Filtrowanie pytań

Wybierz zawód, aby zobaczyć dostępne kwalifikacje

Zarządzanie kampanią reklamową

Informacje o elemencie wizerunkowym, który jest komunikowany w reklamie i odróżnia promowaną markę od innych konkurencyjnych marek w tej samej subkategorii produktu, należy znaleźć w tzw. point of

A. sale (POS)
B. view (POV)
C. parity (POP)
D. difference (POD)
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakie medium podstawowe powinno zostać wybrane przez agencję, jeśli zleceniodawca oczekuje, że będzie się ono charakteryzować niskim kosztem dotarcia do jednostki, ogromnym zasięgiem oraz najatrakcyjniejszą formą komunikacji?

A. Direct mail
B. Czasopisma
C. Telewizję
D. Prasę codzienną
Zarządzanie kampanią reklamową

Poprawa jakości i jednoczesne zabezpieczenie tektury poprzez pokrycie jej nadrukiem offsetowym, stosowane w produkcji opakowań, stendów oraz gadżetów reklamowych takich jak podstawki do piwa, osiąga się dzięki

A. kaszerowaniu
B. gumowaniu
C. sztancowaniu
D. listwowaniu
Zarządzanie kampanią reklamową

Ocenę jakości reklamy prasowej przeprowadzono metodą rozpoznania. Test przeprowadzono w grupie 300 osób, stałych czytelników czasopisma, którym zadano 3 pytania. Który odsetek osób poddanych testowi zapamiętało ogłoszenie w stopniu najwyższym?

PytanieOdpowiedzi respondentów
"Czy zauważył Pan/Pani ogłoszenie reklamowe w czasopiśmie?"Tak - 225 odpowiedzi
"Jakiej marki dotyczyło zauważone przez Pana/Panią ogłoszenie reklamowe?"Marki „King" - 186 odpowiedzi
"O czym informowała treść ogłoszenia reklamowego, które Pan/Pani zauważył?".O właściwościach leczniczych wody - 126 odpowiedzi

A. 42%
B. 62%
C. 33%
D. 75%
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa ma zlecenie na przygotowanie projektu opakowania dla soku owocowego skierowanego do dzieci. W tym celu planuje zbadać potrzeby klientów, realizując wywiady metodą CAWI. Jaką formę ankiety powinna wybrać agencja?

A. Internetową
B. Audytoryjną
C. Opakowaniową
D. Telefoniczną
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa, razem z próbkami swoich produktów, zdecydowała się na wysłanie broszury, która prezentuje oferowane artykuły do potencjalnych klientów. Wewnętrzne strony broszury mają być drukowane na papierze offsetowym 90 g, natomiast okładkę, aby podkreślić jakość i wiarygodność, należy wydrukować na papierze

A. offsetowym 80 g
B. kredowym 90 g
C. kredowym 170 g
D. satynowym 100 g
Zarządzanie kampanią reklamową

Pracownik firmy zajmującej się reklamą przygotowuje kampanię na reklamę online w postaci animacji o dowolnej formie, która będzie wyświetlana nad przeglądaną stroną na tzw. "przeźroczystej warstwie". Jak nazywa się ten typ reklamy?

A. Pop-Up
B. Expand Billboard
C. Sąuare Button
D. Top Layer
Zarządzanie kampanią reklamową

Kiedy klientami przedsiębiorstwa są bardzo młode osoby (rejestrujące się na stronie internetowej firmy), to najskuteczniejszym sposobem dotarcia do nich z nową ofertą będzie zastosowanie

A. przesyłek pocztowych
B. e-mailingu
C. katalogu
D. wrzutek
Zarządzanie kampanią reklamową

Reklamowa agencja zajmuje się sprzedażą nietypowych produktów promocyjnych i jest jedynym takim przedsiębiorstwem w kraju. Towary te dystrybuuje, stosując dystrybucję

A. masową
B. selektywną
C. intensywną
D. wyłączną
Zarządzanie kampanią reklamową

Do metod promocji sprzedaży wliczają się:

A. public relations produktu, lobbing, relacje z mediami
B. kupony, obniżki cen, nagrody za lojalność
C. wystawy w sklepach, ulotki, reklamy telewizyjne
D. sponsoring, jingles reklamowe, broszury
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa oferująca pełen wachlarz usług podjęła kroki w celu przyciągnięcia większej liczby klientów zainteresowanych reklamą ATL. W związku z tym, zespół sprzedaży powinien skoncentrować się na zapytaniach odnoszących się do

A. organizacji wydarzeń promocyjnych
B. realizacji kampanii w punkcie sprzedaży
C. produkcji ulotek oraz folderów
D. realizacji kampanii w prasie
Zarządzanie kampanią reklamową

Do tradycyjnej "mieszanki marketingowej", znanej pod nazwą 4P, wchodzą:

A. produkt, produkcja, propozycja, planowanie
B. produkt, cenę, dystrybucję, promocję
C. zysk, stratę, produkt, konsument
D. planowanie, produkcja, przetwarzanie, promocja
Zarządzanie kampanią reklamową

Producent słodyczy planuje wprowadzenie swoich wyrobów do sprzedaży w popularnej sieci supermarketów. Który z podanych zestawów materiałów promocyjnych powinien wykorzystać do reklamowania swoich produktów w punktach sprzedaży tej sieci?

A. Wobbler, hanger, shelfstoper
B. Backlight, k-board, sandwich
C. Insert, wszywka, banderola
D. Skyscraper, brandmark, interstitial
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z wymienionych materiałów reklamowych opisuje załączona specyfikacja?

Specyfikacja
MateriałFrontlit powlekany 510 g, semimat/ błysk
Maksymalna szerokośćRolki o szerokościach: 1,2 m, 1,6 m, 3,5 m
DługośćDługość dowolna
WykończenieZawijanie, zgrzewanie po bokach, oczkowanie
WykonanieDruk solwentowy, 4+0
KolorystykaCMYK

A. Baner reklamowy 3 x 5 m, oczkowany, drukowany jednostronnie.
B. Flagę reklamową 1,2 x 3 m, z tunelem bocznym.
C. Baner reklamowy 1,6 x 4 m, oczkowany, matowy drukowany dwustronnie.
D. Flagę reklamową 1,6 x 3 m, oczkowana, półmatowa jednostronna.
Zarządzanie kampanią reklamową

W reklamie stosuje się mechanizmy określane jako techniki perswazji. Którą z technik można uznać za najbardziej efektywną do promowania produktów takich jak leki, kosmetyki oraz środki higieny intymnej, czyli produktów nabywanych pod wpływem osobistych przekonań i sądów?

A. Osobistości znane.
B. Zwierzenia.
C. Braki.
D. Rozproszenia.
Zarządzanie kampanią reklamową

Osoba pracująca w agencji reklamowej na stanowisku sprzedawcy przestrzeni reklamowych posiada sprawdzoną metodę prowadzenia rozmów z klientami, która polega na "forsowaniu" produktu. Skutkuje to tym, że pracownik, prowadząc rozmowę sprzedażową, koncentruje się na

A. zaprezentowaniu produktu
B. przyjęciu, że produkt sprzeda się sam
C. zmuszeniu klienta do dokonania zakupu poprzez wywieranie presji
D. poznaniu i odniesieniu się do potrzeb klienta
Zarządzanie kampanią reklamową

Które z wymienionych mediów spełnia wymagania określone w strategii reklamy firmy, podane w ramce?

Strategia reklamy zakłada wykorzystanie medium cechującego się długim czasem ekspozycji, nawet 24 h, wysoką selektywnością geograficzną, atrakcyjną techniką prezentacji i niskim kosztem przygotowania.

A. Kino.
B. Outdoor.
C. Telewizja.
D. Radio.