Filtrowanie pytań

Wybierz zawód, aby zobaczyć dostępne kwalifikacje

PGF.07 Pytanie 561
Wykonywanie przekazu reklamow…

Ile wyniesie cena brutto wykonania reklamy, jeżeli jej cena netto wynosi 40 000,00 zł a stawka VAT 23%?

A. 42 300,00 zł
B. 9 200,00 zł
C. 49 200,00 zł
D. 30 800,00 zł
PGF.08 Pytanie 563
Zarządzanie kampanią reklamową

Jak nazywa się nośnik reklamy mający postać szklanej rurki wypełnionej gazem szlachetnym, który został przedstawiony na ilustracji?

Ilustracja do pytania 3
A. Ekran LED.
B. Telebim.
C. Neon.
D. Kaseton.
Zarządzanie kampanią reklamową

Osoba pracująca w agencji reklamowej, przedstawiając ofertę produktów reklamowych, zadaje klientowi pytania alternatywne, które pomagają ograniczyć temat rozmowy, oferują klientowi przynajmniej dwie możliwości do wyboru oraz wspierają w podjęciu finalnej decyzji. Wskaź, które z poniższych pytań ma charakter alternatywny?

A. Jakie ma Pani zdanie o reklamie w Internecie?
B. Czy chciałby Pan zareklamować swoje usługi w Telewizji Regionalnej?
C. Czy interesuje Pana szyld podświetlany, czy może kaseton świetlny?
D. Czy podoba się Pani taka kolorystyka torby reklamowej?
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaką metodę prezentacji reklamy zastosował przedstawiciel agencji, który w trakcie rozmowy sprzedażowej podkreślał zalety swojej oferty, przytaczając wyniki badań dotyczące efektywności narzędzi reklamowych?

A. Dowód naukowy.
B. Zalecenie.
C. Scenariusz z życia.
D. Prezentację.
Zarządzanie kampanią reklamową

Określ liczbę emisji reklamy prasowej w weekendowych wydaniach pewnego dziennika, jeśli klient zażyczył sobie, aby reklama zajmowała 2 moduły oraz była wydrukowana w kolorze. Budżet kampanii wynosi 4200,00 zł.

Dzień wydaniaCena 1 modułu ogłoszenia [zł]
ogłoszenie koloroweogłoszenie czarno-białe
poniedziałek-piątek250,00180,00
sobota-niedziela350,00280,00

A. 7 emisji.
B. 12 emisji.
C. 8 emisji.
D. 6 emisji.
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja marketingowa otrzymała zadanie od sklepu mięsnego na stworzenie propozycji handlowej dotyczącej gadżetów promocyjnych. Które z tych gadżetów powinna uwzględnić w ofercie, aby najlepiej kojarzyły się z branżą mięsną?

A. Kalkulatory
B. Fartuszki
C. Kalendarze
D. Długopisy
Zarządzanie kampanią reklamową

Odczuwanie przez klienta, iż jest lekceważony podczas rozmowy handlowej, wynika z

A. zbyt częstych i dokładnych ustaleń pomiędzy sprzedającym a klientem
B. zadawania przez sprzedającego krótkich i zwięzłych pytań
C. nieprzerwanych interakcji między sprzedającym a klientem
D. zbyt rzadkiego nawiązywania kontaktu wzrokowego między sprzedającym a klientem
Zarządzanie kampanią reklamową

Grafik stworzył w programie do grafiki wektorowej projekt plakatu reklamowego. Jak powinien postąpić z tekstami, aby po wysłaniu projektu do drukarni nie wystąpiły problemy związane z ich wydrukowaniem oraz bezstratnym powiększaniem?

A. Poddać rasteryzacji.
B. Wykonać morphing.
C. Zastosować digitalizację.
D. Zamienić na krzywe.
PGF.08 Pytanie 580
Zarządzanie kampanią reklamową

Jak powinna przebiegać rozmowa sprzedażowa pracownika agencji reklamowej z potencjalnym klientem, w jakiej kolejności?

A. określenie konkretnego rozwiązania, eliminacja barier komunikacyjnych, dostosowanie oferty do wymagań, identyfikacja problemu
B. eliminacja barier komunikacyjnych, określenie konkretnego rozwiązania, identyfikacja problemu, dostosowanie oferty do wymagań
C. dostosowanie oferty do wymagań, eliminacja barier komunikacyjnych, określenie konkretnego rozwiązania, identyfikacja problemu
D. identyfikacja problemu, określenie konkretnego rozwiązania, dostosowanie oferty do wymagań, eliminacja barier komunikacyjnych
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakie składowe są niezbędne do opracowania pełnej koncepcji marketingowej 4C?

A. Rywalizacja, towar, komfort zakupu, cena ponoszona przez klienta
B. Wartość dla klienta, towar, cena ponoszona przez klienta, komunikacja z rynkiem
C. Rywalizacja, cena ponoszona przez klienta, komfort zakupu, komunikacja z rynkiem
D. Wartość dla klienta, cena ponoszona przez klienta, komfort zakupu, komunikacja z rynkiem
Zarządzanie kampanią reklamową

Zgodnie z art. 70 ustawy o VAT, z wyjątkiem ust. 3, zwalnia się od podatku import drukowanych materiałów, katalogów, prospektów, cenników oraz plakatów reklamowych, o ile

A. są przeznaczone do użytku
B. są przeznaczone do nieodpłatnego rozdania
C. mają wysoką wartość jednostkową
D. są dopuszczone do obrotu handlowego
Zarządzanie kampanią reklamową

Podmioty biorące udział w procesie zakupowym to:

A. analityk, sponsor, decydent, użytkownik.
B. inicjator, decydent, nabywca, użytkownik.
C. inicjator, analityk, decydent, użytkownik.
D. sponsor, analityk, decydent, nabywca.
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa uczestnicząca w przetargu na realizację usług promocji opracuje początkowe propozycje do kampanii w oparciu o dokument nazywany jako

A. zapytanie ofertowe
B. brief marketingowy
C. brief kreatywny
D. plan mediów
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie danych przedstawionych na wykresie wskaż, dla którego medium przewiduje się największy spadek (wyrażony w punktach procentowych) udziału w globalnych wydatkach w roku 2017 w stosunku do roku 2014.

Ilustracja do pytania 27
A. Dzienniki.
B. Internet.
C. Telewizja.
D. Magazyny.
Zarządzanie kampanią reklamową

W szczegółach dotyczących zlecenia wykonania strony internetowej klient podkreślił, że zależy mu, aby można było wygodnie korzystać ze strony przy użyciu tabletów i smartfonów oraz aby kontrahenci mogli szybko zadać pytanie lub złożyć zamówienie. Który z opisanych pakietów należy zaproponować klientowi?

Rodzaj pakietuSTANDARDPROFESSIONALVIPSUPER PLUS
Opis pakietu
  • Galeria zdjęć,
  • Mapa Google,
  • 5 podstron,
  • System Zarządzania Treścią,
  • Integracja z portalami społecznościowymi.
  • Galeria zdjęć,
  • Formularz kontaktowy,
  • Mapa Google,
  • 5 podstron,
  • Dostosowanie strony do urządzeń mobilnych.
  • Galeria zdjęć,
  • Formularz kontaktowy,
  • 8 podstron,
  • System Zarządzania Treścią,
  • Integracja z portalami społecznościowymi.
  • Galeria zdjęć,
  • 10 podstron,
  • Dostosowanie strony do urządzeń mobilnych,
  • Płatności internetowe,
  • Nadawanie produktom atrybutów.
A.B.C.D.

A. C.
B. A.
C. D.
D. B.
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja marketingowa postanowiła wzbogacić swoją ofertę o powiązane produkty, przy ich tworzeniu wykorzystując posiadane umiejętności oraz zasoby. W związku z tym prowadzi sprzedaż według strategii dywersyfikacji?

A. wertykalnej
B. lateralnej
C. horyzontalnej
D. liniowej
Zarządzanie kampanią reklamową

Reklama, która należy do kategorii ATL (above the line), to przykład, który nie jest reklamą

A. w krajowej telewizji
B. na ulotkach rozdawanych w punkcie sprzedaży
C. na stronie społecznościowej
D. w ogólnopolskim tygodniku
PGF.07 Pytanie 594
Wykonywanie przekazu reklamow…

W niektórych scenach filmu fabularnego pojawiają się jako rekwizyty naczynia kuchenne z logo marki, na które celowo kamera robi zbliżenie. Jest to działanie nazywane

A. lokowaniem produktu
B. autopromocją
C. audycją sponsorowaną
D. podcastem
Zarządzanie kampanią reklamową

Podczas przedstawiania propozycji sprzedażowej zademonstrowano sposób działania produktu oraz przeprowadzono jego test jakościowy. W związku z tym zastosowano metodę prezentacji nazywaną

A. gra słów
B. zalecenie
C. dowód naukowy
D. demonstracja
Zarządzanie kampanią reklamową

Głównym celem tego podejścia do negocjacji jest zachowanie pozytywnych relacji z partnerem na dłuższą metę, przy czym osoba negocjująca świadomie rezygnuje z niektórych swoich aspiracji. Tego typu styl często kończy się wynikiem 'wygrany-przegrany'. Jak nazywa się ten styl?

A. unika
B. osiąga kompromis
C. dominuje
D. dostosowuje
Zarządzanie kampanią reklamową

W ofercie sprzedaży reklam na stronach www w części dotyczącej wymagań technicznych button opisano jako: "Przycisk reklamowy w lewej nawigacyjnej części strony, animowany bądź statyczny, w formacie pliku gif jpg, html lub flash." Zgodnie z wymaganiami, klient powinien zapisać plik z animacją w standardzie

A. .avi
B. .cdr
C. .psd
D. .swf