Filtrowanie pytań
Zarządzanie kampanią reklamową
A. Rywalizacji doskonałej
B. Monopolu
C. Oligopolu
D. Rywalizacji monopolistycznej
Zarządzanie kampanią reklamową
Podaj powierzchnię freeboardu, którą powinny zajmować widoczne oraz czytelne komunikaty ostrzegające przed szkodliwością spożycia alkoholu lub informujące o zakazie sprzedaży alkoholu osobom niepełnoletnim, aby reklama była zgodna z przepisami ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi?

A. 14,40 m2
B. 7,20 m2
C. 18,00 m2
D. 21,60 m2
Zarządzanie kampanią reklamową
Firma nabyła system CRM (Customer Relations Management). Będzie go używała do
A. tworzenia dokumentów tekstowych oraz graficznych
B. zarządzania pracownikami
C. rozliczeń z fiskusem
D. zarządzania relacjami z klientami
Zarządzanie kampanią reklamową
Jakiego rodzaju reklamę powinien zaproponować klient, producent napojów orzeźwiających, który pragnie promować swoje wyroby w telewizji przez cały rok oraz zwiększyć intensywność reklamy w okresie letnim?
A. Sezonową
B. Ciągłą
C. Pulsacyjną
D. Skokową
Zarządzanie kampanią reklamową
Osoba pracująca w dziale obsługi klienta w agencji reklamowej, która codziennie kontaktuje się z klientami oraz kontroluje przebieg różnych działań reklamowych, nazywa się Account
A. Executive
B. Director
C. Supervisor
D. Assistant
Zarządzanie kampanią reklamową
Który z poniższych tekstów promujących salon jubilerski AGAT został stworzony zgodnie z zasadami pisania tekstów reklamowych?
A. Firma AGAT zaprasza Cię do zapoznania się z nową kolekcją srebrnej biżuterii. Przyjdź, przymierz i sama oceń jej wartość. Pomożemy Ci odkryć i podkreślić Twoją unikalność
B. Salon biżuterii AGAT zapewnia świetną obsługę i czeka na swoich gości. Przyjdźcie, a nie będziecie żałować. Serdecznie zapraszamy
C. AGAT zaprasza wszystkich do swoich sklepów. Duży wybór produktów zapewnia sukces. Czekamy na Was
D. Firma AGAT zachęca do zapoznania się z nową kolekcją srebrnej biżuterii. W branży uważa się ją za najlepszą. Oferujemy wiele unikalnych wzorów. Przyjdźcie i przymierzcie, bo jest znakomita
Zarządzanie kampanią reklamową
Jaki rodzaj apelu został przekazany odbiorcom na przedstawionej reklamie?

A. Moralny.
B. Społeczny.
C. Emocjonalny.
D. Racjonalny.
Zarządzanie kampanią reklamową
Który z poniższych programów komputerowych jest przeznaczony do tworzenia prezentacji multimedialnych?
A. Microsoft InfoPath
B. Microsoft PowerPoint
C. Microsoft Word
D. Microsoft Excel
Zarządzanie kampanią reklamową
Na której grafice ukazano wizytówkę agencji reklamowej, zajmującej się realizacją indywidualnych, niestandardowych projektów, tworzonych przez niezależnych twórców o wysokiej renomie w branży reklamowej?

A. Na grafice 4
B. Na grafice 3
C. Na grafice 1
D. Na grafice 2
Zarządzanie kampanią reklamową
Reklama eksponowana jako element wiaty przystankowej, zazwyczaj podświetlana o rozmiarach – zwykle 1,2 na 1,8 m, to

A. citylight.
B. freeboard.
C. cityscroll.
D. cityboard.
Zarządzanie kampanią reklamową
Podmioty biorące udział w procesie zakupowym to:
A. sponsor, analityk, decydent, nabywca.
B. analityk, sponsor, decydent, użytkownik.
C. inicjator, analityk, decydent, użytkownik.
D. inicjator, decydent, nabywca, użytkownik.
Zarządzanie kampanią reklamową
Przygotowując kosztorys kampanii reklamowej w telewizji, największą część funduszy powinno się przeznaczyć na budżet
A. medialny
B. kreacji
C. postprodukcji
D. storyboardu
Zarządzanie kampanią reklamową
Producent z Poznania, który dystrybuuje swoje artykuły w całym kraju i planuje kampanię reklamową mającą na celu osiągnięcie jak najszerszego zasięgu wśród swojej grupy docelowej, powinien wybrać reklamę umieszczoną w
A. dzienniku ogólnokrajowym
B. regionalnej stacji radiowej
C. czasopiśmie dla konsumentów
D. tygodniku opinii z Poznania
Zarządzanie kampanią reklamową
Jakiej z podanych fraz powinien unikać sprzedawca, pragnąc zdobyć lojalnego klienta?
A. Współpraca z naszą agencją zwiększy szanse na pokonanie konkurencji
B. Proponujemy elastyczne terminy płatności oraz atrakcyjne rabaty
C. To ostatnia okazja, aby wykorzystać tę ofertę
D. Ceny naszych usług są dostosowane do wysokiego poziomu jakości
Zarządzanie kampanią reklamową
Analiza dostarcza wiedzy na temat różnych etapów historii sprzedaży oraz dynamiki konkurencji danego produktu
A. cyklu życia produktu
B. perspektyw rozwoju produktu
C. sytuacji na rynku
D. systemu dostarczania towarów firmy
Zarządzanie kampanią reklamową
Agencja reklamowa zaplanowała dla firmy kosmetycznej MAY półroczną kampanię z użyciem całostronicowego ogłoszenia po prawej stronie w miesięczniku o modzie i urodzie. Na podstawie zamieszczonego cennika określ wysokość budżetu przeznaczonego na kampanię medialną firmy MAY.
| Cennik reklamy prasowej (ceny dotyczą pojedynczych emisji) | ||
| lewa strona | prawa strona | |
| rozkładówka otwierająca | 543 000,00 zł | |
| rozkładówka | 421 000,00 zł | |
| IV okładka | 368 000,00 zł | |
| II okładka | 328 000,00 zł | |
| III okładka | 257 000,00 zł | |
| 1/1 strony | 213 000,00 zł | 250 000,00 zł |
| 1/2 strony | 157 000,00 zł | 191 000,00 zł |
| 1/3 strony | 130 000,00 zł | 140 000,00 zł |
| junior page | 214 000,00 zł | |
A. 2 526 000,00 zł
B. 2 292 000,00 zł
C. 1 284 000,00 zł
D. 1 500 000,00 zł
Zarządzanie kampanią reklamową
Zgodnie z nowoczesnym modelem, ostatnią fazą aspektu sprzedaży jest
A. ocena wartości klienta
B. wywołanie zainteresowania
C. zamknięcie obsługi
D. potwierdzenie obsługi
Zarządzanie kampanią reklamową
Jakie pytanie powinno być zadane przy określaniu celów reklamowych?
A. Co trzeba zrobić, aby zrealizować cele marketingowe?
B. Jakie informacje zostaną zawarte w reklamie?
C. Gdzie i w jakim czasie reklama będzie emitowana?
D. Co powinny zapamiętać odbiorcy z reklamy?
Zarządzanie kampanią reklamową
Jaką część wydatków na promocję Firma Produkcyjna KALIPSO zainwestowała w reklamę multimedialną w roku 2022?

A. 20%
B. 50%
C. 59%
D. 9%
Zarządzanie kampanią reklamową
Na podstawie danych dotyczących oglądalności bloku reklamowego w poszczególnych stacjach telewizyjnych według grup docelowych określ, która ze stacji powinna zostać wybrana do reklamy napoju witaminowego, skierowanego do osób w wieku 20÷30 lat.

A. TV2
B. TV3
C. TV4
D. TV1
Zarządzanie kampanią reklamową
Nieetycznym działaniem lidera na rynku wobec konkurentów jest przyjęcie przez niego cen
A. dumpingowych
B. z nierównymi końcówkami
C. standardowych
D. psychologicznych
PGF.08 Pytanie 1902
Zarządzanie kampanią reklamową
Reklama wyborcza jest najbardziej powszechną formą reklamy politycznej, której głównym celem jest
A. walka z wykluczeniem społecznym.
B. wskazanie problemu korupcji w instytucjach publicznych.
C. budowanie wizerunku polityków.
D. kreowanie przejrzystości działań polityków.
Zarządzanie kampanią reklamową
Dobrze zadbany i estetyczny wygląd, właściwa prezentacja oraz wysoki poziom kultury obsługi to kluczowe aspekty rozmowy sprzedażowej
A. e-mailowej
B. listownej
C. telefonicznej
D. osobistej
Zarządzanie kampanią reklamową
Reklama zewnętrzna umieszczona przy bramie wjazdowej do firmy, na stałe osadzona w gruncie i zawierająca logotyp firmy, to

A. szyld.
B. pylon reklamowy.
C. kaseton.
D. banner reklamowy.
Zarządzanie kampanią reklamową
Dokument zawierający sugestie od klienta, istotne w procesie realizacji kampanii reklamowej, to
A. zapytanie ofertowe
B. oferta
C. brief reklamowy
D. brief kreatywny