Filtrowanie pytań

Wybierz zawód, aby zobaczyć dostępne kwalifikacje

PGF.08 Pytanie 881
Zarządzanie kampanią reklamową

W którym z nagłówków reklamy w prasie użyto formy "ciekawość"?

A. Telefon za złotówkę.
B. Nowe mieszkania od ręki.
C. Złapiesz okazję zanim będzie za późno?
D. Kredyt w jeden dzień!
PGF.08 Pytanie 882
Zarządzanie kampanią reklamową

Którego z wymienionych klientów można określić jako klienta nielojalnego?

A. Czującego dumę z bycia klientem danej marki
B. Wybierającego produkty wyłącznie na podstawie ceny
C. Odpornym na marketingowe działania konkurencji
D. Kupującego w swoim ulubionym sklepie dyskontowym
PGF.08 Pytanie 883
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja wprowadza na rynek nowoczesny i na początku kosztowny nośnik reklamy w internecie, który zaspokaja potrzeby klientów – pionierów. Jaką strategię marketingową powinna zastosować?

A. Dyskontową
B. Konkurencyjną
C. Penetracji
D. Zbierania śmietanki
PGF.08 Pytanie 884
Zarządzanie kampanią reklamową

W jakiej metodzie reklamowej używa się rakli?

A. W sitodruku
B. W tłoczeniu
C. W druku cyfrowym
D. W grawerowaniu laserowym
PGF.07 Pytanie 885
Wykonywanie przekazu reklamow…

Smycz reklamowa Liczba Cena jednostkowa brutto Typ A do 100 szt. 10,00 zł powyżej 100 szt. 8,50 zł Typ B do 100 szt. 9,00 zł powyżej 100 szt. 6,50 zł Typ C do 100 szt. 8,50 zł powyżej 100 szt. 6,00 zł Ile zapłaci klient za zakup 120 szt. smyczy reklamowych typu B?

A. 720,00 zł
B. 780,00 zł
C. 1 080,00 zł
D. 1 020,00 zł
PGF.07 Pytanie 886
Wykonywanie przekazu reklamow…

Które z wymienionych zadań jest charakterystyczne dla domu mediowego?

A. Stworzenie scenariusza spotu
B. Organizacja eventów
C. Preprodukcja filmu reklamowego
D. Zakup czasu antenowego
PGF.08 Pytanie 887
Zarządzanie kampanią reklamową

Jak nazywa się przekaz reklamowy, którego zamysł jest ukryty przed odbiorcami?

A. informacją
B. manipulacją
C. opinią
D. perswazją
PGF.08 Pytanie 888
Zarządzanie kampanią reklamową

Zdolność przystosowania się do zaokrąglonych form karoserii oraz przetłoczeń lub wytłoczeń oklejonego pojazdu to cechy folii

A. One Way Vision
B. wylewanej
C. kasetonowej
D. magnetycznej
PGF.08 Pytanie 889
Zarządzanie kampanią reklamową

Cena jednego modułu reklamowego w tygodniku wynosi 20,00 zł. Dodatkowa opłata za umieszczenie ogłoszenia na stronie tytułowej wynosi 20% całkowitej wartości zamówienia. Ile maksymalnie razy reklamodawca może zamieścić ogłoszenie o wielkości 4 modułów na pierwszej stronie, dysponując budżetem wynoszącym 600,00 zł?

A. 8
B. 7
C. 6
D. 5
PGF.08 Pytanie 890
Zarządzanie kampanią reklamową

Nadruk na długopisach reklamowych powinien być wykonany metodą druku, która nazywa się

A. offset.
B. tampondruk.
C. sitodruk.
D. rotograwiura
PGF.08 Pytanie 891
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z wymienionych programów komputerowych powinna wykorzystać agencja do prezentacji projektów w formie slajdów, stworzonych według zamówienia, którego fragment został dołączony?

Zamówienie: wykonanie grafiki oraz wizytówki według załączonego briefu. Proszę o przedstawienie propozycji w postaci pokazu slajdów w ciągu dwóch tygodni od momentu otrzymania zamówienia.

A. Adobe Photoshop
B. Corel Draw
C. Audacity
D. Power Point
PGF.08 Pytanie 892
Zarządzanie kampanią reklamową

W odpowiedzi na zapytanie dotyczące realizacji nadruków na długopisach promocyjnych, drukarnia powinna dostarczyć wycenę dla druku klasyfikowanego jako

A. termografia
B. fleksografia
C. sitodruk
D. tampondruk
PGF.08 Pytanie 893
Zarządzanie kampanią reklamową

Tworząc ofertę handlową, która obejmuje materiały promocyjne z obszaru BTL, należy w dokumencie zawrzeć reklamę

A. telewizyjną
B. radiową
C. w punkcie sprzedaży
D. internetową
PGF.08 Pytanie 894
Zarządzanie kampanią reklamową

Umiejętność projektowania oraz realizacji liter do różnych rodzajów reklam stanowi

A. litografia
B. literactwo
C. liternictwo
D. literoznawstwo
PGF.08 Pytanie 895
Zarządzanie kampanią reklamową

W trakcie rozmowy handlowej według modelu sprzedaży zorientowanego na klienta, bez względu na czas jej trwania, największą ilość uwagi należy skierować na

A. Etap III. Prezentacja produktu i korzyści
B. Etap IV. Zamknięcie sprzedaży i utwierdzenie klienta w decyzji
C. Etap II. Zbieranie informacji i uświadamianie potrzeb
D. Etap I. Wzbudzenie zaufania
PGF.08 Pytanie 896
Zarządzanie kampanią reklamową

Która z licencji umożliwia używanie utworu w celach zarobkowych?

Ilustracja do pytania 16
A. Licencja 1
B. Licencja 3
C. Licencja 4
D. Licencja 2
PGF.08 Pytanie 897
Zarządzanie kampanią reklamową

W badaniach rynku, które mają na celu zbadanie zmian w zachowaniach konsumentów w czasie, powinna być wykorzystana metoda

A. panelowa
B. projekcyjna
C. introspekcyjna
D. heurystyczna
PGF.08 Pytanie 898
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakie działania są związane z tworzeniem portfela klientów w agencji reklamowej?

A. Regularne raporty dla klienta dotyczące postępu kampanii
B. Prowadzenie negocjacji z klientem w sprawie budżetu kampanii
C. Zdobywanie nowych klientów
D. Przygotowanie kosztorysu dla kampanii zleconej przez klienta
PGF.08 Pytanie 899
Zarządzanie kampanią reklamową

Reklama to forma promocji politycznej, która najczęściej występuje, a jej głównym celem jest

A. zwiększenie walki z wykluczeniem społecznym
B. ukazywanie problemu korupcji w instytucjach publicznych
C. tworzenie przezroczystości działań polityków
D. kształtowanie wizerunku polityków
PGF.08 Pytanie 900
Zarządzanie kampanią reklamową

Do agencji reklamowej przybył klient, który złożył zamówienie na 8 000 sztuk ulotek, 400 sztuk plakatów oraz
800 sztuk wizytówek. Dokładnie określił wymagania dotyczące zamówienia i szybko podjął decyzję. Biorąc pod uwagę te cechy, jakiego typ klienta można określić?

A. osobisty
B. chaotyczny
C. rzeczowy
D. innowator
PGF.08 Pytanie 901
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaką metodę prezentacji reklamy warto wykorzystać, aby zaprezentować atuty nowego odkurzacza?

A. Pokazem działania
B. Fragmentem życia
C. Wyobraźnią
D. Sposobem życia
PGF.08 Pytanie 902
Zarządzanie kampanią reklamową

Najlepszym narzędziem do budowy prostej bazy danych klientów, które umożliwia sortowanie i wyszukiwanie, jest

A. Access
B. Word
C. Publisher
D. One Note
PGF.08 Pytanie 903
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja typu full-serwis została poproszona o stworzenie propozycji zawierającej produkty BTL. W dokumencie znajdą się m.in. ceny dla

A. spotów radiowych
B. ulotek i folderów
C. billboardów
D. spotów reklamowych
PGF.08 Pytanie 904
Zarządzanie kampanią reklamową

Poniższa wypowiedź w ramce ilustruje typ klienta

"Potrzebuję witryny internetowej, responsywnej, z wykorzystaniem systemu zarządzania treścią. Proszę o przedstawienie kilku strategii pozycjonowania strony, a wybiorę najlepszą dla mojej firmy".

A. problemowego
B. osobistego
C. inni
D. ja
PGF.08 Pytanie 905
Zarządzanie kampanią reklamową

Wskaźnik CTR (Click Through Rate) to miara stosowana w marketingu internetowym, która umożliwia obliczenie

A. łącznej liczby kliknięć w ciągu tygodnia.
B. proporcji kliknięć do liczby wyświetleń reklamy.
C. wydatków reklamodawcy ponoszonych za kliknięcie w jego ogłoszenie.
D. kosztu za sto wyświetleń reklamy.
PGF.08 Pytanie 906
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa na zlecenie klienta stworzyła plakat promocyjny. Na plakacie użyto różnych odcieni tego samego koloru. Wykorzystana technika łączenia kolorów to zestawienie

A. kontrastowe
B. monochromatyczne
C. prostolinijne
D. harmonijne
PGF.08 Pytanie 907
Zarządzanie kampanią reklamową

W ramach akcji promocyjnej "Mazury cud natury" stworzono film, który ukazuje urok przyrody warmińsko-mazurskiego. W produkcji wykorzystano elementy z dwóch wcześniejszych dzieł filmowych, co zostało zaznaczone w filmie. Podano tytuły obu wcześniejszych produkcji oraz nazwiska ich reżyserów. W tej sytuacji zastosowano przepisy

A. prawa pracy
B. Kodeksu postępowania administracyjnego
C. o prawie autorskim
D. Kodeksu cywilnego
PGF.07 Pytanie 908
Wykonywanie przekazu reklamow…

Terminu mock-up używa się w celu określenia

A. właściwości produktu
B. adiustacji tekstu
C. opracowania briefu
D. wizualizacji projektu
PGF.08 Pytanie 909
Zarządzanie kampanią reklamową

Dokument stworzony w edytorze tekstu, powszechnie stosowanym do przygotowywania ofert handlowych, łatwy w modyfikacji, używany w biurach agencji reklamowych, posiada rozszerzenie

A. .jpeg
B. .pptx
C. .docx
D. .pdf
PGF.08 Pytanie 910
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakie materiały reklamowe POS, które mają być umieszczone na półce, powinny zostać uwzględnione w zamówieniu od klienta?

A. Wobbler
B. Stand
C. Bilonownicę
D. Hanger
PGF.08 Pytanie 911
Zarządzanie kampanią reklamową

Tworząc plan marketingowy dla agencji reklamowej, w sekcji dotyczącej strategii marketingowej powinny znaleźć się informacje

A. na temat asortymentu
B. na temat wydatków
C. na temat misji
D. na temat sprzedaży
PGF.08 Pytanie 912
Zarządzanie kampanią reklamową

Pierwsze ogłoszenia, które pojawiły się w starożytnym Rzymie, malowane na murach czerwoną lub czarną farbą i zawierające publiczne komunikaty urzędowe, nazywane były

A. tipao
B. dipinti
C. acta diurna
D. advertiso
PGF.08 Pytanie 913
Zarządzanie kampanią reklamową

Gdy podczas negocjacji jedna ze stron nie pragnie ustępować od swoich wyznaczonych celów i nie zamierza iść na kompromisy, to znaczy, że prowadzi negocjacje

A. twarde
B. rzeczowe
C. miękkie
D. kooperacyjne
PGF.08 Pytanie 914
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaką wartość ma GRP, jeśli zasięg kampanii reklamowej wynosi 60%, a częstotliwość to 5?

A. 60
B. 300
C. 12
D. 5
PGF.08 Pytanie 915
Zarządzanie kampanią reklamową

Pierwszym składnikiem komunikatu reklamowego jest wskazanie

A. natury towaru
B. sloganu reklamowego
C. cech towaru
D. ceny towaru
PGF.08 Pytanie 916
Zarządzanie kampanią reklamową

Zjawisko, w którym osoba dostrzega niezgodność pomiędzy posiadanymi informacjami a tymi, które są jej przekazywane na ten sam temat, na przykład dotyczące negatywnych skutków palenia, ilustruje teoria

A. antycypacji
B. motywacji
C. samoświadomości
D. dysonansu poznawczego
PGF.08 Pytanie 917
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaką metodę płatności stosuje agencja reklamowa, gdy rozlicza reklamę w internecie na podstawie liczby kliknięć w banner?

A. CPA
B. CPL
C. CPS
D. CPC
PGF.07 Pytanie 918
Wykonywanie przekazu reklamow…

Reklama w którym medium przyniesie najlepsze rezultaty firmie odzieżowej, która chce pozyskać nowych nabywców na terenie całej Europy: ludzi młodych, energicznych, zapracowanych, ceniących sobie wygodę?

A. Internet
B. Prasa
C. Outdoor
D. Radio
PGF.08 Pytanie 919
Zarządzanie kampanią reklamową

Sprzedawca, przekazując klientowi informacje o promocjach, które mają na celu skłonienie go do zakupu produktu, wykorzystuje formę komunikacji o charakterze

A. emocjonalnym
B. motywacyjnym
C. informacyjnym
D. kontrolnym
PGF.07 Pytanie 920
Wykonywanie przekazu reklamow…

W niektórych scenach filmu fabularnego pojawiają się jako rekwizyty naczynia kuchenne z logo marki, na które celowo kamera robi zbliżenie. Jest to działanie nazywane

A. lokowaniem produktu
B. podcastem
C. autopromocją
D. audycją sponsorowaną