Filtrowanie pytań

Wybierz zawód, aby zobaczyć dostępne kwalifikacje

PGF.08 Pytanie 961
Zarządzanie kampanią reklamową

Aby sprostać oczekiwaniom każdego z klientów przez dostosowanie oferty, cen, promocji oraz metod dystrybucji do ich specyficznych potrzeb, należy wdrożyć strategię

A. personalizacji.
B. standaryzacji.
C. zmiany.
D. tworzenia.
PGF.08 Pytanie 962
Zarządzanie kampanią reklamową

W trakcie sprzedaży produktów i usług związanych z reklamą kluczowym zadaniem taktycznym jest stworzenie spotu reklamowego. Faza produkcji spotu telewizyjnego, dotycząca doboru aktorów do reklamy, to

A. listening
B. casting
C. sampling
D. mastering
PGF.08 Pytanie 963
Zarządzanie kampanią reklamową

Aby dostarczyć istotne informacje dotyczące konkretnego wydarzenia wąskiej grupie dziennikarzy będących ekspertami w danej dziedzinie, należy wykorzystać

A. informację prasową
B. briefing prasowy
C. konferencję prasową
D. wizytę studyjną
PGF.08 Pytanie 964
Zarządzanie kampanią reklamową

Na efektywność reklamy detergentu do prania nie wpływa

A. wykorzystanych metod reklamowych
B. zawartość komunikatu reklamowego
C. zalety promowanego produktu
D. kapitał własny agencji reklamowej
PGF.08 Pytanie 965
Zarządzanie kampanią reklamową

Ceny ustalone w aquaparku są porównywalne z cenami innych krytych pływalni w regionie. W aquaparku zastosowano metodę ustalania cen, która opiera się na

A. kosztach.
B. konkurencji.
C. zapotrzebowaniu na usługę.
D. postrzeganej wartości.
PGF.08 Pytanie 966
Zarządzanie kampanią reklamową

Postawy sprzedawcy, które koncentrują się na zrozumieniu potrzeb klienta, wspieraniu go w określaniu jego interesów oraz podejmowaniu trafnych decyzji, a także poświęcaniu mu dużej ilości czasu, sugerują pracę z klientem według programu

A. zgodny
B. negocjujący
C. problemy
D. cele
PGF.08 Pytanie 967
Zarządzanie kampanią reklamową

Klienta o jakim temperamencie dotyczy opis?

n n nn n nn n nn n nn n nn
– wytrwały
– oszczędny
– podatny na promocje
– jego decyzje zakupowe są przemyślane
– oczekuje perfekcyjnej obsługi i „perfekcyjnego" produktu

A. Choleryka.
B. Sangwinika.
C. Flegmatyka.
D. Melancholika.
PGF.08 Pytanie 968
Zarządzanie kampanią reklamową

Jednym z procesów w tworzeniu reklamy radiowej jest mastering, który obejmuje

A. dodawanie efektów dźwiękowych do tekstu
B. opracowanie treści reklamy przez copywritera
C. nagraniu różnych wersji tekstu w studiu nagraniowym i późniejszym montażu
D. komputerowym zgraniu poszczególnych elementów w całość i przygotowaniu do emisji
PGF.08 Pytanie 969
Zarządzanie kampanią reklamową

Programy, które mogą zagrażać psychicznemu, emocjonalnemu lub fizycznemu rozwojowi dzieci i młodzieży, nie mogą być emitowane od godziny 6 rano do godziny

A. 22.00
B. 23.00
C. 20.00
D. 21.00
PGF.08 Pytanie 970
Zarządzanie kampanią reklamową

Klient firmy zajmującej się reklamą wystosował zapytanie w sprawie dwustronnego druku wizytówek w pełnej gamie kolorów po obu stronach. Należy mu przesłać wycenę dla wizytówek, gdzie jeden z parametrów wynosi

A. 4+4
B. 2+2
C. 4+1
D. 4+0
PGF.08 Pytanie 971
Zarządzanie kampanią reklamową

Klient, który entuzjastycznie podejmuje dyskusję z sprzedawcą na temat oferowanych produktów, a także często dzieli się swoimi prywatnymi doświadczeniami, to klient

A. nieufny.
B. zdecydowany.
C. niecierpliwy.
D. rozmowny.
PGF.08 Pytanie 972
Zarządzanie kampanią reklamową

W której fazie procesu realizacji transakcji handlowej sporządzony jest dokument, którego fragment zamieszczono na rysunku?

Faktura nr 1/20131 stycznia 2013 r.
Dane sprzedawcy:
Wystawca sp. z o.o.
02-495 Warszawa
ul. Tomcia Palucha 37
NIP: 000-00-00-000
NIP nabywcy: 999-999-99-99
Doradztwo - należność 300 zł. (w tym 23% VAT)

A. Reklamacji.
B. Zamówienia.
C. Sprzedaży.
D. Negocjacji.
PGF.07 Pytanie 973
Wykonywanie przekazu reklamow…

Wskaż format pliku służący do prezentacji przygotowanych projektów reklamy na podstawie zamieszczonego w ramce opisu?

A. PDF
B. JPG
C. DOC
D. CDR
PGF.08 Pytanie 974
Zarządzanie kampanią reklamową

W ciągu trzech miesięcy po zakończeniu kampanii reklamowej skierowanej na wizerunek, zauważono 30% wzrost rozpoznawalności marki. Podana informacja pochodzi z badań

A. ilościowych
B. panelowych
C. dzienniczkowych
D. jakościowych
PGF.08 Pytanie 975
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaką metodę wykończenia druku powinno się zastosować podczas produkcji folderów reklamowych A4, 4+4 w ilości 1 tys. egzemplarzy?

A. Lakierowanie
B. Hot-stamping
C. Laminacja
D. Tłoczenie
PGF.08 Pytanie 976
Zarządzanie kampanią reklamową

Która z podanych form reklamy w sieci będzie najodpowiedniejsza do promowania usług turystycznych, aby na bieżąco informować klientów o przygotowanych przez firmę promocjach i okazjach?

A. Newsletter.
B. Okno-córka.
C. Interstitial.
D. Baner.
PGF.08 Pytanie 977
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa stosuje 20% marżę, którą dolicza do cen netto zakupu. Ile zapłaci klient, który zamówił 200 sztuk wizytówek?

L.p.ProduktCena zakupu
jednostkowa (netto)
1wizytówki0,90 zł
2plakat A41,20 zł
3ulotki0,50 zł

A. 221,40 zł
B. 180,00 zł
C. 216,00 zł
D. 265,68 zł
PGF.08 Pytanie 978
Zarządzanie kampanią reklamową

Negocjacje, w których druga strona otrzymuje wyraźne i konkretne żądania, to negocjacje

A. łagodne
B. twarde
C. integratywne
D. miękkie
PGF.08 Pytanie 979
Zarządzanie kampanią reklamową

Dokumentem, który definiuje kluczowe warunki przyszłego kontraktu na zakup tonerów do drukarki, jest

A. brief.
B. cennik.
C. oferta handlowa.
D. list przewodni.
PGF.08 Pytanie 980
Zarządzanie kampanią reklamową

Nabywcy, którzy jako pierwsi decydują się na zakup nowości oferowanych przez firmę, to

A. ostrożni optymiści
B. nieufni liderzy
C. stale narzekający klienci
D. innowatorzy
PGF.08 Pytanie 981
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z podanych sloganów reklamowych można uznać za slogan deklaratywny?

A. Hochland - to jest pyszne
B. Żubr żyje w puszczy
C. Ponieważ zasługujesz na to
D. Princessa - ponieważ chcesz
PGF.08 Pytanie 982
Zarządzanie kampanią reklamową

Aby zareklamować świeżo otwartą restaurację w Poznaniu, najlepiej wybrać formę reklamy

A. w prasie ogólnopolskiej
B. w radiu ogólnopolskim
C. w telewizji regionalnej
D. w prasie specjalistycznej
PGF.08 Pytanie 983
Zarządzanie kampanią reklamową

Reklama dóbr luksusowych, skierowana do klientów o wysokich dochodach, nosi nazwę reklamy

A. laurowej
B. prestiżowej
C. ostentacyjnej
D. niezwykłej
PGF.08 Pytanie 984
Zarządzanie kampanią reklamową

Który produkt reklamowy należy umieścić w tabeli w miejscu oznaczonym X, aby był spójny z pozostałymi?

Konstrukcja wielkogabarytowaBillboardTablica reklamowaMegaboardTotemX

A. Roll-up.
B. Pylon.
C. Ulotkę.
D. Plakat.
PGF.08 Pytanie 985
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa "X-line" koncentruje się głównie na kreowaniu nazw dla firm, usług oraz produktów. Profesjonalne stworzenie nazwy ma na celu zwiększenie sprzedaży, a także lepsze dotarcie do klientów i zapadnięcie im w pamięć. Jaki jest zasadniczy obszar działalności tej agencji?

A. Marketing kreatywny
B. Copywriting
C. Marketing szeptany
D. Naming
PGF.07 Pytanie 986
Wykonywanie przekazu reklamow…

Zamieszczony przykład prasowej reklamy drukowanej to

Ilustracja do pytania 26
A. ogłoszenie drobne
B. plakat
C. ulotka
D. banderola
PGF.08 Pytanie 987
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z poniższych programów najlepiej nadaje się do opracowywania bazy danych klientów dla agencji reklamowej?

A. Adobe InDesign
B. Microsoft Office Power Point
C. Microsoft Office Word
D. Microsoft Office Excel
PGF.08 Pytanie 988
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z poniższych programów komputerowych pozwala na utworzenie relacyjnej bazy danych klientów?

A. Adobe Photoshop
B. Microsoft Word
C. Adobe Illustrator
D. Microsoft Access
PGF.07 Pytanie 989
Wykonywanie przekazu reklamow…

Do zadań działu kreatywnego w agencji reklamowej należy

A. zakup czasu antenowego w telewizji
B. tworzenie scenariuszy radiowych na potrzeby kampanii reklamowej
C. analiza kosztów kampanii reklamowej
D. wykonywanie badań skuteczności reklamy
PGF.08 Pytanie 990
Zarządzanie kampanią reklamową

Zorganizowanie plików z cyfrowymi zdjęciami reklamowymi na dysku wymaga ich

A. wysterowania
B. próbkowania
C. maskowania
D. skatalogowania
PGF.08 Pytanie 991
Zarządzanie kampanią reklamową

Koszt produkcji plakatu w formacie A4 wynosi 2,00 zł, a planowany zysk firmy to 5% wydatków. Jaką cenę netto należy ustalić na sprzedaż?

A. 1,90 zł
B. 2,20 zł
C. 3,00 zł
D. 2,10 zł
PGF.08 Pytanie 992
Zarządzanie kampanią reklamową

Zademonstrowanie atutów i użyteczności konkretnego towaru potencjalnemu nabywcy to

A. sprzedaż
B. list przewodni
C. prezentacja
D. umowa
PGF.08 Pytanie 993
Zarządzanie kampanią reklamową

Pierwsza pomoc, która polega na schładzaniu uszkodzonego miejsca czystą, zimną wodą przez kilkanaście minut, powinna być zastosowana w przypadku

A. oparzenia
B. odmrożenia
C. krwawienia
D. krwotoku
PGF.08 Pytanie 994
Zarządzanie kampanią reklamową

Po przeprowadzeniu posttestu reklamy na grupie 200 osób, stwierdzono, że 150 osób spontanicznie wskazało reklamę konkretnej marki. Jaki jest wskaźnik spontanicznej świadomości reklamy?

A. 50%
B. 75%
C. 150%
D. 25%
PGF.08 Pytanie 995
Zarządzanie kampanią reklamową

Kategorii informacji zawartych w dokumentacji księgowej należy przypisać do źródeł informacji?

A. wtórnych zewnętrznych
B. wtórnych wewnętrznych
C. pierwotnych zewnętrznych
D. pierwotnych wtórnych
PGF.08 Pytanie 996
Zarządzanie kampanią reklamową

Firma zajmująca się produkcją artykułów biurowych pozwala klientowi na nabycie towaru przy minimalnym wysiłku, ponieważ produkt jest powszechnie dostępny. Jakie to działanie?

A. promocji
B. personelu
C. dystrybucji
D. lokalizacji
PGF.08 Pytanie 997
Zarządzanie kampanią reklamową

W bazie danych dotyczącej rynku instytucjonalnego brakuje informacji

A. na temat instytucji publicznych
B. na temat wyższych uczelni
C. na temat klientów indywidualnych
D. na temat pośredników handlowych
PGF.08 Pytanie 998
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakiego typu reklamy o selektywnym działaniu powinno się użyć dla produktu, którego sieć dystrybucji jest zróżnicowana?

A. W prasie krajowej
B. W radiu o zasięgu ogólnokrajowym
C. Na billboardach
D. W Internecie
PGF.08 Pytanie 999
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaki rodzaj rabatu stosuje stacja radiowa?

Cennik reklamy stacji radiowej na rok 2017
Godzina emisjiIlość spotówCena spotu, zł
6:00-8:00170,00
6:00-8:00566,50
6:00-8:001063,00

A. Gotówkowy.
B. Sezonowy.
C. Ilościowy.
D. Promocyjny.
PGF.08 Pytanie 1 000
Zarządzanie kampanią reklamową

Wydarzenia, próbki, zawody, losowania, itp., to metody

A. public relations
B. reklamy
C. promocji sprzedaży
D. sponsoringu