Filtrowanie pytań

Wybierz zawód, aby zobaczyć dostępne kwalifikacje

Zarządzanie kampanią reklamową

Pracownicy agencji reklamowej na potrzeby spotkania z klientem stworzyli imitację deseru, która ma na celu przedstawić produkt, będący przedmiotem spotu reklamowego, w jak najbardziej zbliżony do rzeczywistości sposób. Została ona wykonana z wielu różnych materiałów. Która forma prezentacji projektu reklamowego została użyta?

A. Makieta.
B. Layout.
C. Animacja statyczna.
D. Wizualizacja 3D.
Zarządzanie kampanią reklamową

Która z ilustracji przedstawia symbol, który powinien przy swoim logo zamieścić producent obuwia sportowego, aby pokazać konkurencji, że jego znak towarowy jest chroniony w urzędzie patentowym?

A. Ilustracja 1.
Ilustracja do odpowiedzi A
B. Ilustracja 3.
Ilustracja do odpowiedzi B
C. Ilustracja 2.
Ilustracja do odpowiedzi C
D. Ilustracja 4.
Ilustracja do odpowiedzi D
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaką kategorię czynników z analizy makrootoczenia (PEST) powinna zbadać agencja reklamowa, która wprowadza innowacyjny typ usługi na rynek i chce poznać preferencje klientów, do których ta usługa jest dedykowana?

A. Ekonomiczne
B. Technologiczne
C. Polityczne
D. Społeczno-kulturowe
Zarządzanie kampanią reklamową

Osoba pracująca w agencji reklamowej, która zajmuje się tworzeniem różnych typów materiałów reklamowych przy użyciu komputera oraz specjalistycznego oprogramowania, to

A. specjalista IT
B. specjalista ds. reklamy
C. grafik komputerowy
D. twórca oprogramowania
PGF.08 Pytanie 1486
Zarządzanie kampanią reklamową

Który nośnik reklamy w postaci wolnostojącej tablicy o wymiarach 1,4 x 2,0 m, ustawionej na betonowym cokole prostopadle do ulicy, pokazano na rysunku?

Ilustracja do pytania 6
A. Diapazon.
B. Billboard.
C. Baner.
D. Kaseton.
Zarządzanie kampanią reklamową

Aby dostarczyć istotne informacje dotyczące konkretnego wydarzenia wąskiej grupie dziennikarzy będących ekspertami w danej dziedzinie, należy wykorzystać

A. informację prasową
B. konferencję prasową
C. wizytę studyjną
D. briefing prasowy
Wykonywanie przekazu reklamow…

Grafik otrzymał zlecenie wykonania logotypu w kolorze czarnym. Które składowe chromatyczne odpowiadają barwie czarnej w przestrzeni barw CMYK?

A. CMYK (0, 0, 0, 100)
B. CMYK (0, 0, 100, 0)
C. CMYK (100, 0, 0, 0)
D. CMYK (0, 100, 0, 0)
PGF.08 Pytanie 1494
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakie minimalne natężenie światła należy zapewnić na stanowisku pracy przewidzianym dla prac związanych z obsługą komputera?

Rodzaj wnętrza, zadaniaNatężenie oświetlenia, lx
Segregowanie, kopiowanie300
Pisanie ręczne, pisanie na maszynie, czytanie, obsługiwanie klawiatury, przetwarzanie danych500
Kreślarnie750
Stanowiska projektowania wspomagane komputerowo500
Sale posiedzeń i konferencyjne500
Archiwa200

A. 200 lx
B. 500 lx
C. 300 lx
D. 750 lx
Zarządzanie kampanią reklamową

W reklamowej kampanii tuszu do rzęs znanej marki kosmetyków uzyskano następujące wskaźniki: GRP - 180 oraz całkowity zasięg reklamy - 60%. Co oznacza, że każdy odbiorca, do którego trafiła reklama, miał z nią kontakt średnio

A. 0,33 razy
B. 33 razy
C. 13 razy
D. 3 razy
Zarządzanie kampanią reklamową

Wybierz program telewizyjny na podstawie wyników badań, w którym producent środków do pielęgnacji włosów powinien umieścić swoją reklamę, chcąc wprowadzić na rynek nowy produkt adresowany do kobiet, które cenią zdrowy styl życia i często podróżują.

Ilustracja do pytania 16
A. Czas dla Ciebie.
B. Zrób sobie przerwę.
C. Kobieta o poranku.
D. Kobieta o świcie.
Zarządzanie kampanią reklamową

Właściciele lokalnego salonu fryzjerskiego zamierzają zareklamować nową usługę wśród swoich klientek oraz mieszkańców okolicy. Najskuteczniejszym działaniem będzie

A. zamieszczenie reklamy na portalu społecznościowym
B. emisja spotu w ogólnopolskiej telewizji
C. umieszczenie reklamy na billboardach
D. rozdawanie ulotek klientkom salonu oraz wrzucanie ich do skrzynek pocztowych
PGF.08 Pytanie 1500
Zarządzanie kampanią reklamową

Narzędzie komputerowe służące do otwierania plików zapisanych w formacie .pdf nosi nazwę

A. Adobe Reader
B. Microsoft Word
C. Adobe Soundbooth
D. Microsoft Excel
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa przeprowadziła analizę marketingową dotyczącą sprzedaży przestrzeni reklamowej. Uwzględniono jedynie czynniki zewnętrzne. Wśród nich agencja nie powinna brać pod uwagę

A. swojej struktury organizacyjnej
B. metod wspierających dystrybucję
C. grup rynkowych
D. zmian w zachowaniach zakupowych
Zarządzanie kampanią reklamową

Przed którą z wymienionych audycji telewizyjnych nie może być emitowana załączona plansza reklamowa?

Ilustracja do pytania 28
A. Przed programem rozrywkowym.
B. Przed serwisem informacyjnym.
C. Przed prognozą pogody.
D. Przed serwisem sportowym.
Zarządzanie kampanią reklamową

Oferent składający ofertę handlową nie jest zobowiązany do realizacji warunków oferty, jeśli

A. oferta nie została odwołana w odpowiednim czasie
B. odbiorca akceptuje warunki oferty
C. zamówienie jest zgodne z warunkami oferty
D. zamówienie nastąpi po wyznaczonym terminie z winy zamawiającego
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa postanowiła wdrożyć strategię rozszerzenia rynku. Jakie działania powinna podjąć?

A. Rozpocząć działalność w pobliskim województwie
B. Zmienić dostawców
C. Wprowadzić dywersyfikację poziomą
D. Wprowadzić nowy produkt reklamowy
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa wystawiła rachunek za nabycie 4 roll-upów po 250,00 zł netto za sztukę, w którym nie uwzględniono przysługującego klientowi rabatu wartościowego w wysokości 10,00 zł. Jaki dokument powinna sporządzić agencja, aby poprawnie zaktualizować dane?

A. Rachunek pro forma
B. Fakturę zaliczkową
C. Notę korygującą
D. Fakturę korygującą
Zarządzanie kampanią reklamową

Która z ilustracji przedstawia symbol, który powinien przy swoim logo zamieścić producent obuwia sportowego, aby pokazać konkurencji, że jego znak towarowy jest chroniony w urzędzie patentowym?

Ilustracja do pytania 34
A. Ilustracja 4.
B. Ilustracja 1.
C. Ilustracja 2.
D. Ilustracja 3.
PGF.08 Pytanie 1516
Zarządzanie kampanią reklamową

Reklama zewnętrzna umieszczona przy bramie wjazdowej do firmy, na stałe osadzona w gruncie i zawierająca logotyp firmy, to

Ilustracja do pytania 36
A. banner reklamowy.
B. szyld.
C. pylon reklamowy.
D. kaseton.
Zarządzanie kampanią reklamową

Celem kampanii promocyjnej było zbadanie wizerunku produktu na rynku. Efektywność kampanii promocyjnej oceniano poprzez zadawanie respondentom pytań: "Co myślą o produkcie?", "Jak postrzegają tę markę?", "Co skłoniłoby ich do zakupu produktu?". To badanie określane jest jako

A. jakościowym
B. jakościowo-ilościowym
C. ilościowym
D. panelowym
Zarządzanie kampanią reklamową

Właściciel firmy drukarskiej otrzymał zapytanie o wycenę 250 ulotek o formacie Dl. Po przeanalizowaniu cen konkurencji zorientował się, że przeciętna stawka za tego rodzaju zlecenie wynosi 200 zł. Taką kwotę zaproponował klientowi, ustalając ją w oparciu o kalkulację ceny, która określana jest jako zasada

A. postrzeganej wartości
B. naśladownictwa
C. naddatku na koszty
D. docelowego zysku