Filtrowanie pytań
Promocja sprzedaży skierowana do klientów detalicznych to promocja
Jaką strategię rozwoju organizacyjnego wybrała agencja reklamowa przy wprowadzeniu na rynek Krakowa nowoczesnych, udoskonalonych typów dotychczas oferowanych banerów reklamowych?
Zasady podane w załączonej charakterystyce zostały zapisane w
Charakterystyka spotu reklamowego | |
---|---|
— | nie nadużywa zaufania odbiorcy, |
— | nie wykorzystuje braku doświadczenia lub wiedzy odbiorcy, |
— | nie zawiera elementów zachęcających do aktów przemocy. |
Właściciel niewielkiej firmy postanowił nabyć samochód do użytku służbowego. Chciałby, aby samochód ten mógł również być wykorzystywany przez jego rodzinę w trakcie wakacji. Dlatego zamierza okleić auto reklamą, tak aby mógł ją w każdej chwili łatwo usunąć i na nowo przymocować. Można mu zaproponować grafikę wykonaną na folii
Zastosowanie frazy Produkt posiada pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka jest techniką przedstawiania towaru przy użyciu
Jaką formę reklamy w telewizji wykorzystano w przypadku, gdy aktor w trakcie filmu prezentuje produkt marki z widocznym logo tej firmy?
Mały zakład krawiecki funkcjonuje w dużym kompleksie mieszkaniowym, gdzie znajduje się jeszcze jedna firma krawiecka będąca konkurencją. W tej sytuacji przedsiębiorstwo powinno przede wszystkim stosować
Najlepsze wykorzystanie wyobraźni oraz jej pobudzanie jest możliwe w największym stopniu dzięki zastosowaniu reklamy
Jaki rodzaj reklamy powinno zastosować przedsiębiorstwo, jeśli jego kampania reklamowa skupia się głównie na budowaniu luksusowego wizerunku produktu wśród bogatych kobiet?
Agencja reklamowa, prowadząc kampanię dla producenta wybielających past do zębów, stosuje podejście TTL (Through The Line). Jakie nośniki, według wybranej strategii, powinna wykorzystać w kampanii?
Firma zajmująca się produkcją i handlem funkcjonuje w 30-tysięcznym mieście. Jakie działania promocyjne powinna jej zaproponować agencja reklamowa, aby stworzyć pozytywny wizerunek w oczach lokalnej społeczności?
Ostatecznym zamiarem prezentacji towaru jest
Na etapie postprodukcji podczas tworzenia reklamy radiowej realizowany jest
Którą kategorię czasu antenowego powinna zaproponować agencja reklamy firmie preferującej reklamę w godzinach wieczornych i dysponującej budżetem 520,00 zł na 8 spotów?
CENNIK 30-SEKUNDOWYCH SPOTÓW REKLAMOWYCH | ||
---|---|---|
godziny emisji | kategoria czasu antenowego | cena emisji jednego spotu, zł |
6.00 ÷ 8.00 | 2 | 70,00 |
8.00 ÷ 15.00 | 1 | 80,00 |
15.00 ÷ 18.00 | 2 | 70,00 |
18.00 ÷ 22.00 | 3 | 65,00 |
22.00 ÷ 6.00 | 4 | 50,00 |
Nabywanie batoników przez klientów pod wpływem zewnętrznych reklam umieszczonych w pobliżu kasy jest przykładem jakiego zachowania?
Różne formy stylistyczne są podstawą budowy haseł i apeli reklamowych. Przykładem użycia jest apel "Produkty z Biedronki polecają się", co ilustruje zastosowanie
Jaką formę reklamy mogłaby wykorzystać lokalna piekarnia, aby przy minimalnych kosztach pokazać ofertę dnia wraz z ceną?
Jakie narzędzie promocji jest najbardziej efektywne w trakcie zakupów?
Firma Fonika umieszczając swój znak graficzny na odzieży sportowej zawodnika wykorzystała
Który z poniższych sloganów można uznać za kontrastowy?
Po przeprowadzeniu analizy rynku, agencja reklamowa zasugerowała firmie korzystającej z jej usług, aby skierowała promocję swoich produktów bezpośrednio do końcowych konsumentów. Agencja zaproponowała zastosowanie
Organizacja "Dni Otwartych" w przedsiębiorstwie jest działaniem z obszaru
W agencji reklamowej pracuje ponad 50 osób w różnych działach. Tworzenie tekstów reklamowych oraz sloganów jest zadaniem
Minimalna rozdzielczość plików graficznych przesyłanych do druku powinna wynosić przynajmniej
Którą wersję spotu reklamowego opisano w ramce?
Agencja reklamowa postanowiła zbadać jak potencjalni odbiorcy spotu reklamowego oceniają pomysł. W tym celu stworzyła uproszczoną wersję spotu reklamowego na podstawie scenopisu obrazkowego z uproszczoną animacją postaci wewnątrz kadru oraz z planowanymi ruchami kamery. |
Który materiał będzie odpowiedni do wykonania reklamy przedstawionej na zdjęciu?

Próbka towaru załączona do gazety to forma reklamy prasowej zwana
Aby sporządzić plakat reklamowy, zastosowano zestaw czterech podstawowych kolorów farb używanych w druku: magenta, yellow, cyjan, black, co oznacza
Dźwiękowy sygnał używany w reklamach radiowych, który jest charakterystyczny dla marki bądź produktu, to
Jak nazywa się przekaz reklamowy, którego zamysł jest ukryty przed odbiorcami?
Jaką metodę druku powinno się wybrać do wykonania 20 sztuk banerów reklamowych?
Gdy klient poprosił o wykonanie materiałów reklamowych POS, które mają być umieszczone na ladzie, jaki produkt reklamowy powinien być uwzględniony w zamówieniu?
Reklama piwa w telewizji, radiu, kinie oraz teatrze nie może być nadawana w godzinach pomiędzy
Firma handlowa zamierza prowadzić kampanię reklamową jedynie za pośrednictwem nośników BTL. W związku z tym nie skorzysta z
Jakie medium powinno być wybrane, aby skutecznie przedstawić szczegółowe informacje na temat właściwości produktu?
Jakiego rodzaju proces produkcji materiałów promocyjnych opisuje poniższy tekst?
Procedura polegająca na nałożeniu na zadrukowaną powierzchnię folii lub tkaniny, którą można stosować m.in. do wizytówek, broszur, ulotek, aby zapewnić im odporność na działanie czynników zewnętrznych lub uzyskać efekt błyszczący albo matową powłokę.