Filtrowanie pytań
PGF.08 Pytanie 1 281
Zarządzanie kampanią reklamową
A. Public relations
B. Promocję sprzedaży
C. Sprzedaż osobistą
D. Reklamę
PGF.08 Pytanie 1 282
Zarządzanie kampanią reklamową
Jak określa się zbiór norm zachowań i zasad kultury osobistej, które obowiązują w sieci?
A. Etykieta
B. Netykieta
C. Netmoda
D. Etyka
PGF.08 Pytanie 1 283
Zarządzanie kampanią reklamową
Jak określa się dżinglem?
A. reklama telewizyjna
B. piosenkę promocyjną
C. małe ogłoszenie
D. ogłoszenie prasowe
PGF.08 Pytanie 1 284
Zarządzanie kampanią reklamową
Jakie medium powinno być wybrane, aby skutecznie przedstawić szczegółowe informacje na temat właściwości produktu?
A. Telewizję
B. Prasę
C. Outdoor
D. Radio
PGF.08 Pytanie 1 285
Zarządzanie kampanią reklamową
Klient zgłosił się do agencji reklamowej z zamiarem szybkiego wyprzedaży starszej wersji produktu poprzez istotne zwiększenie jej sprzedaży w okresie świątecznym. Jakie działania powinny być mu zaproponowane?
A. sprzedaży bezpośredniej
B. public relations
C. reklamy
D. promocji sprzedaży
PGF.08 Pytanie 1 286
Zarządzanie kampanią reklamową
W trakcie negocjacji żadna ze stron nie próbowała ustąpić na rzecz swojego oponenta. W związku z tym obie strony zastosowały typ negocjacji
A. opartych na mediacjach
B. twardych
C. opartych na kompromisie
D. miękkich
PGF.08 Pytanie 1 287
Zarządzanie kampanią reklamową
W jakim celu stosuje się justowanie?
A. do wyrównania tekstu względem marginesów
B. aby utrzymać równą odległość pomiędzy wierszami
C. w celu kojarzenia tekstu z innymi elementami w publikacji
D. żeby dostosować czcionkę do estetyki tekstu
PGF.08 Pytanie 1 288
Zarządzanie kampanią reklamową
Który z poniższych programów komputerowych nie służy do prowadzenia transakcji sprzedażowych?
A. Fakturant
B. Subiekt
C. Insert
D. Inkscape
PGF.08 Pytanie 1 289
Zarządzanie kampanią reklamową
Wyznacz kwotę budżetu netto kampanii reklamowej, która będzie trwać przez 10 kolejnych sobót, bazując na fragmencie cennika jednej z rozgłośni. W ramach tej kampanii mają być emitowane 2 spoty 15’’ w każdą sobotę w paśmie 19:00÷19:29.

A. 16 800,00 zł
B. 24 000,00 zł
C. 1 680,00 zł
D. 2 400,00 zł
PGF.08 Pytanie 1 290
Zarządzanie kampanią reklamową
Aby promować markę w Internecie, klub fitness powinien skupić się na reklamie online w mediach społecznościowych, wybierając głównie rodzaj reklamy
A. baner reklamowy
B. fanpage
C. plansza reklamowa
D. watermark
PGF.08 Pytanie 1 291
Zarządzanie kampanią reklamową
Reklama, która należy do kategorii ATL (above the line), to przykład, który nie jest reklamą
A. w krajowej telewizji
B. na stronie społecznościowej
C. w ogólnopolskim tygodniku
D. na ulotkach rozdawanych w punkcie sprzedaży
PGF.08 Pytanie 1 292
Zarządzanie kampanią reklamową
Cena jednego modułu reklamowego w tygodniku wynosi 20,00 zł. Dodatkowa opłata za umieszczenie ogłoszenia na stronie tytułowej wynosi 20% całkowitej wartości zamówienia. Ile maksymalnie razy reklamodawca może zamieścić ogłoszenie o wielkości 4 modułów na pierwszej stronie, dysponując budżetem wynoszącym 600,00 zł?
A. 6
B. 7
C. 8
D. 5
PGF.08 Pytanie 1 293
Zarządzanie kampanią reklamową
Termin odnoszący się do standardowej wartości dodanej do ceny produktu podczas ustalania kosztu produktu promocyjnego to
A. marżą
B. dyskontem
C. bonifikatą
D. rabatem
PGF.08 Pytanie 1 294
Zarządzanie kampanią reklamową
W materiałach reklamowych nie wolno używać głosu ani wizerunku osób, które prowadziły programy informacyjne, publicystyczne lub dziecięce, w czasie krótszym niż
A. 6 miesięcy przed emisją reklamy
B. 12 miesięcy przed emisją reklamy
C. 9 miesięcy przed emisją reklamy
D. 3 miesiące przed emisją reklamy