Filtrowanie pytań

Wyczyść filtry
PGF.08 Pytanie 1 121
Zarządzanie kampanią reklamową

Pracownik działu obsługi klienta otrzymał wskazówki do prowadzenia negocjacji z kluczowym klientem:
– trzymaj się stanowiska firmy,
– szukaj rozwiązania korzystnego dla firmy,
– żądaj ustępstw jako warunku kontynuowania rozmowy.

Który styl negocjacji powinien zastosować pracownik?

A. Miękki.
B. Twardy.
C. Kompromis.
D. Rzeczowy.
PGF.08 Pytanie 1 122
Zarządzanie kampanią reklamową

W szczegółach dotyczących zlecenia wykonania strony internetowej klient podkreślił, że zależy mu, aby można było wygodnie korzystać ze strony przy użyciu tabletów i smartfonów oraz aby kontrahenci mogli szybko zadać pytanie lub złożyć zamówienie. Który z opisanych pakietów należy zaproponować klientowi?

Ilustracja do pytania 2
A. C.
B. A.
C. D.
D. B.
PGF.08 Pytanie 1 123
Zarządzanie kampanią reklamową

Która postawa zaprezentowana jest na rysunku?

Ilustracja do pytania 3
A. Pewność siebie.
B. Zakłopotanie.
C. Agresja.
D. Uległość.
PGF.08 Pytanie 1 124
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa wystawiła fakturę na projekt strony internetowej. Po dodatkowych negocjacjach agencja postanowiła udzielić klientowi rabatu. Który rodzaj dokumentu powinna wystawić agencja?

A. Fakturę korygującą.
B. Nową fakturę.
C. Rachunek uproszczony.
D. Notę korygującą.
PGF.08 Pytanie 1 125
Zarządzanie kampanią reklamową

Ile wyniosą koszty stałe agencji reklamowej według przedstawionego fragmentu rozliczenia?

Ilustracja do pytania 5
A. 5 700,00 zł
B. 3 200,00 zł
C. 5 750,00 zł
D. 8 900,00 zł
PGF.08 Pytanie 1 126
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z pokazanych na rysunkach fragmentów faktury VAT został sporządzony poprawnie?

Ilustracja do pytania 6
A. C.
B. A.
C. B.
D. D.
PGF.08 Pytanie 1 127
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakie rozszerzenie powinno być nadane dla pliku z próbką nagranego dżingla reklamowego dla klienta?

A. .cdr
B. .jpg
C. .ppt
D. .mp3
PGF.08 Pytanie 1 128
Zarządzanie kampanią reklamową

W którym z wymienionych formatów należy zapisać dokument, aby zachować jednolity wygląd dokumentu oraz oryginalne formatowanie wraz z nietypowymi czcionkami?

A. .doc
B. .pdf
C. .xls
D. .gif
PGF.08 Pytanie 1 129
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa przed rozpoczęciem działalności przeprowadziła stosowne badania rynku. W tym celu pozyskała z GUS dane historyczne z ostatniego dziesięciolecia. Są to informacje o charakterze

A. wtórnym, zewnętrznym.
B. pierwotnym, zewnętrznym.
C. pierwotnym, wewnętrznym.
D. wtórnym, wewnętrznym.
PGF.08 Pytanie 1 130
Zarządzanie kampanią reklamową

Produkt agencji reklamowej określany jako "gwiazda" w macierzy BCG charakteryzuje się

A. niską rentownością i dużymi nakładami finansowymi.
B. wysoką rentownością i małymi potrzebami finansowymi.
C. wysoką rentownością i dużymi nakładami finansowymi.
D. niską rentownością i małymi potrzebami finansowymi.
PGF.08 Pytanie 1 131
Zarządzanie kampanią reklamową

Którą ze strategii organizacyjno-rozwojowych zastosowała agencja wprowadzając na obsługiwany rynek Warszawy nowe, ulepszone rodzaje dotychczas sprzedawanych banerów reklamowych?

A. Penetracji rynku.
B. Dywersyfikacji.
C. Rozwoju produktu.
D. Rozwoju rynku.
PGF.08 Pytanie 1 132
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaki strategiczny cel marketingowy powinna założyć agencja reklamowa, która chce zdobyć pozycję lidera rynkowego?

A. Poprawa wizerunku firmy.
B. Zdobycie większościowego udziału w rynku.
C. Odzyskanie utraconych klientów.
D. Zdobycie klientów tylko w segmencie niszowym.
PGF.08 Pytanie 1 133
Zarządzanie kampanią reklamową

Umową, na podstawie której znana firma sprzedaje prawo innej firmie do używania jej znaku towarowego i know-how, przy zachowaniu odrębności obu firm, jest

A. fuzja.
B. franczyza.
C. koncentracja marketingowa.
D. symbioza marketingowa.
PGF.08 Pytanie 1 134
Zarządzanie kampanią reklamową

W której fazie cyklu życia produktu należy zastosować reklamę pionierską?

Ilustracja do pytania 14
A. Schyłku.
B. Dojrzałości.
C. Wprowadzenia.
D. Wzrostu.
PGF.08 Pytanie 1 135
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamy chce poinformować prasę o wynikach konkursu na najlepszy film reklamowy wśród uczniów. Który instrument promocji powinna wykorzystać?

A. Sponsoring.
B. Publicity.
C. Aktywizację sprzedaży.
D. Lobbing.
PGF.08 Pytanie 1 136
Zarządzanie kampanią reklamową

Najczęściej stosowanym narzędziem służącym do budowy lojalności klientów wobec firmy jest

A. prospekt firmowy.
B. karta stałego klienta.
C. katalog uniwersalny.
D. ulotka informacyjna.
PGF.08 Pytanie 1 137
Zarządzanie kampanią reklamową

Ustal wartość netto plakatów reklamowych wiedząc, że koszty papieru i wydruku 1 000 szt. plakatów wynoszą 1 000,00 zł. Agencja pobiera marżę w wysokości 25%.

A. 750,00 zł
B. 1250,00 zł
C. 1000,00 zł
D. 1537,50 zł
PGF.08 Pytanie 1 138
Zarządzanie kampanią reklamową

Które narzędzie marketingu internetowego powinna wykorzystać agencja reklamowa, uwzględniając warunki zleceniodawcy?

Ilustracja do pytania 18
A. Telemarketing.
B. Stronę www.
C. Pocztę elektroniczną.
D. Google AdWords.
PGF.08 Pytanie 1 139
Zarządzanie kampanią reklamową

Którą kategorię czasu antenowego powinna zaproponować agencja reklamy firmie preferującej reklamę w godzinach wieczornych i dysponującej budżetem 520,00 zł na 8 spotów?

Ilustracja do pytania 19
A. Kategorię 2.
B. Kategorię 3.
C. Kategorię 4.
D. Kategorię 1.
PGF.08 Pytanie 1 140
Zarządzanie kampanią reklamową

Ustal procent marży handlowej metodą w stu wiedząc, że koszt produkcji spotu radiowego wynosi 2 400,00 zł, a cena sprzedaży netto 3 000,00 zł.

A. 23%
B. 25%
C. 16%
D. 20%
PGF.08 Pytanie 1 141
Zarządzanie kampanią reklamową

Które z wymienionych określeń powinno znaleźć się w wierszu nagłówkowym tabeli cennika?

A. Data.
B. Właściwości produktu.
C. Podpis osoby wykonującej cennik.
D. Cena netto produktu.
PGF.08 Pytanie 1 142
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaki rodzaj rabatu stosuje agencja marketingowa, która sprzedaje swoje produkty po niższej cenie w regionach Polski południowo-wschodniej?

A. Sezonowy.
B. Handlowy.
C. Przestrzenny.
D. Ilościowy.
PGF.08 Pytanie 1 143
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z wymienionych formatów ulotek zapewnia największą powierzchnię reklamową?

A. A5
B. A4
C. DL
D. A6
PGF.08 Pytanie 1 144
Zarządzanie kampanią reklamową

Wskaż prawidłową kolejność slajdów w prezentacji oferty agencji Kreacja.

Ilustracja do pytania 24
A. 4, 1, 2, 3
B. 1, 4, 2, 3
C. 2, 3, 4, 1
D. 4, 2, 3, 1
PGF.08 Pytanie 1 145
Zarządzanie kampanią reklamową

Które działanie można wykonać w prezentacji za pomocą ikonek pokazanych na rysunku?

Ilustracja do pytania 25
A. Wstawić określony element graficzny.
B. Obrócić element na slajdzie.
C. Wybrać układ slajdu.
D. Sformatować obraz.
PGF.08 Pytanie 1 146
Zarządzanie kampanią reklamową

Załączona baza danych stworzona do celów marketingu bezpośredniego zawiera rekordy z kategorii informacji

Ilustracja do pytania 26
A. psychograficznych.
B. historycznych.
C. geograficznych.
D. demograficznych.
PGF.08 Pytanie 1 147
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa prowadzi bazę danych klientów w arkuszu kalkulacyjnym. Które z wymienionych działań będzie możliwe wyłącznie po założeniu autofiltra?

A. Usuwanie powiązanych ze sobą danych.
B. Wyszukanie adresu klienta w danych adresowych.
C. Edytowanie danych klienta.
D. Wprowadzanie zmian w danych klienta.
PGF.08 Pytanie 1 148
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaki rodzaj bazy danych kontrahentów przedstawiono na rysunku?

Ilustracja do pytania 28
A. Kartotekową.
B. Sieciową.
C. Relacyjną.
D. Hierarchiczną.
PGF.08 Pytanie 1 149
Zarządzanie kampanią reklamową

Klient, który jest nastawiony krytycznie, zwraca uwagę sprzedawcy na poziom obsługi, formę prezentacji towaru oraz wytyka wady funkcjonowania placówki, określany jest jako

A. negujący.
B. szczegółowy.
C. osobisty.
D. chaotyczny.
PGF.08 Pytanie 1 150
Zarządzanie kampanią reklamową

Właściciel niewielkiego, niedrogiego pensjonatu w okolicach Łodzi, położonego w dużym, pięknym parku z placem zabaw, chce poinformować klientów o nowej ofercie weekendowej. Do którego segmentu rynku w pierwszej kolejności powinny być skierowane środki reklamy?

A. Do biznesmenów.
B. Do zorganizowanych grup seniorów.
C. Do rodzin z małymi dziećmi.
D. Do fanów sportów ekstremalnych.
PGF.08 Pytanie 1 151
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaką rolę w procesie sprzedaży reklamy odgrywa Account manager agencji reklamowej?

A. Pozyskuje środki na realizację działań reklamowych.
B. Dokonuje wyboru środków reklamowych.
C. Nadzoruje całą kampanię.
D. Utrzymuje kontakt z klientem i prowadzi negocjacje.
PGF.08 Pytanie 1 152
Zarządzanie kampanią reklamową

Której z wymienionych fraz powinien unikać sprzedawca, chcąc pozyskać lojalnego klienta?

A. "Oferujemy dogodne terminy płatności i korzystne rabaty".
B. "To ostatnia szansa na skorzystanie z oferty".
C. "Ceny naszych usług są dostosowane do wysokiego standardu usług".
D. "Współpraca z naszą agencją zwiększy szanse na pokonanie konkurencji".
PGF.08 Pytanie 1 153
Zarządzanie kampanią reklamową

Nowo otwarta Agencja reklamowa opracowuje ofertę handlową swoich usług. Którego z wymienionych elementów nie będzie mogła załączyć z uwagi na brak doświadczenia w branży?

A. Szczegółowego kosztorysu.
B. Przyszłego cross-selling.
C. Zakresu oferowanych usług.
D. Portfolio klientów.
PGF.08 Pytanie 1 154
Zarządzanie kampanią reklamową

Technika jednostronnej argumentacji podczas prezentacji oferty agencji reklamowej polega na wskazywaniu

A. wad i zalet produktu.
B. tylko zalet produktu.
C. tylko wad produktu.
D. konsekwencji realizacji zlecenia.
PGF.08 Pytanie 1 155
Zarządzanie kampanią reklamową

W której z podanych wypowiedzi przedstawiciela agencji reklamowej została zastosowana parafraza?

Ilustracja do pytania 35
A. D.
B. A.
C. C.
D. B.
PGF.08 Pytanie 1 156
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja wprowadza na rynek innowacyjny i początkowo drogi nośnik reklamy internetowej, który spełnia potrzeby klientów – pionierów. Którą strategię marketingową powinna wybrać?

A. Penetracji.
B. Zbierania śmietanki.
C. Dyskontową.
D. Konkurencyjną.
PGF.08 Pytanie 1 157
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie załączonego diagramu wskaż, w stosunku do którego z drukowanych materiałów reklamowych zastosowano strategię cenową super okazji dla klienta.

Ilustracja do pytania 37
A. Katalogi.
B. Ulotki reklamowe.
C. Papier firmowy.
D. Opakowania.
PGF.08 Pytanie 1 158
Zarządzanie kampanią reklamową

Która z agencji stosuje trójetapową argumentację sprzedażową "cecha-zaleta-korzyść"?

Ilustracja do pytania 38
A. C.
B. A.
C. D.
D. B.
PGF.08 Pytanie 1 159
Zarządzanie kampanią reklamową

Celem firmy X jest zdobycie pozycji lidera rynkowego oraz kompleksowe zaspokajanie potrzeb klienta. Które z wymienionych działań nie będzie miało wpływu na realizację tej strategii?

A. Utrzymanie dotychczasowego poziomu sprzedaży usług reklamowych.
B. Wykorzystanie systemu sprzedaży bezpośredniej.
C. Korzystanie z usług outsourcingowych.
D. Prowadzenie agresywnej polityki zdobywania nowych klientów.
PGF.08 Pytanie 1 160
Zarządzanie kampanią reklamową

Klient zgłosił zapotrzebowanie na reklamę wewnętrzną. Który z produktów należy mu dostarczyć?

A. Roll-up
B. Pylon
C. Totem
D. Mobile