Filtrowanie pytań

Wybierz zawód, aby zobaczyć dostępne kwalifikacje

PGF.08 Pytanie 1441
Zarządzanie kampanią reklamową

Pracownik firmy reklamowej, po upadku z drabiny o wysokości 3 m, leży na ziemi i skarży się na intensywny ból nogi, która jest nienaturalnie zniekształcona. Jakie powinno być pierwsze działanie?

A. Nie ruszać poszkodowanego i zadzwonić po zespół ratownictwa medycznego
B. Przenieść poszkodowanego do samochodu i zawieźć go do najbliższego szpitala
C. Podać poszkodowanemu lek przeciwbólowy w formie tabletki
D. Unieść i unieruchomić nogę poszkodowanego przy pomocy deski
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa, przyglądając się portfolio swoich produktów, doszła do wniosku, że zwiększenie liczby zamówień na odzież reklamową jest możliwe wyłącznie poprzez oferowanie ich w znacznie niższej cenie. Decyzja ta została podjęta po zakwalifikowaniu odzieży jako produktów

A. kluczowych
B. wybieralnych różnorodnych
C. wybieralnych jednorodnych
D. niepowtarzalnych
PGF.08 Pytanie 1444
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakiego typu zniżkę wdraża agencja marketingowa, która oferuje swoje produkty w niższej cenie w rejonach południowo-wschodniej Polski?

A. Sezonowy
B. Przestrzenny
C. Handlowy
D. Ilościowy
Zarządzanie kampanią reklamową

Salon kosmetyczny złożył zamówienie w agencji interaktywnej na wykonanie podstawowej strony www z elementami animowanymi wraz z usługą aktualizacji strony na jeden rok. Ile zapłaci klient za usługę?

Podstawowa strona www650,00 zł
Podstawowa strona www z elementami animowanymi850,00 zł
Rozbudowana strona www900,00 zł
Rozbudowana strona www z elementami animowanymi12 000,00 zł
Aktualizacja jednorazowa20,00 zł
Aktualizacja - abonament na 12 m-cy180,00 zł
Do każdej kwoty należy doliczyć 23% VAT.
Przy zamówieniu o wartości netto powyżej 1 000,00 zł – 10% rabatu.

A. 927,00 zł
B. 1 140,21 zł
C. 963,09 zł
D. 1 266,90 zł
Zarządzanie kampanią reklamową

Dysonans po zakupie w zachowaniu konsumenta na rynku związanym z nabywaniem to

A. pozytywny stan emocjonalny spowodowany satysfakcją z zakupu
B. neutralny stan emocjonalny wywołany dokonaniem zakupu
C. stan uświadomienia sobie potrzeb
D. negatywny stan emocjonalny spowodowany niezadowoleniem z zakupu
Wykonywanie przekazu reklamow…

W trakcie pracy zespołu pracowników działu kreatywnego jeden z nich nieustannie komentuje pomysły pozostałych słowami "To się nie uda". Jego postawa jest przykładem zachowania

A. destrukcyjnego
B. asertywnego
C. mobilizującego
D. pasywnego
Zarządzanie kampanią reklamową

Na którym etapie współpracy z klientem agencja reklamowa realizuje ofertę sprzedażową?

A. Wystawienia faktury za zrealizowaną usługę
B. Przygotowania kampanii promocyjnej
C. Planowania wykonania zlecenia
D. Zakończenia kampanii reklamowej
Zarządzanie kampanią reklamową

W szczegółach dotyczących zlecenia wykonania strony internetowej klient podkreślił, że zależy mu, aby można było wygodnie korzystać ze strony przy użyciu tabletów i smartfonów oraz aby kontrahenci mogli szybko zadać pytanie lub złożyć zamówienie. Który z opisanych pakietów należy zaproponować klientowi?

Rodzaj pakietuSTANDARDPROFESSIONALVIPSUPER PLUS
Opis pakietu
  • Galeria zdjęć,
  • Mapa Google,
  • 5 podstron,
  • System Zarządzania Treścią,
  • Integracja z portalami społecznościowymi.
  • Galeria zdjęć,
  • Formularz kontaktowy,
  • Mapa Google,
  • 5 podstron,
  • Dostosowanie strony do urządzeń mobilnych.
  • Galeria zdjęć,
  • Formularz kontaktowy,
  • 8 podstron,
  • System Zarządzania Treścią,
  • Integracja z portalami społecznościowymi.
  • Galeria zdjęć,
  • 10 podstron,
  • Dostosowanie strony do urządzeń mobilnych,
  • Płatności internetowe,
  • Nadawanie produktom atrybutów.
A.B.C.D.

A. B.
B. D.
C. A.
D. C.
PGF.07 Pytanie 1451
Wykonywanie przekazu reklamow…

Smycz reklamowa Liczba Cena jednostkowa brutto Typ A do 100 szt. 10,00 zł powyżej 100 szt. 8,50 zł Typ B do 100 szt. 9,00 zł powyżej 100 szt. 6,50 zł Typ C do 100 szt. 8,50 zł powyżej 100 szt. 6,00 zł Ile zapłaci klient za zakup 120 szt. smyczy reklamowych typu B?

A. 720,00 zł
B. 1 020,00 zł
C. 1 080,00 zł
D. 780,00 zł
PGF.08 Pytanie 1452
Zarządzanie kampanią reklamową

Podział obrazu na dziewięć sekcji przy użyciu dwóch linii pionowych oraz dwóch poziomych to zasada kompozycji

A. złotej
B. statycznej
C. podziałowej
D. zamkniętej
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie danych w tabeli określ wartość TRP dla TV Life (faktyczny zasięg emisji) dla reklamy szamponu firmy kosmetycznej "Elise".

Nazwa stacjiLiczba osób, które miały kontakt z reklamą podczas danej emisjiWielkość grupy docelowej
TV Blask300600
TV Life450750
TV Minute650900

A. 25%
B. 60%
C. 50%
D. 72%
PGF.08 Pytanie 1455
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaką wartość netto mają 200 sztuk smyczy reklamowych, jeżeli ich wartość brutto wynosi 307,50 zł, a stawka VAT to 23%?

A. 250,00 zł
B. 223,00 zł
C. 378,23 zł
D. 86,85 zł
Zarządzanie kampanią reklamową

Firma zajmująca się wprowadzaniem na rynek sportowego obuwia, projektując kampanię reklamową, uwzględniła grupę odbiorców, którzy stawiają na zdrowy tryb życia. W tym przypadku zastosowano segmentację według kryterium

A. społecznego
B. demograficznego
C. behawioralnego
D. kulturowego
Zarządzanie kampanią reklamową

Którą postać będzie miał wydruk hasła reklamowego, jeżeli w modelu kolorów CMYK poszczególne parametry otrzymają wartości CMYK (0,0,100,0)?

I.Prawie robi wielką różnicę.
II.Prawie robi wielką różnicę.
III.Prawie robi wielką różnicę.
IV.Prawie robi wielką różnicę.

A. IV
B. I
C. III
D. II
Zarządzanie kampanią reklamową

Aby zrealizować zlecenie od klienta, agencja marketingowa posłużyła się informacjami zaczerpniętymi ze strony internetowej Głównego Urzędu Statystycznego. Oznacza to, że skorzystała ze źródeł

A. wewnętrznych pierwotnych
B. zewnętrznych pierwotnych
C. wewnętrznych wtórnych
D. zewnętrznych wtórnych
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakie działania są związane z tworzeniem portfela klientów w agencji reklamowej?

A. Prowadzenie negocjacji z klientem w sprawie budżetu kampanii
B. Regularne raporty dla klienta dotyczące postępu kampanii
C. Przygotowanie kosztorysu dla kampanii zleconej przez klienta
D. Zdobywanie nowych klientów
PGF.08 Pytanie 1464
Zarządzanie kampanią reklamową

Koszt produkcji plakatu w formacie A4 wynosi 2,00 zł, a planowany zysk firmy to 5% wydatków. Jaką cenę netto należy ustalić na sprzedaż?

A. 3,00 zł
B. 2,20 zł
C. 2,10 zł
D. 1,90 zł
Zarządzanie kampanią reklamową

Którego z opisanych konsumentów można nazwać nielojalnym?

A. Odpornym na działania promocyjne rywali.
B. Robiącym zakupy w ulubionym sklepie dyskontowym.
C. Dumnym z bycia klientem danej marki.
D. Kierującym się przy wyborze produktów jedynie ceną
PGF.07 Pytanie 1466
Wykonywanie przekazu reklamow…

Pracownik działu kreatywnego uległ w drodze do pracy wypadkowi i w związku tym zdarzeniem przebywał na zwolnieniu lekarskim przez 40 dni. W tym czasie pracownikowi przysługuje

A. zasiłek chorobowy
B. renta socjalna
C. urlop wypoczynkowy
D. comiesięczne odszkodowanie
PGF.08 Pytanie 1467
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa planuje stworzyć bazę danych dla swoich klientów. Jakie oprogramowanie komputerowe powinno być w tym celu użyte?

A. Program do edycji tekstu
B. Aplikacja graficzna
C. Program do prezentacji
D. Arkusz kalkulacyjny
Zarządzanie kampanią reklamową

Mechanizm rynkowy działa na zasadzie kształtowania poziomu popytu oraz podaży?

A. zgodnie z wymaganiami sprzedających
B. zgodnie z wymaganiami konsumentów
C. za pomocą regulacji prawnych
D. przy pomocy ceny
Zarządzanie kampanią reklamową

Podczas oceny jakości ulotek należy zwrócić uwagę na

A. czy towar, który jest przyjmowany, został odpowiednio oznakowany przed transportem i przeładunkiem.
B. czy dostarczone ulotki były objęte zamówieniem.
C. wydruk ulotek w kontekście zgodności z parametrami zawartymi w zamówieniu.
D. zgodność ilości dostarczonego towaru z ilością wymienioną w dokumentacji towarzyszącej dostawie.
Zarządzanie kampanią reklamową

Zamieszczenie w treści zamówienia informacji o reklamacji dotyczącej jakości ogłoszenia (reklamy) jest niemożliwe, jeśli materiały zostały przygotowane oraz dostarczone przez Ogłoszeniodawcę w sposób niezgodny z obowiązującymi w firmie Wydawcy wymaganiami technicznymi, które dotyczą przekazywania materiałów gotowych do druku.

A. formy graficznej ogłoszenia niezgodnej z wymaganiami technicznymi
B. treści i formy graficznej ogłoszenia spełniającej wymagania techniczne
C. treści potrzebnych do stworzenia ogłoszenia
D. treści ogłoszenia niezgodnej z wymaganiami technicznymi
PGF.08 Pytanie 1475
Zarządzanie kampanią reklamową

Dane pozyskiwane przez agencję reklamową w celu analizy rynku produktów i usług reklamowych zawarte w Roczniku Statystycznym określane są mianem danych

A. pierwotnymi
B. wtórnymi
C. oszacowanymi
D. sondażowymi
Zarządzanie kampanią reklamową

Podczas badania internetowego zmierzono spontaniczną świadomość marki dezodorantów. Którą informację można odczytać z wykresu?

Ilustracja do pytania 36
A. Marka X jest najbardziej rozpoznawalna.
B. Marka S ma przystępną cenę.
C. Marka R odnotowała najniższą sprzedaż.
D. Marka Z ma średni zasięg.
Wykonywanie przekazu reklamow…

W briefie reklamowym zawarto informacje dotyczące przygotowania projektu ulotek składanych w harmonijkę. Wskaż czynność, którą należy zastosować aby zrealizować zlecenie.

A. Kalandrowanie
B. Oczkowanie
C. Perforowanie
D. Bigowanie
PGF.07 Pytanie 1479
Wykonywanie przekazu reklamow…

Osiągnięcie strategii reklamowej zgodnie z zasadą SMART uzyskuje się, jeśli cele są

A. prawdziwe, realne, określone w czasie, kreatywne, stałe
B. konkretne, mierzalne, uzgodnione, realne, określone w czasie
C. dalekosiężne, strategiczne, wiarygodne, mierzalne, zgodne ze światowymi trendami
D. sprawdzone, miarodajne, ambitne, realne, trwałe
Zarządzanie kampanią reklamową

Ostatecznym krokiem w ocenie jakości realizacji zadania jest

A. zdefiniowanie stanu rzeczywistego, czyli zebranie danych o tym, jak zadanie zostało zrealizowane
B. porównanie stanu pożądanego ze stanem rzeczywistym
C. określenie przyczyn różnic pomiędzy planem a jego wdrożeniem
D. ustalenie stanu pożądanego, czyli wymagań dotyczących realizacji zadania