Filtrowanie pytań
Zarządzanie kampanią reklamową
A. 50,00 zł
B. 48,50 zł
C. 61,50 zł
D. 38,50 zł
Wykonywanie przekazu reklamow…
Który rodzaj druku powinien być zastosowany do produkcji wielkoformatowej reklamy zewnętrznej drukowanej atramentami na bazie rozpuszczalników, charakteryzującymi się dużą odpornością na warunki atmosferyczne typu deszcz i promieniowanie UV?
A. Offsetowy
B. Sitowy
C. Hot-stamping
D. Solwentowy
Zarządzanie kampanią reklamową
W reklamie stosuje się mechanizmy określane jako techniki perswazji. Którą z technik można uznać za najbardziej efektywną do promowania produktów takich jak leki, kosmetyki oraz środki higieny intymnej, czyli produktów nabywanych pod wpływem osobistych przekonań i sądów?
A. Zwierzenia.
B. Rozproszenia.
C. Osobistości znane.
D. Braki.
Zarządzanie kampanią reklamową
Rodzaj reklamy, w której ukazuje się sposób użycia produktu, określa się jako
A. odcinkiem
B. poleceniem
C. demonstracją
D. fragmentem rzeczywistości
Zarządzanie kampanią reklamową
Aby wkleić skopiowany tekst z informacjami o produktach promocyjnych, należy zastosować skrót klawiszowy
A. Ctr+A
B. Ctr+V
C. Ctr+N
D. Ctr+C
Zarządzanie kampanią reklamową
Jakiego nagłówka należy użyć w kampanii reklamowej, która informuje o nowych wcześniejszych godzinach otwarcia biblioteki?
A. Teraz możesz wpaść po książki jeszcze wcześniej niż zazwyczaj!
B. W tym miejscu nie musisz płacić za książki
C. Nowe książki są na wyciągnięcie ręki
D. Czego jeszcze nie udało Ci się przeczytać?
Zarządzanie kampanią reklamową
Osoba pracująca w agencji reklamowej na stanowisku sprzedawcy przestrzeni reklamowych posiada sprawdzoną metodę prowadzenia rozmów z klientami, która polega na "forsowaniu" produktu. Skutkuje to tym, że pracownik, prowadząc rozmowę sprzedażową, koncentruje się na
A. poznaniu i odniesieniu się do potrzeb klienta
B. zmuszeniu klienta do dokonania zakupu poprzez wywieranie presji
C. przyjęciu, że produkt sprzeda się sam
D. zaprezentowaniu produktu
Zarządzanie kampanią reklamową
Które z wymienionych mediów spełnia wymagania określone w strategii reklamy firmy, podane w ramce?
Strategia reklamy zakłada wykorzystanie medium cechującego się długim czasem ekspozycji, nawet 24 h, wysoką selektywnością geograficzną, atrakcyjną techniką prezentacji i niskim kosztem przygotowania. |
A. Radio.
B. Outdoor.
C. Telewizja.
D. Kino.
Zarządzanie kampanią reklamową
Agencja reklamowa oferująca nietypowe usługi promocyjne, które wymagają użycia wyspecjalizowanego sprzętu, powinna ustalić ceny na te usługi w oparciu o metodę nazywaną
A. rynkowa
B. rynkowa odwrócona
C. kosztowa
D. kalkulacja "czasu i materiałów"
Zarządzanie kampanią reklamową
Drogie perfumy, które kupowane są na prezent dla bliskiej osoby, to produkty
A. często nabywane.
B. mało zauważane.
C. rzadko nabywane.
D. zakupywane okresowo.
Zarządzanie kampanią reklamową
Dokument, który ma na celu definiowanie grupy docelowej kampanii, zawierający zapytanie o wskazanie obszaru, branży, wieku, płci oraz słów kluczowych, zostanie wysłany do klienta, który zwrócił się o wycenę reklamy
A. internetowej
B. radiowej
C. prasowej
D. telewizyjnej
Zarządzanie kampanią reklamową
Do kompetencji i zadań GIODO, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, należy
A. kontrola przestrzegania przepisów dotyczących przetwarzania danych osobowych
B. opiniowanie projektów ustaw i regulacji dotyczących nieuczciwej konkurencji
C. nadzorowanie standardów reklamy bezpośredniej
D. praca nad kodeksami etyki reklamy
Zarządzanie kampanią reklamową
Na którym rysunku przedstawiono sposób aranżacji sali sprzedaży typu ruszt?

A. B.
B. D.
C. C.
D. A.
Zarządzanie kampanią reklamową
Właściciel agencji reklamowej stworzył logo dla miejscowości turystycznej, wykorzystując przy tym elementy z wcześniejszej wersji tego logo. Zgodnie z zasadami etyki zawodowej wskazał autora pierwotnego utworu, przestrzegając przepisów
A. kodeksu cywilnego
B. prawa pracy
C. o prawie handlowym
D. o prawie autorskim
Zarządzanie kampanią reklamową
Który sposób prowadzenia prezentacji umożliwia nawiązanie kontaktu między prezenterem a słuchaczami w przyjemnej atmosferze?
A. Przyjazny, skupiony na sobie
B. Dominujący, skupiony na sobie
C. Przyjazny, skupiony na odbiorcach
D. Dominujący, skupiony na odbiorcach
Wykonywanie przekazu reklamow…
Realizując zamówienie na 100 000 sztuk ulotek reklamowych w formacie A5, należy zastosować
A. fleksografię
B. druk cyfrowy
C. tampondruk
D. druk offsetowy
Zarządzanie kampanią reklamową
Jaką metodę przeniesienia wydrukowanego wzoru trzeba zastosować do stworzenia kaligramu na odzieży firmowej?
A. Druk fleksograficzny
B. Termotransfer
C. Światłodruk
D. Rotograwiura
Zarządzanie kampanią reklamową
Jakie oprogramowanie jest używane do przesyłania przygotowanej oferty handlowej?
A. Illustrator
B. Outlook
C. Word
D. iTunes
Wykonywanie przekazu reklamow…
W której części analizy SWOT przedsiębiorstwa znajdą się informacje o wysokich kwalifikacjachpracowników i posiadanych patentach?
A. Mocne strony
B. Zagrożenia
C. Szanse
D. Słabe strony
Wykonywanie przekazu reklamow…
Do wykonania reklamy z wykorzystaniem folii OWV (One Way Vision) stosuje się technikę
A. druku offsetowego
B. termotransferu
C. fleksografii
D. druku solwentowego
Zarządzanie kampanią reklamową
Jakiego rodzaju strategię produktowo-rynkową przyjęła agencja reklamowa wprowadzająca nowe towary na nowy rynek zbytu?
A. Penetracja rynku
B. Rozwój produktu
C. Rozwój rynku
D. Dywersyfikacja
Wykonywanie przekazu reklamow…
Zapis A4 odnoszący się do popularnego rozmiaru papieru jest oznaczeniem uniwersalnym. Wynika to z faktu, że rozmiary papieru podlegają
A. optymalizacji
B. globalizacji
C. weryfikacji
D. normalizacji
Zarządzanie kampanią reklamową
Międzynarodowa korporacja zamierza zakupić czas antenowy przed programami informacyjnymi. Wskaż program, który powinna wybrać firma, kierując się przyrostem oglądalności w ostatnich dwóch latach.
rok | 2015 | 2014 | |
Program | Stacja | oglądalność | oglądalność |
BiznesTV 17:00 | TVP1 | 37,23% | 34,34% |
BiznesPLUS 19:30 | TVP1 | 27,55% | 25,70% |
BiznesPRO 18:00 | TVP2 | 13,04% | 13,53% |
BiznesINFO 19:00 | TVN | 23,39% | 25,66% |
A. BiznesTV 17:00
B. BiznesPlus 19:30
C. BiznesINFO 19:00
D. BiznesPRO 18:00
Zarządzanie kampanią reklamową
Przygotowując materiał reklamowy do druku, należy uwzględnić trzy kolory podstawowe, a są to
A. biały, zielony, pomarańczowy
B. czerwony, żółty, niebieski
C. żółty, zielony, niebieski
D. czarny, czerwony, pomarańczowy
Zarządzanie kampanią reklamową
Jakie są nośniki reklamy w sieci?
A. ogłoszenie modułowe, insert, wklejka
B. diapazon, freeboard, fotografia
C. scyscraper, top layer, interstitial
D. spot reklamowy, plansza reklamowa, diapozytyw
Zarządzanie kampanią reklamową
Jaką kategorię czynników z analizy makrootoczenia (PEST) powinna zbadać agencja reklamowa, która wprowadza innowacyjny typ usługi na rynek i chce poznać preferencje klientów, do których ta usługa jest dedykowana?
A. Społeczno-kulturowe
B. Ekonomiczne
C. Technologiczne
D. Polityczne
Zarządzanie kampanią reklamową
Podczas negocjacji umowy dotyczącej sprzedaży produktów reklamowych warto stopniowo wprowadzać wcześniej przygotowane elementy argumentacji. Jak nazywa się ta technika?
A. gambitu
B. ostatniego muru
C. plasterków salami
D. spadających kropel
Zarządzanie kampanią reklamową
Firma zajmuje się sprzedażą produktów promocyjnych przy użyciu strategii zbierania śmietanki. Dlatego jej działania marketingowe powinny być ukierunkowane na konsumentów, którzy są
A. bardzo wrażliwi na ceny
B. nabywcami niewielkich ilości produktów
C. mało wrażliwi na ceny
D. nabywcami artykułów codziennego użytku
Zarządzanie kampanią reklamową
Spółka GAMA zamierza zrealizować telewizyjną kampanię reklamową. Planuje, że w pierwszym etapie kampanii trwającym 10 dni, będzie emitować cztery trzydziestosekundowe spoty na dzień, natomiast w drugim etapie, trwającym 12 dni, będzie pokazywany piętnastosekundowy spot dwa razy dziennie. Jaką minimalną kwotą musi dysponować spółka, aby móc zrealizować kampanię?
Rodzaj spotu | Cena jednej emisji spotu, zł |
---|---|
Spot 15 sekundowy | 1500,00 |
Spot 30 sekundowy | 4000,00 |
Spot 45 sekundowy | 5000,00 |
Spot 60 sekundowy | 5900,00 |
A. 280 000,00 zł
B. 160 000,00 zł
C. 196 000,00 zł
D. 232 000,00 zł
Zarządzanie kampanią reklamową
W kontekście reklamy - dobór reklamy zależy od
A. produktu oraz usługi
B. formatu indoor i outdoor
C. funkcji perswazyjnej oraz przypominającej
D. organizacji oraz firmy
Zarządzanie kampanią reklamową
Jakie informacje zgromadzone w bazie danych są niezbędne do nadania przesyłki?
A. Wykształcenie klienta
B. Informacje o stanie cywilnym klienta
C. Dane teleadresowe
D. Wiek oraz płeć klienta
Zarządzanie kampanią reklamową
Który z wymienionych rodzajów papieru zgodnie z klasyfikacją komercyjną jest papierem niskogramaturowym powlekanym?
A. MFC (machine finished coated)
B. HWC (high weight coated)
C. LWU (light weight uncoated)
D. LWC (light weight coated)
Zarządzanie kampanią reklamową
W przypadku realizacji zlecenia, jeśli pracownik agencji reklamowej wykorzystał formaty 90x50 mm oraz 85x55 mm, to przygotowywał projekt
A. wizytówek
B. kopert
C. folderów
D. plakatów
Zarządzanie kampanią reklamową
Jaką metodę prezentacji reklamy zastosował przedstawiciel agencji, który w trakcie rozmowy sprzedażowej podkreślał zalety swojej oferty, przytaczając wyniki badań dotyczące efektywności narzędzi reklamowych?
A. Zalecenie.
B. Prezentację.
C. Dowód naukowy.
D. Scenariusz z życia.
Zarządzanie kampanią reklamową
Wydarzenia, próbki, zawody, losowania, itp., to metody
A. reklamy
B. sponsoringu
C. public relations
D. promocji sprzedaży
Zarządzanie kampanią reklamową
Jaką wartość ma stawka VAT, jeśli kwota netto za wynajem billboardu wynosi 1 500,00 zł, a kwota brutto to 1 845,00 zł?
A. 3%
B. 5%
C. 23%
D. 8%
Zarządzanie kampanią reklamową
Firma nabyła system CRM (Customer Relations Management). Będzie go używała do
A. zarządzania pracownikami
B. zarządzania relacjami z klientami
C. tworzenia dokumentów tekstowych oraz graficznych
D. rozliczeń z fiskusem
Zarządzanie kampanią reklamową
Jakie materiały promocyjne powinna zaproponować agencja, aby jak najlepiej zaprezentować ofertę podczas inauguracji sklepu meblowego?
A. Standy
B. Katalogi
C. Tablice informacyjne
D. Twiny
Zarządzanie kampanią reklamową
Na którym etapie współpracy z klientem agencja reklamowa realizuje ofertę sprzedażową?
A. Przygotowania kampanii promocyjnej
B. Zakończenia kampanii reklamowej
C. Planowania wykonania zlecenia
D. Wystawienia faktury za zrealizowaną usługę
Zarządzanie kampanią reklamową
Badania fokusowe zostały przeprowadzone osobno wśród klientów, pośredników handlowych oraz ekspertów. W ten sposób podzielono badania według
A. tematu badania
B. wyników badań
C. podmiotu badania
D. narzędzi marketingowych