zdecydowała się zastosować agencja reklamowa?

A. Marketingu niezróżnicowanego.
B. Marketingu masowego.
C. Marketingu zindywidualizowanego.
D. Marketingu zróżnicowanego.
PGF.08 Pytanie 901
Zarządzanie kampanią reklamową

Producent płatków śniadaniowych rozpisał konkurs na projekt opakowania dla płatków śniadaniowych, tym samym zastosował prosumpcję. Na czym będzie polegało to działanie?

A. Na wprowadzeniu strategii poszukiwania niszy rynkowej.
B. Na zastosowaniu narzędzia społecznej odpowiedzialności biznesu.
C. Na wprowadzeniu strategii nowego produktu.
D. Na wykorzystywaniu aktywności konsumentów do kreowania produktów.
PGF.08 Pytanie 902
Zarządzanie kampanią reklamową

Producent, który wytwarza towary przedstawione na rysunkach, stosuje politykę marki

Ilustracja do pytania 22
A. handlowej.
B. rodzinnej.
C. łączonej.
D. indywidualnej.
PGF.08 Pytanie 903
Zarządzanie kampanią reklamową

Która z wymienionych form reklamy internetowej będzie najlepsza do reklamowania usług turystycznych, tak aby na bieżąco informować klientów o promocjach i okazjach przygotowanych przez firmę?

A. Okno-córka.
B. Newsletter.
C. Intersititial.
D. Baner.
PGF.08 Pytanie 904
Zarządzanie kampanią reklamową

Firma produkująca kosmetyki dla kobiet pragnie w przekazie reklamowym podkreślić bogatą, unikatową kolorystykę produktów. Który z wymienionych nośników reklamy powinna zaproponować agencja reklamowa?

A. Spot reklamowy w radiu regionalnym.
B. Spot reklamowy w radiu lokalnym.
C. Plakat w formie billboardu.
D. Ogłoszenie w prasie codziennej.
PGF.08 Pytanie 905
Zarządzanie kampanią reklamową

Przedstawiona oferta to działanie marketingowe z zakresu

Ilustracja do pytania 25
A. sponsoringu.
B. promocji sprzedaży.
C. sprzedaży osobistej.
D. public relations.
PGF.08 Pytanie 906
Zarządzanie kampanią reklamową

Oblicz cenę brutto projektu reklamowego, jeśli koszt produkcji netto wynosi 2 000,00 zł, firma nalicza marżę w wysokości 10%, a wysokość stawki podatku VAT to 23%.

A. 2 200,00 zł
B. 2 607,00 zł
C. 2 460,00 zł
D. 2 706,00 zł
PGF.08 Pytanie 907
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie wykazu kosztów agencji ustal koszty bezpośrednie produkcji 1 000 szt. ulotek reklamowych.

Ilustracja do pytania 27
A. 1 540,00 zł
B. 1 190,00 zł
C. 5 540,00 zł
D. 2 040,00 zł
PGF.08 Pytanie 908
Zarządzanie kampanią reklamową

Którego elementu oznaczonego znakiem zapytania brakuje w załączonym cenniku reklamy internetowej?

Ilustracja do pytania 28
A. Liczby emisji.
B. Nazwy produktu reklamowego.
C. Miejsca na stronie serwisu.
D. Autora reklamy.
PGF.08 Pytanie 909
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaki koszt poniesie klient agencji zamawiający 10 spotów w dni powszednie w stacji radiowej w godzinach 1500-1800 i korzystający z 5% rabatu agencyjnego?

Ilustracja do pytania 29
A. 950,00 zł
B. 1 050,00 zł
C. 1 000,00 zł
D. 900,00 zł
PGF.08 Pytanie 910
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja stosuje metodę ustalania marży "od sta". Oblicz kwotę marży agencji, jeżeli cena netto projektu reklamy wynosi 3 000,00 zł, a marża 30%.

A. 3 900,00 zł
B. 1 590,00 zł
C. 690,00 zł
D. 900,00 zł
PGF.08 Pytanie 911
Zarządzanie kampanią reklamową

Producent karmy dla zwierząt chce reklamować swoje produkty w serwisie AdSense od Google tak, aby reklama produktów dla psów była wyświetlana, gdy użytkownik przegląda artykuły poświęcone psom, a reklama produktów dla kotów, gdy przegląda artykuły poświęcone kotom. Jaki typ kampanii powinien zastosować?

A. Kontekstową.
B. Rebrandingową.
C. Interaktywną.
D. Branżową.
PGF.08 Pytanie 912
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja sporządziła ofertę w edytorze tekstu Microsoft Office Word. W jakim formacie należałoby wysłać ofertę klientowi, aby jak najlepiej zachować jednolity charakter dokumentu, oryginalne formatowanie, umożliwić odczytanie ozdobnych czcionek oraz uniknąć zmiany wyglądu i treści dokumentu przy jego otwarciu na sprzęcie i oprogramowaniu klienta?

A. DOCX
B. PDF
C. TXT
D. DOC
PGF.08 Pytanie 913
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z wymienionych programów umożliwia stworzenie bazy danych klientów, w której jest możliwe automatyczne wyszukiwanie kontrahentów?

A. Microsoft Office Publisher
B. ABC Amber Text Converter
C. Microsoft Office Access
D. Adobe Reader
PGF.08 Pytanie 914
Zarządzanie kampanią reklamową

Kiedy adres osoby fizycznej, pozyskany z Internetu, może zostać wykorzystany do stworzenia bazy danych klientów Agencji?

Ilustracja do pytania 34
A. Po uzyskaniu pisemnej zgody osoby zainteresowanej.
B. Po uzyskaniu ustnej zgody osoby zainteresowanej.
C. Po spełnieniu obowiązku informacyjnego względem GIODO.
D. Po spełnieniu obowiązku informacyjnego przez administratora danych.
PGF.08 Pytanie 915
Zarządzanie kampanią reklamową

Którą funkcję należy zastosować, aby w bazie danych o klientach sporządzonej w MS Excel, wyszukać oraz wyświetlić kontrahentów agencji wyłącznie z województwa podkarpackiego?

A. Filtrowanie.
B. Sortowanie.
C. Grupowanie.
D. Kompilację.
PGF.08 Pytanie 916
Zarządzanie kampanią reklamową

Do segmentacji rynku klientów instytucjonalnych agencja zastosowała kryterium, jakim jest roczna częstotliwość zakupów. Jaki rodzaj kryterium zastosowała agencja?

A. Behawioralne.
B. Demograficzne.
C. Społeczne.
D. Geograficzne.
PGF.08 Pytanie 917
Zarządzanie kampanią reklamową

Klient agencji reklamowej, który jest przekonany, że wszyscy chcą go oszukać, doszukuje się wad i obawia się, że reklama nie przyniesie oczekiwanych rezultatów, to klient

A. niecierpliwy.
B. nieufny.
C. niezgodny.
D. niezdecydowany.
PGF.08 Pytanie 918
Zarządzanie kampanią reklamową

Klienta o jakim temperamencie dotyczy opis?

Ilustracja do pytania 38
A. Melancholika.
B. Choleryka.
C. Flegmatyka.
D. Sangwinika.
PGF.08 Pytanie 919
Zarządzanie kampanią reklamową

Którą technikę prezentacji reklamy zastosował przedstawiciel agencji, który w czasie rozmowy sprzedażowej wskazywał walory swojej oferty, przytaczając wyniki badań dotyczące skuteczności środków reklamy?

A. Demonstrację.
B. Dowód naukowy.
C. Rekomendację.
D. Scenkę z życia.
PGF.08 Pytanie 920
Zarządzanie kampanią reklamową

Która z wymienionych form oferty handlowej znanej ogólnopolskiej agencji reklamy jest najmniej atrakcyjna?

A. Katalog, folder, ulotka.
B. Pismo ofertowe.
C. Krótki tekst w emailu.
D. Uniwersalny przekaz z mediach.