Która pozycja z cennika ogłoszeń prasowych powinna zostać wyceniona jako najtańsza?
Liczba modułów | Kolor | Miejsce | |
---|---|---|---|
A. | 6 | nie | Strony redakcyjne |
B. | 4 | tak | Ostatnia strona |
C. | 8 | tak | Strony ogłoszeniowe |
D. | 6 | nie | Pierwsza strona |
Liczba modułów | Kolor | Miejsce | |
---|---|---|---|
A. | 6 | nie | Strony redakcyjne |
B. | 4 | tak | Ostatnia strona |
C. | 8 | tak | Strony ogłoszeniowe |
D. | 6 | nie | Pierwsza strona |
Asortyment | Jednostkowy koszt wytworzenia parasola |
---|---|
Parasol reklamowy monochromatyczny | 50 zł |
Parasol reklamowy kolorowy | 80 zł |
Parasol biały | 72 zł |
zdecydowanie się nie zgadzam | raczej się nie zgadzam | nie mam zdania | raczej się zgadzam | zdecydowanie się zgadzam | |
---|---|---|---|---|---|
W reklamach produkty pokazane są takimi jakie są w rzeczywistości | |||||
Reklamy przyczyniają się do wzrostu sprzedaży produktów |
§ 3 Zamawiający zleca zamieszczenie reklamy w kwartalniku "Twój ogród" zgodnie z załączonymi materiałami, w terminie i formacie: 1) numer wydania: zima 2020 2) przedmiot zamówienia: – reklama rozkładówka (2 sąsiadujące strony A4) cena netto: 2500,00 zł; stawka VAT 23% – usługa dodatkowa - design reklamy cena netto: 250,00 zł; stawka VAT 23% § 4 Kwota za zamieszczenie reklamy płatna jest w formie zaliczki w wysokości 50% wartości brutto zamówienia w terminie 14 dni od złożenia zamówienia. Pozostałą kwotę należy zapłacić w terminie 14 dni od publikacji reklamy. |
§ 3 Zamawiający zleca, a Agencja reklamowa zobowiązuje się świadczyć na zasadach określonych w Umowie usługi w zakresie PR. |