Filtrowanie pytań

Wybierz zawód, aby zobaczyć dostępne kwalifikacje

PGF.07 Pytanie 561
Wykonywanie przekazu reklamow…

Końcowym rezultatem operacji wykonywanych na filmie będzie

A. utworzenie sekwencji animacji poklatkowej
B. utworzenie fotografii panoramicznej
C. utworzenie animacji z osią czasu
D. utworzenie sekwencji wsadowej
PGF.08 Pytanie 562
Zarządzanie kampanią reklamową

Główną wadą reklamy w kinie, emitowanej przed rozpoczęciem filmu, jest

A. możliwość zignorowania reklamy przez większą część widzów
B. nagromadzenie spotów reklamowych
C. bardzo niska skuteczność zapamiętywania komunikatu reklamowego
D. niemożność osiągnięcia wysokiej częstotliwości kontaktów z reklamą
PGF.07 Pytanie 563
Wykonywanie przekazu reklamow…

Który z wymienionych etapów opracowywania spotu telewizyjnego realizowany jest jako ostatni?

A. Betacam
B. Casting
C. Master
D. Storyboard
PGF.08 Pytanie 564
Zarządzanie kampanią reklamową

Firma zajmująca się produkcją oraz dystrybucją wody mineralnej planuje wprowadzenie na rynek nowego napoju energetycznego, który ma mieć korzystny wpływ na spalanie tkanki tłuszczowej podczas ćwiczeń. Agencja reklamowa powinna zaproponować stworzenie spotów reklamowych o charakterze

A. informującym
B. perswazyjnym
C. motywującym
D. przypominającym
PGF.08 Pytanie 565
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaką formę powinien mieć cennik produktów i usług dołączony do oferty handlowej?

A. tabeli
B. diagramu
C. schematu blokowego
D. listy wypunktowanej
PGF.08 Pytanie 566
Zarządzanie kampanią reklamową

Do metod promocji sprzedaży wlicza się:

A. próbki, loterie, obniżki cen
B. mailing, reklama alternatywna
C. materiały reklamowe, banery
D. sampling, wystawy, konferencje
PGF.08 Pytanie 567
Zarządzanie kampanią reklamową

Dokument stanowiący dowód zapłaty za nabyte plakaty reklamowe, w którym płatnik zleca bankowi lub poczcie przekazanie konkretnej kwoty ze swojego konta bankowego na konto sprzedawcy plakatów, określa się mianem

A. polecenia przelewu
B. paragonu fiskalnego
C. faktury
D. rachunku
PGF.08 Pytanie 568
Zarządzanie kampanią reklamową

Ustawa dotycząca walki z nieuczciwą konkurencją wymienia rodzaje reklam, które są zabronione. Zgodnie z tą ustawą nielegalna jest reklama

A. ukryta
B. agresywna
C. defensywna
D. modułowa
PGF.08 Pytanie 569
Zarządzanie kampanią reklamową

Przygotowując materiał reklamowy do druku, należy uwzględnić trzy kolory podstawowe, a są to

A. biały, zielony, pomarańczowy
B. czarny, czerwony, pomarańczowy
C. czerwony, żółty, niebieski
D. żółty, zielony, niebieski
PGF.07 Pytanie 570
Wykonywanie przekazu reklamow…

Grafik otrzymał zlecenie wykonania logotypu w kolorze czarnym. Które składowe chromatyczne odpowiadają barwie czarnej w przestrzeni barw CMYK?

A. CMYK (0, 100, 0, 0)
B. CMYK (0, 0, 0, 100)
C. CMYK (0, 0, 100, 0)
D. CMYK (100, 0, 0, 0)
PGF.07 Pytanie 571
Wykonywanie przekazu reklamow…

W którym stylu negocjacji strony skupiają się na rozwiązaniu problemów, dążą do porozumienia korzystnego dla każdej ze stron, skupiają się na interesach a nie na stanowiskach oraz ulegają zasadnym argumentom a nie presji?

A. Rywalizacyjnym
B. Rzeczowym
C. Twardym
D. Miękkim
PGF.08 Pytanie 572
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa jest zaangażowana w kampanię promocyjną turystyki w województwie warmińsko-mazurskim. Głównym celem tej kampanii jest uwydatnienie uroków przyrody danego regionu oraz zwiększenie liczby przyjeżdżających polskich turystów. Najskuteczniejszą formą reklamy w tej sytuacji okaże się

A. ogłoszenie modułowe w gazecie codziennej
B. audycja radiowa w lokalnej stacji radiowej
C. spot reklamowy w ogólnopolskiej telewizji
D. plakat na słupie ogłoszeniowym w Olsztynie
PGF.08 Pytanie 573
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakie z wymienionych narzędzi marketingowych należy do narzędzi promocji handlowej?

A. Czasowe zniżki związane z większymi zakupami w określonym okresie
B. Zewnętrzna komunikacja skierowana do klientów i interesariuszy
C. Spotkania prasowe z obecnością co najmniej 10 przedstawicieli mediów
D. Wsparcie instytucjonalne połączone z działaniami publicity
PGF.08 Pytanie 574
Zarządzanie kampanią reklamową

Aby zareklamować świeżo otwartą restaurację w Poznaniu, najlepiej wybrać formę reklamy

A. w prasie ogólnopolskiej
B. w radiu ogólnopolskim
C. w telewizji regionalnej
D. w prasie specjalistycznej
PGF.08 Pytanie 575
Zarządzanie kampanią reklamową

Technika zbierania danych pierwotnych dotyczących reklamy, polegająca na planowej rozmowie z grupą ludzi, przeprowadzanej według wcześniej ustalonego schematu, nazywana jest

A. technika projekcyjna
B. wywiadem
C. badaniem ankietowym
D. obserwacją
PGF.08 Pytanie 576
Zarządzanie kampanią reklamową

Producenci sprzętu AGD, sprzedając swoje wyroby z wykorzystaniem ograniczonej liczby punktów sprzedaży z uwagi na potrzebę stworzenia odpowiednich warunków handlowych, stosują dystrybucję

A. wyłączną
B. ekskluzywną
C. selektywną
D. intensywną
PGF.08 Pytanie 577
Zarządzanie kampanią reklamową

Prośba o ofertę wysłana przez zamawiającego do agencji reklamowej lub agencji zajmującej się badaniami marketingowymi to

A. eksperyment
B. badanie
C. sprawozdanie
D. brief
PGF.08 Pytanie 578
Zarządzanie kampanią reklamową

Wykonanie konkretnej funkcji w firmie, której celem są działania kontrolne, dostarczające informacji o poziomie sprzedaży, kosztach i zyskach, dotyczy

A. badań
B. zakupów
C. produkcji
D. księgowości
PGF.08 Pytanie 579
Zarządzanie kampanią reklamową

Zastosowanie frazy Produkt posiada pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka jest techniką przedstawiania towaru przy użyciu

A. humoru
B. stylu życia
C. emocji
D. rekomendacji
PGF.08 Pytanie 580
Zarządzanie kampanią reklamową

Etykieta produktu spożywczego nie powinna

A. informować o składnikach użytych do produkcji
B. przypisywać produktowi właściwości zdrowotnych
C. zawierać informacji identyfikacyjnych o producencie
D. podawać masy netto wyrobu
PGF.08 Pytanie 581
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakie z wymienionych działań nie wpłynie na realizację strategii firmy X, która dąży do zdobycia pozycji lidera w branży oraz kompleksowego zaspokajania potrzeb klientów?

A. Prowadzenie intensywnej strategii pozyskiwania nowych klientów
B. Zastosowanie systemu sprzedaży bezpośredniej
C. Zachowanie obecnego poziomu sprzedaży usług reklamowych
D. Korzystanie z zewnętrznych usług outsourcingowych
PGF.08 Pytanie 582
Zarządzanie kampanią reklamową

Najlepszym narzędziem do budowy prostej bazy danych klientów, które umożliwia sortowanie i wyszukiwanie, jest

A. One Note
B. Access
C. Publisher
D. Word
PGF.08 Pytanie 583
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaki rodzaj reklamy powinno się wybrać, aby dotrzeć do hurtowników i detalistów przy użyciu poczty?

A. Newsletter
B. Lokowanie produktu
C. Ogłoszenie
D. Katalog firmowy
PGF.08 Pytanie 584
Zarządzanie kampanią reklamową

Którego z wymienionych klientów można określić jako klienta nielojalnego?

A. Kupującego w swoim ulubionym sklepie dyskontowym
B. Czującego dumę z bycia klientem danej marki
C. Odpornym na marketingowe działania konkurencji
D. Wybierającego produkty wyłącznie na podstawie ceny
PGF.08 Pytanie 585
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z wymienionych programów wchodzących w skład pakietu Microsoft Office jest najskuteczniejszy do przeprowadzania obliczeń oraz tworzenia wykresów?

A. Power Point
B. Excel
C. Access
D. Word
PGF.08 Pytanie 586
Zarządzanie kampanią reklamową

Co oznacza pojęcie corporate identity?

A. tożsamość marki
B. normy obsługi klienta
C. kreatywność marki
D. wizualna tożsamość firmy
PGF.08 Pytanie 587
Zarządzanie kampanią reklamową

Klient pragnie realizować działania promocyjne dla swojej firmy, jednak chciałby, aby wyniki tych działań były uznawane za obiektywne i wiarygodne. Biorąc pod uwagę jego wymagania, jakie działanie z zakresu należałoby mu zaproponować?

A. sprzedaży bezpośredniej
B. promocji sprzedaży
C. reklamy
D. public relations
PGF.08 Pytanie 588
Zarządzanie kampanią reklamową

W kampanii promocyjnej dotyczącej wycieczek ekstremalnych, skierowanej do młodych ludzi, preferujących aktywne spędzanie wolnego czasu i dysponujących wystarczającymi funduszami, należałoby wykorzystać

A. ulotki promocyjne
B. spoty reklamowe emitowane w TVPogoda
C. plakaty promocyjne
D. reklamę w wyszukiwarkach internetowych
PGF.08 Pytanie 589
Zarządzanie kampanią reklamową

Osoby, które podejmują świadome decyzje zakupowe - zazwyczaj wcześniej poznają produkt, dokładnie analizują umowę przed jej zaakceptowaniem, a ponadto przechowują paragon, dochodzą swoich praw oraz składają reklamacje, to

A. ostrożni pragmatycy
B. niepewni przeciętniacy
C. nieufni liderzy
D. nieostrożni optymiści
PGF.08 Pytanie 590
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakiego typu kompozycję należy wykorzystać podczas projektowania klasycznego szyldu apteki, w którym wszystkie elementy wizualne mają tworzyć jasny, przejrzysty, zamknięty i logiczny układ?

A. Zamkniętą
B. Otwartą
C. Odśrodkową
D. Dośrodkową
PGF.08 Pytanie 591
Zarządzanie kampanią reklamową

Reklama skierowana do odbiorców, mająca na celu zachęcenie do zmian w społeczeństwie, to apel

A. moralny
B. racjonalny
C. emocjonalny
D. informacyjny
PGF.08 Pytanie 592
Zarządzanie kampanią reklamową

Po przeprowadzeniu analizy rynku, agencja reklamowa zasugerowała firmie korzystającej z jej usług, aby skierowała promocję swoich produktów bezpośrednio do końcowych konsumentów. Agencja zaproponowała zastosowanie

A. penetracji rynku
B. strategii pull
C. merchandisingu
D. strategii push
PGF.08 Pytanie 593
Zarządzanie kampanią reklamową

Aby przygotować wyniki badań dotyczących oglądalności telewizji, powinno się wykorzystać informacje z badań

A. koncepcji reklamy
B. winietowych
C. DAR
D. telemetrycznych
PGF.08 Pytanie 594
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakiego rodzaju dyskryminacja cenowa występuje, gdy ten sam produkt lub usługa jest oferowana po różnych cenach dla różnych grup odbiorców?

A. Różnicowanie cen w zależności od segmentu
B. Różnicowanie cen w zależności od położenia geograficznego
C. Różnicowanie cen ze względu na inny wizerunek
D. Różnicowanie cen dla poszczególnych kanałów dystrybucji
PGF.08 Pytanie 595
Zarządzanie kampanią reklamową

W kampanii reklamowej wykorzystano popularną osobistość, która zachwalała produkt. Zastosowano zatem rodzaj reklamy opierającej się na

A. postulacie
B. sugestii
C. rekomendacji
D. referencji
PGF.08 Pytanie 596
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakie urządzenie jest stosowane podczas przeprowadzania resuscytacji krążeniowo-oddechowej?

A. defibrylator
B. ciśnieniomierz
C. pulsoksymetr
D. ozonator
PGF.08 Pytanie 597
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaka będzie cena brutto materiałów reklamowych, jeśli ich wartość netto to 1 250,00 zł, a stawka VAT wynosi 8%?

A. 1 150,00 zł
B. 1 350,00 zł
C. 962,50 zł
D. 1 537,50 zł
PGF.08 Pytanie 598
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakie medium umożliwia prezentację ciekawej reklamy w formie audiowizualnej?

A. Outdoor
B. Telewizja
C. Radio
D. Prasa
PGF.08 Pytanie 599
Zarządzanie kampanią reklamową

W prezentacji dotyczącej oferty sprzedaży uwzględniono cykl życia produktu. W której z jego faz występuje zmiana na komunikację skoncentrowaną na preferencjach i lojalności?

A. Faza dojrzałości
B. Faza spadku
C. Faza wprowadzenia
D. Faza wzrostu
PGF.08 Pytanie 600
Zarządzanie kampanią reklamową

Jak określa się przedstawienie i ocenę sytuacji negocjacyjnej, które jest zgodne z rzeczywistością, bez wpływu własnych przekonań, emocji i interesów?

A. Altruizm
B. Egocentryzm
C. Obiektywizm
D. Subiektywizm