Filtrowanie pytań

Wybierz zawód, aby zobaczyć dostępne kwalifikacje

Zarządzanie kampanią reklamową

Przygotowując materiał reklamowy do druku, należy uwzględnić trzy kolory podstawowe, a są to

A. biały, zielony, pomarańczowy
B. czerwony, żółty, niebieski
C. czarny, czerwony, pomarańczowy
D. żółty, zielony, niebieski
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa jest zaangażowana w kampanię promocyjną turystyki w województwie warmińsko-mazurskim. Głównym celem tej kampanii jest uwydatnienie uroków przyrody danego regionu oraz zwiększenie liczby przyjeżdżających polskich turystów. Najskuteczniejszą formą reklamy w tej sytuacji okaże się

A. audycja radiowa w lokalnej stacji radiowej
B. plakat na słupie ogłoszeniowym w Olsztynie
C. spot reklamowy w ogólnopolskiej telewizji
D. ogłoszenie modułowe w gazecie codziennej
Zarządzanie kampanią reklamową

Za pomocą tego testu projekcyjnego można w łatwy i szybki sposób uzyskać informacje na temat wrażeń dotyczących nowej nazwy ciasteczek "Moonies". Uczestnicy powinni bez wahania podać swoje pierwsze spostrzeżenie. Jest to test

A. uzupełniania zdania
B. wyobrażeń
C. rysunkowy
D. skojarzeń swobodnych
Zarządzanie kampanią reklamową

Reklama oraz promocja piwa mogą być realizowane

A. w prasie skierowanej do młodzieży i dzieci.
B. z udziałem niepełnoletnich osób.
C. w radiu oraz telewizji w przedziale czasowym od 6.00 do 20.00.
D. w telewizji i kinie po godzinie 20.00.
Zarządzanie kampanią reklamową

Którą formę reklamy zgodnie z przedstawioną grafiką pracownik działu kreatywnego powinien zaproponować producentowi słodyczy, aby dobrze budowała świadomość marki w grupie młodych ludzi, chętnie korzystających z rozrywki i pozytywnie nastawionych do życia?
Działa do ośmiu razy dłużej!!!!

A. Spotler.
B. Interstitial.
C. Advergaming.
D. Teaser.
Zarządzanie kampanią reklamową

Podczas przedstawiania propozycji sprzedażowej zademonstrowano sposób działania produktu oraz przeprowadzono jego test jakościowy. W związku z tym zastosowano metodę prezentacji nazywaną

A. zalecenie
B. gra słów
C. dowód naukowy
D. demonstracja
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakiego rodzaju proces produkcji materiałów promocyjnych opisuje poniższy tekst?

Procedura polegająca na nałożeniu na zadrukowaną powierzchnię folii lub tkaniny, którą można stosować m.in. do wizytówek, broszur, ulotek, aby zapewnić im odporność na działanie czynników zewnętrznych lub uzyskać efekt błyszczący albo matową powłokę.

A. Impregnowania
B. Falcowania
C. Laminowania
D. Lakierowania
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie danych zamieszczonych w cenniku oblicz ile wyniesie wartość brutto zamówienia 50 sztuk kubków reklamowych o pojemności 250 ml, wykonanych z porcelany, na których z jednej strony zostanie nadrukowane logo firmy. Stawka podatku VAT wynosi 23%.

Rodzaj kubkaporcelanoweporcelitoweszklane półprzezroczyste
Nadrukjednostronny, dwustronnyjednostronny, dwustronnyjednostronny, dwustronny, wokół
Pojemność200 ml, 250 ml250 ml, 300 ml300 ml, 350 ml
Cena netto za szt.3,40 zł4,30 zł5,50 zł

A. 264,45 zł
B. 209,10 zł
C. 170,00 zł
D. 338,25 zł
Zarządzanie kampanią reklamową

Jest to coś w rodzaju tytułu dla tekstu, co ma zachęcić odbiorcę do przeczytania reklamy. Związany z określonym komunikatem często ulega zmianie w ramach jednej kampanii. Przedstawiony opis dotyczy

A. logotyp.
B. nagłówek.
C. slogan.
D. slogo.
Zarządzanie kampanią reklamową

W kampanii promocyjnej dotyczącej wycieczek ekstremalnych, skierowanej do młodych ludzi, preferujących aktywne spędzanie wolnego czasu i dysponujących wystarczającymi funduszami, należałoby wykorzystać

A. reklamę w wyszukiwarkach internetowych
B. spoty reklamowe emitowane w TVPogoda
C. plakaty promocyjne
D. ulotki promocyjne
Zarządzanie kampanią reklamową

Przygotowując kampanię społeczną z myślą o młodzieży uczęszczającej do szkół średnich, warto skorzystać z

A. blogi wpływowe
B. portale tematyczne
C. media społecznościowe
D. portale informacyjne
Zarządzanie kampanią reklamową

Na czym polega ekspozycja w modelu 'shop in shop'?

A. Na prezentowaniu pełnego asortymentu sklepu, co ma na celu stworzenie iluzji obfitości, z pominięciem elementów dekoracyjnych
B. Na dostosowywaniu aranżacji sklepowych do nadchodzących świąt lub wyjątkowych okazji
C. Na sprzedaży wyrobów jednej marki w lokalu oferującym produkty innej marki o zbliżonym charakterze, w wyznaczonej przestrzeni handlowej
D. Na selekcji towarów z kilku odmiennych grup asortymentowych na podstawie ich wspólnych właściwości
Zarządzanie kampanią reklamową

Klient zgłosił agencji reklamowej chęć umieszczenia reklamy w medium, które charakteryzuje się najmniejszym stopniem rozproszenia uwagi odbiorcy. Jaką formę reklamy powinna mu zaproponować agencja?

A. czasopisma
B. telewizję
C. radio
D. prasę codzienną
Zarządzanie kampanią reklamową

Na wykresie przedstawiony został cykl życia napoju ABC. Jaki cel przekazu reklamowego powinien zostać zrealizowany przez intensywną reklamę pionierską w pierwszej fazie cyklu?

Ilustracja do pytania 25
A. Zapoznawanie z produktem.
B. Przypominanie produktu.
C. Porównywanie z innymi produktami.
D. Przekonywanie do produktu.
Zarządzanie kampanią reklamową

Firma specjalizująca się w nowoczesnych technologiach informacyjnych planuje promować swoje usługi w prasie krajowej. Aby podkreślić dynamikę swoich działań oraz nieprzerwany rozwój, powinna w reklamie zastosować kompozycję

A. statyczną
B. horyzontalną
C. dynamiczną
D. wertykalną
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaką minimalną liczbę rolek folii termotransferowej należy zamówić, aby wykonać nadruk 500 szt. kół o średnicy 23 cm? Rolka folii ma szerokość 50 cm i długość 20 mb, będzie wykorzystana optymalnie, a fragmenty folii nie będą sklejane.

Ilustracja do pytania 28
A. 5 rolek.
B. 1 rolkę.
C. 3 rolki.
D. 6 rolek.
Zarządzanie kampanią reklamową

Firma wprowadza na rynek nowy towar. W reklamie tego towaru ukazane zostaną jego najistotniejsze atuty. Metoda prezentacji reklamy zastosowana przez firmę to

A. demonstracja
B. zalecenie
C. animacja
D. fantazja
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie załączonej tabeli wybierz medium główne i wspomagające, które należy zastosować w reklamie jogurtu "Yogo MEN", w grupie docelowej 24÷35-letnich pracowników biurowych, dbających o zdrowie, którzy są młodymi ojcami.

Zmiana stylu życia młodych ojców
w wyniku pojawienia się pierwszego dziecka w rodzinie
Zmiana zachowańNowe wydatki
Ograniczenie wyjazdów weekendowych, wyjść do kina i restauracji.Jedzenie dla dziecka, lekarstwa, pampersy.
Oszczędność- mniej gazet, czasopism, książek i płyt CD.Internetowa wypożyczalnia filmów, kino domowe.
Ograniczenie wydatków na ubrania i drobne zachcianki.Ubranka dla dziecka, wózek, zabawki.
Dbałość o zdrowie, sport, rzucenie palenia.Kupowanie naturalnych, zdrowych produktów żywnościowych, spacery.

A. Radio i gazeta codzienna.
B. Telewizja i czasopismo kolorowe.
C. Internet i reklama zewnętrzna.
D. Internet i kino.
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa zaprezentowała klientowi zrealizowany spot reklamowy. Którą technikę przekazu reklamowego zastosowano w przedstawionej reklamie?

Ilustracja do pytania 33
A. Styl życia.
B. Scenka z życia.
C. Rekomendacja.
D. Dowód naukowy.
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaki rodzaj reklamy powinno zastosować przedsiębiorstwo, jeśli jego kampania reklamowa skupia się głównie na budowaniu luksusowego wizerunku produktu wśród bogatych kobiet?

A. Internetowy portal społecznościowy
B. Europlakat
C. Reklama w liniach lotniczych
D. Prestiżowy miesięcznik
Zarządzanie kampanią reklamową

Renomowana firma motoryzacyjna planuje wprowadzenie nowego produktu na rynek. Postanowiono zastosować strategię PULL, polegającą na kształtowaniu popytu przez bezpośrednie oddziaływanie na konsumenta. Najskuteczniejszymi narzędziami w tej strategii będą

A. akwizycja oraz merchandising
B. trzy kanały dystrybucji
C. public relations i product placement
D. akwizycja oraz promocja sprzedaży
PGF.08 Pytanie 77
Zarządzanie kampanią reklamową

Reklamy umieszczane na pojazdach komunikacji miejskiej (tramwajach, autobusach, samochodach) stanowią przykład

A. reklamy w kinach
B. reklamy w punktach sprzedaży
C. telemarketingu
D. reklamy zewnętrznej
Zarządzanie kampanią reklamową

Kodeks etyki reklamowej wskazuje, że działania dotyczące marketingu bezpośredniego powinny

A. być adresowane do szerokiego grona odbiorców
B. trwać przez całą dobę w przypadku telemarketingu
C. zawierać dane o nazwach, adresach oraz numerach telefonów sprzedawcy i reklamodawcy
D. oferować produkty, za które wymagana jest płatność bez wcześniejszego ich zamówienia
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakiego typu kompozycję należy wykorzystać podczas projektowania klasycznego szyldu apteki, w którym wszystkie elementy wizualne mają tworzyć jasny, przejrzysty, zamknięty i logiczny układ?

A. Odśrodkową
B. Otwartą
C. Zamkniętą
D. Dośrodkową