Filtrowanie pytań

Wyczyść filtry
PGF.08 Pytanie 521
Zarządzanie kampanią reklamową

Firma zamierza zastosować najwyższą selektywność oddziaływania na potencjalnego klienta. W tym celu powinna zastosować reklamę

A. radiową.
B. telewizyjną.
C. zewnętrzną.
D. pocztową.
PGF.08 Pytanie 522
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie danych zawartych w tabeli określ, ile procent badanych konsumentów akceptuje cenę 9 zł za przedstawiony gadżet reklamowy.

Ilustracja do pytania 2
A. 50%
B. 40%
C. 60%
D. 30%
PGF.08 Pytanie 523
Zarządzanie kampanią reklamową

Który kierunek rozwoju powinna wybrać agencja reklamowa, kierując się przedstawionymi na wykresie wynikami analizy wydatków firm na reklamę?

Ilustracja do pytania 3
A. Zwiększyć nacisk na produkcję spotów telewizyjnych.
B. Zwiększyć nacisk na reklamę outdoor.
C. Zwiększyć nacisk na reklamę pocztową.
D. Zwiększyć nacisk na produkcję spotów radiowych.
PGF.08 Pytanie 524
Zarządzanie kampanią reklamową

Sprzedając mikrofalówkę, której główną zaletą jest niski pobór prądu, w reklamie należy w celu podkreślenia tej cechy, wykorzystać apel

A. emocjonalny.
B. społeczny.
C. moralny.
D. racjonalny.
PGF.08 Pytanie 525
Zarządzanie kampanią reklamową

Do zareklamowania nowo powstałej poznańskiej restauracji, najlepiej zastosować reklamę

A. w prasie specjalistycznej.
B. w radiu ogólnopolskim.
C. w prasie ogólnopolskiej.
D. w telewizji regionalnej.
PGF.08 Pytanie 526
Zarządzanie kampanią reklamową

Które połączenie kolorów powinno pojawić się w reklamie artykułu żywnościowego, aby wywołać uczucie głodu u klienta?

A. Niebieskiego i białego.
B. Beżowego i brązowego.
C. Czerwonego i żółtego.
D. Żółtego i zielonego.
PGF.08 Pytanie 527
Zarządzanie kampanią reklamową

W której odpowiedzi nie uwzględniono podmiotu dokonującego analizy wyboru produktu w procesie zakupowym?

A. Analityk, sponsor, decydent, użytkownik.
B. Inicjator, analityk, decydent, użytkownik.
C. Sponsor, analityk, decydent, nabywca.
D. Inicjator, decydent, nabywca, użytkownik.
PGF.08 Pytanie 528
Zarządzanie kampanią reklamową

Formą reklamy wykorzystywaną w kilku mediach jest

A. twin.
B. konkurs.
C. wrzutka.
D. potykacz.
PGF.08 Pytanie 529
Zarządzanie kampanią reklamową

W której fazie cyklu życia produktu stosuje się reklamę pionierską?

A. W drugiej.
B. W trzeciej.
C. W czwartej.
D. W pierwszej.
PGF.08 Pytanie 530
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa otrzymała zlecenie od sklepu mięsnego na przygotowanie oferty handlowej w zakresie gadżetów reklamowych. Które gadżety powinna zaprezentować w ofercie handlowej, aby najbardziej kojarzyły się z firmą mięsną?

A. Fartuszki.
B. Długopisy.
C. Kalendarze.
D. Kalkulatory.
PGF.08 Pytanie 531
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa za przygotowanie 100 wizytówek pobiera opłatę w wysokości 40 zł. Ile zapłaci klient zamawiający 400 wizytówek, jeżeli przy zakupie powyżej 350 wizytówek obowiązuje rabat w wysokości 10%?

A. 120 zł
B. 126 zł
C. 144 zł
D. 160 zł
PGF.08 Pytanie 532
Zarządzanie kampanią reklamową

Wydruk 100 ulotek drukiem laserowym kosztuje 11,70 zł. Która kwota powinna być podana w cenniku za wydruk 300 ulotek, jeżeli różnica między kosztami wydrukowania 200 i 100 oraz 300 i 200 ulotek wynosi 5,85 zł?

A. 23,40 zł
B. 35,10 zł
C. 5,85 zł
D. 17,55 zł
PGF.08 Pytanie 533
Zarządzanie kampanią reklamową

Przygotowanie banneru internetowego z animacją powinno być zrealizowane w oprogramowaniu typu

A. Corel Draw.
B. Flash.
C. Publisher.
D. InDesign.
PGF.08 Pytanie 534
Zarządzanie kampanią reklamową

Przygotowanie publikacji reklamowych, które przed wydrukiem są przekształcane w krzywe, odbywa się w programie

A. Bridge.
B. Corel Draw.
C. Photoshop.
D. Pixel Bender.
PGF.08 Pytanie 535
Zarządzanie kampanią reklamową

Przygotowane zdjęcie reklamowe produktów zostało skompresowane bezstratnie. Zapisano je zatem w formacie

A. tiff.
B. gif.
C. jpg.
D. pdf.
PGF.08 Pytanie 536
Zarządzanie kampanią reklamową

Rozszerzenie bazy danych klientów firma może uzyskać poprzez zastosowanie

A. gadżetów reklamowych.
B. degustacji produktu.
C. wrzutek.
D. loterii.
PGF.08 Pytanie 537
Zarządzanie kampanią reklamową

Firma sprzedaje produkty reklamowe z wykorzystaniem strategii zbierania śmietanki. Swoje działania promocyjne powinna skierować zatem do tych konsumentów, którzy są

A. nabywcami towarów codziennego użytku.
B. bardzo wrażliwi na cenę.
C. mało wrażliwi na cenę.
D. nabywcami małych ilości towarów.
PGF.08 Pytanie 538
Zarządzanie kampanią reklamową

Klient, który uważa, że w innym punkcie kupi lepszy, tańszy towar i zostanie lepiej obsłużony, jest klientem

A. niecierpliwym.
B. nieufnym.
C. słuchowcem.
D. wzrokowcem.
PGF.08 Pytanie 539
Zarządzanie kampanią reklamową

Klient, który przychodzi do sklepu i zwraca się do sprzedawcy słowami: "Widzi Pan, przyszedłem tu po... i przebiega wzrokiem po towarach", jest klientem

A. komputerowcem.
B. słuchowcem.
C. wzrokowcem.
D. analitykiem.
PGF.08 Pytanie 540
Zarządzanie kampanią reklamową

Zachowania sprzedawcy polegające na dążeniu do zrozumienia potrzeb klienta, pomaganiu mu w określeniu interesów i podjęciu właściwej decyzji, poświęcaniu mu dużo czasu, wskazują na pracę z klientem według programu

A. zgodny.
B. cele.
C. negocjujący.
D. problemy.
PGF.08 Pytanie 541
Zarządzanie kampanią reklamową

Podczas procesu sprzedażowego klient odczuwa lekceważenie jego osoby. Może to być wynikiem

A. braku przerw w rozmowie między sprzedającym a kupującym.
B. zbyt częstych i dokładnych ustaleń między sprzedającym a kupującym.
C. formułowania krótkich, treściwych pytań przez sprzedającego.
D. zbyt rzadkiego kontaktu wzrokowego między sprzedającym a kupującym.
PGF.08 Pytanie 542
Zarządzanie kampanią reklamową

Pierwszym elementem przekazu reklamowego jest podanie

A. ceny produktu.
B. charakteru produktu.
C. hasła reklamowego.
D. cech produktu.
PGF.08 Pytanie 543
Zarządzanie kampanią reklamową

Formą prezentacji oferty handlowej rozpowszechnianej za pomocą Internetu przez użytkowników, jest

A. akwizycja.
B. telemarketing.
C. marketing wirusowy.
D. sprzedaż on-line.
PGF.08 Pytanie 544
Zarządzanie kampanią reklamową

Jeśli klientami firmy są osoby bardzo młode (rejestrujące się na stronie firmy), to najlepszą formą dotarcia do tych osób z nową ofertą, będzie wykorzystanie

A. przesyłki pocztowej.
B. katalogu.
C. wrzutki.
D. e-mailingu.
PGF.08 Pytanie 545
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa prowadzi sprzedaż niekonwencjonalnych produktów reklamowych i jest jedyną taką firmą na terenie kraju. Swoje produkty rozprowadza stosując dystrybucję

A. intensywną.
B. masową.
C. wyłączną.
D. selektywną.
PGF.08 Pytanie 546
Zarządzanie kampanią reklamową

Klientami firmy są wzrokowcy, w wieku od 13 do 17 lat. Najlepszą formą dotarcia do tej grupy docelowej będzie zastosowanie reklamy

A. kinowej.
B. pocztowej.
C. prasowej.
D. radiowej.
PGF.08 Pytanie 547
Zarządzanie kampanią reklamową

Przy tworzeniu środków reklamowych wykorzystuje się psychologiczne właściwości kolorów. Który z wymienionych kolorów będzie najwłaściwszy dla reklamy środków czystości, typu proszki do prania?

A. Niebieski.
B. Fioletowy.
C. Czarny.
D. Żółty.
PGF.08 Pytanie 548
Zarządzanie kampanią reklamową

Nagła zmiana zespołu negocjacyjnego, to technika negocjacyjna polegająca na

A. ustępowaniu.
B. dostosowaniu się.
C. ograniczaniu kompetencji.
D. wykorzystaniu czasu.
PGF.08 Pytanie 549
Zarządzanie kampanią reklamową

Negocjacje charakteryzujące się postawieniem drugiej stronie zdecydowanych konkretnych wymagań, to negocjacje

A. miękkie.
B. twarde.
C. integratywne.
D. łagodne.
PGF.08 Pytanie 550
Zarządzanie kampanią reklamową

Styl negocjacyjny, w którym preferuje się rozwiązanie wygrana-wygrana, to styl

A. dostosowywania się.
B. integratywny.
C. dobry-zły facet.
D. dominacyjny.
PGF.08 Pytanie 551
Zarządzanie kampanią reklamową

Do kosztów reklamy firma może zaliczyć

A. prezenty dla kontrahentów bez logo firmy.
B. koszty związane z jubileuszowym poczęstunkiem gości organizowanym w ramach działań public relations.
C. koszt obiadu biznesowego, na którym podejmowane są działania poprawiające wizerunek firmy.
D. wydatki na ogłoszenie prasowe.
PGF.08 Pytanie 552
Zarządzanie kampanią reklamową

Skład wielostronicowej publikacji reklamowej wykonuje się z zastosowaniem programu

A. InDesign.
B. Photoshop.
C. Dreamweaver.
D. Fireworks.
PGF.08 Pytanie 553
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa otrzymała zlecenie na przeprowadzenie kampanii reklamowej dla salonu kosmetycznego. Agencja postanowiła rozpocząć pracę od analizy SWOT. W związku z tym będzie ona badała

A. jedynie słabe strony oraz wszelkie czynniki, które mogą zaszkodzić w osiągnięciu celów salonu.
B. jedynie mocne strony, szanse i inne czynniki, które wpłyną na korzyść salonu.
C. jedynie szanse i zagrożenia, które płyną z otoczenia rynkowego i narzucają pewne zasady działania.
D. zarówno słabe, jak i mocne strony oraz szanse i zagrożenia płynące z otoczenia.
PGF.08 Pytanie 554
Zarządzanie kampanią reklamową

Czynnikiem ekonomicznym wpływającym na funkcjonowanie agencji reklamowej jest

A. etyka reklamy.
B. zmiana wartości życia.
C. faza rozwoju branży.
D. stopa podatkowa.
PGF.08 Pytanie 555
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa, chcąc wstępnie zbadać makrootoczenie powinna zastosować analizę

A. pięciu sił Portera.
B. krzywej doświadczeń.
C. grup strategicznych.
D. generalnej segmentacji otoczenia.
PGF.08 Pytanie 556
Zarządzanie kampanią reklamową

Ceny ustalone w aquaparku są na poziomie cen innych basenów krytych w regionie. Aquapark zastosował metodę ustalania cen opartą na

A. kosztach.
B. postrzeganej wartości.
C. konkurencji.
D. popycie na usługę.
PGF.08 Pytanie 557
Zarządzanie kampanią reklamową

Producent gadżetów reklamowych oddziałuje na rynek za pomocą tradycyjnej mieszanki marketingowej. Oprócz produktu zalicza się do niej:

A. zysk, stratę, dystrybucję.
B. cenę, dystrybucję, promocję.
C. cenę, dystrybucję, planowanie.
D. personel, dystrybucję, promocję.
PGF.08 Pytanie 558
Zarządzanie kampanią reklamową

Znaczna większość klientów salonu kosmetycznego to osoby, które korzystają z usług i są mniej wrażliwe na zmianę ceny oraz chętnie polecają salon innym. Są to tzw. klienci

A. naśladowcy.
B. innowatorzy.
C. maruderzy.
D. lojalni.
PGF.08 Pytanie 559
Zarządzanie kampanią reklamową

Firma wprowadzająca na rynek buty sportowe, kreśląc audytorium reklamy wzięła pod uwagę segment konsumentów, którzy preferują zdrowy styl życia. W opisanym przypadku zastosowano segmentację według kryterium

A. społecznego.
B. behawioralnego.
C. kulturowego.
D. demograficznego.
PGF.08 Pytanie 560
Zarządzanie kampanią reklamową

Firma produkująca artykuły biurowe umożliwia klientowi zakup przy możliwie najmniejszym wysiłku, gdyż produkt jest ogólnie dostępny. Jest to działanie z zakresu

A. dystrybucji.
B. personelu.
C. lokalizacji.
D. promocji.