Do którego etapu tworzenia spotu reklamy telewizyjnej zalicza się zamieszczony rysunek?


| Koszty ponoszone przez agencję: |
| — zużycie papieru 50,00 zł/1000 szt. ulotek — ubezpieczenie samochodu firmowego 350,00 zł/rok — obsługa prawna 500,00 zł/miesiąc — zużycie tonera do drukarki 140,00 zł/1000 szt. ulotek — jednorazowy koszt projektu ulotki 1000,00 zł — czynsz za lokal 3500,00 zł/miesiąc |
| nazwa | cena netto |
|---|---|
| Projekt | 100,00 zł |
| Tkanina winylowa | 150,00 zł |
| Oczka umieszczone co 30 cm | 15,00 zł |
| Wydruk | 75,00 zł |



| cena. j. netto | j. miary | ilość | wartość netto | |
|---|---|---|---|---|
| Brelok smyczka Scout – termosublimacja | 1,70 zł | szt | 500 | 850,00 zł |
| Kubek z łyżeczką – sitodruk | 12,00 zł | szt | 100 | 1 200,00 zł |
| Wartość netto | 2 050,00 zł | |||
| Rabat 5% | 102,50 zł | |||
| Wartość brutto | ? | |||
| Wyszczególnienie | koszt, zł |
|---|---|
| Zakup materiałów biurowych | 3 000,00 |
| Zakup folii do produkcji reklam | 2 550,00 |
| Usługi transportowe – przewóz reklamy wielkoformatowej | 150,00 |
| Opłaty wynajmu lokalu | 3 000,00 |
| Abonament telefoniczny | 200,00 |


| Klient: Od kilku lat prowadzę salonik krawiecki i przez cały ten czas swoją reklamę zamieszczałem w prasie lokalnej. Niestety, nie jestem zadowolony z jej efektów. |
| Sprzedający: O ile dobrze zrozumiałem, reklama prasowa już Pana nie interesuje. |


