Filtrowanie pytań
Wykonywanie przekazu reklamow…
A. 42 300,00 zł
B. 9 200,00 zł
C. 49 200,00 zł
D. 30 800,00 zł
Zarządzanie kampanią reklamową
Który z przedstawionych dokumentów należy sporządzić, jeżeli wydaje się dyspozycję bankowi do przekazania określonej kwoty ze swego rachunku na rachunek sprzedawcy?

A. D.
B. C.
C. A.
D. B.
Zarządzanie kampanią reklamową
Jak nazywa się nośnik reklamy mający postać szklanej rurki wypełnionej gazem szlachetnym, który został przedstawiony na ilustracji?

A. Ekran LED.
B. Telebim.
C. Neon.
D. Kaseton.
Zarządzanie kampanią reklamową
Osoba pracująca w agencji reklamowej, przedstawiając ofertę produktów reklamowych, zadaje klientowi pytania alternatywne, które pomagają ograniczyć temat rozmowy, oferują klientowi przynajmniej dwie możliwości do wyboru oraz wspierają w podjęciu finalnej decyzji. Wskaź, które z poniższych pytań ma charakter alternatywny?
A. Jakie ma Pani zdanie o reklamie w Internecie?
B. Czy chciałby Pan zareklamować swoje usługi w Telewizji Regionalnej?
C. Czy interesuje Pana szyld podświetlany, czy może kaseton świetlny?
D. Czy podoba się Pani taka kolorystyka torby reklamowej?
Zarządzanie kampanią reklamową
Jaką metodę prezentacji reklamy zastosował przedstawiciel agencji, który w trakcie rozmowy sprzedażowej podkreślał zalety swojej oferty, przytaczając wyniki badań dotyczące efektywności narzędzi reklamowych?
A. Dowód naukowy.
B. Zalecenie.
C. Scenariusz z życia.
D. Prezentację.
Wykonywanie przekazu reklamow…
Terminu mock-up używa się w celu określenia
A. adiustacji tekstu
B. opracowania briefu
C. wizualizacji projektu
D. właściwości produktu
Zarządzanie kampanią reklamową
Określ liczbę emisji reklamy prasowej w weekendowych wydaniach pewnego dziennika, jeśli klient zażyczył sobie, aby reklama zajmowała 2 moduły oraz była wydrukowana w kolorze. Budżet kampanii wynosi 4200,00 zł.
| Dzień wydania | Cena 1 modułu ogłoszenia [zł] | |
|---|---|---|
| ogłoszenie kolorowe | ogłoszenie czarno-białe | |
| poniedziałek-piątek | 250,00 | 180,00 |
| sobota-niedziela | 350,00 | 280,00 |
A. 7 emisji.
B. 12 emisji.
C. 8 emisji.
D. 6 emisji.
Zarządzanie kampanią reklamową
Który wykres przedstawia cykl życia produktu modernizowanego co pewien czas, co wpływa pozytywnie na wyniki sprzedaży?

A. A.
B. D.
C. C.
D. B.
Zarządzanie kampanią reklamową
Postrzeganie partnerów w negocjacjach jako przyjaciół i ustępowanie dla podtrzymywania relacji jest cechą stylu negocjacji, który określa się mianem
A. unikanie
B. dominacja
C. dostosowanie się
D. kompromis
Zarządzanie kampanią reklamową
Podczas realizacji zamówienia na druk ulotek DL, pracownik biura reklamy skorzysta z formatu
A. 90 x 50 mm
B. 210 x 99 mm
C. 210 x 297 mm
D. 105 x 148 mm
Zarządzanie kampanią reklamową
Agencja marketingowa otrzymała zadanie od sklepu mięsnego na stworzenie propozycji handlowej dotyczącej gadżetów promocyjnych. Które z tych gadżetów powinna uwzględnić w ofercie, aby najlepiej kojarzyły się z branżą mięsną?
A. Kalkulatory
B. Fartuszki
C. Kalendarze
D. Długopisy
Zarządzanie kampanią reklamową
Na ilustracji przedstawiono

A. betacam.
B. casting.
C. storyboard.
D. master.
Zarządzanie kampanią reklamową
Który zestaw odpowiedzi charakteryzuje budowę logo przedstawionego na ilustracji?

A. X: logotyp, Y: sygnet.
B. X: tagline, Y: logotyp.
C. X: sygnet, Y: logotyp.
D. X: sygnet, Y: tagline.
Zarządzanie kampanią reklamową
W przypadku kampanii mającej na celu zaprezentowanie działania produktu oraz utrwalenie jego marki, należy wykorzystać reklamę
A. prasową
B. telewizyjną
C. zewnętrzną
D. radiową
Zarządzanie kampanią reklamową
Co to jest krótki dokument towarzyszący innym pismom, który ma na celu uzupełnienie przekazywanych razem z nim materiałów?
A. referencje firmowe
B. pismo przewodnie
C. notatka służbowa
D. prezentacja pitch
Zarządzanie kampanią reklamową
Jednym z demograficznych wskaźników opisujących grupę docelową jest
A. wiek
B. przywiązanie do marki
C. zachowanie życiowe
D. sposób spędzania czasu wolnego
Zarządzanie kampanią reklamową
Odczuwanie przez klienta, iż jest lekceważony podczas rozmowy handlowej, wynika z
A. zbyt częstych i dokładnych ustaleń pomiędzy sprzedającym a klientem
B. zadawania przez sprzedającego krótkich i zwięzłych pytań
C. nieprzerwanych interakcji między sprzedającym a klientem
D. zbyt rzadkiego nawiązywania kontaktu wzrokowego między sprzedającym a klientem
Zarządzanie kampanią reklamową
Które urządzenie służy do frezowania?

A. C.
B. B.
C. D.
D. A.
Zarządzanie kampanią reklamową
Grafik stworzył w programie do grafiki wektorowej projekt plakatu reklamowego. Jak powinien postąpić z tekstami, aby po wysłaniu projektu do drukarni nie wystąpiły problemy związane z ich wydrukowaniem oraz bezstratnym powiększaniem?
A. Poddać rasteryzacji.
B. Wykonać morphing.
C. Zastosować digitalizację.
D. Zamienić na krzywe.
Zarządzanie kampanią reklamową
Jak powinna przebiegać rozmowa sprzedażowa pracownika agencji reklamowej z potencjalnym klientem, w jakiej kolejności?
A. określenie konkretnego rozwiązania, eliminacja barier komunikacyjnych, dostosowanie oferty do wymagań, identyfikacja problemu
B. eliminacja barier komunikacyjnych, określenie konkretnego rozwiązania, identyfikacja problemu, dostosowanie oferty do wymagań
C. dostosowanie oferty do wymagań, eliminacja barier komunikacyjnych, określenie konkretnego rozwiązania, identyfikacja problemu
D. identyfikacja problemu, określenie konkretnego rozwiązania, dostosowanie oferty do wymagań, eliminacja barier komunikacyjnych
Zarządzanie kampanią reklamową
Jakie składowe są niezbędne do opracowania pełnej koncepcji marketingowej 4C?
A. Rywalizacja, towar, komfort zakupu, cena ponoszona przez klienta
B. Wartość dla klienta, towar, cena ponoszona przez klienta, komunikacja z rynkiem
C. Rywalizacja, cena ponoszona przez klienta, komfort zakupu, komunikacja z rynkiem
D. Wartość dla klienta, cena ponoszona przez klienta, komfort zakupu, komunikacja z rynkiem
Zarządzanie kampanią reklamową
Które z poniższych materiałów stanowi wtórne źródło danych marketingowych?
A. Ankieta
B. Film z obserwacji jednostki poddanej badaniu
C. Wywiad bezpośredni
D. Rocznik statystyczny GUS
Zarządzanie kampanią reklamową
Zgodnie z art. 70 ustawy o VAT, z wyjątkiem ust. 3, zwalnia się od podatku import drukowanych materiałów, katalogów, prospektów, cenników oraz plakatów reklamowych, o ile
A. są przeznaczone do użytku
B. są przeznaczone do nieodpłatnego rozdania
C. mają wysoką wartość jednostkową
D. są dopuszczone do obrotu handlowego
Zarządzanie kampanią reklamową
Do elementów marketingu mix 4P należy:
A. produkt, promocja, reklama, dystrybucja
B. produkt, cena, promocja, dystrybucja
C. cena, rabat, produkt, dystrybucja
D. dystrybucja, public relations, cena, produkt
Zarządzanie kampanią reklamową
Podmioty biorące udział w procesie zakupowym to:
A. analityk, sponsor, decydent, użytkownik.
B. inicjator, decydent, nabywca, użytkownik.
C. inicjator, analityk, decydent, użytkownik.
D. sponsor, analityk, decydent, nabywca.
Zarządzanie kampanią reklamową
Agencja reklamowa uczestnicząca w przetargu na realizację usług promocji opracuje początkowe propozycje do kampanii w oparciu o dokument nazywany jako
A. zapytanie ofertowe
B. brief marketingowy
C. brief kreatywny
D. plan mediów
Zarządzanie kampanią reklamową
Na podstawie danych przedstawionych na wykresie wskaż, dla którego medium przewiduje się największy spadek (wyrażony w punktach procentowych) udziału w globalnych wydatkach w roku 2017 w stosunku do roku 2014.

A. Dzienniki.
B. Internet.
C. Telewizja.
D. Magazyny.
Zarządzanie kampanią reklamową
W którym z wymienionych procesów stosuje się przedstawione na rysunku narzędzie?

A. Wiercenie.
B. Drukowanie.
C. Sztancowanie.
D. Bindowanie.
PGF.08 Pytanie 589
Zarządzanie kampanią reklamową
W szczegółach dotyczących zlecenia wykonania strony internetowej klient podkreślił, że zależy mu, aby można było wygodnie korzystać ze strony przy użyciu tabletów i smartfonów oraz aby kontrahenci mogli szybko zadać pytanie lub złożyć zamówienie. Który z opisanych pakietów należy zaproponować klientowi?
| Rodzaj pakietu | STANDARD | PROFESSIONAL | VIP | SUPER PLUS |
|---|---|---|---|---|
| Opis pakietu |
|
|
|
|
| A. | B. | C. | D. |
A. C.
B. A.
C. D.
D. B.
Zarządzanie kampanią reklamową
Agencja marketingowa postanowiła wzbogacić swoją ofertę o powiązane produkty, przy ich tworzeniu wykorzystując posiadane umiejętności oraz zasoby. W związku z tym prowadzi sprzedaż według strategii dywersyfikacji?
A. wertykalnej
B. lateralnej
C. horyzontalnej
D. liniowej
Zarządzanie kampanią reklamową
Firma pragnąca efektywnie zarządzać kontaktami z klientami powinna zainwestować w system
A. ERP
B. CRM
C. ETL
D. BPO
Zarządzanie kampanią reklamową
Reklama, która należy do kategorii ATL (above the line), to przykład, który nie jest reklamą
A. w krajowej telewizji
B. na ulotkach rozdawanych w punkcie sprzedaży
C. na stronie społecznościowej
D. w ogólnopolskim tygodniku
Wykonywanie przekazu reklamow…
Na której ilustracji przedstawiono hasło reklamowe, które należy umieścić na ulotce reklamowej, aby w szybki sposób zbadać skuteczność własnej reklamy w swoim mieście?

A. Na ilustracji 3
B. Na ilustracji 1
C. Na ilustracji 4
D. Na ilustracji 2
Wykonywanie przekazu reklamow…
W niektórych scenach filmu fabularnego pojawiają się jako rekwizyty naczynia kuchenne z logo marki, na które celowo kamera robi zbliżenie. Jest to działanie nazywane
A. lokowaniem produktu
B. autopromocją
C. audycją sponsorowaną
D. podcastem
Zarządzanie kampanią reklamową
W reklamie mikrofalówki, która wyróżnia się niskim zużyciem energii, należy zastosować apel, aby uwydatnić tę zaletę
A. społeczny
B. moralny
C. racjonalny
D. emocjonalny
Zarządzanie kampanią reklamową
Które z przedstawionych haseł reklamowych skierowanych do dzieci jest skonstruowanie zgodnie z wytycznymi Kodeksu Etyki Reklamy?

A. C.
B. B.
C. D.
D. A.
Zarządzanie kampanią reklamową
Podczas przedstawiania propozycji sprzedażowej zademonstrowano sposób działania produktu oraz przeprowadzono jego test jakościowy. W związku z tym zastosowano metodę prezentacji nazywaną
A. gra słów
B. zalecenie
C. dowód naukowy
D. demonstracja
Zarządzanie kampanią reklamową
Głównym celem tego podejścia do negocjacji jest zachowanie pozytywnych relacji z partnerem na dłuższą metę, przy czym osoba negocjująca świadomie rezygnuje z niektórych swoich aspiracji. Tego typu styl często kończy się wynikiem 'wygrany-przegrany'. Jak nazywa się ten styl?
A. unika
B. osiąga kompromis
C. dominuje
D. dostosowuje
Zarządzanie kampanią reklamową
Czy logo Piłkarskiej Ligi Mistrzów można zastosować na opakowaniu produktu w ramach umowy sponsorshipowej?
A. emblematowy
B. wzajemny
C. sektorowy
D. osobisty
Zarządzanie kampanią reklamową
W ofercie sprzedaży reklam na stronach www w części dotyczącej wymagań technicznych button opisano jako: "Przycisk reklamowy w lewej nawigacyjnej części strony, animowany bądź statyczny, w formacie pliku gif jpg, html lub flash." Zgodnie z wymaganiami, klient powinien zapisać plik z animacją w standardzie
A. .avi
B. .cdr
C. .psd
D. .swf