Filtrowanie pytań
Gdy obserwuje się zmniejszenie sprzedaży danego towaru, głównym zamiarem reklamy staje się
Aby agencja reklamowa mogła dotrzeć do swoich dotychczasowych klientów z nową propozycją handlową, powinna wybrać
Oblicz wartość marży przy zastosowaniu metody "od sta", jeśli koszt zakupu towaru wynosi 60,00 zł, marża kwotowa to 30,00 zł, a cena sprzedaży wynosi 90,00 zł?
W szczegółach dotyczących zlecenia wykonania strony internetowej klient podkreślił, że zależy mu, aby można było wygodnie korzystać ze strony przy użyciu tabletów i smartfonów oraz aby kontrahenci mogli szybko zadać pytanie lub złożyć zamówienie. Który z opisanych pakietów należy zaproponować klientowi?
Rodzaj pakietu | STANDARD | PROFESSIONAL | VIP | SUPER PLUS |
---|---|---|---|---|
Opis pakietu |
|
|
|
|
A. | B. | C. | D. |
Dokument, który określa media, środki oraz nośniki wybrane do kampanii reklamowej, zawierający informacje o dacie i miejscu emisji, kosztach oraz założeniach kampanii, to
Najmniej skuteczna metoda negocjacji, oparta na przekonaniu, że druga strona posiada wady i działa nieuczciwie, to strategia typu
Nowo powstała sieć prywatnych instytucji medycznych planuje umieszczenie reklam na bocznych powierzchniach blacharskich oraz szybach bezdrzwiowych miejskich autobusów. Który z wymienionych typów nośników powinien zostać użyty w tej kampanii?
Ankieterzy badający opinie publiczne po realizacji kampanii społecznej w kwestionariuszach ankietowych oraz w wywiadach zastosowali pytania, które wymagały udzielenia jednej z pięciu odpowiedzi uporządkowanych od całkowitej akceptacji do całkowitego odrzucenia. Jaką nazwę noszą te pytania?
Przy tworzeniu komunikatu reklamowego należy mieć na uwadze, że promuje się korzyści, a nie sam produkt lub usługę, ponieważ
Do przygotowania oferty handlowej z informacjami teleadresowymi agencji reklamowej w nagłówku i stopce, używa się programu
Jakie media powinny zostać uwzględnione w mediaplanie, jeśli klient poszukuje ogólnopolskiego zasięgu oraz multimedialnego przekazu?
Cechami charakterystycznymi klienta są zachowanie dystansu wobec sugestii sprzedawcy oraz poszukiwanie niedoskonałości w oferowanych produktach?
Dokument dokładnie definiujący wybrane nośniki reklamy, formaty reklam, daty i lokalizacje emisji, koszty związane z emisją oraz parametry medialne to
Klient zgłosił agencji reklamowej chęć umieszczenia reklamy w medium, które charakteryzuje się najmniejszym stopniem rozproszenia uwagi odbiorcy. Jaką formę reklamy powinna mu zaproponować agencja?
Pracownik biura obsługi klienta otrzymał zalecenia dotyczące przeprowadzania negocjacji z kluczowym klientem:
– trzymaj się pozycji firmy,
– dąż do znalezienia rozwiązania sprzyjającego firmie,
– żądaj ustępstw jako warunku dalszej rozmowy.
Jakiego stylu negocjacji powinien użyć pracownik?
Który rodzaj faktury nie stanowi dowodu na odbycie transakcji i nie pozwala na dokonanie zapisów w księgach?
Jaką strategię organizacyjną i rozwojową przyjęła agencja, wprowadzając na rynek warszawski nowoczesne, udoskonalone wersje dotychczas oferowanych banerów reklamowych?
Firma skoncentrowana na marketingu informuje swoich klientów o działaniach, które podejmuje. Elementem marketingowej mieszanki 4P, stanowiącym rodzaj komunikacji między przedsiębiorstwem a rynkiem, jest
Który z poniższych tekstów powinien znaleźć się na banerze mającym charakter rozkazujący?
Co może być wliczone w koszty reklamowe przez firmę?
Aby skoncentrować się na długoterminowym zadowoleniu konsumentów w ostatnim etapie wpływu reklamy, czyli ich satysfakcji, powinno się zastosować model
Dysonansem występującym po zakupie w procesie decyzji konsumenta na rynku związanym z zakupem określa się
Jaką wadę ma reklama zewnętrzna?
W ramce zamieszczono fragment pisma firmy, skierowanego do agencji reklamowej. Treść pisma wskazuje, że jest to
…………na rynku działamy już od 15 lat. Jesteśmy jedną z kilkunastu firm w województwie, produkującą……. Naszymi klientami są głównie osoby starsze……. W ostatnim roku kalendarzowym dochody firmy zmalały o ok…… Chcemy zwiększyć swój udział w rynku o 15%, pozyskać nowych klientów oraz podnieść dochody firmy. ……Czas realizacji kampanii to okres od …… do…… Budżet, którym dysponuje nasza firma wynosi 150 000,00 zł. ………………… Osoba do kontaktu ……………………… |
Jaką metodę prezentacji reklamy warto wykorzystać, aby zaprezentować atuty nowego odkurzacza?
Sprzedawca urządzeń wędkarskich, pragnąc dokładnie zaprezentować wędkarzom swój produkt, powinien wykorzystać reklamę
Na podstawie wykresu przedstawiającego poziom oglądalności pewnej stacji telewizyjnej wybierz najkorzystniejszy czas emisji spotu reklamowego adresowanego do grupy docelowej, czyli osób w wieku powyżej 65 lat.

Na podstawie danych zamieszczonych w cenniku oblicz ile wyniesie wartość brutto zamówienia 50 sztuk kubków reklamowych o pojemności 250 ml, wykonanych z porcelany, na których z jednej strony zostanie nadrukowane logo firmy. Stawka podatku VAT wynosi 23%.
Rodzaj kubka | porcelanowe | porcelitowe | szklane półprzezroczyste |
---|---|---|---|
Nadruk | jednostronny, dwustronny | jednostronny, dwustronny | jednostronny, dwustronny, wokół |
Pojemność | 200 ml, 250 ml | 250 ml, 300 ml | 300 ml, 350 ml |
Cena netto za szt. | 3,40 zł | 4,30 zł | 5,50 zł |
Osoba zajmująca się cyfrową edycją zdjęć powinna przede wszystkim korzystać z programu graficznego
Która z poniższych czynności powinna być zrealizowana w pierwszej kolejności przy tworzeniu baz danych?
Zgodnie z przepisami prawa projektując opakowanie papierosów należy przedstawić na nim obrazek ilustrujący społeczne i zdrowotne skutki palenia, który powinien zajmować

Każde działanie marketingowe, które opiera się na stosowaniu zachęt finansowych w celu zwiększenia sprzedaży produktu lub usługi, nazywamy
Organizacja oraz realizacja konferencji prasowej należy do działalności w obszarze
Które narzędzie marketingu internetowego powinna wykorzystać agencja reklamowa, uwzględniając warunki zleceniodawcy?
Warunki zlecenia: — niski koszt dotarcia do klienta, — wysoki stopień zachowania prywatności odbiorcy, — szybkie dotarcie z przekazem reklamowym, — dotarcie do określonej grupy odbiorców. |