Filtrowanie pytań

Wybierz zawód, aby zobaczyć dostępne kwalifikacje

PGF.08 Pytanie 1 281
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakie narzędzia promocji-mix wykorzystała firma w kampanii promocyjnej "Kup dowolne słodycze za min. 20 zł i odbierz kubek gratis"?

A. Public relations
B. Promocję sprzedaży
C. Sprzedaż osobistą
D. Reklamę
PGF.08 Pytanie 1 282
Zarządzanie kampanią reklamową

Jak określa się zbiór norm zachowań i zasad kultury osobistej, które obowiązują w sieci?

A. Etykieta
B. Netykieta
C. Netmoda
D. Etyka
PGF.08 Pytanie 1 283
Zarządzanie kampanią reklamową

Jak określa się dżinglem?

A. reklama telewizyjna
B. piosenkę promocyjną
C. małe ogłoszenie
D. ogłoszenie prasowe
PGF.08 Pytanie 1 284
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakie medium powinno być wybrane, aby skutecznie przedstawić szczegółowe informacje na temat właściwości produktu?

A. Telewizję
B. Prasę
C. Outdoor
D. Radio
PGF.08 Pytanie 1 285
Zarządzanie kampanią reklamową

Klient zgłosił się do agencji reklamowej z zamiarem szybkiego wyprzedaży starszej wersji produktu poprzez istotne zwiększenie jej sprzedaży w okresie świątecznym. Jakie działania powinny być mu zaproponowane?

A. sprzedaży bezpośredniej
B. public relations
C. reklamy
D. promocji sprzedaży
PGF.08 Pytanie 1 286
Zarządzanie kampanią reklamową

W trakcie negocjacji żadna ze stron nie próbowała ustąpić na rzecz swojego oponenta. W związku z tym obie strony zastosowały typ negocjacji

A. opartych na mediacjach
B. twardych
C. opartych na kompromisie
D. miękkich
PGF.08 Pytanie 1 287
Zarządzanie kampanią reklamową

W jakim celu stosuje się justowanie?

A. do wyrównania tekstu względem marginesów
B. aby utrzymać równą odległość pomiędzy wierszami
C. w celu kojarzenia tekstu z innymi elementami w publikacji
D. żeby dostosować czcionkę do estetyki tekstu
PGF.08 Pytanie 1 288
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z poniższych programów komputerowych nie służy do prowadzenia transakcji sprzedażowych?

A. Fakturant
B. Subiekt
C. Insert
D. Inkscape
PGF.08 Pytanie 1 289
Zarządzanie kampanią reklamową

Wyznacz kwotę budżetu netto kampanii reklamowej, która będzie trwać przez 10 kolejnych sobót, bazując na fragmencie cennika jednej z rozgłośni. W ramach tej kampanii mają być emitowane 2 spoty 15’’ w każdą sobotę w paśmie 19:00÷19:29.

Ilustracja do pytania 9
A. 16 800,00 zł
B. 24 000,00 zł
C. 1 680,00 zł
D. 2 400,00 zł
PGF.08 Pytanie 1 290
Zarządzanie kampanią reklamową

Aby promować markę w Internecie, klub fitness powinien skupić się na reklamie online w mediach społecznościowych, wybierając głównie rodzaj reklamy

A. baner reklamowy
B. fanpage
C. plansza reklamowa
D. watermark
PGF.08 Pytanie 1 291
Zarządzanie kampanią reklamową

Reklama, która należy do kategorii ATL (above the line), to przykład, który nie jest reklamą

A. w krajowej telewizji
B. na stronie społecznościowej
C. w ogólnopolskim tygodniku
D. na ulotkach rozdawanych w punkcie sprzedaży
PGF.08 Pytanie 1 292
Zarządzanie kampanią reklamową

Cena jednego modułu reklamowego w tygodniku wynosi 20,00 zł. Dodatkowa opłata za umieszczenie ogłoszenia na stronie tytułowej wynosi 20% całkowitej wartości zamówienia. Ile maksymalnie razy reklamodawca może zamieścić ogłoszenie o wielkości 4 modułów na pierwszej stronie, dysponując budżetem wynoszącym 600,00 zł?

A. 6
B. 7
C. 8
D. 5
PGF.08 Pytanie 1 293
Zarządzanie kampanią reklamową

Termin odnoszący się do standardowej wartości dodanej do ceny produktu podczas ustalania kosztu produktu promocyjnego to

A. marżą
B. dyskontem
C. bonifikatą
D. rabatem
PGF.08 Pytanie 1 294
Zarządzanie kampanią reklamową

W materiałach reklamowych nie wolno używać głosu ani wizerunku osób, które prowadziły programy informacyjne, publicystyczne lub dziecięce, w czasie krótszym niż

A. 6 miesięcy przed emisją reklamy
B. 12 miesięcy przed emisją reklamy
C. 9 miesięcy przed emisją reklamy
D. 3 miesiące przed emisją reklamy