Filtrowanie pytań

Wybierz zawód, aby zobaczyć dostępne kwalifikacje

Zarządzanie kampanią reklamową

Zgodnie z przepisami prawa projektując opakowanie papierosów należy przedstawić na nim obrazek ilustrujący społeczne i zdrowotne skutki palenia, który powinien zajmować

Ilustracja do pytania 1
A. 65% przedniej i tylnej części paczki.
B. tylko 80% przedniej części paczki.
C. 80% przedniej i tylnej części paczki.
D. tylko 65% przedniej części paczki.
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakich wykonawców powinna zatrudnić agencja reklamowa w celu realizacji muralu zamówionego przez klienta?

A. Artystów street-art
B. Specjalistów od grafiki komputerowej
C. Agentów zajmujących się przestrzenią w mediach ATL
D. Copywriterów pracujących w agencji reklamowej
PGF.08 Pytanie 204
Zarządzanie kampanią reklamową

Zasada kontrastowania kształtów i kolorów polega na

A. zestawianiu dużych form z małymi, żółtych z czarnymi
B. ustawianiu wielobarwnych sekwencji
C. grupowaniu w zbiorowiska form o podobnych wymiarach, kształcie i barwie
D. tworzeniu statycznych kompozycji
Zarządzanie kampanią reklamową

Firma zajmująca się produkcją kosmetyków dla kobiet chce w swoim przekazie reklamowym zaakcentować bogatą i wyjątkową paletę kolorów produktów. Który z podanych nośników reklamy powinna zarekomendować agencja reklamowa?

A. Spot reklamowy w radiu regionalnym
B. Ogłoszenie w prasie codziennej
C. Spot reklamowy w radiu lokalnym
D. Plakat w formie billboardu
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z wymienionych programów komputerowych powinna wykorzystać agencja do prezentacji projektów w formie slajdów, stworzonych według zamówienia, którego fragment został dołączony?

Zamówienie: wykonanie grafiki oraz wizytówki według załączonego briefu. Proszę o przedstawienie propozycji w postaci pokazu slajdów w ciągu dwóch tygodni od momentu otrzymania zamówienia.

A. Corel Draw
B. Power Point
C. Adobe Photoshop
D. Audacity
Zarządzanie kampanią reklamową

W jakim celu stosuje się justowanie?

A. do wyrównania tekstu względem marginesów
B. aby utrzymać równą odległość pomiędzy wierszami
C. w celu kojarzenia tekstu z innymi elementami w publikacji
D. żeby dostosować czcionkę do estetyki tekstu
Zarządzanie kampanią reklamową

Pracownik firmy reklamowej podczas tworzenia prezentacji uwzględnił dane pochodzące z internetowego kursu, który umożliwia łatwe poznanie zasad tworzenia grafiki. Pracownik wykorzystał

A. adresację.
B. referencje.
C. tutorial.
D. kotwicę.
Zarządzanie kampanią reklamową

Tożsamość przedsiębiorstwa obejmuje

A. obraz firmy (marki) funkcjonujący w otoczeniu, obejmujący zestaw pozytywnych asocjacji po usłyszeniu nazwy firmy.
B. unikalny zbiór cech, które znacząco wyróżniają firmę (markę) spośród innych, a zwłaszcza ich konkurencji.
C. wykształcenie kadry, charakter działalności oraz system identyfikacji wizualnej.
D. kompleks skojarzeń związanych z marką, które pozostają w pamięci konsumenta.
Zarządzanie kampanią reklamową

Klient zgłosił się do agencji reklamowej z gotową księgą znaku swojej firmy, jednak pragnie uzyskać podstawowe nośniki wizerunku marki. W związku z tym pracownik agencji powinien wykonać zlecenie na

A. projekt papeterii firmowej
B. projekt kampanii telewizyjnej
C. realizację animacji komputerowej
D. wykup powierzchni reklamowej
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja marketingowa planuje kampanię reklamową dla swojego klienta. Zdecydowała się na wykorzystanie spotów telewizyjnych i radiowych jako głównego medium oraz billboardów jako medium dodatkowego. W trakcie opracowywania harmonogramu całej kampanii, wskaż czynność, która wymaga najwięcej czasu.

A. Produkcja spotu radiowego
B. Opracowanie projektu graficznego plakatu
C. Rezerwacja czasu antenowego
D. Produkcja spotu telewizyjnego
PGF.08 Pytanie 223
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakiego rodzaju środek artystyczny wykorzystano w haśle "Twój kot kupowałby smakołyki"?

A. Porównanie
B. Personifikacja
C. Epitet
D. Aliteracja
Zarządzanie kampanią reklamową

Które połączenie kolorystyczne powinno zostać wykorzystane przy projektowaniu systemu identyfikacji wizualnej firmy, która chce pobudzić do entuzjastycznych zakupów przy jednoczesnym zapewnieniu bezpieczeństwa i zaufania do marki?

Ilustracja do pytania 25
A. C.
B. A.
C. B.
D. D.
PGF.08 Pytanie 226
Zarządzanie kampanią reklamową

Podział obrazu na dziewięć sekcji przy użyciu dwóch linii pionowych oraz dwóch poziomych to zasada kompozycji

A. statycznej
B. złotej
C. zamkniętej
D. podziałowej
Zarządzanie kampanią reklamową

Którą postać będzie miał wydruk hasła reklamowego, jeżeli w modelu kolorów CMYK poszczególne parametry otrzymają wartości CMYK (0,0,100,0)?

I.Prawie robi wielką różnicę.
II.Prawie robi wielką różnicę.
III.Prawie robi wielką różnicę.
IV.Prawie robi wielką różnicę.

A. II
B. IV
C. I
D. III
PGF.08 Pytanie 232
Zarządzanie kampanią reklamową

Zielony kolor otrzymuje się poprzez połączenie dwóch innych kolorów

A. czerwonej i niebieskiej
B. niebieskiej i żółtej
C. żółtej i czerwonej
D. białej i żółtej
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z wymienionych sloganów spełnia wszystkie kryteria podane w tabeli?

Kryterium związku z markąniesamodzielny
Kryterium składniowerównoważnik zdania
Wykorzystane środki poetyckieporównanie

A. To nie wizja to Wizir.
B. Zawsze jest pora na lody Coral.
C. Połysk, który trwa i trwa.
D. Pranie czyste jak łza.