Filtrowanie pytań

Wybierz zawód, aby zobaczyć dostępne kwalifikacje

Zarządzanie kampanią reklamową

Którą postać będzie miał wydruk hasła reklamowego, jeżeli w modelu kolorów CMYK poszczególne parametry otrzymają wartości CMYK (0,0,100,0)?

I.Prawie robi wielką różnicę.
II.Prawie robi wielką różnicę.
III.Prawie robi wielką różnicę.
IV.Prawie robi wielką różnicę.

A. I
B. III
C. II
D. IV
Zarządzanie kampanią reklamową

Przed którą z wymienionych audycji telewizyjnych nie może być emitowana załączona plansza reklamowa?

Ilustracja do pytania 3
A. Przed prognozą pogody.
B. Przed serwisem informacyjnym.
C. Przed programem rozrywkowym.
D. Przed serwisem sportowym.
Zarządzanie kampanią reklamową

Sprzedawca urządzeń wędkarskich, pragnąc dokładnie zaprezentować wędkarzom swój produkt, powinien wykorzystać reklamę

A. w telewizji ogólnopolskiej
B. w kinie
C. w prasie specjalistycznej
D. w radiu
Zarządzanie kampanią reklamową

W stacji radiowej emitowano reklamę o treści:
"Piekarnia działa w nocy. Latarnia morska funkcjonuje w nocy. Poduszka działa w nocy. Ja pracuję w nocy. Dobre. OC również działa w nocy. Dlatego w Autona5 w ramach OC mogę skorzystać z programu Pomoc 24 - zawsze gdy potrzebuję wsparcia. Sprawdź nową jakość Autona5. Zadzwoń 77 XXXXXXXX lub odwiedź stronę XXXXX.pl. Autona5. Więcej za mniej." Jakiego rodzaju tekstem jest to przykład?

A. audycja
B. wiersz reklamowy
C. komunikat
D. monolog
Zarządzanie kampanią reklamową

Organizacja, która zamierza zwiększyć sprzedaż swoich istniejących produktów na aktualnych rynkach, wdroży strategię

A. penetracji rynkowej
B. cen wysokich
C. dywersyfikacji rynkowej
D. zbierania śmietanki rynkowej
Zarządzanie kampanią reklamową

Do agencji reklamowej przybył klient, który złożył zamówienie na 8 000 sztuk ulotek, 400 sztuk plakatów oraz
800 sztuk wizytówek. Dokładnie określił wymagania dotyczące zamówienia i szybko podjął decyzję. Biorąc pod uwagę te cechy, jakiego typ klienta można określić?

A. chaotyczny
B. rzeczowy
C. osobisty
D. innowator
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie analizy danych przedstawionych w tabeli określ, jaki procent badanych konsumentów akceptuje cenę 12 zł.

Poziom cen
w zł
Udział konsumentów
uznających cenę za zbyt wysoką
w %
Udział konsumentów
uznających cenę za zbyt
niską w %
Udział konsumentów
akceptujących cenę
w %
9103030
12152535
1530550
1960260

A. 85%
B. 35%
C. 60%
D. 25%
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa planuje zdobyć dane do kampanii promocyjnej firmy, która stosuje strategię marketingu skoncentrowanego. Oznacza to, że firma

A. skupia swoje działania na pojedynczym narzędziu marketingowym
B. wybiera różne narzędzia reklamowe, łącząc je z mediami
C. decyduje się jedynie na jeden segment jako segment docelowy
D. wpływa w sposób jednolity na rynek, pomijając segmentację
Zarządzanie kampanią reklamową

Klient zamówił dwukrotną emisję całostronicowej reklamy na stronie tytułowej magazynu. Na podstawie danych przedstawionych w tabeli oblicz cenę netto zamówienia.

Lp.Wielkość reklamy (ilość modułów)Cena netto za jednorazową emisję
1.1 moduł (40x27 mm)25,00 zł
2.18 modułów (1/4 strony A3)400,00 zł
3.24 moduły (1/3 strony A3)500,00 zł
4.36 modułów (1/2 strony A3)700,00 zł
5.72 moduły (strona A3)1 000,00 zł
6.Dopłata - strona tytułowa+100 %
7.Dopłata - strona ostatnia+75 %

A. 2 000,00 zł
B. 4 000,00 zł
C. 1 000,00 zł
D. 5 600,00 zł
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja marketingowa otrzymała od swojego klienta, którym jest właściciel pizzerii Avanti, zlecenie na wydrukowanie 150 egzemplarzy menu w formacie A5 na papierze o gramaturze 170 g/m2. Agencja dysponuje tylko papierem o tej gramaturze w formacie A3. Ilu arkuszy papieru A3 będzie potrzebować agencja, aby zrealizować to zlecenie?

A. 38 szt.
B. 19 szt.
C. 75 szt.
D. 37 szt.
Zarządzanie kampanią reklamową

W miejscowości, w której mieszka 300 osób, 50 kobiet obejrzało reklamę telewizyjną kawy, a w grupie docelowej znajduje się 180 kobiet. Jaki jest zasięg tej reklamy?

A. 16,7%
B. 27,8%
C. 23,5%
D. 38,5%
Zarządzanie kampanią reklamową

Dom mediowy, który zdobył nagrodę Firma Fair Play, zakupił czas antenowy (2 minuty) przed istotnym meczem piłkarskim. Pozostało mu jeszcze 30 sekund na sprzedaż reklamy. Wartość takiego spotu w tym czasie wynosi 100 000,00 zł. Dom mediowy liczył na duże zainteresowanie i planował prowadzić negocjacje twarde z reklamodawcami. Ostatecznie zainteresowały się tylko dwie firmy, gotowe zapłacić 30 000,00 zł za 30 sekund. Jaką strategię negocjacyjną powinien przyjąć dom mediowy?

A. Zmianę stylu negocjacji na miękkie
B. Strategię unikania
C. Kontynuację negocjacji twardych
D. Zerwanie negocjacji
Zarządzanie kampanią reklamową

Ocenę jakości reklamy prasowej przeprowadzono metodą rozpoznania. Test przeprowadzono w grupie
300 osób, stałych czytelników czasopisma, którym zadano 3 pytania. Który odsetek osób poddanych testowi zapamiętało ogłoszenie w stopniu najwyższym?

PytanieOdpowiedzi respondentów
Czy zauważył Pan/Pani ogłoszenie reklamowe w czasopiśmie?Tak - 225 odpowiedzi
Której marki dotyczyło zauważone przez Pana/Panią ogłoszenie reklamowe?Marki „King" - 186 odpowiedzi
O czym informowała treść ogłoszenia reklamowego, które Pan/Pani zauważył?O właściwościach leczniczych wody - 126 odpowiedzi

A. 62%
B. 33%
C. 42%
D. 75%
Zarządzanie kampanią reklamową

Klient domu mediowego chce, aby jego reklama była emitowana w porze, gdy słuchalność jest zdecydowanie wyższa w miejscu pracy niż w domu. Na podstawie wykresu rozkładu słuchalności dobowej programów radiowych ustal, w którym z wymienionych przedziałów czasowych należy zaplanować emisje spotów reklamowych klienta.

Ilustracja do pytania 22
A. 09:00 : 11:00
B. 05:00 : 7:00
C. 11:00 : 13:00
D. 07:00 : 09:00
Zarządzanie kampanią reklamową

Aby uniknąć wzrostu cen biletów spowodowanego podwyżką cen paliw, linie lotnicze zmniejszyły szerokość foteli o 3,3 cm oraz odległość pomiędzy rzędami o 5,1 cm, co pozwoliło na zwiększenie liczby miejsc. Te zmiany nie zostały zauważone przez pasażerów. Z jakiego prawa, które odnosi się do pojęcia "ledwo dostrzegalnej różnicy", zredukowano w tym przypadku?

A. Millera
B. Ebbinghausa
C. Neissra
D. Webera
Zarządzanie kampanią reklamową

Klient agencji reklamowej oczekuje gwarancji, że materiały reklamowe będą wydrukowane na papierze, którego produkcja przebiegała z uwzględnieniem minimalizacji negatywnego wpływu na środowisko leśne. Pracownik agencji reklamowej realizując to zlecenie, powinien sprawdzić, czy na opakowaniu papieru widnieje znak

Ilustracja do pytania 24
A. B.
B. A.
C. C.
D. D.
Zarządzanie kampanią reklamową

W trakcie rozmowy sprzedażowej z klientem, który nie potrafił podjąć decyzji, pracownik agencji reklamowej zastosował zasadę niedostępności. Które z wymienionych stwierdzeń ilustruje użycie tej zasady?

A. Zachęcam do przetestowania próbki tego produktu
B. Ten produkt cieszy się dużym zainteresowaniem
C. Ten produkt będzie dostępny jedynie przez 3 dni
D. Nasz szef korzysta z tego produktu
Zarządzanie kampanią reklamową

Aby dostarczyć istotne informacje dotyczące konkretnego wydarzenia wąskiej grupie dziennikarzy będących ekspertami w danej dziedzinie, należy wykorzystać

A. wizytę studyjną
B. informację prasową
C. briefing prasowy
D. konferencję prasową
Zarządzanie kampanią reklamową

Aby skutecznie promować produkt codziennego użytku w prasie ogólnopolskiej, warto najpierw

A. wypróbować reklamę w czasopismach konsumenckich
B. umieścić reklamę wyłącznie w czasopismach specjalistycznych
C. sprawdzić różne wersje reklamy w gazetach regionalnych
D. opublikować reklamę w prasie ogólnopolskiej
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa, badając zebrane dane oraz opracowane koncepcje, które mają na celu zaspokojenie maksymalnej liczby oczekiwań i potrzeb klienta, a także uwzględnienie zdolności finansowych kupującego, realizuje proces

A. naniesienia poprawek ofertowych
B. przygotowania listu motywacyjnego
C. przygotowania oferty
D. zamknięcia sprzedaży
PGF.08 Pytanie 719
Zarządzanie kampanią reklamową

Pierwszym krokiem w tworzeniu hiperłącza w prezentacji w programie Power Point jest

A. wybranie tekstu lub obiektu, który ma pełnić rolę hiperłącza
B. zastosowanie narzędzi do przejścia
C. wybranie lokalizacji docelowej w edytowanym dokumencie
D. zastosowanie narzędzi do formatowania
Zarządzanie kampanią reklamową

Fragment na dole strony albo na końcu wiadomości e-mail, który może zawierać logo danej firmy i nie wymaga modyfikacji przy każdej wysyłce wiadomości firmowej, określa się jako

A. komentarzem
B. stopką
C. dymkiem
D. odwołaniem