Filtrowanie pytań

Wybierz zawód, aby zobaczyć dostępne kwalifikacje

Zarządzanie kampanią reklamową

Przedstawiony fragment umowy zlecenia dotyczy

„Agencja reklamowa będzie przystępować do realizacji poszczególnych prac po otrzymaniu pisemnego zatwierdzenia odpowiedniego harmonogramu i kosztorysu. Zamawiający jest zobowiązany do zaakceptowania harmonogramu i kosztorysu w terminie ustalonym przez Strony."

A. terminów wykonania prac kreatywnych oraz ich kosztorysowania.
B. zatwierdzania wykonania przez agencję prac kreatywnych.
C. terminów wykonania materiałów reklamowych.
D. możliwości dokonania zmian w projektach kreatywnych.
Zarządzanie kampanią reklamową

Jedną z najbardziej skutecznych metod określania budżetu reklamowego przedsiębiorstwa jest

A. szacunkowa kwota wydatków reklamowych jednego z rywali
B. procent przychodów firmy
C. dane dotyczące aktywności głównego konkurenta na rynku
D. wymagania firmy, zawarte w planie celów marketingowych
Zarządzanie kampanią reklamową

Którego z wymienionych klientów można określić jako klienta nielojalnego?

A. Kupującego w swoim ulubionym sklepie dyskontowym
B. Czującego dumę z bycia klientem danej marki
C. Odpornym na marketingowe działania konkurencji
D. Wybierającego produkty wyłącznie na podstawie ceny
Zarządzanie kampanią reklamową

Podczas przedstawiania propozycji sprzedażowej zademonstrowano sposób działania produktu oraz przeprowadzono jego test jakościowy. W związku z tym zastosowano metodę prezentacji nazywaną

A. gra słów
B. demonstracja
C. zalecenie
D. dowód naukowy
PGF.08 Pytanie 527
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakie minimalne natężenie światła należy zapewnić na stanowisku pracy przewidzianym dla prac związanych z obsługą komputera?

Rodzaj wnętrza, zadaniaNatężenie oświetlenia, lx
Segregowanie, kopiowanie300
Pisanie ręczne, pisanie na maszynie, czytanie, obsługiwanie klawiatury, przetwarzanie danych500
Kreślarnie750
Stanowiska projektowania wspomagane komputerowo500
Sale posiedzeń i konferencyjne500
Archiwa200

A. 200 lx
B. 750 lx
C. 300 lx
D. 500 lx
PGF.08 Pytanie 530
Zarządzanie kampanią reklamową

Ustawą nie regulującą kwestii prawa własności intelektualnej w Polsce jest

A. ustawa o ochronie danych osobowych
B. ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
C. ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych
D. ustawa o ochronie baz danych
PGF.07 Pytanie 536
Wykonywanie przekazu reklamow…

Zakłady Mleczarskie, wprowadzając na rynek nowy smak jogurtu, powinny poinformować klientówo

A. pełnej ofercie produktowej firmy
B. nowym wariancie produktu
C. dodatkowych korzyściach wynikających z zakupu
D. nowych i korzystnych warunkach zakupów
PGF.07 Pytanie 539
Wykonywanie przekazu reklamow…

Którą technikę należy zastosować w celu wykonania nadruku na kubku o nieregularnym kształciez wykorzystaniem gumowego stempla?

A. Druku cyfrowego
B. Rotograwiury
C. Druku offsetowego
D. Tampondruku
PGF.08 Pytanie 540
Zarządzanie kampanią reklamową

Zasada kontrastowania kształtów i kolorów polega na

A. tworzeniu statycznych kompozycji
B. ustawianiu wielobarwnych sekwencji
C. grupowaniu w zbiorowiska form o podobnych wymiarach, kształcie i barwie
D. zestawianiu dużych form z małymi, żółtych z czarnymi
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie zamieszczonego cennika materiałów reklamowych ustal wartości brutto produktów po uwzględnieniu rabatu, jeżeli stawka VAT wynosi 23%.

cena.
j. netto
j. miaryilośćwartość
netto
Brelok smyczka Scout –
termosublimacja
1,70 złszt500850,00 zł
Kubek z łyżeczką –
sitodruk
12,00 złszt1001 200,00 zł
Wartość
netto
2 050,00 zł
Rabat 5%102,50 zł
Wartość brutto?

A. 2 395,43 zł
B. 2 521,50 zł
C. 2 647,58 zł
D. 2 583,00 zł
PGF.07 Pytanie 542
Wykonywanie przekazu reklamow…

Jeżeli we wszystkich mediach reklamowych użyto jednego sloganu reklamowego to elementem wpływającym na skuteczność przekazu jest

A. atrakcyjność
B. kreatywność
C. spójność
D. oryginalność
Zarządzanie kampanią reklamową

Analiza efektywności reklamy, w której grupa próbna odzwierciedla całą populację w sposób statystyczny, jest analizą

A. pełną
B. incydentalną
C. quasi-reprezentacyjną
D. reprezentacyjną
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaki błąd popełniono w załączonej umowie kupna sprzedaży?

Umowa kupna sprzedaży
zawarta w dniu 21 grudnia 2016 r. pomiędzy Agencją reklamową KROKUS z siedzibą w Warszawie, ul. Kangurza 125, reprezentowaną przez właścicielkę Katarzynę Morską, zwaną dalej sprzedającym
a
Firmą produkcyjną „GAMA" z siedzibą w Warszawie, ul. Podespolska 45, reprezentowaną przez Mikołaja Majewskiego, zwanym dalej kupującym.
§ 1
Podstawą zawarcia umowy jest zamówienie z dnia 15 listopada 2016 r.
§ 2
Przedmiotem umowy jest sprzedaż Wyświetlacza LED - Tablica ledowa 32x192.
§ 3
Cena towaru, którego dotyczy niniejsza umowa wynosi 2 500,00 zł brutto.
§ 4
Towar zostanie wydany i dostarczony Kupującemu na koszt Sprzedającego. Sprzedający dostarczy towar Kupującemu w ciągu 3 dni od dnia otrzymania zapłaty.
§ 5
Kupujący zobowiązuje się zapłacić za towar do dnia 28 grudnia 2016 r.
§ 6
W sprawach nieuregulowanych tą umową stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego.
§ 7
Niniejszą umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.
Kupujący
Katarzyna Morska
Sprzedający
Mikołaj Majewski

A. Brak określenia warunków płatności.
B. Błędne podpisy stron umowy.
C. Brak określenia warunków dostawy.
D. Błędne powołanie się na przepisy k.c.
Zarządzanie kampanią reklamową

Producent z Poznania, który dystrybuuje swoje artykuły w całym kraju i planuje kampanię reklamową mającą na celu osiągnięcie jak najszerszego zasięgu wśród swojej grupy docelowej, powinien wybrać reklamę umieszczoną w

A. czasopiśmie dla konsumentów
B. regionalnej stacji radiowej
C. tygodniku opinii z Poznania
D. dzienniku ogólnokrajowym
Zarządzanie kampanią reklamową

Producent pieluszek dla dzieci postanowił zainwestować w reklamę telewizyjną. O godzinie 18.15 spotkanie to zobaczyło 15% zamierzonej grupy docelowej. Co to oznacza dla firmy, wyemitowując reklamę w tym czasie?

A. 15 GRP
B. 45 GRP
C. 7,5 GRP
D. 30 GRP
Zarządzanie kampanią reklamową

Właściciel firmy drukarskiej otrzymał zapytanie o wycenę 250 ulotek o formacie Dl. Po przeanalizowaniu cen konkurencji zorientował się, że przeciętna stawka za tego rodzaju zlecenie wynosi 200 zł. Taką kwotę zaproponował klientowi, ustalając ją w oparciu o kalkulację ceny, która określana jest jako zasada

A. docelowego zysku
B. postrzeganej wartości
C. naśladownictwa
D. naddatku na koszty
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaką metodę określania budżetu reklamowego należy wybrać, gdy kluczowym czynnikiem są możliwości finansowe przedsiębiorstwa?

A. SOV (Share of Voice)
B. AYCA (All Y ou Can Afford)
C. Zadaniowa
D. Procent od obrotów firmy
PGF.08 Pytanie 554
Zarządzanie kampanią reklamową

Oblicz całkowity koszt projektu reklamowego, jeśli netto koszty produkcji wynoszą 2 000,00 zł, marża firmy to 10%, a stawka podatku VAT wynosi 23%.

A. 2 460,00 zł
B. 2 200,00 zł
C. 2 706,00 zł
D. 2 607,00 zł
Zarządzanie kampanią reklamową

Przygotowanie, najczęściej w formie prezentacji multimedialnej (dokumentu), propozycji sprzedaży oraz działań promocyjnych dla potencjalnej marki lub firmy określa się mianem

A. sprzedaży
B. debriefingu
C. oferty wiążącej
D. urno wy wstępnej
Zarządzanie kampanią reklamową

Informacje o elemencie wizerunkowym, który jest komunikowany w reklamie i odróżnia promowaną markę od innych konkurencyjnych marek w tej samej subkategorii produktu, należy znaleźć w tzw. point of

A. view (POV)
B. sale (POS)
C. difference (POD)
D. parity (POP)
PGF.07 Pytanie 559
Wykonywanie przekazu reklamow…

Którą funkcję, w zamieszczonym ogłoszeniu, pełni tekst: "Nie wiesz jak pozbyć się zbędnych kilogramów bez efektu jojo"?

Ilustracja do pytania 39
A. Treści zasadniczej
B. Hasła
C. Nagłówka
D. Obietnicy reklamy
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja marketingowa otrzymała zlecenie na stworzenie programu lojalnościowego dla firmy ABC. Posiada bazę aktualnych i potencjalnych klientów. Aby skutecznie chronić dane osobowe, agencja powinna wdrożyć

A. regularną weryfikację danych.
B. cykliczne skanowanie komputerów.
C. elektroniczne systemy ochrony danych
D. aktualizację programów.