Filtrowanie pytań

Wyczyść filtry
PGF.08 Pytanie 1 441
Zarządzanie kampanią reklamową

Który dokument został przedstawiony na rysunku?

Ilustracja do pytania 1
A. Brief reklamowy.
B. Brief kreatywny.
C. Flowchart.
D. Harmonogram przygotowania reklamy.
PGF.08 Pytanie 1 442
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie zamieszczonego rysunku określ, jakie wymiary ma arkusz papieru formatu A5.

Ilustracja do pytania 2
A. 148×210 mm
B. 74×105 mm
C. 148×157 mm
D. 105×148 mm
PGF.08 Pytanie 1 443
Zarządzanie kampanią reklamową

Która kolejność jest prawidłowa podczas procesu druku sitowego?

Ilustracja do pytania 3
A. D.
B. B.
C. C.
D. A.
PGF.08 Pytanie 1 444
Zarządzanie kampanią reklamową

Która technika produkcji reklamy służy do tego, aby uzyskać efekt przedstawiony na rysunku?

Ilustracja do pytania 4
A. Hot stamping.
B. Gumowanie.
C. Laminowanie.
D. Impregnowanie.
PGF.08 Pytanie 1 445
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z wymienionych materiałów należy zastosować do oklejenia treściami reklamowymi nierównych, metalowych części karoserii samochodu przedstawionego na rysunku?

Ilustracja do pytania 5
A. Papier blue back side.
B. Folię wylewaną.
C. Folię OVW.
D. Siatkę MESH.
PGF.08 Pytanie 1 446
Zarządzanie kampanią reklamową

Które urządzenie powinna wybrać agencja reklamowa w celu realizacji zamówienia klienta, aby oprawić i sczepić kilkadziesiąt luźnych jednakowo rozmiarowych kartek?

Ilustracja do pytania 6
A. D.
B. B.
C. C.
D. A.
PGF.08 Pytanie 1 447
Zarządzanie kampanią reklamową

W którym z wymienionych procesów stosuje się przedstawione na rysunku narzędzie?

Ilustracja do pytania 7
A. Wiercenie.
B. Drukowanie.
C. Bindowanie.
D. Sztancowanie.
PGF.08 Pytanie 1 448
Zarządzanie kampanią reklamową

Które linie zaznaczono kolorem czerwonym na rysunku projektu pudełka?

Ilustracja do pytania 8
A. Sztancowania.
B. Bigowania.
C. Perforowania.
D. Falcowania.
PGF.08 Pytanie 1 449
Zarządzanie kampanią reklamową

Który rodzaj druku powinien zastosować pracownik agencji reklamowej, aby oznakować adresem strony internetowej 300 sztuk gadżetów reklamowych przedstawionych na rysunku?

Ilustracja do pytania 9
A. Cyfrowy.
B. Tamponowy.
C. Solwentowy.
D. Offsetowy.
PGF.08 Pytanie 1 450
Zarządzanie kampanią reklamową

Którą minimalną ilość folii One Way Vision należy zamówić, aby zrealizować zlecenie oklejenia okien o numerach 1, 2, 3, 4 i 5, przedstawionych na szkicu fasady budynku? Zakłada się wystąpienie strat i odpadów na poziomie 10% oklejanej powierzchni.

Ilustracja do pytania 10
A. 18,96 m2
B. 9,60 m2
C. 20,86 m2
D. 9,36 m2
PGF.08 Pytanie 1 451
Zarządzanie kampanią reklamową

Zamieszczony fragment formularza dokumentu to część

Ilustracja do pytania 11
A. media planu.
B. flowchartu.
C. briefu kreatywnego.
D. briefu reklamowego.
PGF.08 Pytanie 1 452
Zarządzanie kampanią reklamową

Klub fitness w pierwszym półroczu 2019 r. osiągał średnie miesięczne obroty na poziomie 120 000,00 zł.
W lipcu przeprowadzono kampanię reklamową w lokalnej prasie i telewizji, której koszt wyniósł
12 000,00 zł. W sierpniu zaobserwowano wzmożony ruch klientów i wzrost miesięcznych przychodów ze sprzedaży do poziomu 180 000,00 zł. Ile wynosi wskaźnik rentowności przeprowadzonej kampanii reklamowej?

A. 1,5
B. 15
C. 10
D. 5
PGF.08 Pytanie 1 453
Zarządzanie kampanią reklamową

Która stacja radiowa cechuje się największą dynamiką przyrostu słuchalności w drugim kwartale 2019 r.?

Ilustracja do pytania 13
A. Stacja radiowa Q
B. Stacja radiowa Y
C. Stacja radiowa Z
D. Stacja radiowa X
PGF.08 Pytanie 1 454
Zarządzanie kampanią reklamową

Ile wynosi CPP dla telewizyjnej kampanii reklamowej, której parametry scharakteryzowano w przedstawionej tabeli?

Ilustracja do pytania 14
A. 8 000,00 zł
B. 10 000,00 zł
C. 40,00 zł
D. 50,00 zł
PGF.08 Pytanie 1 455
Zarządzanie kampanią reklamową

Które z przedstawionych haseł reklamowych skierowanych do dzieci jest skonstruowanie zgodnie z wytycznymi Kodeksu Etyki Reklamy?

Ilustracja do pytania 15
A. C.
B. B.
C. D.
D. A.
PGF.08 Pytanie 1 456
Zarządzanie kampanią reklamową

Wybierz program telewizyjny na podstawie wyników badań, w którym producent środków do pielęgnacji włosów powinien umieścić swoją reklamę, chcąc wprowadzić na rynek nowy produkt adresowany do kobiet, które cenią zdrowy styl życia i często podróżują.

Ilustracja do pytania 16
A. Czas dla Ciebie.
B. Zrób sobie przerwę.
C. Kobieta o poranku.
D. Kobieta o świcie.
PGF.08 Pytanie 1 457
Zarządzanie kampanią reklamową

Działanie mechanizmu rynkowego polega na kształtowaniu wielkości popytu i podaży

A. przy pomocy regulacji prawnych.
B. zgodnie z oczekiwaniami sprzedających.
C. przy pomocy ceny.
D. zgodnie z oczekiwaniami konsumentów.
PGF.08 Pytanie 1 458
Zarządzanie kampanią reklamową

Dla którego rodzaju popytu procentowa zmiana wielkości popytu jest mniejsza niż procentowa zmiana ceny?

A. Proporcjonalnego.
B. Sztywnego.
C. Elastycznego.
D. Nieelastycznego.
PGF.08 Pytanie 1 459
Zarządzanie kampanią reklamową

Waluty innych krajów i inne środki płatnicze są przedmiotem obrotu na rynku

A. dóbr i usług.
B. pracy.
C. czynników produkcji.
D. finansowym.
PGF.08 Pytanie 1 460
Zarządzanie kampanią reklamową

W którym rodzaju konkurencji na rynku występuje duża liczba przedsiębiorstw o niewielkim udziale w rynku, niemających większego wpływu na kształtowanie cen rynkowych?

A. Konkurencji monopolistycznej.
B. Konkurencji doskonałej.
C. Oligopolu.
D. Monopolu.
PGF.08 Pytanie 1 461
Zarządzanie kampanią reklamową

Szef działu reklamy ogólnopolskiego miesięcznika "Czas Aptekarzy" chce zachęcić kilka dużych koncernów farmaceutycznych do zamieszczenia reklam w magazynie. Które z narzędzi promocji pozwoli najefektywniej przekonać klientów do podjęcia współpracy z gazetą?

A. Public relations.
B. Sprzedaż bezpośrednia.
C. Promocja konsumencka.
D. Promocja handlowa.
PGF.08 Pytanie 1 462
Zarządzanie kampanią reklamową

Do czynników ekonomicznych otoczenia dalszego przedsiębiorstwa zalicza się

A. poziom rozwoju naukowego i klęski żywiołowe.
B. strukturę gospodarstw domowych i poziom cen.
C. okresowe niże demograficzne i poziom PKB.
D. koniunkturę gospodarczą i system podatkowy.
PGF.08 Pytanie 1 463
Zarządzanie kampanią reklamową

Która z informacji jest efektem badań jakościowych?

A. Sprzedający pozytywnie ocenili skuteczność reklamy telewizyjnej produktu.
B. Sprzedaż w poprzednim miesiącu w stosunku do bieżącego była wyższa o 11%.
C. Połowa nabywców kupuje zestawy kosmetyków na prezent.
D. Obroty hipermarketu w piątki są większe o 45% niż w czwartki.
PGF.08 Pytanie 1 464
Zarządzanie kampanią reklamową

Drogie perfumy kupowane na prezent dla bliskiej osoby są produktami

A. niedostrzeganymi.
B. rzadkiego zakupu.
C. częstego zakupu.
D. okresowego zakupu.
PGF.08 Pytanie 1 465
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa oferująca full-service podjęła decyzję o pozyskaniu większej liczby klientów zainteresowanych reklamą ATL. W związku z tym, dział sprzedaży powinien skupić się na zapytaniach dotyczących

A. organizacji imprez promocyjnych.
B. realizacji kampanii prasowej.
C. realizacji kampanii w miejscu sprzedaży.
D. druku ulotek i folderów.
PGF.08 Pytanie 1 466
Zarządzanie kampanią reklamową

Producenci AGD przy sprzedaży swoich produktów z zastosowaniem ograniczonej liczby punktów sprzedaży ze względu na konieczność stworzenia odpowiednich warunków sprzedaży korzystają z dystrybucji

A. selektywnej.
B. wyłącznej.
C. intensywnej.
D. ekskluzywnej.
PGF.08 Pytanie 1 467
Zarządzanie kampanią reklamową

Jeżeli klientami firmy są osoby bardzo młode (rejestrujące się na stronie firmy), to najlepszą formą dotarcia do tych osób z nową ofertą będzie wykorzystanie

A. przesyłki pocztowej.
B. wrzutki.
C. e-mailingu.
D. katalogu.
PGF.08 Pytanie 1 468
Zarządzanie kampanią reklamową

Do narzędzi promocji sprzedaży zalicza się:

A. kupony, obniżki cen, nagrody za lojalność.
B. sponsoring, dżingle reklamowe, broszury.
C. wystawy sklepowe, ulotki, spoty reklamowe.
D. publicity produktu, lobbing, kontakty z prasą.
PGF.08 Pytanie 1 469
Zarządzanie kampanią reklamową

Oferent przedstawiający ofertę handlową nie jest zobowiązany do wywiązania się z warunków oferty, gdy

A. odbiorca przyjmuje warunki oferty.
B. zamówienie jest zgodne z warunkami oferty.
C. oferta nie została odwołana w odpowiednim czasie.
D. zamówienie nastąpi po wyznaczonym terminie z winy zamawiającego.
PGF.08 Pytanie 1 470
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa w pierwszy poniedziałek każdego miesiąca udziela 20% rabatu na cały asortyment. Który rodzaj rabatu stosuje agencja?

A. Terminowy.
B. Ilościowy.
C. Handlowy.
D. Gotówkowy.
PGF.08 Pytanie 1 471
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa ustala ceny swoich produktów metodą kosztową. Oblicz cenę netto ulotki reklamowej na podstawie następujących danych: całkowite koszty stałe wynoszą 30 000 zł, jednostkowy koszt zmienny wynosi 2 zł, a planowany zysk ze sprzedaży 10 000 szt. ulotek wyniesie 30%.

A. 8,00 zł
B. 5,00 zł
C. 6,50 zł
D. 4,99 zł
PGF.08 Pytanie 1 472
Zarządzanie kampanią reklamową

Przedstawiony na wykresie cykl życia produktu dotyczy kategorii cyklu

Ilustracja do pytania 32
A. recyklu.
B. sezonowego dziwactwa.
C. mody.
D. stylu.
PGF.08 Pytanie 1 473
Zarządzanie kampanią reklamową

Do którego rodzaju dyskryminacji cenowej dochodzi w sytuacji, gdy taki sam produkt lub usługa ma różne ceny dla różnych grup klientów?

A. Różnicowanie cen dla poszczególnych kanałów dystrybucji.
B. Różnicowanie cen w zależności od położenia geograficznego.
C. Różnicowanie cen w zależności od segmentu.
D. Różnicowanie cen ze względu na inny wizerunek.
PGF.08 Pytanie 1 474
Zarządzanie kampanią reklamową

Tworzenie bazy danych o klientach jest opłacalne w przypadku, gdy

A. firma sprzedaje produkty luksusowe.
B. koszty pozyskiwania bieżących informacji są wysokie.
C. firma przygotowuje kampanię reklamową.
D. klienci wykazują lojalność wobec marki.
PGF.08 Pytanie 1 475
Zarządzanie kampanią reklamową

Klienci, którzy kupują towar po takiej cenie, że zaspokaja on określone potrzeby w stopniu ich interesującym i podążają przy tym za innymi modą czy stylem, określani są jako

A. wczesna większość.
B. konserwatyści.
C. rozważni.
D. lojalni.
PGF.08 Pytanie 1 476
Zarządzanie kampanią reklamową

Atrakcyjność segmentu rynku zależy od barier wejścia i wyjścia z niego. Najbardziej atrakcyjne segmenty rynku mają

A. niskie bariery wejścia i wysokie bariery wyjścia.
B. niskie bariery wejścia i wyjścia.
C. wysokie bariery wejścia i niskie bariery wyjścia.
D. wysokie bariery wejścia i wyjścia.
PGF.08 Pytanie 1 477
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa opracowała dla klienta cennik interesujących go bannerów reklamowych. Oblicz brakującą w cenniku cenę brutto.

Ilustracja do pytania 37
A. 11,23 zł
B. 13,20 zł
C. 12,30 zł
D. 10,23 zł
PGF.08 Pytanie 1 478
Zarządzanie kampanią reklamową

Które z wymienionych kryteriów segmentacji rynku są najistotniejsze w przypadku zastosowania dla branży samochodowej?

A. Wiek, aktywność zawodowa, hobby, religia.
B. Liczba osób w rodzinie, dochód, płeć, hobby.
C. Miejsce zamieszkania, dochód, religia, płeć.
D. Wiek, płeć, hobby, wykształcenie.
PGF.08 Pytanie 1 479
Zarządzanie kampanią reklamową

Nabywca kupujący głównie towary oznaczone przedstawionym znakiem kieruje się motywami o charakterze

Ilustracja do pytania 39
A. innowacyjnym.
B. moralnym.
C. irracjonalnym.
D. racjonalnym.
PGF.08 Pytanie 1 480
Zarządzanie kampanią reklamową

Podczas prezentacji sprzedający odpiera zarzuty klienta, zgadzając się z jego uwagami, a jednocześnie odpiera je, opisując zalety produktu. Którą metodę odpierania zarzutów stosuje sprzedawca?

A. Zwlekanie z odpowiedzią.
B. Technikę odbijania piłeczki.
C. Metodę "tak... ale".
D. Metodę powoływania się na osoby trzecie.