Filtrowanie pytań

Wybierz zawód, aby zobaczyć dostępne kwalifikacje

Zarządzanie kampanią reklamową

Producent płatków śniadaniowych ogłosił konkurs na projekt opakowania dla swoich produktów, a tym samym wdrożył prosumpcję. Jakie będzie to miało znaczenie?

A. Na użyciu narzędzi odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstw
B. Na wprowadzeniu strategii nowego produktu
C. Na wykorzystywaniu aktywności konsumentów do kreowania produktów
D. Na wprowadzeniu strategii poszukiwania niszy rynkowej
Zarządzanie kampanią reklamową

Wykresy przedstawią udział mediów w globalnych wydatkach w Polsce w latach 2014-2017 r. Wskaż, medium reklamy na które wydatki zmniejszą się najwięcej.

Ilustracja do pytania 3
A. Telewizja.
B. Dzienniki.
C. Kino.
D. Magazyny.
Zarządzanie kampanią reklamową

Technika zbierania danych pierwotnych dotyczących reklamy, polegająca na planowej rozmowie z grupą ludzi, przeprowadzanej według wcześniej ustalonego schematu, nazywana jest

A. badaniem ankietowym
B. wywiadem
C. obserwacją
D. technika projekcyjna
PGF.08 Pytanie 1326
Zarządzanie kampanią reklamową

Która kategoria kryteriów segmentacji rynku obejmuje wiek, płeć oraz poziom wykształcenia?

A. Behawioralnej
B. Demograficznej
C. Geograficznej
D. Ekonomicznej
Zarządzanie kampanią reklamową

Przed rozpoczęciem kluczowych negocjacji warto opracować strategię określaną jako BATNA. Co to oznacza?

A. najlepszą ofertę, która umożliwi zrealizowanie interesów obu stron
B. najniższą propozycję, na którą możemy się zgodzić w trakcie negocjacji
C. najlepszą realizację naszych interesów, gdy nie dojdziemy do porozumienia
D. najwyższą propozycję, od której rozpoczniemy rozmowy negocjacyjne
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie analizy danych przedstawionych w tabeli określ, jaki procent badanych konsumentów akceptuje cenę 12 zł.

Poziom cen
w zł
Udział konsumentów
uznających cenę za zbyt wysoką
w %
Udział konsumentów
uznających cenę za zbyt
niską w %
Udział konsumentów
akceptujących cenę
w %
9103030
12152535
1530550
1960260

A. 35%
B. 60%
C. 25%
D. 85%
Zarządzanie kampanią reklamową

W jaki sposób nowocześnie zaprezentować ofertę dla młodzieży, biorąc pod uwagę ich zamiłowanie do korzystania ze smartfonów?

A. Wykorzystując system CRM
B. Zastosowując kody PKD
C. Wykorzystując kody QR
D. Używając systemu TQM
Zarządzanie kampanią reklamową

Aby skutecznie promować produkt codziennego użytku w prasie ogólnopolskiej, warto najpierw

A. opublikować reklamę w prasie ogólnopolskiej
B. sprawdzić różne wersje reklamy w gazetach regionalnych
C. wypróbować reklamę w czasopismach konsumenckich
D. umieścić reklamę wyłącznie w czasopismach specjalistycznych
Zarządzanie kampanią reklamową

Na którą kwotą należy wystawić fakturę za wydruk 80 plakatów reklamowych?

Postery informacyjneCena brutto w zł
Do 100 sztuk10 zł/sztuka
Od 100 do 200 sztuk8 zł/sztuka

A. 1 000 zł netto.
B. 800 zł brutto.
C. 1 000 zł brutto.
D. 800 zł netto.
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa tworzy audycję radiową dla producenta jogurtów dla dzieci. Jakie elementy powinny być zawarte w reklamie w pierwszych sekundach jej emisji?

A. Przedstawienie korzyści płynących z zakupu
B. Odpowiednia prezentacja towaru
C. Zachęta do kupna oraz zaproszenie
D. Nazwa towaru lub jego kluczowa cecha
PGF.07 Pytanie 1342
Wykonywanie przekazu reklamow…

Którą funkcję, w zamieszczonym ogłoszeniu, pełni tekst: "Nie wiesz jak pozbyć się zbędnych kilogramów bez efektu jojo"?

Ilustracja do pytania 22
A. Obietnicy reklamy
B. Hasła
C. Treści zasadniczej
D. Nagłówka
Zarządzanie kampanią reklamową

Którego obowiązkowego składnika brakuje w załączonej umowie kupna-sprzedaży?

Umowa kupna – sprzedaży
zawarta w dniu 21 grudnia 2015 r. pomiędzy: Janem Nowakiem – właścicielem firmy XYZ z siedzibą w Warszawie, ul. Wałęsy 89, zwanym dalej Sprzedającym,

a

Józefem Kowalewskim – kierownikiem działu zakupów firmy ABC z siedzibą w Warszawie, ul. Mazowiecka 98, zwanym dalej Kupującym.
§1
Podstawą zawarcia umowy jest zamówienie z dnia 15 października 2015 r.
§2
Przedmiotem umowy jest sprzedaż plotera model PWZAA 50/32.
§3
Cena towaru, którego dotyczy niniejsza umowa, wynosi 5 000,00 zł brutto.
§4
Ploter zostanie wydany i dostarczony Kupującemu na koszt Sprzedającego. Sprzedający dostarczy towar w ciągu 5 dni roboczych od dnia otrzymania zapłaty.
§5
Kupujący zobowiązuje się zapłacić za towar do dnia 28 grudnia 2015 r.
§6
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego.
§7
Niniejszą umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.
Podpis Kupującego

A. Przedmiotu sprzedaży.
B. Stron umowy.
C. Podpisu sprzedawcy.
D. Warunków dostawy.
Zarządzanie kampanią reklamową

Znana osobowość medialna została ambasadorką marki kosmetycznej i promuje krem do twarzy. W wyniku tej reklamy wiele kobiet, identyfikujących się ze swoją idolą, nabyło krem. Tego rodzaju zachowanie odnosi się do efektu

A. Veblena
B. super produktu
C. owczego pędu
D. snobizmu
Zarządzanie kampanią reklamową

W reklamie często stosuje się stereotypy, ponieważ

A. jest to forma reklamy, która cieszy się dużą popularnością wśród odbiorców
B. istnieje powszechna akceptacja dla stereotypowych obrazów
C. taki sposób reklamy nie wymaga dużych inwestycji finansowych
D. można je powiązać z uproszczeniem myślenia na dany temat
Zarządzanie kampanią reklamową

Kodeks etyki reklamowej wskazuje, że działania dotyczące marketingu bezpośredniego powinny

A. oferować produkty, za które wymagana jest płatność bez wcześniejszego ich zamówienia
B. trwać przez całą dobę w przypadku telemarketingu
C. zawierać dane o nazwach, adresach oraz numerach telefonów sprzedawcy i reklamodawcy
D. być adresowane do szerokiego grona odbiorców
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa ma przeprowadzić kampanię reklamową, skierowaną do klientów ogólnopolskiego biura podróży, zamierzających spędzić urlop za granicą. Na podstawie załączonych wyników badań marketingowych określ, jaki procent ankietowanych będzie stanowiło odbiorców tej reklamy.

Ilustracja do pytania 31
A. 10%
B. 28%
C. 30%
D. 16%
Zarządzanie kampanią reklamową

Sklep z obuwiem zlecił wykonanie napisu 3D "Obuwie na 100%", który ma być umieszczony na elewacji budynku. Napis powinien być stworzony z lekkiego materiału, odpornego na zmienne warunki atmosferyczne. Który z wymienionych surowców należy zastosować do realizacji tego napisu?

A. Drewno
B. Sklejka
C. Tektura
D. Styrodur
PGF.08 Pytanie 1354
Zarządzanie kampanią reklamową

Które z wymienionych badań obejmuje analizę życia uczestników w naturalnych warunkach, np. w domach lub sklepach?

A. Ilościowe
B. Etnograficzne
C. Omnibusowe
D. Panelowe
Zarządzanie kampanią reklamową

Renomowana firma ogrodnicza uczestniczy w Targach Kwiatowych. Stoisko, o którym numerze, powinna zamówić w celu najlepszej i najbardziej efektownej ekspozycji swoich produktów?

Ilustracja do pytania 36
A. 11
B. 23
C. 10
D. 21
Zarządzanie kampanią reklamową

Jak nazywa się symbol graficzny lub taki, który można przedstawić w formie graficznej, używany do rozróżniania w działalności gospodarczej, zgodnie z ustawą Prawo własności przemysłowej?

A. Logotyp
B. Licencja
C. Znak towarowy
D. Patent
Zarządzanie kampanią reklamową

W realizacji zlecenia dla klienta, agencja reklamowa skorzystała z danych uzyskanych ze strony Głównego Urzędu Statystycznego. Oznacza to, że wykorzystano źródła

A. wewnętrzne pierwotne
B. zewnętrzne pierwotne
C. zewnętrzne wtórne
D. wewnętrzne wtórne