Filtrowanie pytań

Wyczyść filtry
PGF.08 Pytanie 1 241
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie załączonych wyników badań wskaż portal internetowy, w którym producent odzieży powinien umieścić swoją reklamę, chcąc wprowadzić na rynek serię nowoczesnych kostiumów kąpielowych dla młodych kobiet, które są miłośniczkami zdrowego stylu życia i podróży.

Ilustracja do pytania 1
A. Fiona
B. Vip
C. Ona
D. Max
PGF.08 Pytanie 1 242
Zarządzanie kampanią reklamową

Ile wynosi współczynnik GRP kampanii reklamowej wody mineralnej "Jowita", która dotarła do 45% grupy docelowej, a częstotliwość jej emisji wyniosła 3?

A. 135
B. 167
C. 225
D. 15
PGF.08 Pytanie 1 243
Zarządzanie kampanią reklamową

Który wskaźnik określa koszt uzyskania pojedynczego kliknięcia w nośnik reklamowy, obliczany jako stosunek liczby kliknięć w reklamę do kosztów całej kampanii?

A. CTR
B. CPT
C. CPP
D. CPC
PGF.08 Pytanie 1 244
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie danych w tabeli określ wartość TRP dla TV Life (faktyczny zasięg emisji) dla reklamy szamponu firmy kosmetycznej "Elise".

Ilustracja do pytania 4
A. 50%
B. 25%
C. 60%
D. 72%
PGF.08 Pytanie 1 245
Zarządzanie kampanią reklamową

Który produkt reklamowy należy wybrać, aby znalazł się on w segmencie mediów o największym udziale wydatków?

Ilustracja do pytania 5
A. Billboard.
B. Dangler.
C. Spot radiowy.
D. Spot telewizyjny.
PGF.08 Pytanie 1 246
Zarządzanie kampanią reklamową

Z którego źródła informacji należy skorzystać, aby uzyskać dane o zmianach zachodzących w branży reklamowej?

A. Gazety codziennej regionalnej.
B. Katalogu firmowego.
C. Czasopisma branżowego.
D. Gazety codziennej ogólnokrajowej.
PGF.08 Pytanie 1 247
Zarządzanie kampanią reklamową

Jeśli klient zamierza dotrzeć do grupy docelowej zamawiającej głównie towary z wykorzystaniem nowoczesnych metod sprzedaży, powinien najwięcej nakładów finansów przeznaczyć na zaprojektowanie

A. szyldów reklamowych.
B. sklepu internetowego.
C. pylonu multimedialnego.
D. tablic reklamowych.
PGF.08 Pytanie 1 248
Zarządzanie kampanią reklamową

Efektem końcowym usługi reklamowej w przypadku zamówienia ekspozycji reklamy na billboardzie będzie

A. przyklejenie przygotowanej grafiki na tablicę reklamową.
B. przygotowanie projektu graficznego.
C. wykonanie tablicy reklamowej.
D. przesłanie grafiki niezbędnej do wykonania projektu przez zleceniodawcę.
PGF.08 Pytanie 1 249
Zarządzanie kampanią reklamową

W zeszłym roku agencja reklamowa zarobiła najwięcej na sprzedaży banerów. Oznacza to, że największy dochód uzyskała z

A. reklam na pojazdach.
B. konstrukcji wielkogabarytowych.
C. druku wielkoformatowego.
D. druku akcydensowego.
PGF.08 Pytanie 1 250
Zarządzanie kampanią reklamową

Który produkt reklamowy należy umieścić w tabeli w miejscu oznaczonym X, aby był spójny z pozostałymi?

Ilustracja do pytania 10
A. Pylon.
B. Plakat.
C. Ulotkę.
D. Roll-up.
PGF.08 Pytanie 1 251
Zarządzanie kampanią reklamową

Z której zakładki powinien skorzystać klient, jeśli zamierza uzyskać informacje o zasadach umieszczania płatnych linków na portalach internetowych?

Ilustracja do pytania 11
A. Google AdWords.
B. Prezentacje multimedialne.
C. Tworzenie stron internetowych.
D. Tworzenie sklepów internetowych.
PGF.08 Pytanie 1 252
Zarządzanie kampanią reklamową

Którą stronę internetową powinien wybrać klient dysponujący kwotą 2 500,00 zł netto, jeśli zależy mu głównie na umieszczeniu co najmniej 10 podstron i 30 zdjęć na stronie?

Ilustracja do pytania 12
A. Stronę L.
B. Stronę M.
C. Stronę SX.
D. Stronę S.
PGF.08 Pytanie 1 253
Zarządzanie kampanią reklamową

Od 2015 roku obserwuje się stale rosnący udział wydatków na ścianki Pop Up. Oznacza to, że firmy w kampanii reklamowej duży nacisk kładą na

A. banery internetowe.
B. reklamę mobilną.
C. reklamę radiową.
D. systemy wystawiennicze.
PGF.08 Pytanie 1 254
Zarządzanie kampanią reklamową

Która ze wskazanych cech nie stanowi mocnej strony reklamy internetowej?

A. Wysokie koszty przygotowania i emisji.
B. Elastyczność.
C. Interaktywność
D. Brak granic geograficznych.
PGF.08 Pytanie 1 255
Zarządzanie kampanią reklamową

Którą strategię dystrybucji powinien wybrać producent sprzętu RTV z tzw. średniej półki cenowej?

A. Intensywną.
B. Wyłączną.
C. Ekskluzywną.
D. Selektywną.
PGF.08 Pytanie 1 256
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa stworzyła sytuację, w której internauci sami rozpowszechniają między sobą wiadomości związane z firmą. Takie działanie określane jest jako

A. content marketing.
B. marketing wirusowy.
C. pozycjonowanie.
D. e-mail marketing.
PGF.08 Pytanie 1 257
Zarządzanie kampanią reklamową

Kwadratowe grafiki umieszczane na billboardach, które po zeskanowaniu przekierowują na stronę internetową, określane są jako

A. referral marketing.
B. reklamy display.
C. kody QR.
D. voice mailing.
PGF.08 Pytanie 1 258
Zarządzanie kampanią reklamową

Produkt, który określany jest jako "dojna krowa" w macierzy BCG

A. nie przynosi nadwyżki dochodu.
B. posiada niski udział w rynku.
C. generuje wysokie zyski.
D. generuje niskie zyski.
PGF.08 Pytanie 1 259
Zarządzanie kampanią reklamową

W celu dopasowania marketingu-mix firmy do lokalizacji geograficznej klientów należy zastosować

A. remarketing.
B. neuromarketing.
C. geomarketing.
D. B2B marketing.
PGF.08 Pytanie 1 260
Zarządzanie kampanią reklamową

Oferta agencji reklamowej ma obejmować działania z zakresu public relations, dlatego należy w niej ująć

A. sponsoring.
B. reklamę zewnętrzną.
C. promocję sprzedaży.
D. publicity.
PGF.08 Pytanie 1 261
Zarządzanie kampanią reklamową

Które z wymienionych środków reklamowych powinna zaproponować agencja w celu prezentacji jak najszerszej oferty podczas otwarcia sklepu meblowego?

A. Twiny.
B. Katalogi.
C. Topery.
D. Standy.
PGF.08 Pytanie 1 262
Zarządzanie kampanią reklamową

Który ze środków reklamowych powinien wybrać klient z oferty, jeśli zależy mu na produkcie outdoor?

A. Citylight.
B. Teczkę firmową.
C. Dangler.
D. Wizytówkę.
PGF.08 Pytanie 1 263
Zarządzanie kampanią reklamową

Który rodzaj rabatu zastosowała agencja reklamowa, jeśli udzieliła klientowi zniżki z okazji zbliżającego się Dnia Kobiet?

A. Sezonowy.
B. Ilościowy.
C. Funkcjonalny.
D. Okolicznościowy.
PGF.08 Pytanie 1 264
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa ustala ceny na swoje produkty w oparciu o wielkość zapotrzebowania. Oznacza to, że stosuje metodę

A. strategiczną.
B. popytową.
C. wartościową.
D. kosztową.
PGF.08 Pytanie 1 265
Zarządzanie kampanią reklamową

Którą cenę brutto należy wstawić do cennika, jeżeli agencja reklamowa do ceny netto zakupu wynoszącej 130,00 zł stosuje 20% narzut i 23% stawkę podatku VAT?

A. 156,00 zł
B. 187,20 zł
C. 159,90 zł
D. 191,88 zł
PGF.08 Pytanie 1 266
Zarządzanie kampanią reklamową

Program komputerowy wykorzystywany do otwierania dokumentów zapisanych w formacie .pdf nazywa się

A. Microsoft Word.
B. Adobe Reader.
C. Microsoft Excel.
D. Adobe Soundbooth.
PGF.08 Pytanie 1 267
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaką wartość brutto zapłaci klient za zamówione produkty?

Ilustracja do pytania 27
A. 2 025,00 zł
B. 2 030,00 zł
C. 2 075,00 zł
D. 2 552,75 zł
PGF.08 Pytanie 1 268
Zarządzanie kampanią reklamową

Tworzenie bazy danych klientów na zasadzie "member gets member" oznacza

A. pozyskiwanie danych klientów poprzez call centre.
B. umieszczanie na stronie możliwości zapisu do newslettera.
C. pozyskiwanie klientów od obecnych klientów.
D. wykorzystywanie baz danych od innych firm.
PGF.08 Pytanie 1 269
Zarządzanie kampanią reklamową

Którą sumę brutto będzie musiał zapłacić klient agencji reklamowej za gotowe stanowisko targowe przygotowane według zamieszczonego kosztorysu?

Ilustracja do pytania 29
A. 6 088,50 zł
B. 4 950,00 zł
C. 6 765,00 zł
D. 5 500,00 zł
PGF.08 Pytanie 1 270
Zarządzanie kampanią reklamową

Klient, który nie precyzuje jednoznacznie zamówienia, odnosi się do wielu kwestii podczas rozmowy sprzedażowej, określany jest jako klient

A. chaotyczny.
B. osobisty.
C. zgodny.
D. problemowiec.
PGF.08 Pytanie 1 271
Zarządzanie kampanią reklamową

Których zwrotów powinien użyć sprzedawca, jeśli podczas prowadzonej rozmowy sprzedażowej stwierdził, że ma do czynienia z klientem systematycznym?

A. "Po pierwsze to nowość, po drugie jest teraz na ten produkt promocja".
B. "Jak mogę rozwiać Pana wątpliwości?".
C. "Prezentowany produkt jest identyczny, jak ten, który nabył Pan na wakacjach".
D. "Czy ma Pan jeszcze jakieś uwagi do naszej oferty".
PGF.08 Pytanie 1 272
Zarządzanie kampanią reklamową

Które działanie wskazuje na zastosowanie up-sellingu podczas rozmowy sprzedażowej?

A. Oferowanie dóbr substytucyjnych.
B. Oferowanie produktów niedostępnych w sprzedaży.
C. Namawianie klienta do zakupu produktu wyższej klasy.
D. Namawianie klienta do zakupu produktu niższej klasy.
PGF.08 Pytanie 1 273
Zarządzanie kampanią reklamową

Który rodzaj rabatu uwzględniono w zamieszczonym cenniku ?

Ilustracja do pytania 33
A. Sezonowy.
B. Okazjonalny.
C. Funkcjonalny.
D. Ilościowy.
PGF.08 Pytanie 1 274
Zarządzanie kampanią reklamową

Która wypowiedź świadczy o domykaniu rozmowy sprzedażowej?

A. "Gratuluję dobrego wyboru. Proszę o podanie jeszcze kilku danych".
B. "Dzwonię, aby podziękować Państwu za skorzystanie z oferty".
C. "Jeśli nie zadowala Pana ta oferta, to przygotujemy inny wariant".
D. "Dziękuję za udzielenie odpowiedzi na wszystkie pytania".
PGF.08 Pytanie 1 275
Zarządzanie kampanią reklamową

W celu zwiększenia wiarygodności produktu oraz zwiększenia jego sprzedaży, prezentując ofertę na stronie internetowej, należy umieścić

A. baner reklamowy.
B. informację o polityce prywatności.
C. recenzje i rekomendacje klientów.
D. zakładkę z możliwością rejestracji.
PGF.08 Pytanie 1 276
Zarządzanie kampanią reklamową

Prowadząc sprzedaż towarów z zastosowaniem zasady kontrastu, należy w pierwszej ofercie przedstawić

A. cenę identyczną jak w drugiej ofercie.
B. wąski zakres oferty.
C. cenę wyższą niż w drugiej ofercie.
D. szeroki zakres oferty.
PGF.08 Pytanie 1 277
Zarządzanie kampanią reklamową

Jeśli klient zlecił przygotowanie materiałów reklamowych POS, przeznaczonych do umieszczenia na półce, to który produkt reklamowy należy ująć w zamówieniu?

A. Stand.
B. Wobbler.
C. Hanger.
D. Bilonownicę.
PGF.08 Pytanie 1 278
Zarządzanie kampanią reklamową

Które zachowanie negocjatora wskazuje na stosowanie techniki "mierz wysoko"?

A. Ustalanie celów na maksymalnym poziomie.
B. Szybkie ustępowanie.
C. Stopniowe ustępowanie.
D. Stopniowe zwiększanie celów podczas negocjacji.
PGF.08 Pytanie 1 279
Zarządzanie kampanią reklamową

Jeśli w trakcie negocjacji jedna ze stron nie chce zrezygnować z wyznaczonych celów, nie chce iść na ustępstwa, to oznacza, że stosuje negocjacje

A. kooperacyjne.
B. rzeczowe.
C. miękkie.
D. twarde.
PGF.08 Pytanie 1 280
Zarządzanie kampanią reklamową

Ofertę handlową zawierającą w nagłówku i stopce informacje teleadresowe agencji reklamowej, przygotowuje się z użyciem programu

A. Microsoft Clip Organizer.
B. Microsoft Access.
C. Microsoft Word.
D. Microsoft InfoPath Filler.