Filtrowanie pytań

Wyczyść filtry
PGF.08 Pytanie 1 561
Zarządzanie kampanią reklamową

Do którego elementu analizy SWOT firmy należy przypisać brak środków finansowych w budżecie na działania reklamowe w nowym roku?

A. Mocne strony
B. Szanse
C. Słabe strony
D. Zagrożenia
PGF.08 Pytanie 1 562
Zarządzanie kampanią reklamową

Którą część budżetu przeznaczyła firma na reklamę multimedialną w 2022 roku?

Ilustracja do pytania 2
A. 9%
B. 50%
C. 59%
D. 20%
PGF.08 Pytanie 1 563
Zarządzanie kampanią reklamową

Którą strategię stosuje firma oferująca wszystkie swoje produkty pod wspólną marką?

A. Rodzinną.
B. Produktu.
C. Kombinowaną.
D. Indywidualną.
PGF.08 Pytanie 1 564
Zarządzanie kampanią reklamową

Przekaz Żaden inny proszek nie usunie tych plam lepiej skierowany na odbiorcę-konsumenta jest apelem o charakterze

A. emocjonalnym.
B. racjonalnym.
C. moralnym.
D. społecznym.
PGF.08 Pytanie 1 565
Zarządzanie kampanią reklamową

Który rodzaj testu otrzymała klientka salonu urody, podczas przeprowadzania badań marketingowych z wykorzystaniem technik projekcyjnych?

Ilustracja do pytania 5
A. Test skojarzeń swobodnych sukcesywnych.
B. Test uzupełnienia zdań.
C. Test skojarzeń swobodnych słownych.
D. Test wyobrażeń.
PGF.08 Pytanie 1 566
Zarządzanie kampanią reklamową

Ile wynosi wartość netto 350 sztuk smyczy reklamowych, jeśli ich wartość brutto to 307,50 zł, a wysokość stawki VAT 23%?

A. 86,85 zł
B. 223,00 zł
C. 378,23 zł
D. 250,00 zł
PGF.08 Pytanie 1 567
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa obniżyła cenę opracowania strategii reklamowej z 40 000,00 zł na 30 000,00 zł, czyli o

A. 15%
B. 30%
C. 20%
D. 25%
PGF.08 Pytanie 1 568
Zarządzanie kampanią reklamową

Ile wynosi stawka podatku VAT, jeżeli cena netto wynajmu billboardu wynosi 1 500,00 zł, a cena brutto 1 845,00 zł?

A. 3%
B. 5%
C. 23%
D. 8%
PGF.08 Pytanie 1 569
Zarządzanie kampanią reklamową

Bezrefleksyjny sposób oglądania telewizji, polegający na ciągłym przełączaniu z jednej stacji telewizyjnej na drugą podczas emisji reklam, potocznie zwany "skakaniem po kanałach" to działanie typu

A. zapping.
B. mastering.
C. sampling.
D. jumping.
PGF.08 Pytanie 1 570
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencję reklamową odwiedził klient, który złożył zamówienie na 6 000 sztuk ulotek, 300 sztuk plakatów oraz
600 sztuk wizytówek. Dokładnie określił specyfikację zamówienia oraz szybko podjął decyzję. Biorąc pod uwagę wskazane cechy, jest to klient

A. osobisty.
B. innowator.
C. rzeczowy.
D. chaotyczny.
PGF.08 Pytanie 1 571
Zarządzanie kampanią reklamową

Wypowiedź przytoczona w ramce jest charakterystyczna dla klienta typu

Ilustracja do pytania 11
A. "ja".
B. problemowego.
C. osobistego.
D. "inni".
PGF.08 Pytanie 1 572
Zarządzanie kampanią reklamową

Projekt obustronnie zadrukowany w pełnej kolorystyce CMYK oznacza się symbolem

A. 4+0
B. 4+4
C. 4+2
D. 2+2
PGF.08 Pytanie 1 573
Zarządzanie kampanią reklamową

Który model barw należy wybrać przygotowując projekt teczki reklamowej dla drukarni?

A. CMYK
B. RGB
C. HSB
D. Lab
PGF.08 Pytanie 1 574
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa wystawiła fakturę za zakup 5 roll-upów po 350,00 zł netto za 1 szt., w której nie uwzględniła należnego klientowi rabatu wartościowego w wysokości 10,00 zł. Który dokument powinna sporządzić agencja, aby wpisać poprawnie dane?

A. Fakturę korygującą.
B. Fakturę zaliczkową.
C. Fakturę pro forma.
D. Notę korygującą.
PGF.08 Pytanie 1 575
Zarządzanie kampanią reklamową

Dane opublikowane na stronie internetowej Głównego Urzędu Statystycznego należą do źródeł informacji

A. wtórnych wewnętrznych.
B. pierwotnych zewnętrznych.
C. wtórnych zewnętrznych.
D. pierwotnych wewnętrznych.
PGF.08 Pytanie 1 576
Zarządzanie kampanią reklamową

Którą ze strategii organizacyjno-rozwojowych zastosowała agencja reklamowa, wprowadzając na obsługiwany rynek Krakowa nowe, ulepszone rodzaje dotychczas sprzedawanych banerów reklamowych?

A. Dywersyfikacji.
B. Rozwoju produktu.
C. Rozwoju rynku.
D. Penetracji rynku.
PGF.08 Pytanie 1 577
Zarządzanie kampanią reklamową

Jeżeli agencja reklamowa prowadzi wyłącznie działalność na terenie województwa mazowieckiego, to swym zasięgiem obejmuje rynek

A. lokalny.
B. zagraniczny.
C. krajowy.
D. regionalny.
PGF.08 Pytanie 1 578
Zarządzanie kampanią reklamową

Przygotowaniem i wdrażaniem kampanii reklamowych adresowanych do precyzyjnie wyodrębnionej grupy docelowej zajmują się agencje

A. BTL.
B. ATL.
C. talentów.
D. medialne.
PGF.08 Pytanie 1 579
Zarządzanie kampanią reklamową

Do której fazy cyklu życia produktu zalicza się spowolnienie sprzedaży związane z nasyceniem rynku?

A. Wzrostu.
B. Wprowadzania.
C. Dojrzałości.
D. Spadku.
PGF.08 Pytanie 1 580
Zarządzanie kampanią reklamową

Którą część budżetu przeznaczyła firma na reklamę multimedialną w 2019 roku?

Ilustracja do pytania 20
A. 59%
B. 9%
C. 20%
D. 50%
PGF.08 Pytanie 1 581
Zarządzanie kampanią reklamową

Które narzędzie promocji przynosi wzajemne korzyści poprzez wsparcie finansowe, usługowe lub rzeczowe innego podmiotu w zamian za eksponowanie znaku towarowego lub nazwy firmy?

A. Promocja sprzedaży.
B. Public relations.
C. Reklama.
D. Sponsoring.
PGF.08 Pytanie 1 582
Zarządzanie kampanią reklamową

Element zawarty w ofercie handlowej umożliwiający uzyskanie szybkiej odpowiedzi zwrotnej to

A. opis produktów.
B. dane kontaktowe.
C. warunki płatności.
D. termin realizacji.
PGF.08 Pytanie 1 583
Zarządzanie kampanią reklamową

Ustalanie ceny na poziomie niższym niż średnia cena rynkowa i utrzymanie tego poziomu przez cały cykl życia produktu, to strategia

A. prestiżowa.
B. dyskontowa.
C. skimmingowa.
D. penetracji.
PGF.08 Pytanie 1 584
Zarządzanie kampanią reklamową

Oblicz cenę brutto emisji 15-sekundowego spotu reklamowego, jeśli koszt produkcji 10 sekund wynosi
10 000,00 zł, a wysokość stawki VAT to 23%.

A. 18 450,00 zł
B. 15 000,00 zł
C. 10 000,00 zł
D. 12 300,00 zł
PGF.08 Pytanie 1 585
Zarządzanie kampanią reklamową

Punktem wyjścia do obliczenia marży metodą "w stu" jest cena

A. zakupu netto.
B. zakupu brutto.
C. sprzedaży netto.
D. sprzedaży brutto.
PGF.08 Pytanie 1 586
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa obniżyła cenę opracowania strategii reklamowej z 35 000,00 zł na 28 000,00 zł, czyli o

A. 25%
B. 20%
C. 30%
D. 15%
PGF.08 Pytanie 1 587
Zarządzanie kampanią reklamową

Oblicz koszt całkowity wyprodukowania 150 kubków reklamowych przy założeniu, że koszty stałe wynoszą
1 500,00 zł, a koszt jednostkowy wyprodukowania jednego kubka to 3,50 zł.

A. 1 500,00 zł
B. 1 650,00 zł
C. 2 025,00 zł
D. 525,00 zł
PGF.08 Pytanie 1 588
Zarządzanie kampanią reklamową

Oblicz wartość brutto 1 500 ulotek reklamowych przy założeniu, że jedna ulotka kosztuje 2,00 zł netto, a klient otrzymał rabat w wysokości 7% liczony od wartości netto. Stawka podatku VAT wynosi 23%.

A. 3 431,70 zł
B. 3 690,00 zł
C. 3 948,30 zł
D. 3 000,00 zł
PGF.08 Pytanie 1 589
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z wymienionych programów komputerowych służy do przygotowania prezentacji multimedialnej?

A. Microsoft Excel
B. Microsoft InfoPath
C. Microsoft Word
D. Microsoft PowerPoint
PGF.08 Pytanie 1 590
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z wymienionych programów komputerowych umożliwi stworzenie relacyjnej bazy danych klientów?

A. Adobe Photoshop
B. Microsoft Access
C. Adobe Illustrator
D. Microsoft Word
PGF.08 Pytanie 1 591
Zarządzanie kampanią reklamową

Do wykonania reklamy produktów żywnościowych takich jak mrożonki, lody, napoje orzeźwiające, czy odświeżające gumy do żucia, agencja reklamowa zastosuje kolor

A. pomarańczowy.
B. niebieski.
C. zielony.
D. żółty.
PGF.08 Pytanie 1 592
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z wymienionych programów komputerowych nie jest przeznaczony do tworzenia bazy danych o klientach?

A. Microsoft Access
B. Open Base
C. Microsoft Excel
D. Corel Draw
PGF.08 Pytanie 1 593
Zarządzanie kampanią reklamową

Które informacje dostępne w bazie danych umożliwią nadanie przesyłki?

A. Wiek i płeć klienta.
B. Stan cywilny klienta.
C. Poziom wykształcenia.
D. Dane teleadresowe.
PGF.08 Pytanie 1 594
Zarządzanie kampanią reklamową

Zachowanie dystansu w stosunku do rad sprzedawcy oraz doszukiwanie się wad w produktach to cechy typowe dla klienta

A. przeciętnego.
B. nieufnego.
C. niecierpliwego.
D. milczącego.
PGF.08 Pytanie 1 595
Zarządzanie kampanią reklamową

Zadbany i schludny wygląd, odpowiednia prezentacja oraz wysoka kultura obsługi to cechy charakterystyczne rozmowy sprzedażowej

A. telefonicznej.
B. osobistej.
C. e-mailowej.
D. listownej.
PGF.08 Pytanie 1 596
Zarządzanie kampanią reklamową

Który styl prowadzenia prezentacji pozwala na kontakt prowadzącego z odbiorcami w miłej atmosferze?

A. Przyjazny, skoncentrowany na odbiorcach.
B. Dominujący, skoncentrowany na sobie.
C. Dominujący, skoncentrowany na odbiorcach.
D. Przyjazny, skoncentrowany na sobie.
PGF.08 Pytanie 1 597
Zarządzanie kampanią reklamową

Która technika prezentacji reklamy przedstawia sposób, w jaki dany produkt rozwiąże codzienne problemy zwykłych ludzi?

A. Dowód naukowy.
B. Kawałek życia.
C. Humor.
D. Styl życia.
PGF.08 Pytanie 1 598
Zarządzanie kampanią reklamową

Które medium pozwoli na emisję atrakcyjnej reklamy o charakterze audiowizualnym?

A. Outdoor.
B. Prasa.
C. Radio.
D. Telewizja.
PGF.08 Pytanie 1 599
Zarządzanie kampanią reklamową

Jeśli klient zlecił przygotowanie materiałów reklamowych POS, przeznaczonych do umieszczenia na półce, to jaki produkt reklamowy należy ująć w zamówieniu?

A. Bilonownicę.
B. Stand.
C. Hanger.
D. Wobbler.
PGF.08 Pytanie 1 600
Zarządzanie kampanią reklamową

Który dokument powinna sporządzić firma przyjmując zlecenie do realizacji?

A. Fakturę VAT.
B. Rachunek uproszczony
C. Zawiadomienie o wysyłce.
D. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia.