Filtrowanie pytań
Producent produktów mlecznych zlecił agencji reklamowej stworzenie projektu graficznego opakowania dla nowego rodzaju jogurtu owocowego, wskazując, by zastosowano kolor, który pobudza apetyt. Jakiego koloru dominującego powinien zaproponować pracownik agencji reklamowej?
Zielony kolor otrzymuje się poprzez połączenie dwóch innych kolorów
Wyrażenie, które powinno przyciągnąć uwagę odbiorcy do reklamy, nazywane jest
W dużej agencji reklamowej przed rozpoczęciem emisji reklamy w telewizji odpowiedzialność za wybór najlepszego podwykonawcy (stylisty, fotografa) spoczywa na
Która metoda prezentacji reklamy ilustruje, w jaki sposób dany produkt może pomóc w codziennych problemach przeciętnych ludzi?
Agencja marketingowa planuje kampanię reklamową dla swojego klienta. Zdecydowała się na wykorzystanie spotów telewizyjnych i radiowych jako głównego medium oraz billboardów jako medium dodatkowego. W trakcie opracowywania harmonogramu całej kampanii, wskaż czynność, która wymaga najwięcej czasu.
Proof ma na celu weryfikację
Jakie wymiary ma format papieru oznaczony na rysunku symbolem X?

W projekcie logotypu zastosowano model barw CMYK: 30% czerni, 60% karmazynu, 70% żółtego i 20% turkusu. Które przypisanie wartości cyfrowych do kolorów jest poprawne?
Cytowany tytuł "Wyślij kwiaty powiedz kocham" stanowi nagłówek
Klient złożył zamówienie dotyczące druku folderu reklamowego. Folder w formacie A5 w całości powinien zostać wydrukowany w kolorze na papierze kredowym. Która z przedstawionych propozycji jest zgodna z oczekiwaniami klienta?
Format: A5 | Format: A5 | Format: A5 | Format: A5 |
Okładka: kreda 250 g, 4/4 | Okładka: kreda 250 g, 4/4 | Okładka: kreda 250 g, 4/4 | Okładka: kreda 250 g, 1/0 |
Wnętrze: offset 90 g, 1/0 | Wnętrze: kreda 110 g, 4/4 | Wnętrze: kreda 110 g, 1/0 | Wnętrze: kreda 90 g, 1/0 |
A. | B. | C. | D. |
Najlepszym sposobem na zaprezentowanie klientowi projektów graficznych, zarówno w formacie wektorowym, jak i rastrowym, wraz z planem medialnym, jest użycie programu komputerowego
W jakim celu stosuje się justowanie?
Wydruk próbny realizowany bez zastosowania klisz, przeprowadzony w drukarni offsetowej w celu weryfikacji kolorystyki przed właściwym drukiem, mający na celu pokazanie go klientowi do zatwierdzenia, to
Tożsamość przedsiębiorstwa obejmuje
Którego zagadnienia dotyczy załączony fragment umowy, zawartej pomiędzy agencją reklamową a Zamawiającym?
1. Wykonawca – Agencja Reklamowa Pixel zobowiązuje się wykonać dzieło w postaci projektów logotypu Przedsiębiorstwa Axa, a Zamawiający do zapłaty wynagrodzenia. 2. Projekty logotypów obejmować będą opracowanie poniższych wersji:
wraz z księgą znaku i w rozmiarach oraz rozdzielczości opisanych szczegółowo w Załączniku do niniejszej Umowy. |
Przekaz reklamowy został zamieszczony na papierowej opasce (taśmie) obejmującej czasopismo, która powoduje otworzenie się magazynu na artykule sponsorowanym. Reklama prasowa zaprojektowana w tej formie to

Wskaż format pliku służący do prezentacji przygotowanych projektów reklamy na podstawie zamieszczonego w ramce opisu.
Standard ten opracowano na potrzeby niezawodnego wyświetlania i udostępniania dokumentów - niezależnie od oprogramowania, sprzętu czy systemu operacyjnego. Wprowadzone przez firmę Adobe rozwiązanie jest teraz otwartym standardem obsługiwanym przez organizację ISO (International Organization for Standardization). Pliki te mogą zawierać łącza i przyciski, pola formularzy, elementy audio i wideo, a także funkcje biznesowe. Można ją również podpisać cyfrowo i łatwo wyświetlić za pomocą bezpłatnego oprogramowania. |
Zarząd agencji wprowadził od nowego sezonu jednolite ubrania dla wszystkich pracowników firmy. Jakie działania podjęto w tym zakresie?
Osoba pracująca w agencji reklamowej, która zajmuje się tworzeniem różnych typów materiałów reklamowych przy użyciu komputera oraz specjalistycznego oprogramowania, to
W haśle promocyjnym szamponu "LoRil. Jesteś tego warta" autorzy nawiązują do potrzeby
Podział obrazu na dziewięć sekcji przy użyciu dwóch linii pionowych oraz dwóch poziomych to zasada kompozycji
Określ rodzaj wizytówki pokazanej na rysunku oraz zestaw kolorów, w jakim została zaprojektowana.

Na ilustracji przedstawiono

Jakie rozszerzenie pliku powinno się wybrać, aby grafik w drukarni mógł zmienić styl i kolor czcionki?
Agencja reklamowa opracowuje dla danej instytucji system wizualnej identyfikacji. Używany w tym kontekście układ graficzny nazywany jest jako
Jaka postawa jest przedstawiona na rysunku?

Który z wymienionych sloganów spełnia wszystkie kryteria podane w tabeli?
Kryterium związku z marką | niesamodzielny |
Kryterium składniowe | równoważnik zdania |
Wykorzystane środki poetyckie | porównanie |
Końcowym rezultatem usługi reklamowej w sytuacji zamówienia umieszczenia reklamy na billboardzie będzie
Zdjęcie reklamowe produktów zostało przygotowane i skompresowane w sposób bezstratny. W jakim formacie je zapisano?
W trakcie sesji zdjęciowej należy uchwycić reklamowany produkt w taki sposób, aby osiągnąć wrażenie powiększenia go względem jego rzeczywistych wymiarów. Jakiego typu perspektywy powinno się użyć podczas jego fotografowania?
Który z poniższych tekstów promujących salon jubilerski AGAT został stworzony zgodnie z zasadami pisania tekstów reklamowych?
Copywriter otrzymał zlecenie od firmy zajmującej się medycyną, aby stworzyć reklamę skierowaną do lekarzy. Jakiego stylu powinien użyć w swoim przekazie?
Aby stworzyć reklamę dla produktów spożywczych takich jak mrożonki, lody, napoje orzeźwiające oraz odświeżające gumy do żucia, agencja reklamowa wybierze kolor
Osoba pracująca w agencji reklamowej pragnie zaprezentować klientowi poszczególne etapy realizacji usługi stworzenia logo w formie pokazu slajdów. Jaki program komputerowy powinna wybrać?
Jakich wykonawców powinna zatrudnić agencja reklamowa w celu realizacji muralu zamówionego przez klienta?
W celu uzyskania lepszej pozycji na rynku firmy przeprowadzają proces transformacji elementów marki, takich jak oferowane produkty, jakość obsługi oraz sposób komunikacji. Przedstawiona zmiana logo firmy Poczta Polska to jeden z elementów tego procesu, który określany jest jako
