Filtrowanie pytań

Wybierz zawód, aby zobaczyć dostępne kwalifikacje

Zarządzanie kampanią reklamową

Producent kawy chce zakupić w gazecie reklamę wielkości 4 modułów ogłoszeniowych i emitować ją w każdy wtorek i sobotę. Początek emisji zaplanowano na wtorek. Ile tygodni (poniedziałek-niedziela) emitowana będzie reklama, jeśli przeznaczono na nią kwotę 6 000,00 zł?

Dzień tygodniaCena 1 modułu ogłoszeniowego
poniedziałek-piątek40,00 zł
sobota60,00 zł

A. 90
B. 15
C. 60
D. 10
PGF.08 Pytanie 163
Zarządzanie kampanią reklamową

Na którą kwotę należy wystawić fakturę za wydruk 80 plakatów reklamowych?

Postery informacyjneCena brutto w zł
Do 100 sztuk10 zł/sztuka
Od 100 do 200 sztuk8 zł/sztuka

A. 800 zł brutto.
B. 1 000 zł netto.
C. 1 000 zł brutto.
D. 800 zł netto.
Zarządzanie kampanią reklamową

W oparciu o zamieszczony fragment umowy o emisję reklamy prasowej określ wysokość zaliczki, jaką zamawiający ma umieścić na poleceniu przelewu na rzecz wydawcy reklamy.

§ 3

Zamawiający zleca zamieszczenie reklamy w kwartalniku "Twój ogród" zgodnie

z załączonymi materiałami, w terminie i formacie:

1) numer wydania: zima 2020

2) przedmiot zamówienia:

– reklama rozkładówka (2 sąsiadujące strony A4)

cena netto: 2500,00 zł; stawka VAT 23%

– usługa dodatkowa - design reklamy

cena netto: 250,00 zł; stawka VAT 23%

§ 4

Kwota za zamieszczenie reklamy płatna jest w formie zaliczki w wysokości 50% wartości brutto zamówienia

w terminie 14 dni od złożenia zamówienia. Pozostałą kwotę należy zapłacić w terminie 14 dni od publikacji reklamy.

A. 1 375,00 zł
B. 1 058,75 zł
C. 3 382,50 zł
D. 1 691,25 zł
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z poniższych kroków w produkcji spotu reklamowego powinien być zrealizowany w pierwszej kolejności?

A. Wykonanie animatiku
B. Opracowanie storyboardu
C. Przygotowanie mastera
D. Przygotowanie shooting boardu
Zarządzanie kampanią reklamową

Wybór różnych wariantów reklamy oraz udoskonalenie wybranego wariantu poprzez dodanie elementów istotnych dla odbiorcy to zadanie badań reklamowych typu

A. posttesty
B. testy podczas kampanii prasowej
C. pretesty
D. testy w trakcie kampanii telewizyjnej
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakie działania firma powinna uwzględnić w swoim planie marketingowym, aby poszerzyć kanały dystrybucji produktów?

A. Sezonowa obniżka cen
B. Otworzenie nowych punktów sprzedaży
C. Wybór nowych mediów reklamowych
D. Zmiana opakowania produktów
Zarządzanie kampanią reklamową

Klient zgłosił agencji reklamowej chęć umieszczenia reklamy w medium, które charakteryzuje się najmniejszym stopniem rozproszenia uwagi odbiorcy. Jaką formę reklamy powinna mu zaproponować agencja?

A. prasę codzienną
B. czasopisma
C. radio
D. telewizję
PGF.08 Pytanie 182
Zarządzanie kampanią reklamową

Kwota netto za wydruk jednego plakatu wynosi 5 zł. Jaką kwotę brutto uiści klient za wykonanie 10 plakatów (stawka VAT 23%)?

A. 48,50 zł
B. 61,50 zł
C. 38,50 zł
D. 50,00 zł
PGF.08 Pytanie 183
Zarządzanie kampanią reklamową

Którą technikę badań zastosowano w ankiecie, której fragment zamieszczono w ramce?

Formularz ankiety z firmy produkującej ekskluzywną biżuterię damską

Odpowiedź zaznacz X

Pytanie:

Co Pani przychodzi na myśl, gdy rozmawia Pani o ekskluzywnej biżuterii dla kobiet?

  • Diamenty
  • Złoto
  • Luksus

A. Skojarzenia słowne.
B. Uzupełnianie.
C. Kolaż.
D. Chiński portret.
Zarządzanie kampanią reklamową

Metoda, w której "mechanizm koncentruje się na wymaganiach jednostki dotyczących konkretnych produktów i usług praktycznych. Mechanizm akcentuje właściwości oraz cechy produktów i usług", określana jest jako metoda

A. odwołania przygodowego
B. odwołania moralnego
C. odwołania racjonalnego
D. odwołania emocjonalnego
PGF.08 Pytanie 187
Zarządzanie kampanią reklamową

W ramach akcji promocyjnej "Mazury cud natury" stworzono film, który ukazuje urok przyrody warmińsko-mazurskiego. W produkcji wykorzystano elementy z dwóch wcześniejszych dzieł filmowych, co zostało zaznaczone w filmie. Podano tytuły obu wcześniejszych produkcji oraz nazwiska ich reżyserów. W tej sytuacji zastosowano przepisy

A. Kodeksu cywilnego
B. Kodeksu postępowania administracyjnego
C. prawa pracy
D. o prawie autorskim
PGF.07 Pytanie 188
Wykonywanie przekazu reklamow…

Nowo powstała sieć prywatnych placówek medycznych chce umieścić swoje reklamy na bocznej powierzchni blacharskiej i szybach strony bezdrzwiowej krótkich autobusów miejskich. Który z wymienionych nośników powinien zostać wykorzystany w kampanii?

A. Dual busboard
B. Bus standard
C. Back
D. Busboard
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie danych dotyczących oglądalności bloku reklamowego w poszczególnych stacjach telewizyjnych według grup docelowych określ, która ze stacji powinna zostać wybrana do reklamy napoju witaminowego, skierowanego do osób w wieku 20÷30 lat.

Ilustracja do pytania 29
A. TV4
B. TV1
C. TV3
D. TV2
Zarządzanie kampanią reklamową

Do elementów ekonomicznych otoczenia zewnętrznego przedsiębiorstwa należą

A. okresowe spadki demograficzne i wartość PKB
B. stopień rozwoju naukowego oraz katastrofy naturalne
C. sytuacja gospodarcza oraz system podatkowy
D. układ gospodarstw domowych oraz poziom cen
Zarządzanie kampanią reklamową

Introligator, który pragnie wydobyć z arkusza papieru logo firmy o złożonych kształtach, a nie ma możliwości osiągnięcia tego przy pomocy standardowego cięcia, zastosuje

A. pasowania
B. falcowania
C. sztancowania
D. bigowania
PGF.08 Pytanie 196
Zarządzanie kampanią reklamową

Pracownik biura obsługi klienta otrzymał zalecenia dotyczące przeprowadzania negocjacji z kluczowym klientem:
– trzymaj się pozycji firmy,
– dąż do znalezienia rozwiązania sprzyjającego firmie,
– żądaj ustępstw jako warunku dalszej rozmowy.

Jakiego stylu negocjacji powinien użyć pracownik?

A. Merytoryczny
B. Twardy
C. Łagodny
D. Kompromisowy
Zarządzanie kampanią reklamową

Podczas badania internetowego zmierzono spontaniczną świadomość marki dezodorantów. Którą informację można odczytać z wykresu?

Ilustracja do pytania 39
A. Marka R odnotowała najniższą sprzedaż.
B. Marka X jest najbardziej rozpoznawalna.
C. Marka Z ma średni zasięg.
D. Marka S ma przystępną cenę.
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa, przesyłając ofertę handlową do przedsiębiorstwa, dołączyła również teczkę z dziełami grafików oraz przykłady wcześniej zrealizowanych projektów, które umożliwią przyszłym klientom ocenę kreatywności zespołu, a także stylu i różnorodności świadczonych usług. Jak brzmi nazwa załącznika, który znajduje się w ofercie?

A. Studium przypadku.
B. Układ.
C. Portfolio.
D. Brief kreatywny