Filtrowanie pytań

Wybierz zawód, aby zobaczyć dostępne kwalifikacje

PGF.08 Pytanie 441
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa, badając zebrane dane oraz opracowane koncepcje, które mają na celu zaspokojenie maksymalnej liczby oczekiwań i potrzeb klienta, a także uwzględnienie zdolności finansowych kupującego, realizuje proces

A. naniesienia poprawek ofertowych
B. przygotowania listu motywacyjnego
C. zamknięcia sprzedaży
D. przygotowania oferty
PGF.08 Pytanie 442
Zarządzanie kampanią reklamową

Która z poniższych wypowiedzi wskazuje na zakończenie rozmowy sprzedażowej?

A. Zadzwoniłem, aby wyrazić wdzięczność za skorzystanie z naszej oferty
B. Jeżeli ta oferta Pana nie satysfakcjonuje, przygotujemy inną opcję
C. Dziękuję za odpowiedź na wszystkie zadane pytania
D. Gratuluję właściwego wyboru. Proszę o podanie jeszcze kilku informacji
PGF.07 Pytanie 443
Wykonywanie przekazu reklamow…

Nadmuchiwana powietrzem dwustronna ściana reklamowa to

A. cityscroll
B. airboard
C. citylight
D. frontlight
PGF.08 Pytanie 444
Zarządzanie kampanią reklamową

Przygotowanie w propozycji sprzedaży dla klienta agencji reklamowej opisu konkretnego projektu, zawierającego dokładne dane o jego realizacji, to

A. proof cyfrowy.
B. debrief.
C. brief
D. case study.
PGF.08 Pytanie 445
Zarządzanie kampanią reklamową

Oblicz całkowity koszt 1 500 ulotek reklamowych zakładając, że koszt jednej ulotki wynosi 2,00 zł netto, a klient uzyskał rabat w wysokości 7% od ceny netto. Stawka VAT wynosi 23%?

A. 3 000,00 zł
B. 3 431,70 zł
C. 3 948,30 zł
D. 3 690,00 zł
PGF.08 Pytanie 446
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaką wartość ma stawka VAT, jeśli kwota netto za wynajem billboardu wynosi 1 500,00 zł, a kwota brutto to 1 845,00 zł?

A. 23%
B. 5%
C. 3%
D. 8%
PGF.08 Pytanie 447
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja marketingowa podejmuje się wykonania wywiadu dotyczącego jakości serwisu pogwarancyjnego wiodącego producenta urządzeń AGD. Na prośbę klienta, wywiad zostanie przeprowadzony metodą CATI, czyli z zastosowaniem ankiety.

A. opakowaniowej
B. telefonicznej
C. pocztowej
D. audytoryjnej
PGF.08 Pytanie 448
Zarządzanie kampanią reklamową

Elementem wpływającym na efektywność komunikacji jest

A. zwracanie uwagi na znaczenie wypowiedzi
B. podawanie zbyt wielu informacji
C. przekazywanie wiadomości przy pomocy osób trzecich
D. używanie niezrozumiałego słownictwa
PGF.07 Pytanie 449
Wykonywanie przekazu reklamow…

Pracownik działu kreatywnego uległ w drodze do pracy wypadkowi i w związku tym zdarzeniem przebywał na zwolnieniu lekarskim przez 40 dni. W tym czasie pracownikowi przysługuje

A. renta socjalna
B. urlop wypoczynkowy
C. zasiłek chorobowy
D. comiesięczne odszkodowanie
PGF.08 Pytanie 450
Zarządzanie kampanią reklamową

W trakcie prezentacji sprzedawca odnosi się do zastrzeżeń klienta, przyjmując jego uwagi oraz jednocześnie je kwestionując przez przedstawienie zalet towaru. Jaką technikę odpierania zarzutów wykorzystuje w tej sytuacji sprzedawca?

A. Metodę odwoływania się do osób trzecich
B. Odkładanie odpowiedzi na później
C. Metodę "tak... ale"
D. Technikę odbijania piłeczki
PGF.08 Pytanie 451
Zarządzanie kampanią reklamową

W bazie danych dotyczącej rynku instytucjonalnego brakuje informacji

A. na temat instytucji publicznych
B. na temat wyższych uczelni
C. na temat pośredników handlowych
D. na temat klientów indywidualnych
PGF.07 Pytanie 452
Wykonywanie przekazu reklamow…

Pracownicy mają obowiązek odbywania obowiązkowego szkolenia w zakresie bezpieczeństwa i higienypracy. Szkolenie to pracownicy odbywają

A. w czasie pracy, na koszt Państwowej Inspekcji Pracy
B. poza godzinami pracy, na koszt pracodawcy
C. w czasie pracy, na koszt pracodawcy
D. poza godzinami pracy, na koszt Państwowej Inspekcji Pracy
PGF.08 Pytanie 453
Zarządzanie kampanią reklamową

Właściwym medium internetowym dla kampanii antynikotynowej, skierowanej do młodzieży, która ukazuje konsekwencje palenia oraz perspektywy związane z nałogiem, jest

A. viral video
B. pop-up window
C. button
D. fan page
PGF.08 Pytanie 454
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z poniższych programów komputerowych pozwala na stworzenie cennika produktów i usług reklamowych z użyciem formuł do obliczeń?

A. Edytor tekstowy
B. Program do grafiki rastrowej
C. Arkusz kalkulacyjny
D. Program do grafiki wektorowej
PGF.08 Pytanie 455
Zarządzanie kampanią reklamową

Producent soku tłoczonego z świeżych ekologicznych gruszek planuje wprowadzenie na rynek nowego produktu, który będzie przypominał sok jabłkowy. Jakie kluczowe cele powinien obrać w trakcie kampanii promocyjnej?

A. Ukazanie historii marki.
B. Przypomnienie o dotychczasowych produktach firmy.
C. Zachęcenie klientów do wyboru innych marek.
D. Poinformowanie klientów o nowym produkcie.
PGF.08 Pytanie 456
Zarządzanie kampanią reklamową

Do agencji reklamowej przybył klient, który złożył zamówienie na 8 000 sztuk ulotek, 400 sztuk plakatów oraz
800 sztuk wizytówek. Dokładnie określił wymagania dotyczące zamówienia i szybko podjął decyzję. Biorąc pod uwagę te cechy, jakiego typ klienta można określić?

A. rzeczowy
B. innowator
C. chaotyczny
D. osobisty
PGF.08 Pytanie 457
Zarządzanie kampanią reklamową

Narzędzie do komunikacji w marketingu, służące do prezentacji oferty handlowej, które jest rozpowszechniane przez internautów, to

A. akwizycja
B. marketing wirusowy
C. telemarketing
D. sprzedaż on-line
PGF.08 Pytanie 458
Zarządzanie kampanią reklamową

Poprawa jakości i jednoczesne zabezpieczenie tektury poprzez pokrycie jej nadrukiem offsetowym, stosowane w produkcji opakowań, stendów oraz gadżetów reklamowych takich jak podstawki do piwa, osiąga się dzięki

A. kaszerowaniu
B. sztancowaniu
C. listwowaniu
D. gumowaniu
PGF.08 Pytanie 459
Zarządzanie kampanią reklamową

Poniższa wypowiedź w ramce ilustruje typ klienta

"Potrzebuję witryny internetowej, responsywnej, z wykorzystaniem systemu zarządzania treścią. Proszę o przedstawienie kilku strategii pozycjonowania strony, a wybiorę najlepszą dla mojej firmy".

A. osobistego
B. problemowego
C. ja
D. inni
PGF.08 Pytanie 460
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakie rozszerzenie mają pliki graficzne?

A. .bmp
B. .txt
C. .wav
D. .vbs
PGF.08 Pytanie 461
Zarządzanie kampanią reklamową

Aby ustalić, jakie stacje radiowe były słuchane przez respondentów w dniu poprzednim, konieczne jest przeprowadzenie badania z wykorzystaniem metody

A. DAR
B. telemetrycznej
C. dzienniczkowej
D. winietowej
PGF.08 Pytanie 462
Zarządzanie kampanią reklamową

Zgodnie z zasadami organizacji percepcji, podczas przeglądania strony w gazecie, człowiek wykonuje ruch gałkami ocznymi, który przypomina literę

A. o
B. z
C. t
D. w
PGF.07 Pytanie 463
Wykonywanie przekazu reklamow…

Na ilustracji czerwoną i zieloną linią zaznaczono obszar:

Ilustracja do pytania 23
A. spadu i linie koloru
B. kreślenia i linie spadu
C. bezpieczny i linie cięcia
D. formatu i linie zgięcia
PGF.08 Pytanie 464
Zarządzanie kampanią reklamową

Kwadratowy kod graficzny umieszczony w lewym dolnym rogu podczas telewizyjnej transmisji sponsorowanej to

A. referral marketing
B. voice mailing
C. quick response code
D. display
PGF.08 Pytanie 465
Zarządzanie kampanią reklamową

Ostatecznym zamiarem prezentacji towaru jest

A. sprzedaż produktu klientowi
B. wyznaczenie korzyści płynących z produktu
C. przedstawienie właściwości towaru
D. rozpoznanie wymagań klienta
PGF.08 Pytanie 466
Zarządzanie kampanią reklamową

Przed rozpoczęciem kluczowych negocjacji warto opracować strategię określaną jako BATNA. Co to oznacza?

A. najlepszą realizację naszych interesów, gdy nie dojdziemy do porozumienia
B. najwyższą propozycję, od której rozpoczniemy rozmowy negocjacyjne
C. najlepszą ofertę, która umożliwi zrealizowanie interesów obu stron
D. najniższą propozycję, na którą możemy się zgodzić w trakcie negocjacji
PGF.08 Pytanie 467
Zarządzanie kampanią reklamową

Przy opracowywaniu kampanii promującej młodzieżowe obuwie sportowe, jaki rodzaj reklamy powinno się wybrać?

A. pocztową
B. kinową
C. radiową
D. targową
PGF.08 Pytanie 468
Zarządzanie kampanią reklamową

Ceną psychologiczną, która jest przykładem stosowanym podczas sezonowych przecen, jest cena

A. 0,10 zł
B. 100,00 zł
C. 12,34 zł
D. 99,99 zł
PGF.07 Pytanie 469
Wykonywanie przekazu reklamow…

Cena brutto kubka reklamowego wraz z nadrukiem wynosi 9,84 zł. Ile wynosi cena netto tego kubka, jeżeli stawka podatku VAT wynosi 23%?

A. 9,00 zł
B. 12,10 zł
C. 7,58 zł
D. 8,00 zł
PGF.07 Pytanie 470
Wykonywanie przekazu reklamow…

Agencja reklamowa planując kampanię dla producenta głośników bezprzewodowych chce w przekazie reklamowym postawić głównie na skojarzenia produktu z dżinglem. Oznacza to, że podstawowym elementem tego przekazu ma być

A. komunikat główny
B. korzyści, jakie osiągnie nabywca produktu
C. symbol
D. argument sprzedażowy
PGF.08 Pytanie 471
Zarządzanie kampanią reklamową

Metodę stosowaną w analizach marketingowych, która pozwala uczestnikowi na bezpośrednie wyrażenie swoich myśli oraz emocji, określa się mianem techniki

A. segregacji
B. trójkąta
C. lingwistycznej
D. projekcyjnej
PGF.08 Pytanie 472
Zarządzanie kampanią reklamową

Większość klientów korzystających z usług salonu kosmetycznego to osoby, które są mniej wrażliwe na zmiany cen oraz chętnie polecają salon innym. Jak nazywają się tacy klienci?

A. lojalni
B. naśladowcy
C. maruderzy
D. innowatorzy
PGF.08 Pytanie 473
Zarządzanie kampanią reklamową

Reklama nowego modelu odkurzacza, zgodnie z matrycą FCB, powinna mieć określony cel

A. przynoszący zadowolenie
B. dostarczający informacji
C. odwołujący się do emocji
D. kształtujący nawyki
PGF.08 Pytanie 474
Zarządzanie kampanią reklamową

Reklama oraz promocja piwa mogą być realizowane

A. w radiu oraz telewizji w przedziale czasowym od 6.00 do 20.00.
B. w telewizji i kinie po godzinie 20.00.
C. z udziałem niepełnoletnich osób.
D. w prasie skierowanej do młodzieży i dzieci.
PGF.08 Pytanie 475
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja marketingowa zarządza bazą danych klientów w arkuszu kalkulacyjnym. Które z poniższych działań można wykonać tylko po włączeniu autofiltra?

A. Edytowanie informacji o kliencie.
B. Wprowadzanie zmian do danych klienta.
C. Wyszukanie adresu klienta wśród danych adresowych.
D. Usuwanie powiązanych danych.
PGF.08 Pytanie 476
Zarządzanie kampanią reklamową

W telemarketingu kluczowe znaczenie dla przyszłego klienta ma

A. wygląd sklepu
B. intonacja głosu sprzedawcy
C. strój sprzedawcy
D. wizytówka sklepu
PGF.08 Pytanie 477
Zarządzanie kampanią reklamową

Jak nazywa się ostatni element strategii reklamy 6M?

A. Mailing
B. Master
C. Measurement
D. Morfing
PGF.08 Pytanie 478
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaka informacja stanowi wynik analiz jakościowych?

A. Połowa nabywców kupuje zestawy kosmetyków na prezent
B. Sprzedający pozytywnie ocenili skuteczność reklamy telewizyjnej produktu
C. Sprzedaż w poprzednim miesiącu w porównaniu do bieżącego wzrosła o 11%
D. Obroty hipermarketu w piątki są wyższe o 45% niż w czwartki
PGF.08 Pytanie 479
Zarządzanie kampanią reklamową

Jeśli agencja reklamowa działa tylko na obszarze województwa mazowieckiego, to jej zasięg obejmuje rynek

A. krajowy
B. regionalny
C. lokalny
D. zagraniczny
PGF.08 Pytanie 480
Zarządzanie kampanią reklamową

Reklama informacyjna najczęściej dotyczy produktów, które

A. posiadają charakter informacyjny
B. są właśnie wprowadzane na rynek
C. są dostępne w sprzedaży sezonowej
D. istnieją na rynku od dłuższego czasu