Filtrowanie pytań

Wyczyść filtry
PGF.08 Pytanie 1 481
Zarządzanie kampanią reklamową

Stosując trójetapową argumentację sprzedaży FAB, handlowiec

A. prezentuje zyski, jakie klient osiągnie dzięki zaspokojeniu swoich potrzeb.
B. opisuje tylko cechy charakterystyczne produktu lub usługi.
C. dopasowuje cechy i zalety produktu do rozpoznanych uprzednio potrzeb klienta.
D. przedstawia tylko zalety wynikające z cech produktu lub usługi.
PGF.08 Pytanie 1 482
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie przedstawionego fragmentu rozmowy sprzedażowej określ technikę aktywnego słuchania, którą zastosował sprzedający.

Ilustracja do pytania 2
A. Potakiwanie.
B. Klaryfikację.
C. Odzwierciedlanie.
D. Parafrazę.
PGF.08 Pytanie 1 483
Zarządzanie kampanią reklamową

Który rodzaj strategii produktowo-rynkowej wybrała agencja reklamowa oferująca nowe produkty na nowym rynku zbytu?

A. Rozwoju rynku.
B. Rozwoju produktu.
C. Penetracji rynku.
D. Dywersyfikacji.
PGF.08 Pytanie 1 484
Zarządzanie kampanią reklamową

W sytuacji, gdy przedsiębiorstwo zamierza kupić usługi reklamowe, wysyła do wielu agencji reklamowych brief

A. marketingowy.
B. kreatywny.
C. nazewniczy.
D. reklamowy.
PGF.08 Pytanie 1 485
Zarządzanie kampanią reklamową

Uczestnicy negocjacji rzeczowych rozwiązali problemy starając się szukać wielu alternatywnych rozwiązań, które pozwoliły wybrać opcję zadowalającą obie strony i doprowadziły do długotrwałej współpracy. Którą zasadę negocjacji rzeczowych zastosowali uczestnicy?

A. Stosowania obiektywnych kryteriów.
B. Oddzielania problemu od ludzi.
C. Poszukiwania rozwiązań korzystnych dla obu stron.
D. Koncentrowania się na interesach, a nie na stanowiskach.
PGF.08 Pytanie 1 486
Zarządzanie kampanią reklamową

Prowadzenie negocjacji podczas rozmowy sprzedażowej jest konieczne, gdy

A. niektóre interesy pomiędzy stronami są rozbieżne.
B. druga strona działa w złej mierze.
C. nie masz nic do zaoferowania drugiej osobie.
D. żądania strony są nieetyczne.
PGF.08 Pytanie 1 487
Zarządzanie kampanią reklamową

Która ze stosowanych technik negocjacyjnych związanych z wykorzystaniem czasu lub miejsca daje poczucie większej pewności i możliwość manipulowania miejscem?

A. Przeprowadzanie negocjacji na własnym terenie.
B. Celowe przedłużanie rozmów.
C. Stosowanie terminów ostatecznych, nieprzekraczalnych.
D. Niewygodne miejsce prowadzenia negocjacji.
PGF.08 Pytanie 1 488
Zarządzanie kampanią reklamową

Jeżeli celem umowy pomiędzy agencją reklamową a przedsiębiorstwem jest osiągnięcie określonego w jej treści rezultatu, na przykład: zaprojektowanie witryny internetowej, strony zawierają umowę

A. o dzieło.
B. kontraktacji.
C. agencyjną.
D. zlecenia.
PGF.08 Pytanie 1 489
Zarządzanie kampanią reklamową

Przedstawiony fragment umowy zlecenia dotyczy

Ilustracja do pytania 9
A. możliwości dokonania zmian w projektach kreatywnych.
B. zatwierdzania wykonania przez agencję prac kreatywnych.
C. terminów wykonania prac kreatywnych oraz ich kosztorysowania.
D. terminów wykonania materiałów reklamowych.
PGF.08 Pytanie 1 490
Zarządzanie kampanią reklamową

Która z wymienionych form rozliczeń nie jest gotówkowa?

A. Polecenie przelewu.
B. Czek gotówkowy.
C. Przekaz pocztowy.
D. Wpłata gotówkowa.
PGF.08 Pytanie 1 491
Zarządzanie kampanią reklamową

Prezentowany druk przedstawia

Ilustracja do pytania 11
A. polecenie przelewu.
B. weksel trasowany.
C. czek na okaziciela.
D. przekaz pocztowy.
PGF.08 Pytanie 1 492
Zarządzanie kampanią reklamową

Do narzędzi promocji nie zalicza się

A. sprzedaży osobistej.
B. reklamy.
C. public relations.
D. marketingu.
PGF.08 Pytanie 1 493
Zarządzanie kampanią reklamową

Właściciele lokalnego zakładu fryzjerskiego chcą promować nową usługę wśród własnych klientek oraz wśród okolicznych mieszkańców. Najskuteczniejszym działaniem będzie

A. emisja spotu w ogólnopolskiej stacji telewizyjnej.
B. rozdawanie ulotek klientkom salonu oraz wrzucanie ich do skrzynek pocztowych.
C. zamieszczenie emisji reklamy na billboardach.
D. zamieszczenie emisji reklamy na portalu społecznościowym.
PGF.08 Pytanie 1 494
Zarządzanie kampanią reklamową

Największy zasięg firmowej strony internetowej nazywany jest zasięgiem

A. globalnym.
B. lokalnym.
C. międzynarodowym.
D. regionalnym.
PGF.08 Pytanie 1 495
Zarządzanie kampanią reklamową

Czym jest merchandising?

A. Dotarciem z promocją do specyficznej grupy odbiorców.
B. Sposobem kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa.
C. Formą badania i analizowania rynku.
D. Sposobem prezentacji produktów w punktach sprzedaży.
PGF.08 Pytanie 1 496
Zarządzanie kampanią reklamową

AIDCAS, to model oddziaływania reklamy na który składają się:

A. Attention, Interest, Desire, Comprehension, Action, Satisfaction.
B. Attention, Interest, Definition, Conviction, Action, Satisfaction.
C. Attention, Interest, Desire, Conviction, Action, Satisfaction.
D. Attention, Interest, Desire, Comprehension, Awareness, Satisfaction.
PGF.08 Pytanie 1 497
Zarządzanie kampanią reklamową

Producent wody mineralnej chce umieścić reklamę swojego produktu na oświetlonej, wolnostojącej tablicy przy drodze szybkiego ruchu. Agencja reklamowa powinna zaproponować

A. sandwich.
B. diapazon.
C. cityboard.
D. strip.
PGF.08 Pytanie 1 498
Zarządzanie kampanią reklamową

Do tworzenia i edycji prostej bazy danych służy

A. program do prezentacji multimedialnych.
B. arkusz kalkulacyjny.
C. program do grafiki wektorowej.
D. program do składu publikacji.
PGF.08 Pytanie 1 499
Zarządzanie kampanią reklamową

Którą nazwę nosi ostatni etap strategii reklamy 6M?

A. Measurement.
B. Master.
C. Mailing.
D. Morfing.
PGF.08 Pytanie 1 500
Zarządzanie kampanią reklamową

Którego z nagłówków należy użyć podczas kampanii reklamowej informującej o nowych wcześniejszych godzinach otwarcia biblioteki?

A. Tutaj nie musisz płacić za książkę.
B. Nowe książki w zasięgu Twojej ręki.
C. Teraz możesz wstąpić po książki jeszcze wcześniej niż zwykle!
D. Czego jeszcze nie przeczytałeś?
PGF.08 Pytanie 1 501
Zarządzanie kampanią reklamową

Który typ reklamy należy zastosować dla produktów wprowadzanych na rynek?

A. Przypominającą.
B. Konkurencyjną.
C. Informacyjną.
D. Nakłaniającą.
PGF.08 Pytanie 1 502
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa bez wiedzy autorów piosenki znacząco zmodyfikowała i wykorzystała jej fragment w spocie telewizyjnym. Które prawa zostały naruszone?

A. Prawa własności intelektualnej.
B. Osobiste prawa autorskie.
C. Szczegółowe prawa reklamy.
D. Majątkowe prawa autorskie.
PGF.08 Pytanie 1 503
Zarządzanie kampanią reklamową

Którą techniką prezentacji reklamy należy się posłużyć, aby pokazać zalety nowego odkurzacza?

A. Kawałkiem życia.
B. Stylem życia.
C. Fantazją.
D. Demonstracją działania.
PGF.08 Pytanie 1 504
Zarządzanie kampanią reklamową

Za pomocą której formy reklamy lokalna piekarnia może niskim nakładem finansowym zaprezentować ofertę dnia wraz z ceną?

A. Rollupu z ofertą na terenie sklepu.
B. Backlightu umieszczonego przy drodze.
C. Potykacza przed sklepem.
D. Spotu w telewizji.
PGF.08 Pytanie 1 505
Zarządzanie kampanią reklamową

Przedstawiony projekt logo składa się z dwóch elementów. Jednym z nich jest logotyp, a drugi to

Ilustracja do pytania 25
A. plugin.
B. ligatura.
C. tagline.
D. sygnet.
PGF.08 Pytanie 1 506
Zarządzanie kampanią reklamową

Które z mediów cechuje się w Polsce najwyższym współczynnikiem zapamiętywalności?

A. Outdoor.
B. Kino.
C. Telewizja.
D. Radio.
PGF.08 Pytanie 1 507
Zarządzanie kampanią reklamową

Celem kampanii reklamowej jest poinformowanie klientek zakładu fryzjerskiego o nowych zabiegach na włosy. Która z wymienionych form reklamy zapewni najlepsze dotarcie do grupy docelowej, którą są kobiety na co dzień korzystające z samochodu, słuchające przy okazji lokalnych rozgłośni radiowych?

A. Ogłoszenie modułowe w lokalnym dzienniku.
B. Spot w lokalnym radiu.
C. Spot w lokalnej telewizji.
D. Plakat umieszczony w oknie wystawowym.
PGF.08 Pytanie 1 508
Zarządzanie kampanią reklamową

Na której ilustracji przedstawiono kaseton?

Ilustracja do pytania 28
A. Na ilustracji 2.
B. Na ilustracji 4.
C. Na ilustracji 3.
D. Na ilustracji 1.
PGF.08 Pytanie 1 509
Zarządzanie kampanią reklamową

Lokalny zakład kosmetyczny w przeciągu ostatniego półrocza wydał na materiały promocyjne następujące kwoty netto: ulotki – 320,00 zł, wizytówki – 50,00 zł, ubrania firmowe – 435,00 zł oraz próbki kosmetyków – 650,00 zł. Ile wynosiła kwota brutto przeznaczona na materiały przy założeniu, że stawka podatku VAT wynosi 23%?

A. 1789,65 zł
B. 1455,00 zł
C. 1723,31 zł
D. 1527,75 zł
PGF.08 Pytanie 1 510
Zarządzanie kampanią reklamową

Specjalistą od zakupu mediów w agencji reklamowej jest

A. Production Manager.
B. Broadcast Producer.
C. Traffic Executive.
D. Media Buyer.
PGF.08 Pytanie 1 511
Zarządzanie kampanią reklamową

Graficzna część media planu, zwierająca podział na dni, tygodnie lub miesiące i przedstawiająca okresy aktywności w poszczególnych mediach określana jest jako

A. brief kreatywny.
B. cash flow.
C. flowchart.
D. brief reklamowy.
PGF.08 Pytanie 1 512
Zarządzanie kampanią reklamową

Reklama piwa w telewizji, radiu, kinie i teatrze nie może być emitowana w godzinach pomiędzy

A. 6:00 a 20:00
B. 7:00 a 21:00
C. 6:00 a 21:00
D. 7:00 a 22:00
PGF.08 Pytanie 1 513
Zarządzanie kampanią reklamową

Do której grupy znaków zalicza się logo umieszczone na opakowaniu produktów?

A. Informacyjnych.
B. Zasadniczych.
C. Pomocniczych.
D. Manipulacyjnych.
PGF.08 Pytanie 1 514
Zarządzanie kampanią reklamową

Umieszczenie reklamy na samochodzie firmowym może odbywać się za pomocą

A. fleksografii.
B. druku offsetowego.
C. druku solwentowego.
D. termotransferu.
PGF.08 Pytanie 1 515
Zarządzanie kampanią reklamową

Ile arkuszy papieru formatu A3 o wymiarach: 297 x 420 mm należy zużyć, aby ekonomicznie wydrukować 1000 szt. ulotek A6 o wymiarach 105 x 148?

A. 125 sztuk.
B. 1000 sztuk.
C. 250 sztuk.
D. 500 sztuk.
PGF.08 Pytanie 1 516
Zarządzanie kampanią reklamową

Którego pytania brakuje w zamieszczonym modelu strategicznego planowania mediów Stephena Kinga?

Ilustracja do pytania 36
A. Czy doszliśmy do konsensusu?
B. Czy założenia kampanii są odpowiednie?
C. Czy potrafimy wyliczyć zyski?
D. Czy zbliżamy się do celu?
PGF.08 Pytanie 1 517
Zarządzanie kampanią reklamową

Do wykonania trwałej, nieodcinającej dopływu światła reklamy na szybach samochodowych agencja reklamowa powinna zastosować

A. siatkę winylową.
B. folię mrożone szkło.
C. siatkę mesh.
D. folię One Way Vision.
PGF.08 Pytanie 1 518
Zarządzanie kampanią reklamową

Której techniki należy użyć do wykonania jednokolorowego nadruku na drewnianych ołówkach?

A. Tampodruku.
B. Fleksografii.
C. Rotograwiury.
D. Termonadruku.
PGF.08 Pytanie 1 519
Zarządzanie kampanią reklamową

Spis niezbędnych materiałów do realizacji reklamy nazywa się

A. kalkulacją ilościową.
B. kalkulacją wartościową.
C. zapotrzebowaniem materiałowym.
D. zapotrzebowaniem sprzętowym.
PGF.08 Pytanie 1 520
Zarządzanie kampanią reklamową

Na ilustracji przedstawiono

Ilustracja do pytania 40
A. betacam.
B. storyboard.
C. casting.
D. master.