Filtrowanie pytań

Wyczyść filtry
PGF.08 Pytanie 161
Zarządzanie kampanią reklamową

W tabeli zostały podane średnie dopuszczalne poziomy hałasu w zależności od rodzaju pomieszczenia i charakteru wykonywanej w nim pracy. Na podstawie podanych parametrów określ, jaka może być dopuszczalna intensywność hałasu w dziale kreatywnym agencji reklamowej.

Ilustracja do pytania 1
A. 55 dB
B. od 55 do 65 dB
C. 65 dB
D. 70 dB
PGF.08 Pytanie 162
Zarządzanie kampanią reklamową

Pracownik agencji reklamy po upadku z drabiny o wysokości 3 m leży na ziemi i skarży się na silny ból nogi. Noga jest nienaturalnie zniekształcona. Co należy zrobić w pierwszej kolejności?

A. Nie ruszać poszkodowanego i wezwać zespół ratownictwa medycznego.
B. Unieść i unieruchomić nogę poszkodowanego za pomocą deski.
C. Podać poszkodowanemu środek przeciwbólowy w tabletce.
D. Przenieść poszkodowanego do samochodu i zawieźć do najbliższego szpitala.
PGF.08 Pytanie 163
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa, chcąc wziąć udział w procesie składania ofert na wykonanie materiałów reklamowych, powinna wypełnić

A. zapytanie ofertowe.
B. kontrofertę.
C. brief kreatywny.
D. brief reklamowy.
PGF.08 Pytanie 164
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie danych przedstawionych w tabeli określ, którą branżę cechuje największa dynamika wzrostu.

Ilustracja do pytania 4
A. Rolnictwo.
B. Finanse i ubezpieczenie.
C. Kultura i sztuka.
D. Handel.
PGF.08 Pytanie 165
Zarządzanie kampanią reklamową

Które medium powinna zaproponować swojemu klientowi agencja reklamowa, biorąc pod uwagę częstotliwość śledzenia reklam przez potencjalnych klientów?

Ilustracja do pytania 5
A. Prasę codzienną regionalną.
B. Telewizję regionalną.
C. Prasę codzienną ogólnopolską.
D. Telewizję ogólnopolską.
PGF.08 Pytanie 166
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie informacji przestawionych w tabeli ustal, jaki procent konsumentów uznaje cenę 7 zł za zbyt niską.

Ilustracja do pytania 6
A. 10
B. 35
C. 40
D. 0
PGF.08 Pytanie 167
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa przeprowadziła analizę swojego otoczenia konkurencyjnego metodą "Pięciu sił Portera". Analiza nie objęła

A. siły przetargowej dostawców.
B. dostępności substytutów.
C. produktów i usług agencji.
D. siły przetargowej nabywców.
PGF.08 Pytanie 168
Zarządzanie kampanią reklamową

Realizując zlecenie osiągnięcia najwyższej selektywności oddziaływania na potencjalnego klienta, należy zastosować reklamę

A. pocztową.
B. zewnętrzną.
C. telewizyjną.
D. radiową.
PGF.08 Pytanie 169
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa realizuje zlecenie badania rozpoznawalności marki, czyli

A. wyróżnienia marki jako tej, którą konsument zna.
B. określenia poziomu natężenia świadomości marki.
C. wskazania cech wspólnych z markami konkurentów.
D. wskazania cech odróżniających markę od marek konkurentów.
PGF.08 Pytanie 170
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa chcąc dotrzeć do swoich dotychczasowych kontrahentów z nową ofertą handlową, powinna zastosować

A. kampanię mailingową.
B. ogłoszenie prasowe.
C. ogłoszenie radiowe.
D. reklamę zewnętrzną.
PGF.08 Pytanie 171
Zarządzanie kampanią reklamową

Przygotowując spot reklamowy sprzętu AGD, którego główną zaletą jest niski pobór prądu, należy wykorzystać apel

A. emocjonalny.
B. społeczny.
C. moralny.
D. racjonalny.
PGF.08 Pytanie 172
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa sprzedaje wiele linii produktów i usług. Oznacza to, że dysponuje asortymentem

A. płytkim.
B. szerokim.
C. ścisłym.
D. wąskim.
PGF.08 Pytanie 173
Zarządzanie kampanią reklamową

W ramach którego narzędzia marketingu mix, agencja reklamowa prowadzi działania informacyjno-propagandowe na temat swojej nowej oferty produktowej?

A. Ceny.
B. Promocji.
C. Dystrybucji.
D. Produktu.
PGF.08 Pytanie 174
Zarządzanie kampanią reklamową

Które z działań powinien zaproponować pracownik agencji reklamowej klientowi, zamierzającemu udostępnić darmowe próbki swojego produktu?

A. Branding.
B. Sampling.
C. Animation.
D. Identity.
PGF.08 Pytanie 175
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa oferująca narzędzia BTL przedstawi swoim klientom propozycje reklamy

A. radiowej.
B. zewnętrznej.
C. sklepowej.
D. telewizyjnej.
PGF.08 Pytanie 176
Zarządzanie kampanią reklamową

W której fazie cyklu życia produktu agencja reklamowa zastosuje reklamę pionierską?

A. Drugiej.
B. Trzeciej.
C. Czwartej.
D. Pierwszej.
PGF.08 Pytanie 177
Zarządzanie kampanią reklamową

Cennik produktów i usług dołączony do oferty handlowej należy przedstawić w formie

A. tabeli.
B. schematu blokowego.
C. diagramu.
D. listy wypunktowanej.
PGF.08 Pytanie 178
Zarządzanie kampanią reklamową

Cena brutto wydruku 100 wizytówek wynosi 40 zł. Ile zapłaci klient zamawiający 400 wizytówek, jeżeli przy zakupie powyżej 350 wizytówek obowiązuje rabat w wysokości 10%?

A. 126 zł
B. 160 zł
C. 120 zł
D. 144 zł
PGF.08 Pytanie 179
Zarządzanie kampanią reklamową

Cena netto wydruku jednego plakatu wynosi 5 zł. Którą wartość brutto zapłaci klient za wydruk 10 plakatów (podatek VAT 23%)?

A. 61,50 zł
B. 48,50 zł
C. 38,50 zł
D. 50,00 zł
PGF.08 Pytanie 180
Zarządzanie kampanią reklamową

Przygotowanie prezentacji produktu reklamowego wymaga wykonania obróbki graficznej zdjęcia. W tym celu należy wykorzystać program

A. Acrobat.
B. Dreamweaver.
C. Photoshop.
D. Flash.
PGF.08 Pytanie 181
Zarządzanie kampanią reklamową

Klient zamówił: slogan reklamowy, 20-sekundowy scenariusz spotu radiowego i 30-sekundowy scenariusz spotu telewizyjnego. Na podstawie przedstawionego cennika oblicz łączny koszt zamówienia.

Ilustracja do pytania 21
A. 4 850 zł
B. 6 850 zł
C. 4 350 zł
D. 5 600 zł
PGF.08 Pytanie 182
Zarządzanie kampanią reklamową

Pracownik agencji reklamowej przy przygotowywaniu prezentacji uwzględnił informacje zaczerpnięte z internetowego samouczka, pozwalającego w przystępny sposób nauczyć się tworzenia grafiki. Pracownik skorzystał

A. z adresacji.
B. z kotwicy.
C. z tutoriala.
D. z referencji.
PGF.08 Pytanie 183
Zarządzanie kampanią reklamową

Zawyżone ceny w krótkim okresie czasu stosuje agencja reklamowa wykorzystująca strategię

A. cen ekspansywnych.
B. zbierania śmietanki.
C. cen prestiżowych.
D. penetracji.
PGF.08 Pytanie 184
Zarządzanie kampanią reklamową

W bazie danych B2C agencja reklamowa gromadzi informacje

A. o konkurentach.
B. o konsumentach.
C. o pracownikach.
D. o dostawcach.
PGF.08 Pytanie 185
Zarządzanie kampanią reklamową

Każdy klient, który uważa, że w innym sklepie kupi lepszy towar i zostanie lepiej obsłużony, to klient

A. zdecydowany.
B. nieufny.
C. innowacyjny.
D. lojalny.
PGF.08 Pytanie 186
Zarządzanie kampanią reklamową

Klient przechodzi przez wszystkie etapy procesu podejmowania decyzji. Oznacza to, że dokonuje zakupów w sposób

A. nawykowy.
B. rozważny.
C. impulsywny.
D. niezaprogramowany.
PGF.08 Pytanie 187
Zarządzanie kampanią reklamową

Klienta posiadającego własne zdanie, potrafiącego wyrazić emocje i postawy w granicach nienaruszających prawa i dobrych obyczajów, charakteryzuje

A. powściągliwość.
B. asertywność.
C. agresywność.
D. ostrożność.
PGF.08 Pytanie 188
Zarządzanie kampanią reklamową

Sprzedawca informując klienta o zachętach, mających skutkować doprowadzeniem do sprzedaży produktu, stosuje funkcję komunikowania o charakterze

A. emotywnym.
B. motywacyjnym.
C. kontrolnym.
D. informacyjnym.
PGF.08 Pytanie 189
Zarządzanie kampanią reklamową

Odczuwanie przez klienta lekceważenia jego osoby w trakcie rozmowy sprzedażowej jest wynikiem

A. zbyt rzadkiego kontaktu wzrokowego między sprzedającym a kupującym.
B. formułowania krótkich, treściwych pytań przez sprzedającego.
C. zbyt częstych i dokładnych ustaleń między sprzedającym a kupującym.
D. braku przerw w rozmowie między sprzedającym a kupującym.
PGF.08 Pytanie 190
Zarządzanie kampanią reklamową

Po zakończonej rozmowie sprzedażowej i dokonaniu zakupu klient uświadomił sobie istnienie bardziej atrakcyjnego cenowo i jakościowo produktu. Oznacza to, że odczuł

A. brak dopasowania.
B. warunkowanie klasyczne.
C. dysonans poznawczy.
D. dysonans pozakupowy.
PGF.08 Pytanie 191
Zarządzanie kampanią reklamową

Narzędziem komunikacji marketingowej, przeznaczonym do prezentacji oferty handlowej, rozpowszechnianej przez użytkowników Internetu jest

A. marketing wirusowy.
B. telemarketing.
C. sprzedaż on-line.
D. akwizycja.
PGF.08 Pytanie 192
Zarządzanie kampanią reklamową

Firma, chcąc poznać oczekiwania klientów, uzyskać natychmiastową opinię o produktach firmy i jednocześnie znaleźć lokalnych przedstawicieli i dystrybutorów swoich produktów, powinna zaprezentować ofertę sprzedaży na

A. targach.
B. szkoleniach.
C. kongresach.
D. konwencjach.
PGF.08 Pytanie 193
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa stosuje estetyczną, prostą i stabilną ekspozycję reklamową, z możliwością zamontowania jednocześnie dwóch grafik. Oznacza to, że korzysta

A. z podajnika.
B. z potykacza.
C. z klipu.
D. z makiety.
PGF.08 Pytanie 194
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa ustala cenę swoich produktów poniżej kosztów produkcji, co oznacza, że stosuje strategię cenową

A. przejęcia.
B. dumpingu.
C. skimmingu.
D. dominacji.
PGF.08 Pytanie 195
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa rozszerzyła dotychczasową ofertę o produkty spokrewnione, przy tworzeniu których wykorzystuje posiadane doświadczenie i zasoby. Prowadzi więc sprzedaż zgodnie ze strategią dywersyfikacji

A. horyzontalnej.
B. lateralnej.
C. wertykalnej.
D. liniowej.
PGF.08 Pytanie 196
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa realizuje zlecenie na opracowanie programu budowy trwałych relacji z grupami opiniotwórczymi i konsumentami. Które narzędzie komunikacji marketingowej wykorzysta?

A. Public relations.
B. Sales promotion.
C. Merchandising.
D. Sponsoring.
PGF.08 Pytanie 197
Zarządzanie kampanią reklamową

Postawienie drugiej stronie zdecydowanych i konkretnych wymagań to cecha negocjacji

A. integrujących.
B. miękkich.
C. twardych.
D. rozdzielających.
PGF.08 Pytanie 198
Zarządzanie kampanią reklamową

Umiejętność podważenia przekonań drugiej strony, jeśli są one nieuzasadnione, to technika negocjacji polegająca na wskazaniu

A. ograniczonych kompetencji.
B. przeciwnego przykładu.
C. wykorzystanego czasu.
D. ewentualnych konsekwencji.
PGF.08 Pytanie 199
Zarządzanie kampanią reklamową

Negocjatora nie powinno charakteryzować

A. umiejętne pokazywanie emocji.
B. szukanie kompromisu.
C. tendencyjne wnioskowanie.
D. wystrzeganie się oceniania.
PGF.08 Pytanie 200
Zarządzanie kampanią reklamową

Dokumentem, w którym klient wydaje dyspozycję bankowi lub poczcie do przekazania określonej kwoty ze swojego rachunku bankowego na rachunek agencji reklamowej, jest

A. paragon fiskalny.
B. polecenie przelewu.
C. rachunek.
D. faktura.