Filtrowanie pytań

Wyczyść filtry
PGF.08 Pytanie 961
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaki typ reklamy powinien być zaoferowany klientowi, producentowi napojów chłodzących, który chce reklamować swoje produkty w telewizji przez cały rok oraz zintensyfikować reklamę latem?

A. Skokową.
B. Pulsacyjną.
C. Ciągłą.
D. Sezonową.
PGF.08 Pytanie 962
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie załączonej tabeli określ, jakiego rodzaju rabat stosuje agencja reklamowa.

Ilustracja do pytania 2
A. Ilościowy.
B. Gotówkowy.
C. Handlowy.
D. Sezonowy.
PGF.08 Pytanie 963
Zarządzanie kampanią reklamową

Wdrożenie sposobu postępowania BATNA podczas negocjacji polega na

A. przyjęciu rozwiązania alternatywnego, zapewniającego powodzenie stronie negocjującej bez porozumienia z drugą stroną.
B. zastosowaniu programu ustępstw wobec przeciwnika negocjacji.
C. negowaniu każdej propozycji strony przeciwnej, bez wsłuchiwania się w argumenty.
D. przedstawieniu wyników badań potwierdzających argumenty negocjacji.
PGF.08 Pytanie 964
Zarządzanie kampanią reklamową

W przedstawionym fragmencie rozmowy sprzedażowej sprzedawca zastosował

Ilustracja do pytania 4
A. precyzowanie.
B. odzwierciedlenie.
C. parafrazę.
D. klaryfikację.
PGF.08 Pytanie 965
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaki błąd popełniono w załączonej umowie kupna sprzedaży?

Ilustracja do pytania 5
A. Brak określenia warunków dostawy.
B. Brak określenia warunków płatności.
C. Błędne podpisy stron umowy.
D. Błędne powołanie się na przepisy k.c.
PGF.08 Pytanie 966
Zarządzanie kampanią reklamową

Prezentując ofertę sprzedażową pracownik agencji powinien być przyjaźnie nastawiony do klienta. Którą z pokazanych na rysunkach postaw powinien przyjąć?

Ilustracja do pytania 6
A. C.
B. D.
C. A.
D. B.
PGF.08 Pytanie 967
Zarządzanie kampanią reklamową

Który dokument należy wystawić, jeśli zauważono na fakturze błędy zaznaczone na rysunku na czerwono?

Ilustracja do pytania 7
A. Fakturę korygującą.
B. Notę korygującą.
C. Rachunek.
D. Rachunek uproszczony.
PGF.08 Pytanie 968
Zarządzanie kampanią reklamową

Który dokument potwierdzający sprzedaż materiałów reklamowych powinna wystawić agencja reklamowa klientowi będącemu czynnym podatnikiem VAT?

Ilustracja do pytania 8
A. C.
B. D.
C. B.
D. A.
PGF.08 Pytanie 969
Zarządzanie kampanią reklamową

Który dokument przedstawiono na załączonym rysunku?

Ilustracja do pytania 9
A. Ofertę handlową.
B. Notę korygującą.
C. Fakturę VAT.
D. Fakturę korygującą.
PGF.08 Pytanie 970
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z wymienionych dokumentów zawiera propozycję sprzedaży produktów reklamowych oraz określa istotne warunki przyszłej umowy kupna–sprzedaży?

A. Umowa zlecenie.
B. Zapytanie ofertowe.
C. Oferta handlowa.
D. Umowa o dzieło.
PGF.08 Pytanie 971
Zarządzanie kampanią reklamową

Plik zapisany w programie tekstowym, często wykorzystywanym do tworzenia ofert sprzedażowych, prostym w edycji, stosowanym w biurach agencji reklamowych, ma rozszerzenie

A. .docx
B. .jpeg
C. .pptx
D. .pdf
PGF.08 Pytanie 972
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z wymienionych programów pakietu Microsoft Office jest najbardziej przydatny do wykonywania obliczeń rachunkowych oraz tworzenia wykresów?

A. Word
B. Access
C. Power Point
D. Excel
PGF.08 Pytanie 973
Zarządzanie kampanią reklamową

Informacje zawarte w dokumentacji księgowej należy zakwalifikować do źródeł informacji

A. pierwotnych wtórnych.
B. pierwotnych zewnętrznych.
C. wtórnych wewnętrznych.
D. wtórnych zewnętrznych.
PGF.08 Pytanie 974
Zarządzanie kampanią reklamową

Pracownicy którego działu agencji reklamowej przygotowują między innymi scenariusze spotów reklamowych, projekty ogłoszeń, ulotek, plakatów?

A. Mediów.
B. Produkcji.
C. Koordynacji.
D. Kreatywnego.
PGF.08 Pytanie 975
Zarządzanie kampanią reklamową

Podział rynku na jednorodne grupy nabywców według określonych kryteriów nazywa się

A. operatem.
B. strategią.
C. segmentacją.
D. próbą.
PGF.08 Pytanie 976
Zarządzanie kampanią reklamową

Wydawnictwo szkolne, które kieruje swoją nową ofertę do nauczycieli i uczniów szkoły podstawowej, zastosuje kryterium segmentacji

A. behawioralnej.
B. demograficznej.
C. psychograficznej.
D. geograficznej.
PGF.08 Pytanie 977
Zarządzanie kampanią reklamową

Do podstawowych narzędzi marketingu-mix nie należy

A. dystrybucja.
B. cena.
C. segmentacja.
D. produkt.
PGF.08 Pytanie 978
Zarządzanie kampanią reklamową

Narzędzie promocji, którego głównym celem jest budowa wizerunku przedsiębiorstwa, nazywa się

A. reklamą.
B. sponsoringiem.
C. publicity.
D. public relations.
PGF.08 Pytanie 979
Zarządzanie kampanią reklamową

Które z narzędzi promocji najskuteczniej działa podczas dokonywania zakupów?

A. Promocja sprzedaży.
B. Sponsoring.
C. Reklama.
D. Public relations.
PGF.08 Pytanie 980
Zarządzanie kampanią reklamową

Przykładem ceny psychologicznej stosowanej w trakcie obniżek sezonowych jest cena

A. 12,34 zł
B. 0,10 zł
C. 99,99 zł
D. 100,00 zł
PGF.08 Pytanie 981
Zarządzanie kampanią reklamową

Celem tej funkcji opakowania produktu jest przede wszystkim wyróżnienie go spośród innych produktów stojących na półce. Jest to funkcja

A. informacyjna.
B. reklamowa.
C. ochronna.
D. użytkowa.
PGF.08 Pytanie 982
Zarządzanie kampanią reklamową

Celem reklamy organizacji non-profit jest między innymi

A. przedstawienie problemów społecznych.
B. wspieranie sprzedaży.
C. zdobycie uznania społecznego.
D. zwiększenie zysku.
PGF.08 Pytanie 983
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa, która bez udziału pośredników promuje swoje usługi, stosuje kanał dystrybucji

A. pośredni.
B. nowoczesny.
C. tradycyjny.
D. bezpośredni.
PGF.08 Pytanie 984
Zarządzanie kampanią reklamową

Cele ekonomiczne reklamy są związane z

A. nabywcą jako odbiorcą reklamy.
B. przedsiębiorstwem jako nadawcą reklamy.
C. produktem jako przedmiotem reklamy.
D. obniżką kosztów i racjonalizacją sprzedaży.
PGF.08 Pytanie 985
Zarządzanie kampanią reklamową

Przedsiębiorstwo zorientowane marketingowo informuje swoich klientów o działaniach przedsiębiorstwa. Narzędziem należącym do marketingowej mieszanki 4P i będącym rodzajem komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem jest

A. sprzedaż osobista.
B. reklama.
C. dystrybucja.
D. promocja.
PGF.08 Pytanie 986
Zarządzanie kampanią reklamową

Które narzędzie promocji konsumenckiej przedstawiono na rysunku?

Ilustracja do pytania 26
A. Obniżkę cenową.
B. Ofertę refundowaną.
C. Premię.
D. Próbkę.
PGF.08 Pytanie 987
Zarządzanie kampanią reklamową

Rysunek przedstawia wystawę

Ilustracja do pytania 27
A. masową.
B. okolicznościową.
C. reprezentacyjną.
D. towarową.
PGF.08 Pytanie 988
Zarządzanie kampanią reklamową

Do ekspozycji samochodów osobowych na wystawie stosuje się

A. gabloty przyścienne.
B. okno zamknięte.
C. okno częściowo zamknięte.
D. okno otwarte.
PGF.08 Pytanie 989
Zarządzanie kampanią reklamową

Do gorących punktów dających największe możliwości sprzedażowe należą

A. dolne półki.
B. początki i końcówki regałów.
C. narożniki sklepów.
D. miejsca słabiej oświetlone.
PGF.08 Pytanie 990
Zarządzanie kampanią reklamową

Stosując metodę ceny przewodniej przy ustalaniu ceny balsamu do ciała, należy wziąć pod uwag

A. ceny stosowane przez konkurencję.
B. oryginalność produktu.
C. preferencje klientów.
D. sumę kosztów produkcji.
PGF.08 Pytanie 991
Zarządzanie kampanią reklamową

Ustalając cenę produktu, należy wziąć pod uwagę koszty związane między innymi z produkcją, dystrybucją, reklamą itp. Metodę tę nazywa się

A. przewodnią.
B. kosztową.
C. popytową.
D. rynkową.
PGF.08 Pytanie 992
Zarządzanie kampanią reklamową

Firma planująca zwiększanie sprzedaży dotychczasowych produktów na obecnych rynkach zastosuje strategię

A. dywersyfikacji rynkowej.
B. cen wysokich.
C. penetracji rynkowej.
D. zbierania śmietanki rynkowej.
PGF.08 Pytanie 993
Zarządzanie kampanią reklamową

Ile wyniesie cena brutto 2 500 sztuk ulotek formatu A5, jeżeli agencja dolicza 15% marży, a cena jednostkowa netto wynosi 0,30 zł, a VAT 23%?

A. 875,25 zł
B. 750,00 zł
C. 1 060,88 zł
D. 250,00 zł
PGF.08 Pytanie 994
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa stosuje 20% marżę, którą dolicza do cen netto zakupu. Ile zapłaci klient, który zamówił 200 sztuk wizytówek?

Ilustracja do pytania 34
A. 221,40 zł
B. 265,68 zł
C. 180,00 zł
D. 216,00 zł
PGF.08 Pytanie 995
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaką marżę procentową stosuje agencja reklamowa, jeśli cena sprzedaży netto kompletu gadżetów wynosi 110,00 zł, a kwota marży zawarta w cenie sprzedaży to 10,00 zł?

A. 0,10%
B. 1,00%
C. 0,01%
D. 10,00%
PGF.08 Pytanie 996
Zarządzanie kampanią reklamową

Klienta, który jako pierwszy podejmie decyzję o zakupie, nazywa się

A. konserwatywnym.
B. pionierem.
C. biernym.
D. rozważnym.
PGF.08 Pytanie 997
Zarządzanie kampanią reklamową

Dysonans pozakupowy w procesie postępowania konsumenta na rynku związanym z zakupem to

A. neutralny stan emocjonalny wywołany zakupem.
B. stan uświadomienia sobie potrzeb.
C. pozytywny stan emocjonalny wywołany zadowoleniem z zakupu.
D. negatywny stan emocjonalny wywołany niezadowoleniem z zakupu.
PGF.08 Pytanie 998
Zarządzanie kampanią reklamową

Która kolejność etapów fragmentu rozmowy sprzedażowej jest prawidłowa?

Ilustracja do pytania 38
A. D.
B. C.
C. B.
D. A.
PGF.08 Pytanie 999
Zarządzanie kampanią reklamową

Które media i środki reklamy powinna zawierać oferta agencji reklamowej dla nowo otwartego sklepu osiedlowego, ogólnospożywczego?

Ilustracja do pytania 39
A. D.
B. B.
C. C.
D. A.
PGF.08 Pytanie 1 000
Zarządzanie kampanią reklamową

Które ze środków reklamy nie należą do reklamy zewnętrznej?

A. Środki transportu.
B. Diapazony.
C. Słupy reklamowe.
D. Poczta elektroniczna.