Filtrowanie pytań

Wyczyść filtry
PGF.08 Pytanie 1 321
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie zamieszczonego wykresu określ, ile osób widziało reklamę szamponu przy założeniu, że badaniami objęto grupę 1000 respondentów.

Ilustracja do pytania 1
A. 105 osób.
B. 120 osób.
C. 300 osób.
D. 75 osób.
PGF.08 Pytanie 1 322
Zarządzanie kampanią reklamową

Do badań efektywności reklamy wykorzystano arkusz kalkulacyjny. Jaką formułę należy wpisać w komórce D2, aby otrzymać prawidłową wartość wskaźnika rentowności reklamy?

Ilustracja do pytania 2
A. =B2-A2/C2
B. =C2:B2-A2
C. =C2:(A2-B2)
D. =(B2-A2)/C2
PGF.08 Pytanie 1 323
Zarządzanie kampanią reklamową

Która forma promocji w postaci bloga pozwala zamieszczać filmy w kolejności chronologicznej?

A. Photoblog.
B. Vlog.
C. Microblog.
D. Interstitial.
PGF.08 Pytanie 1 324
Zarządzanie kampanią reklamową

Producent garniturów męskich chciałby skierować swoją promocję do hurtowników. W tym celu powinien zastosować

A. promocję skierowaną do pośredników handlowych.
B. sponsoring osobowy.
C. wewnętrzne działania public relations.
D. promocję skierowaną do detalisty.
PGF.08 Pytanie 1 325
Zarządzanie kampanią reklamową

Do tworzenia, edycji prostej bazy danych i analizy służy

A. edytor tekstu.
B. program do prezentacji multimedialnych.
C. program do grafiki wektorowej.
D. arkusz kalkulacyjny.
PGF.08 Pytanie 1 326
Zarządzanie kampanią reklamową

Wykorzystanie hasła Produkt posiada pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka, to technika prezentacji produktu za pomocą

A. stylu życia.
B. humoru.
C. emocji.
D. rekomendacji.
PGF.08 Pytanie 1 327
Zarządzanie kampanią reklamową

Informację o tym, że reklamy nie mogą zawierać treści oraz elementów dyskryminujących, zachęcać do przemocy oraz bez uzasadnienia wywoływać poczucia lęku lub strachu, znajdują się w Kodeksie

A. Etyki Reklamy.
B. cywilnym.
C. wykroczeń.
D. rodzinnym i opiekuńczym.
PGF.08 Pytanie 1 328
Zarządzanie kampanią reklamową

Poznaj smak Raju to przykład sloganu

A. budzącego ciekawość.
B. humorystycznego.
C. pytającego.
D. deklaratywnego.
PGF.08 Pytanie 1 329
Zarządzanie kampanią reklamową

Którego elementu modelu AIDCAS oznaczonego znakiem zapytania nie uzupełniono na zamieszczonej ilustracji?

Ilustracja do pytania 9
A. C – Consideration.
B. C – Considerable.
C. C – Conviction.
D. C – Confidence.
PGF.08 Pytanie 1 330
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie graficznej prezentacji wyników badań ankietowych określ, które medium reklamy będzie najskuteczniejszym środkiem przekazu dla nowego salonu kosmetycznego.

Ilustracja do pytania 10
A. Internet.
B. Radio.
C. Telewizja.
D. Prasa.
PGF.08 Pytanie 1 331
Zarządzanie kampanią reklamową

Który krój pisma zastosowano w haśle reklamowym?

Ilustracja do pytania 11
A. Grotesk.
B. Egipcjankę.
C. Gotyk.
D. Pisankę.
PGF.08 Pytanie 1 332
Zarządzanie kampanią reklamową

Którą nazwę nosi kod zamieszczony na ilustracji?

Ilustracja do pytania 12
A. EAB-8
B. QR
C. EAN
D. Kreskowy
PGF.08 Pytanie 1 333
Zarządzanie kampanią reklamową

Który symbol umieszczony obok logo firmy oznacza znak towarowy zarejestrowany w urzędzie patentowym?

Ilustracja do pytania 13
A. Symbol 3.
B. Symbol 1.
C. Symbol 2.
D. Symbol 4.
PGF.08 Pytanie 1 334
Zarządzanie kampanią reklamową

Który typ reklamy należy zastosować w pierwszej fazie dla nowych produktów wprowadzanych na rynek?

A. Konkurencyjną.
B. Informacyjną.
C. Nakłaniającą.
D. Przypominającą.
PGF.08 Pytanie 1 335
Zarządzanie kampanią reklamową

Który zestaw cech charakteryzuje obiekt przedstawiony na ilustracji, wykonany w jednym z programów do tworzenia grafiki wektorowej?

Ilustracja do pytania 15
A. Zestaw 3.
B. Zestaw 1.
C. Zestaw 2.
D. Zestaw 4.
PGF.08 Pytanie 1 336
Zarządzanie kampanią reklamową

Który rodzaj perspektywy został przedstawiony na ilustracji?

Ilustracja do pytania 16
A. Kulisowa.
B. Ptasia.
C. Hieratyczna.
D. Linearna.
PGF.08 Pytanie 1 337
Zarządzanie kampanią reklamową

Który obszar wokół logo, w obrębie którego nie może się pojawić żadna obca forma, zarówno graficzna jak i tekstowa, oznaczono na rysunku literą X?

Ilustracja do pytania 17
A. Pole obszaru roboczego.
B. Pole zadruku.
C. Pole podstawowe.
D. Pole ochronne.
PGF.08 Pytanie 1 338
Zarządzanie kampanią reklamową

Którą postać będzie miał wydruk hasła reklamowego, jeżeli w modelu kolorów CMYK poszczególne parametry otrzymają wartości CMYK (0,0,100,0)?

Ilustracja do pytania 18
A. I
B. IV
C. III
D. II
PGF.08 Pytanie 1 339
Zarządzanie kampanią reklamową

Grafik stworzył w programie do grafiki wektorowej projekt plakatu reklamowego. Jak powinien postąpić z tekstami, aby po wysłaniu projektu do drukarni nie wystąpiły problemy związane z ich wydrukowaniem oraz bezstratnym powiększaniem?

A. Wykonać morphing.
B. Poddać rasteryzacji.
C. Zamienić na krzywe.
D. Zastosować digitalizację.
PGF.08 Pytanie 1 340
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa chce umieścić plakaty w wiatach przystankowych komunikacji miejskiej. Który środek reklamy powinna wybrać?

A. Diapazon.
B. Citylight.
C. Billboard.
D. Freeboard.
PGF.08 Pytanie 1 341
Zarządzanie kampanią reklamową

Interaktywna forma reklamy przedstawiona na rysunku, która "rozwija się" do większego rozmiaru po najechaniu na nią kursorem myszy, pozwalając na wykorzystanie dodatkowej powierzchni dla prezentacji reklamodawcy, to

Ilustracja do pytania 21
A. double billboard.
B. navibox.
C. toplayer.
D. expand billboard.
PGF.08 Pytanie 1 342
Zarządzanie kampanią reklamową

Którą techniką prezentacji reklamy należy się posłużyć, aby pokazać zalety i rozbudowane funkcje nowego robota kuchennego?

A. Stylem życia.
B. Kawałkiem życia.
C. Fantazją.
D. Demonstracją działania.
PGF.08 Pytanie 1 343
Zarządzanie kampanią reklamową

Który proces uszlachetniania wyrobu papierniczego polega na oklejaniu cienkim papierem (niezadrukowanym lub zadrukowanym) papieru znacznie grubszego, tektury falistej itp.?

A. Kaszerowanie.
B. Falcowanie.
C. Listwowanie.
D. Bigowanie.
PGF.08 Pytanie 1 344
Zarządzanie kampanią reklamową

Producent kawy chce zakupić w gazecie reklamę wielkości 4 modułów ogłoszeniowych i emitować ją w każdy wtorek i sobotę. Początek emisji zaplanowano na wtorek. Ile tygodni (poniedziałek-niedziela) emitowana będzie reklama, jeśli przeznaczono na nią kwotę 6 000,00 zł?

Ilustracja do pytania 24
A. 60
B. 10
C. 90
D. 15
PGF.08 Pytanie 1 345
Zarządzanie kampanią reklamową

Zgodnie z przepisami Ustawy o radiofonii i telewizji zabrania się lokowania produktu w

A. filmach.
B. audycjach sportowych.
C. programach rozrywkowych.
D. audycjach dla dzieci.
PGF.08 Pytanie 1 346
Zarządzanie kampanią reklamową

Do czego służy program komputerowy, którego okno dialogowe przedstawiono na ilustracji?

Ilustracja do pytania 26
A. Obróbki plików dźwiękowych.
B. Przygotowywania publikacji wielostronicowych.
C. Projektowania animacji.
D. Tworzenia stron internetowych.
PGF.08 Pytanie 1 347
Zarządzanie kampanią reklamową

Dostosowanie się do obłych kształtów karoserii oraz do przetłoczeń czy wytłoczeń oklejanego samochodu, to cechy folii

A. wylewanej.
B. magnetycznej.
C. One Way Vision.
D. kasetonowej.
PGF.08 Pytanie 1 348
Zarządzanie kampanią reklamową

Urządzenie peryferyjne przestawione na ilustracji, służące do pracy z dużymi płaskimi powierzchniami i używane przez grafików komputerowych, to

Ilustracja do pytania 28
A. ploter drukujący.
B. drukarka laserowa.
C. ploter grawerujący.
D. skaner.
PGF.08 Pytanie 1 349
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaki będzie koszt użytego materiału na wydruk 5 hangerów jednostronnych o wymiarach 2 × 2,5 m na materiale blockout?

Ilustracja do pytania 29
A. 1 375,00 zł
B. 1 625,00 zł
C. 1 750,00 zł
D. 1 300,00 zł
PGF.08 Pytanie 1 350
Zarządzanie kampanią reklamową

Na wysokość budżetu reklamowego nie wpływa

A. częstotliwość planowanych działań reklamowych.
B. świadomość odbiorców.
C. faza cyklu życia produktu.
D. sytuacja wewnętrzna firmy.
PGF.08 Pytanie 1 351
Zarządzanie kampanią reklamową

Oznaczenie kolorystyki druku 4+4 oznacza projekt zadrukowany

A. jednym kolorem z jednej strony i pełną kolorystyką z drugiej strony.
B. obustronnie w pełnej kolorystyce.
C. czterema kolorami z jednej strony i jednym kolorem z drugiej strony.
D. dwustronnie jednym kolorem.
PGF.08 Pytanie 1 352
Zarządzanie kampanią reklamową

Którego z wymienionych narzędzi należy użyć, aby uzyskać kształt zawieszki przedstawionej na ilustracji?

Ilustracja do pytania 32
A. Rakli.
B. Kalandra.
C. Falcerki.
D. Wykrojnika.
PGF.08 Pytanie 1 353
Zarządzanie kampanią reklamową

Spis niezbędnych surowców do realizacji reklamy nazywa się

A. zapotrzebowaniem materiałowym.
B. kalkulacją ilościową.
C. kalkulacją wartościową.
D. zapotrzebowaniem sprzętowym.
PGF.08 Pytanie 1 354
Zarządzanie kampanią reklamową

Który rodzaj druku powinien zastosować pracownik agencji reklamowej, aby oznakować adresem strony internetowej 300 sztuk gadżetów reklamowych przedstawionych na ilustracji?

Ilustracja do pytania 34
A. Offsetowy.
B. Solwentowy.
C. Cyfrowy.
D. Tamponowy.
PGF.08 Pytanie 1 355
Zarządzanie kampanią reklamową

Koszt kampanii reklamowej wyniósł 9 000,00 zł. W wyniku trwania kampanii wartość sprzedaży produktów firmy wzrosła z 47 000,00 zł do 52 400,00 zł. Oblicz wskaźnik rentowności kampanii reklamowej.

Ilustracja do pytania 35
A. 2
B. -2
C. 0,6
D. 1,2
PGF.08 Pytanie 1 356
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z wniosków wyciągniętych na podstawie graficznej prezentacji wyników badania wydatków reklamowych jest prawdziwy?

Ilustracja do pytania 36
A. Wydatki na reklamę w Internecie są w obydwu latach mniejsze niż wydatki na reklamę w telewizji.
B. Udział wydatków na reklamę zewnętrzną uległ obniżeniu w stosunku do poprzedniego roku.
C. Najmniejszy relatywny spadek wydatków na reklamę zanotowało kino.
D. Jedynym medium, które zanotowało wzrost wydatków na reklamę jest Internet.
PGF.08 Pytanie 1 357
Zarządzanie kampanią reklamową

Pracownik agencji reklamowej obsługujący ploter tnący został porażony prądem. Którą czynność należy wykonać w pierwszej kolejności?

A. Odłączyć dopływ prądu.
B. Ułożyć poszkodowanego w pozycji bezpiecznej.
C. Wezwać pogotowie ratunkowe.
D. Wezwać przełożonego.
PGF.08 Pytanie 1 358
Zarządzanie kampanią reklamową

Ile wynosi intensywność telewizyjnej kampanii reklamowej, której parametry scharakteryzowano w przedstawionej tabeli?

Ilustracja do pytania 38
A. 128 000 GRP
B. 2 000 GRP
C. 40 GRP
D. 160 GRP
PGF.08 Pytanie 1 359
Zarządzanie kampanią reklamową

Podczas badania internetowego zmierzono spontaniczną świadomość marki perfum. Którą informację można odczytać z wykresu?

Ilustracja do pytania 39
A. Marka X odnotowała najniższą sprzedaż.
B. Marka Z ma średni zasięg.
C. Marka S jest najbardziej rozpoznawalna.
D. Marka P ma przystępną cenę.
PGF.08 Pytanie 1 360
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie zamieszczonego wykresu określ, ile osób widziało reklamę balsamu przy założeniu, że badaniami objęto grupę 1000 respondentów.

Ilustracja do pytania 40
A. 75 osób.
B. 120 osób.
C. 105 osób.
D. 300 osób.