Filtrowanie pytań

Wyczyść filtry
PGF.08 Pytanie 1 041
Zarządzanie kampanią reklamową

Negocjacje charakteryzujące się postawieniem drugiej stronie zdecydowanych konkretnych wymagań to negocjacje

A. twarde.
B. integratywne.
C. miękkie.
D. łagodne.
PGF.08 Pytanie 1 042
Zarządzanie kampanią reklamową

Którego zagadnienia dotyczy załączony fragment umowy, zawartej pomiędzy agencją reklamową a Zamawiającym?

Ilustracja do pytania 2
A. Określenia przedmiotu umowy.
B. Zasady współpracy przy realizacji umowy.
C. Określenie stron zawierających umowę.
D. Zastrzeżeń dotyczących autorskich praw majątkowych.
PGF.08 Pytanie 1 043
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa w ciągu I kwartału wystawiła swoim klientom faktury VAT na łączną kwotę 50 000,00 zł netto. Jednocześnie otrzymała faktury VAT z tytułu zakupu towarów i usług na kwotę 20 000,00 zł netto. Stawki podatku VAT zarówno w przypadku zakupu jak i sprzedaży wynosiły 23%. Jaką kwotę podatku VAT powinna odprowadzić agencja do Urzędu Skarbowego za I kwartał?

A. 6 900,00 zł
B. 11 500,00 zł
C. 16 100,00 zł
D. 4 600,00 zł
PGF.08 Pytanie 1 044
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa wystawiła fakturę za zakup 5 kasetonów świetlnych po 400,00 zł netto za 1 szt., w której nie uwzględniła należnego klientowi rabatu wartościowego w wysokości 200,00 zł. Który dokument powinna sporządzić agencja, aby naprawić ten błąd?

A. Notę korygującą.
B. Fakturę zaliczkową.
C. Fakturę Proforma.
D. Fakturę korygującą.
PGF.08 Pytanie 1 045
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z przedstawionych dokumentów należy sporządzić, jeżeli wydaje się dyspozycję bankowi do przekazania określonej kwoty ze swego rachunku na rachunek sprzedawcy?

Ilustracja do pytania 5
A. A.
B. D.
C. B.
D. C.
PGF.08 Pytanie 1 046
Zarządzanie kampanią reklamową

Umowa między agencją reklamową a firmą transportową na oklejenie samochodu firmowego opiewa na 10 000,00 zł netto. Agencja otrzymała zaliczkę, udokumentowaną fakturą zaliczkową zamieszczoną obok. Jaką kwotę brutto powinna dopłacić firma transportowa po zrealizowaniu zamówienia, uwzględniając wpłaconą już zaliczkę?

Ilustracja do pytania 6
A. 9 840,00 zł
B. 7 540,00 zł
C. 8 000,00 zł
D. 10 300,00 zł
PGF.08 Pytanie 1 047
Zarządzanie kampanią reklamową

Która z wymienionych form zapłaty za produkty i usługi reklamowe jest formą gotówkową?

A. Karta płatnicza.
B. Przekaz pocztowy.
C. Przelew na konto.
D. Czek rozrachunkowy.
PGF.08 Pytanie 1 048
Zarządzanie kampanią reklamową

Które z wymienionych opracowań jest wtórnym źródłem informacji marketingowych?

A. Ankieta.
B. Rocznik statystyczny GUS.
C. Film z obserwacji jednostki poddanej badaniu.
D. Wywiad bezpośredni.
PGF.08 Pytanie 1 049
Zarządzanie kampanią reklamową

W przedstawionym fragmencie faktury sprzedaży usług nie figuruje kwota VAT, ponieważ

Ilustracja do pytania 9
A. działalność nie podlega opodatkowaniu w Polsce.
B. stawka VAT wyniosła 0%.
C. działalność jest zwolniona z VAT.
D. jest to faktura korekta.
PGF.08 Pytanie 1 050
Zarządzanie kampanią reklamową

Którą technikę badań zastosowano w ankiecie, której fragment zamieszczono w ramce?

Ilustracja do pytania 10
A. Skojarzenia słowne.
B. Chiński portret.
C. Kolaż.
D. Uzupełnianie.
PGF.08 Pytanie 1 051
Zarządzanie kampanią reklamową

Którą strategię dystrybucji powinien wybrać producent sprzętu AGD z tzw. średniej półki cenowej?

A. Wyłączną.
B. Selektywną.
C. Intensywną.
D. Ekskluzywną.
PGF.08 Pytanie 1 052
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa ma przeprowadzić kampanię reklamową, skierowaną do klientów ogólnopolskiego biura podróży, zamierzających spędzić urlop za granicą. Na podstawie załączonych wyników badań marketingowych określ, jaki procent ankietowanych będzie stanowiło odbiorców tej reklamy.

Ilustracja do pytania 12
A. 10%
B. 16%
C. 30%
D. 28%
PGF.08 Pytanie 1 053
Zarządzanie kampanią reklamową

Którą formę reklamy zewnętrznej przedstawiono na rysunku?

Ilustracja do pytania 13
A. Strip.
B. K-board.
C. Citylight.
D. Diapazon.
PGF.08 Pytanie 1 054
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa zdecydowała się zastosować strategię rozwoju rynku. Które z wymienionych działań powinna podjąć?

A. Podjąć działalność w sąsiednim województwie.
B. Wprowadzić dywersyfikację poziomą.
C. Zmienić dostawców.
D. Wprowadzić nowy produkt reklamowy.
PGF.08 Pytanie 1 055
Zarządzanie kampanią reklamową

Który materiał POS, przeznaczony do przyklejania do regałów sklepowych za pomocą przezroczystego ramienia, przedstawiono na rysunku?

Ilustracja do pytania 15
A. Stand.
B. Roll-up.
C. Hanger.
D. Wobbler.
PGF.08 Pytanie 1 056
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z załączonych fragmentów reklam prasowych pełni funkcję przypominającą?

Ilustracja do pytania 16
A. A.
B. C.
C. B.
D. D.
PGF.08 Pytanie 1 057
Zarządzanie kampanią reklamową

Która z wymienionych nagród jest nagrodą branży reklamowej i podniesie prestiż oferty handlowej?

Ilustracja do pytania 17
A. C.
B. B.
C. D.
D. A.
PGF.08 Pytanie 1 058
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z podanych fragmentów ofert handlowych wywoła u klienta reakcję zwaną Desire (chęć posiadania, pożądanie) zgodnie z formułą AIDA?

Ilustracja do pytania 18
A. C.
B. A.
C. D.
D. B.
PGF.08 Pytanie 1 059
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z wymienionych argumentów oferty handlowej ma charakter USP (unikatowej propozycji sprzedażowej)?

A. Mamy wielu zadowolonych klientów.
B. Jesteśmy do Państwa dyspozycji.
C. U nas każdy klient jest ważny.
D. Jesteśmy jedynym dostawcą tego rozwiązania w Polsce.
PGF.08 Pytanie 1 060
Zarządzanie kampanią reklamową

Cena netto sprzedaży koszulki z nadrukiem wynosi 20,00 zł. Jaka będzie cena brutto, zakładając 23% stawkę podatku VAT?

A. 15,40 zł
B. 22,30 zł
C. 24,60 zł
D. 17,70 zł
PGF.08 Pytanie 1 061
Zarządzanie kampanią reklamową

Oblicz wysokość marży liczonej metodą "od sta", jeśli cena zakupu towaru wynosi 60,00 zł, marża kwotowa 30,00 zł, a cena sprzedaży to 90,00 zł.

A. 30%
B. 60%
C. 50%
D. 100%
PGF.08 Pytanie 1 062
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa opracowała dla klienta cennik interesujących go banerów reklamowych.

Oblicz brakującą w cenniku cenę brutto.

Ilustracja do pytania 22
A. 10,23 zł
B. 13,20 zł
C. 11,23 zł
D. 12,30 zł
PGF.08 Pytanie 1 063
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie danych z tabeli oblicz ile wyniesie łączny techniczny koszt wytworzenia obydwu zleceń.

Ilustracja do pytania 23
A. 25 000,00 zł
B. 17 800,00 zł
C. 32 600,00 zł
D. 13 200,00 zł
PGF.08 Pytanie 1 064
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie tabeli wybierz cenę reklamowej podkładki pod myszkę, przy której zysk ze sprzedaży będzie najwyższy.

Ilustracja do pytania 24
A. 7,00 zł
B. 3,00 zł
C. 2,00 zł
D. 5,00 zł
PGF.08 Pytanie 1 065
Zarządzanie kampanią reklamową

Pracownicy działu obsługi klienta w agencji reklamowej mają na spotkaniu z potencjalnym klientem zaprezentować prezentację multimedialną on-line. Który z wymienionych programów umożliwi przygotowanie i przeprowadzenie takiej prezentacji?

A. Prezi
B. Adobe InDesign
C. Corel Draw
D. Microsoft Office PowerPoint
PGF.08 Pytanie 1 066
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z wymienionych programów jest najbardziej odpowiedni do tworzenia bazy danych klientów agencji reklamowej?

A. Microsoft Office Excel
B. Adobe InDesign
C. Microsoft Office Power Point
D. Microsoft Office Word
PGF.08 Pytanie 1 067
Zarządzanie kampanią reklamową

Która z wymienionych baz danych ma charakter analityczny?

A. Wyników sprzedaży z poprzednich lat.
B. Obsługi klienta.
C. Danych kontaktowych klienta.
D. Zdjęć i opisu produktów.
PGF.08 Pytanie 1 068
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z wymienionych programów komputerowych będzie najbardziej pomocny w ulepszeniu fotografii, tak jak pokazano na załączonym zdjęciu?

Ilustracja do pytania 28
A. Adobe InDesign
B. Adobe Ilustrator
C. Corel Draw
D. Adobe Photoshop
PGF.08 Pytanie 1 069
Zarządzanie kampanią reklamową

Baza kontrahentów agencji reklamowej została utworzona w programie Microsoft Office Excel. Który filtr należy założyć na kolumnie kod pocztowy, aby uzyskać listę kontrahentów z Częstochowy posiadających tylko kod pocztowy 42-200?

A. "Nie równa się 42-200"
B. "Jest mniejsze niż 42-200"
C. "Równa się 42-200"
D. "Jest większe niż 42-200"
PGF.08 Pytanie 1 070
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa ma w swojej ofercie produkty reklamowe z różnego zakresu cenowego oraz realizujące różne cele promocyjne. Jakimi czynnikami kieruje się klient agencji, wybierając produkty o wysokiej skuteczności?

A. Emocjonalnymi.
B. Racjonalnymi.
C. Moralnymi.
D. Irracjonalnymi.
PGF.08 Pytanie 1 071
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaki typ temperamentu posiada klient o cechach lidera, poszukujący praktycznych rozwiązań, koncentrujący się na wyznaczonym celu oraz mający trudności z akceptacją racji drugiej osoby?

A. Sangwiniczny.
B. Flegmatyczny.
C. Choleryczny.
D. Melancholiczny.
PGF.08 Pytanie 1 072
Zarządzanie kampanią reklamową

Którego z opisanych klientów można nazwać klientem nielojalnym?

A. Odpornego na działania promocyjne konkurentów.
B. Dokonującego zakupów w ulubionym sklepie dyskontowym.
C. Kierującego się przy wyborze produktów tylko i wyłącznie ceną.
D. Odczuwającego dumę z bycia użytkownikiem danej marki.
PGF.08 Pytanie 1 073
Zarządzanie kampanią reklamową

Pracownik działu obsługi klienta agencji reklamowej postanowił przedstawić klientowi korzyści wynikające z emisji spotów reklamowych w stacji TV. Które stwierdzenie najlepiej spełni to zadanie?

A. Spot reklamowy spowoduje wzrost oglądalności programu telewizyjnego.
B. Spoty reklamowe mają wysoką skuteczność.
C. Spoty reklamowe są bardzo efektywne.
D. Spoty reklamowe spowodują wzrost sprzedaży Państwa produktów.
PGF.08 Pytanie 1 074
Zarządzanie kampanią reklamową

Trzydziestoletni mężczyzna – pracownik agencji reklamy – udał się na rozmowę biznesową do ważnego kontrahenta. Jego rozmówczyniami okazały się dwie kobiety w zupełnie różnym wieku: pani dyrektor marketingu oraz stażystka w dziale marketingu. Jak powinien postąpić mężczyzna podczas powitania?

A. Poczekać na podanie ręki przez stażystkę.
B. Poczekać na podanie ręki przez panią dyrektor.
C. Jako pierwszy podać rękę stażystce.
D. Jako pierwszy podać rękę pani dyrektor.
PGF.08 Pytanie 1 075
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie fragmentu rozmowy sprzedażowej określ, jaką technikę aktywnego słuchania zastosował sprzedający.

Ilustracja do pytania 35
A. Potakiwanie.
B. Klaryfikacja.
C. Odzwierciedlanie.
D. Parafraza.
PGF.08 Pytanie 1 076
Zarządzanie kampanią reklamową

Podczas rozmowy sprzedażowej z niezdecydowanym klientem pracownik agencji reklamowej zastosował regułę niedostępności. Która z podanych wypowiedzi wskazuje na zastosowanie tej reguły?

A. Ten produkt sprzedaje się świetnie.
B. Proszę przyjąć próbkę tego produktu.
C. Tego produktu używa nasz szef.
D. Ten produkt będzie w sprzedaży tylko przez 3 dni.
PGF.08 Pytanie 1 077
Zarządzanie kampanią reklamową

Jak nowocześnie zaprezentować usługi dla młodzieży, wykorzystując fakt, że młodzi ludzie chętnie korzystają ze smartfonów?

A. Stosując system CRM
B. Stosując system TQM
C. Używając kodów QR
D. Używając kodów PKD
PGF.08 Pytanie 1 078
Zarządzanie kampanią reklamową

Klient zamówił reklamę w formie muralu. Których wykonawców powinna zaangażować agencja reklamowa?

A. Agentów sprzedających powierzchnię w mediach ATL.
B. Copywriterów z agencji reklamowej.
C. Grafików komputerowych.
D. Artystów street-art.
PGF.08 Pytanie 1 079
Zarządzanie kampanią reklamową

Która z załączonych form prezentacji oferty ma najszerszy zasięg?

Ilustracja do pytania 39
A. D.
B. A.
C. B.
D. C.
PGF.08 Pytanie 1 080
Zarządzanie kampanią reklamową

Firma dostarczająca nowe rozwiązania dla sektora reklamy planuje uczestniczyć w targach branżowych. Do wyboru są stoiska targowe przedstawione na rysunku. Które z nich będzie najatrakcyjniejsze dla zwiedzających?

Ilustracja do pytania 40
A. Nr 1
B. Nr 2
C. Nr 3
D. Nr 4