Filtrowanie pytań
Na podstawie danych zawartych w tabeli, określ wartość wydatków reklamowych poniesionych przez firmę PRIMAVERA WODA w marcu na reklamę w gazetach.
Rok/Miesiąc | lut-12 | mar-12 | ||
---|---|---|---|---|
Sektor | Brand | Media | Koszt [zł] | Koszt [zł] |
WODA MINERALNA | JURAJSKA | Magazyny | 24 200 zł | |
WODA MINERALNA | ŻYWIEC ZDRÓJ | Internet | 232 906 zł | |
WODA MINERALNA | STAROPOLANKA | Radio | 192 410 zł | |
WODA MINERALNA | STAROPOLANKA | Kina | 300 429 zł | |
WODA MINERALNA | BONART | Telewizja | 3 302 zł | |
WODA MINERALNA | BONART | Radio | 1 865 zł | 917 zł |
WODA MINERALNA | WIELKA PIENIAWA | Gazety | 21 960 zł | |
WODA MINERALNA | MUSZYNIANKA | Telewizja | 2 427 783 zł | |
WODA MINERALNA | MUSZYNIANKA | Radio | 16 760 zł | |
WODA MINERALNA | PRIMAVERA WODA | Telewizja | 1 971 932 zł | |
WODA MINERALNA | PRIMAVERA WODA | Gazety | 98 502 zł | |
WODA MINERALNA | PRIMAVERA WODA | Magazyny | 38 960 zł | |
WODA MINERALNA | CISOWIANKA | Telewizja | 2 093 355 zł | |
WODA MINERALNA | CISOWIANKA | Radio | 907 540 zł | 923 800 zł |
WODA MINERALNA | JUPIK | Magazyny | 45 000 zł | |
WODA MINERALNA | KROPLA BESKIDU | Telewizja | 3 028 275 zł | |
WODA MINERALNA | ZŁOTY POTOK | Gazety | 2 586 zł | |
WODA MINERALNA | POLSKIE ZDROJE | Internet | 8 300 zł | |
WODA MINERALNA | ŹRÓDŁO ŻYWIEC | Radio | 6 960 zł | |
WODA MINERALNA | CELESTYNKA | Gazety | 1 680 zł | |
Razem | 997 965 zł | 11 351 437 zł |
Ceną psychologiczną, która jest przykładem stosowanym podczas sezonowych przecen, jest cena
Jaką metodę płatności stosuje agencja reklamowa, gdy rozlicza reklamę w internecie na podstawie liczby kliknięć w banner?
Firma zajmuje się dystrybucją produktów oraz usług związanych z reklamą. Cena ustalona w wyniku negocjacji, gdy obie strony mają wpływ na jej finalną wartość, nazywana jest ceną
Na wartość budżetu reklamowego nie oddziałuje
Rozważając zalecenia strategiczne dotyczące usług reklamowych oferowanych przez agencję, w kolumnie związanej z netto przepływami pieniężnymi znajduje się zapis: "wysoka nadwyżka umożliwiająca finansowanie innych usług". Do jakiej kategorii z macierzy BCG to się odnosi?
W agencji reklamowej w pierwszy poniedziałek każdego miesiąca obowiązuje 20% zniżka na cały asortyment. Jaki rodzaj zniżki stosuje ta agencja?
Jaką wartość procentową zniżki uzyskał klient, jeżeli pierwotna cena wynosiła 165,00 zł, a cena po negocjacjach to 156,75 zł?
Lista wymaganych materiałów do przeprowadzenia kampanii reklamowej nosi nazwę
Agencja reklamowa wystawiła rachunek za nabycie 4 roll-upów po 250,00 zł netto za sztukę, w którym nie uwzględniono przysługującego klientowi rabatu wartościowego w wysokości 10,00 zł. Jaki dokument powinna sporządzić agencja, aby poprawnie zaktualizować dane?
Agencja reklamowa zmniejszyła koszt stworzenia strategii reklamowej z 40 000,00 zł na 30 000,00 zł, co oznacza redukcję o
Agencja reklamowa sprzedaje produkty oraz usługi reklamowe po cenach wyższych w porównaniu do działań rywalizujących agencji. Z tego względu realizuje strategię cenową określaną jako
Na podstawie załączonej tabeli określ, jakiego rodzaju rabat stosuje agencja reklamowa.
termin emisji reklamy | Cena emisji jednego spotu, zł | |
---|---|---|
zasięg - lokalnie | zasięg - cały region | |
1.01÷15.03 | 200,00 | 200,00 |
16.03÷31.03 | 350,00 | 350,00 |
1.04÷30.06 | 200,00 | 200,00 |
1.07÷31.08 | 150,00 | 150,00 |
1.09÷30.11 | 200,00 | 200,00 |
1.12÷31.12 | 350,00 | 350,00 |
ceny obowiązują przy zakupie 10 spotów |
Jaką procentową wartość marży przyjmuje agencja reklamowa, jeżeli cena sprzedaży netto zestawu gadżetów wynosi 110,00 zł, a wysokość marży zawartej w cenie sprzedaży to 10,00 zł?
W agencji mediowej osobą, która zajmuje się rezerwacją miejsca w mediach oraz późniejszym zarządzaniem płatnościami pomiędzy klientem a danym medium, jest
Jaki jest symbol klasyfikacji statystycznej, który powinien znajdować się na fakturze VAT?
Agencja reklamowa ustala ceny swoich produktów korzystając z metody kosztowej. Oszacuj cenę netto ulotki reklamowej w oparciu o poniższe dane: całkowite koszty stałe wynoszą 30 000 zł, jednostkowy koszt zmienny to 2 zł, a planowany zysk ze sprzedaży 10 000 sztuk ulotek wyniesie 30%?
Agencja reklamowa ustalając cenę billboardu zastosowała metodę kosztową, biorąc pod uwagę pozycje umieszczone w załączonej tabeli. Agencja pobiera z tytułu swoich usług marżę w wysokości 30%. Jaka powinna być cena netto billboardu?
nazwa | cena netto |
---|---|
Projekt | 100,00 zł |
Tkanina winylowa | 150,00 zł |
Oczka umieszczone co 30 cm | 15,00 zł |
Wydruk | 75,00 zł |
Oblicz wartość marży przy zastosowaniu metody "od sta", jeśli koszt zakupu towaru wynosi 60,00 zł, marża kwotowa to 30,00 zł, a cena sprzedaży wynosi 90,00 zł?
Wsparcie finansowe banku dla tegorocznego Festiwalu Piosenki Alternatywnej w Głogowie stanowi przykład sponsoringu
Ile czasu zajmie agencji reklamowej wykonanie zlecenia polegającego na wyprodukowaniu dla klienta 20 flag firmowych z nadrukowanym logo firmy?
Obszycie 1 flagi – 4 min Nadrukowanie logo na 1 fladze – 2 min Zapakowanie 5 flag do folii ochronnej – 1 min |
Kwota netto za wydruk jednego plakatu wynosi 5 zł. Jaką kwotę brutto uiści klient za wykonanie 10 plakatów (stawka VAT 23%)?
Który z poniższych programów komputerowych pozwala na stworzenie cennika produktów i usług reklamowych z użyciem formuł do obliczeń?
Firma planuje przeprowadzenie kampanii reklamowej na rynku o rozproszonej geografii i pragnie, aby jak największa liczba osób z grupy docelowej miała możliwość zetknięcia się przynajmniej raz z promocją. Który z wymienionych czynników wpływających na efektywność kampanii powinno się rozpatrzyć w pierwszej kolejności?
Jaką metodę określania budżetu reklamowego należy wybrać, gdy kluczowym czynnikiem są możliwości finansowe przedsiębiorstwa?
Od 1 stycznia 2013 r. faktura nie musi zawierać określenia
Jaką wysokość ma stawka podatku VAT, gdy cena netto wynajmu powierzchni reklamowej billboardu wynosi
2 800,00 zł, a cena brutto 3 444,00 zł?
W miesiącu lipcu przedsiębiorstwo handlowe BIM zarejestrowało następujące wartości dotyczące VAT:
- VAT należny - 10 000 zł,
- VAT naliczony - 7 000 zł.
Jaką kwotę powinno wpłacić do Urzędu Skarbowego?
Oblicz całkowity koszt emisji 15-sekundowego spotu reklamowego, jeżeli wydatki na produkcję 10 sekund wynoszą
10 000,00 zł, a stawka VAT to 23%.
Agencja marketingowa przygotowała ofertę dotycząca kalendarzy promocyjnych dla firmy X. Całkowita wartość oferty wynosi 1500,00 zł netto, do której należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%. Kontrahent otrzymuje rabat w wysokości 4% od wartości netto oferty. Jaką kwotę brutto powinno wynosić całe zamówienie po uwzględnieniu rabatu?
Oblicz koszt dotarcia do grupy docelowej reklamy (CPP) po 10 emisjach reklamy, przy kosztach każdej emisji wynoszących 1 000 zł oraz intensywności kampanii po 10-tej emisji równej 500.
Wykorzystując metodę ceny przewodniej do ustalenia ceny balsamu do ciała, warto uwzględnić
Klient zamówił w agencji reklamowej pakiet 500 szt. ulotek dwustronnych w pełnym kolorze. Jaki budżet powinien zabezpieczyć w tym celu?
Liczba sztuk w pakiecie | 4+0 | 4+1 | 4+2 | 4+4 |
---|---|---|---|---|
100 | 40,00 zł | 45,00 zł | 50,00 zł | 55,00 zł |
250 | 50,00 zł | 55,00 zł | 60,00 zł | 60,00 zł |
500 | 49,00 zł | 54,00 zł | 59,00 zł | 62,00 zł |
1000 | 45,00 zł | 50,00 zł | 55,00 zł | 65,00 zł |
Oblicz całkowity koszt produkcji 150 kubków promocyjnych zakładając, że koszty stałe wynoszą
1 500,00 zł, a koszt jednostkowy wyprodukowania jednego kubka to 3,50 zł?
Dokumentem wydawanym przez kupującego, którego celem jest poprawienie błędu w zakresie podania adresu nabywcy, jest
Jakiego rodzaju fakturę powinien uzyskać klient agencji reklamowej po wniesieniu zaliczki na przyszłe zlecenie?
Agencja reklamowa w miesiącu maju zrealizowała dla swojego klienta następujące zamówienie:
Oblicz podatek VAT, jaki musi zapłacić agencja, zakładając 23% stawkę podatku.
Produkt | Cena sprzedaży netto, zł |
---|---|
Kubki reklamowe | 1 500,00 |
Koszulki z nadrukiem | 2 500,00 |
Smycze reklamowe | 1 000,00 |
Razem | 5 000,00 |
Oblicz koszt jednostkowy ulotki na podstawie załączonych danych.
Liczba sztuk w partii: 400 Koszty: Wykonanie projektu - 250,00 zł Przygotowanie do druku – 150,00 zł (za partię do 500 szt.) Wydruk – 1,50 zł/szt. |