Filtrowanie pytań

Wybierz zawód, aby zobaczyć dostępne kwalifikacje

PGF.08 Pytanie 1
Zarządzanie kampanią reklamową

Aby stworzyć trwałą reklamę, która nie blokuje dopływu światła na szybach samochodowych, agencja reklamowa powinna użyć

A. siatki winylowej
B. siatki mesh
C. folii mrożone szkło
D. folii One Way Vision
PGF.08 Pytanie 2
Zarządzanie kampanią reklamową

Dokumentem, który definiuje kluczowe warunki przyszłego kontraktu na zakup tonerów do drukarki, jest

A. cennik.
B. brief.
C. list przewodni.
D. oferta handlowa.
PGF.08 Pytanie 3
Zarządzanie kampanią reklamową

Klient firmy zajmującej się reklamą wystosował zapytanie w sprawie dwustronnego druku wizytówek w pełnej gamie kolorów po obu stronach. Należy mu przesłać wycenę dla wizytówek, gdzie jeden z parametrów wynosi

A. 2+2
B. 4+4
C. 4+1
D. 4+0
PGF.08 Pytanie 4
Zarządzanie kampanią reklamową

Negocjacje w trakcie sprzedażowej rozmowy są niezbędne, gdy

A. żądania jednej ze stron są niezgodne z etyką
B. niektóre interesy stron są rozbieżne
C. nie masz nic wartościowego do zaoferowania drugiej stronie
D. druga strona działa w niewłaściwy sposób
PGF.08 Pytanie 5
Zarządzanie kampanią reklamową

Który rodzaj reklamy powinna zaproponować agencja, w odpowiedzi na brief reklamowy sieci pizzerii, którego fragment załączono?

Brief reklamowy
Charakterystyka produktu/usługipizza o ciekawych i nowych zestawieniach smakowych, możliwość własnej kompozycji smaków
Celpoinformowanie o firmie i jej działalności
Grupa docelowaosoby młode, aktywne, lubiące towarzystwo
Kluczowe korzyścidobry smak, szybka obsługa, możliwość zamówienia on line
Budżet1 000,00 zł

A. Telewizyjną.
B. Internetową.
C. W punkcie sprzedaży.
D. Radiową.
PGF.08 Pytanie 6
Zarządzanie kampanią reklamową

Odczuwanie przez klienta, iż jest lekceważony podczas rozmowy handlowej, wynika z

A. zbyt rzadkiego nawiązywania kontaktu wzrokowego między sprzedającym a klientem
B. zbyt częstych i dokładnych ustaleń pomiędzy sprzedającym a klientem
C. nieprzerwanych interakcji między sprzedającym a klientem
D. zadawania przez sprzedającego krótkich i zwięzłych pytań
PGF.08 Pytanie 7
Zarządzanie kampanią reklamową

Najbardziej skutecznym narzędziem promocji dla klientów w kontekście biura podróży jest

A. kupon rabatowy
B. wspólna reklama
C. upominek firmowy
D. próbka towaru
PGF.08 Pytanie 8
Zarządzanie kampanią reklamową

W haśle "Pora na Polar" użyto

A. rymu
B. aliteracji
C. metafory
D. epitetu
PGF.08 Pytanie 9
Zarządzanie kampanią reklamową

Badania fokusowe zostały przeprowadzone osobno wśród klientów, pośredników handlowych oraz ekspertów. W ten sposób podzielono badania według

A. wyników badań
B. tematu badania
C. narzędzi marketingowych
D. podmiotu badania
PGF.07 Pytanie 10
Wykonywanie przekazu reklamow…

Wskaż format zapisu pliku graficznego, który zachowa przezroczystość i będzie publikowany na stronie internetowej?

A. tif
B. jpg
C. png
D. psd
PGF.08 Pytanie 11
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakie medium powinno być wybrane, aby skutecznie przedstawić szczegółowe informacje na temat właściwości produktu?

A. Telewizję
B. Outdoor
C. Radio
D. Prasę
PGF.07 Pytanie 12
Wykonywanie przekazu reklamow…

Który materiał powinna zastosować agencja reklamowa, aby po zawieszeniu reklamy wielkoformatowej na budynku zapewnić jak największą ilość światła docierającego do pomieszczeń znajdujących się bezpośrednio za reklamą i zminimalizować skutki działania wiatru?

A. Folię sublimacyjną
B. Papier termotransferowy
C. Płótno Canvas
D. Siatkę mesh
PGF.08 Pytanie 13
Zarządzanie kampanią reklamową

Tworząc plan marketingowy dla agencji reklamowej, w sekcji dotyczącej strategii marketingowej powinny znaleźć się informacje

A. na temat sprzedaży
B. na temat wydatków
C. na temat asortymentu
D. na temat misji
PGF.07 Pytanie 14
Wykonywanie przekazu reklamow…

Nadmuchiwana powietrzem dwustronna ściana reklamowa to

A. cityscroll
B. frontlight
C. citylight
D. airboard
PGF.08 Pytanie 15
Zarządzanie kampanią reklamową

Osoba pracująca w agencji marketingowej, przygotowując analizę SWOT, zawarła w niej informacje dotyczące zewnętrznych pozytywnych elementów, które określa się jako

A. opportunities
B. strengths
C. weaknesses
D. threats
PGF.08 Pytanie 16
Zarządzanie kampanią reklamową

Koszt produkcji wyrobu wynosi 30,00 zł, a marża to 40%. Jaką cenę sprzedaży uzyskamy, jeśli marża jest określona metodą "w stu", co oznacza, że stanowi 40% od ceny sprzedaży?

A. 18,00 zł
B. 50,00 zł
C. 12,00 zł
D. 42,00 zł
PGF.08 Pytanie 17
Zarządzanie kampanią reklamową

Postawy sprzedawcy, które koncentrują się na zrozumieniu potrzeb klienta, wspieraniu go w określaniu jego interesów oraz podejmowaniu trafnych decyzji, a także poświęcaniu mu dużej ilości czasu, sugerują pracę z klientem według programu

A. problemy
B. negocjujący
C. zgodny
D. cele
PGF.08 Pytanie 18
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa, na podstawie briefu, powinna stworzyć opis grupy docelowej wraz z analizą czynników wpływających, a więc czynników:

A. demograficznych, psychologicznych, genetycznych
B. społecznych, politycznych, prawnych
C. społecznych, ekonomicznych, demograficznych
D. finansowych, psychologicznych, administracyjnych
PGF.08 Pytanie 19
Zarządzanie kampanią reklamową

Na którym etapie współpracy z klientem agencja reklamowa realizuje ofertę sprzedażową?

A. Przygotowania kampanii promocyjnej
B. Zakończenia kampanii reklamowej
C. Planowania wykonania zlecenia
D. Wystawienia faktury za zrealizowaną usługę
PGF.08 Pytanie 20
Zarządzanie kampanią reklamową

Którego z opisanych konsumentów można nazwać nielojalnym?

A. Kierującym się przy wyborze produktów jedynie ceną
B. Dumnym z bycia klientem danej marki.
C. Robiącym zakupy w ulubionym sklepie dyskontowym.
D. Odpornym na działania promocyjne rywali.
PGF.08 Pytanie 21
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaką strategię rozwoju organizacyjnego wybrała agencja reklamowa przy wprowadzeniu na rynek Krakowa nowoczesnych, udoskonalonych typów dotychczas oferowanych banerów reklamowych?

A. Penetracji rynku
B. Rozwoju produktu
C. Dywersyfikacji
D. Ekspansji rynku
PGF.08 Pytanie 22
Zarządzanie kampanią reklamową

Pracownik agencji reklamowej ma za zadanie opracowywanie budżetów oraz realizację różnorodnych obliczeń i analiz. Wyniki swojej pracy przedstawia w tabelach, używając wielu funkcji matematycznych i finansowych. Do jego dyspozycji jest pakiet biurowy Microsoft Office, w którym najczęściej korzysta z aplikacji

A. Excel
B. Publisher
C. PowerPoint
D. Word
PGF.08 Pytanie 23
Zarządzanie kampanią reklamową

Termin "e-Media Relations" odnosi się do

A. użytkowania poczty elektronicznej
B. kontaktowania się z dziennikarzami
C. pozyskiwania informacji o klientach przez Internet
D. relacji z mediami w Internecie
PGF.08 Pytanie 24
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja otrzymała od klienta prośbę o realizację badania, które pozwoli ustalić, jaka liczba respondentów identyfikuje jego markę. W tym celu agencja reklamowa powinna zastosować

A. obserwację
B. indywidualne wywiady pogłębione
C. metody ankietowe
D. grupowe wywiady zogniskowane
PGF.08 Pytanie 25
Zarządzanie kampanią reklamową

Tożsamość przedsiębiorstwa obejmuje

A. kompleks skojarzeń związanych z marką, które pozostają w pamięci konsumenta.
B. wykształcenie kadry, charakter działalności oraz system identyfikacji wizualnej.
C. obraz firmy (marki) funkcjonujący w otoczeniu, obejmujący zestaw pozytywnych asocjacji po usłyszeniu nazwy firmy.
D. unikalny zbiór cech, które znacząco wyróżniają firmę (markę) spośród innych, a zwłaszcza ich konkurencji.
PGF.08 Pytanie 26
Zarządzanie kampanią reklamową

Metoda, w której "mechanizm koncentruje się na wymaganiach jednostki dotyczących konkretnych produktów i usług praktycznych. Mechanizm akcentuje właściwości oraz cechy produktów i usług", określana jest jako metoda

A. odwołania przygodowego
B. odwołania moralnego
C. odwołania racjonalnego
D. odwołania emocjonalnego
PGF.08 Pytanie 27
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z podanych sloganów reklamowych można uznać za slogan deklaratywny?

A. Hochland - to jest pyszne
B. Princessa - ponieważ chcesz
C. Żubr żyje w puszczy
D. Ponieważ zasługujesz na to
PGF.07 Pytanie 28
Wykonywanie przekazu reklamow…

Jaką minimalną ilość tkaniny należy zamówić, aby można było wykonać 20 banerów oczkowanych o wymiarach 1×2 m, przy założeniu, że w hurtowni dostępna jest tylko tkanina o szerokości 1,20 m, a straty wynikające ze stosowanej technologii produkcji sięgają 10% materiału? Nie dopuszcza się sklejania kawałków tkaniny w większą całość.

Ilustracja do pytania 28
A. 22 m
B. 20 m
C. 40 m
D. 44 m
PGF.08 Pytanie 29
Zarządzanie kampanią reklamową

Pracownik firmy reklamowej podczas tworzenia prezentacji uwzględnił dane pochodzące z internetowego kursu, który umożliwia łatwe poznanie zasad tworzenia grafiki. Pracownik wykorzystał

A. adresację.
B. kotwicę.
C. tutorial.
D. referencje.
PGF.08 Pytanie 30
Zarządzanie kampanią reklamową

Jak długo maksymalnie może potrwać pojedyncze przedstawienie dwóch sponsorów w programie?

A. 8 s
B. 30 s
C. 24 s
D. 16 s
PGF.08 Pytanie 31
Zarządzanie kampanią reklamową

Producent żywności dla zwierząt planuje promować swoje wyroby na platformie AdSense od Google w taki sposób, aby reklama produktów dla psów była wyświetlana, gdy użytkownik przegląda treści dotyczące psów, a reklama produktów dla kotów, gdy przegląda treści o kotach. Jaki rodzaj kampanii powinien wybrać?

A. Rebrandingową
B. Branżową
C. Interaktywną
D. Kontekstową
PGF.08 Pytanie 32
Zarządzanie kampanią reklamową

Wybór określonej liczby segmentów rynku, które firma uznaje za interesujące i dopasowane do jej zasobów, oraz opracowanie różnorodnej strategii marketingowej i produktowej dla każdego z tych segmentów nazywa się specjalizacją

A. produktową
B. rynkową
C. selektywną
D. jednosegmentową
PGF.08 Pytanie 33
Zarządzanie kampanią reklamową

Firma OSESEK stworzyła postać małpy Miki, której celem jest promowanie placów zabaw dla dzieci. Jaką formę reklamy telewizyjnej powinna wykorzystać, aby skutecznie dotrzeć do swojej grupy docelowej?

A. Animację
B. Prezentację
C. Reklamówkę podwójną
D. Serial animowany
PGF.08 Pytanie 34
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaka postawa jest przedstawiona na rysunku?

Ilustracja do pytania 34
A. Uległość
B. Agresja
C. Pewność siebie
D. Zakłopotanie
PGF.08 Pytanie 35
Zarządzanie kampanią reklamową

Rabat udzielany klientom w celu zachęcenia ich do zakupów tylko u jednego dostawcy to rabat

A. handlowy
B. gotówkowy
C. ilościowy
D. lojalnościowy
PGF.08 Pytanie 36
Zarządzanie kampanią reklamową

Klient pragnie realizować działania promocyjne dla swojej firmy, jednak chciałby, aby wyniki tych działań były uznawane za obiektywne i wiarygodne. Biorąc pod uwagę jego wymagania, jakie działanie z zakresu należałoby mu zaproponować?

A. sprzedaży bezpośredniej
B. public relations
C. promocji sprzedaży
D. reklamy
PGF.07 Pytanie 37
Wykonywanie przekazu reklamow…

Który rodzaj druku powinien być zastosowany do produkcji wielkoformatowej reklamy zewnętrznej drukowanej atramentami na bazie rozpuszczalników, charakteryzującymi się dużą odpornością na warunki atmosferyczne typu deszcz i promieniowanie UV?

A. Offsetowy
B. Hot-stamping
C. Sitowy
D. Solwentowy
PGF.07 Pytanie 38
Wykonywanie przekazu reklamow…

W którym stylu negocjacji strony skupiają się na rozwiązaniu problemów, dążą do porozumienia korzystnego dla każdej ze stron, skupiają się na interesach a nie na stanowiskach oraz ulegają zasadnym argumentom a nie presji?

A. Twardym
B. Miękkim
C. Rzeczowym
D. Rywalizacyjnym
PGF.08 Pytanie 39
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa zaaranżowała sytuację, w której użytkownicy sieci sami dzielą się między sobą informacjami na temat firmy. Jak nazywa się takie podejście?

A. e-mail marketing
B. marketing wirusowy
C. pozycjonowanie
D. content marketing
PGF.08 Pytanie 40
Zarządzanie kampanią reklamową

Wykorzystanie techniki BATNA w procesie negocjacyjnym polega na

A. zaakceptowaniu alternatywnego rozwiązania, które zapewnia sukces stronie negocjującej bez osiągania porozumienia z drugą stroną
B. odrzucaniu wszelkich propozycji drugiej strony, bez uwzględniania ich argumentacji
C. wdrożeniu programu ustępstw względem przeciwnika w negocjacjach
D. zaprezentowaniu wyników badań wspierających tezy negocjacyjne