Filtrowanie pytań
PGF.08 Pytanie 721
Zarządzanie kampanią reklamową
A. Demonstracja działania
B. Kawałek życia
C. Styl życia
D. Rekomendacja
PGF.08 Pytanie 722
Zarządzanie kampanią reklamową
Jaka będzie łączna kwota brutto materiałów POS, jeśli klient uiścił 15 000 zł netto (VAT 23%)?
A. 18 450,00 zł
B. 15 023,00 zł
C. 12 195,00 zł
D. 11 550,00 zł
PGF.08 Pytanie 723
Zarządzanie kampanią reklamową
Zamieszczenie w treści zamówienia informacji o reklamacji dotyczącej jakości ogłoszenia (reklamy) jest niemożliwe, jeśli materiały zostały przygotowane oraz dostarczone przez Ogłoszeniodawcę w sposób niezgodny z obowiązującymi w firmie Wydawcy wymaganiami technicznymi, które dotyczą przekazywania materiałów gotowych do druku.
A. treści i formy graficznej ogłoszenia spełniającej wymagania techniczne
B. treści ogłoszenia niezgodnej z wymaganiami technicznymi
C. treści potrzebnych do stworzenia ogłoszenia
D. formy graficznej ogłoszenia niezgodnej z wymaganiami technicznymi
PGF.08 Pytanie 724
Zarządzanie kampanią reklamową
Zlecenie agencji full service przez przedsiębiorstwo na realizację kampanii reklamowej uznaje się za transakcję typu
A. B2C
B. B2B
C. C2C
D. C2B
PGF.08 Pytanie 725
Zarządzanie kampanią reklamową
Właściciel niewielkiej firmy postanowił nabyć samochód do użytku służbowego. Chciałby, aby samochód ten mógł również być wykorzystywany przez jego rodzinę w trakcie wakacji. Dlatego zamierza okleić auto reklamą, tak aby mógł ją w każdej chwili łatwo usunąć i na nowo przymocować. Można mu zaproponować grafikę wykonaną na folii
A. wylewnej
B. ploterowej
C. magnetycznej
D. z nadrukiem solwentowym
PGF.08 Pytanie 726
Zarządzanie kampanią reklamową
Realizując zamówienie na 10 000 sztuk ulotek promocyjnych w formacie A5, powinno się zastosować
A. fleksografię
B. druk offsetowy
C. tampodruk
D. druk cyfrowy
PGF.08 Pytanie 727
Zarządzanie kampanią reklamową
Który z wymienionych elementów oferty handlowej stanowi USP (unikalną propozycję sprzedażową)?
A. Posiadamy wielu usatysfakcjonowanych klientów
B. U nas każdy klient ma znaczenie
C. Jesteśmy jedynym dostawcą tego rozwiązania w Polsce
D. Jesteśmy do Państwa usług
PGF.08 Pytanie 728
Zarządzanie kampanią reklamową
Która z podanych form reklamy w sieci będzie najodpowiedniejsza do promowania usług turystycznych, aby na bieżąco informować klientów o przygotowanych przez firmę promocjach i okazjach?
A. Newsletter.
B. Baner.
C. Interstitial.
D. Okno-córka.
PGF.08 Pytanie 729
Zarządzanie kampanią reklamową
Który z podanych sposobów przekazywania informacji stanowi część efektywnej komunikacji ustnej?
A. Ruchy rąk
B. Kontakt fizyczny
C. Wypowiedź ustna
D. Wyraz twarzy
PGF.07 Pytanie 730
Wykonywanie przekazu reklamow…
Wskaż minimalną odległość oczu pracownika od ekranu monitora komputerowego, która spełnia wymagania przepisów BHP.
A. 400÷750 mm
B. 350÷700 mm
C. 250÷450 mm
D. 550÷900 mm
PGF.08 Pytanie 731
Zarządzanie kampanią reklamową
Cechy, które nie występują w negocjacjach to
A. sprzeczność interesów stron
B. zaangażowanie minimum dwóch stron
C. chęć osiągnięcia porozumienia
D. brak kwestii spornych
PGF.07 Pytanie 732
Wykonywanie przekazu reklamow…
Który materiał powinna zastosować agencja reklamowa, aby po zawieszeniu reklamy wielkoformatowej na budynku zapewnić jak największą ilość światła docierającego do pomieszczeń znajdujących się bezpośrednio za reklamą i zminimalizować skutki działania wiatru?
A. Folię sublimacyjną
B. Siatkę mesh
C. Papier termotransferowy
D. Płótno Canvas
PGF.08 Pytanie 733
Zarządzanie kampanią reklamową
Agencja marketingowa otrzymała zlecenie na stworzenie programu lojalnościowego dla firmy ABC. Posiada bazę aktualnych i potencjalnych klientów. Aby skutecznie chronić dane osobowe, agencja powinna wdrożyć
A. elektroniczne systemy ochrony danych
B. cykliczne skanowanie komputerów.
C. aktualizację programów.
D. regularną weryfikację danych.
PGF.07 Pytanie 734
Wykonywanie przekazu reklamow…
W briefie reklamowym zawarto informacje dotyczące przygotowania projektu ulotek składanych w harmonijkę. Wskaż czynność, którą należy zastosować aby zrealizować zlecenie.
A. Oczkowanie
B. Bigowanie
C. Kalandrowanie
D. Perforowanie
PGF.08 Pytanie 735
Zarządzanie kampanią reklamową
Który typ reklamy jest najbardziej efektywny dla produktu w trzeciej fazie cyklu życia (fazie dojrzałości)?
A. Edukacyjna
B. Obronna
C. Przypominająca
D. Motywacyjna
PGF.07 Pytanie 736
Wykonywanie przekazu reklamow…
Realizując zamówienie na 100 000 sztuk ulotek reklamowych w formacie A5, należy zastosować
A. druk offsetowy
B. tampondruk
C. fleksografię
D. druk cyfrowy
PGF.08 Pytanie 737
Zarządzanie kampanią reklamową
Klient, który jest zainteresowany uzyskaniem wyceny na realizację kampanii reklamowej, prosi o przesłanie przykładowych wyników wcześniejszych działań. Szczególnie chciałby wiedzieć, ile kontaktów z reklamą wygenerowała ostatnia kampania zrealizowana przez agencję. W tym celu należy dostarczyć mu wskaźniki
A. intensywności.
B. kosztowe.
C. zasięgowe.
D. częstotliwości.
PGF.08 Pytanie 738
Zarządzanie kampanią reklamową
Czas, przez który billboard sponsora może być wyświetlany przed prognozą pogody, nie powinien przekraczać
A. 20 s
B. 8 s
C. 4 s
D. 15 s
PGF.08 Pytanie 739
Zarządzanie kampanią reklamową
Analiza efektywności reklamy, w której grupa próbna odzwierciedla całą populację w sposób statystyczny, jest analizą
A. reprezentacyjną
B. pełną
C. incydentalną
D. quasi-reprezentacyjną
PGF.08 Pytanie 740
Zarządzanie kampanią reklamową
Klient firmy zajmującej się reklamą wystosował zapytanie w sprawie dwustronnego druku wizytówek w pełnej gamie kolorów po obu stronach. Należy mu przesłać wycenę dla wizytówek, gdzie jeden z parametrów wynosi
A. 2+2
B. 4+0
C. 4+4
D. 4+1
PGF.08 Pytanie 741
Zarządzanie kampanią reklamową
Podczas oceny jakości ulotek należy zwrócić uwagę na
A. zgodność ilości dostarczonego towaru z ilością wymienioną w dokumentacji towarzyszącej dostawie.
B. czy towar, który jest przyjmowany, został odpowiednio oznakowany przed transportem i przeładunkiem.
C. czy dostarczone ulotki były objęte zamówieniem.
D. wydruk ulotek w kontekście zgodności z parametrami zawartymi w zamówieniu.
PGF.08 Pytanie 742
Zarządzanie kampanią reklamową
Tworzenie układu wielostronicowej broszury reklamowej realizuje się przy użyciu programu
A. Dreamweaver
B. InDesign
C. Fireworks
D. Photoshop
PGF.08 Pytanie 743
Zarządzanie kampanią reklamową
Promocje w postaci czasowych rabatów za większe zakupy, bezpłatnych produktów oraz pomocy finansowej stanowią typowe narzędzia marketingowe
A. dla personelu
B. konsumpcyjnej
C. handlowej
D. konsumenckiej
PGF.08 Pytanie 744
Zarządzanie kampanią reklamową
Koszt zakupu netto długopisów reklamowych wynosi 3 000,00 zł. Marża wynosi 30% i jest obliczana metodą "od sta". Jaką kwotę brutto należy ustalić dla długopisów, gdy stawka VAT wynosi 23%?
A. 4 797,00 zł
B. 5 371,43 zł
C. 3 690,00 zł
D. 3 900,00 zł
PGF.08 Pytanie 745
Zarządzanie kampanią reklamową
Największy kontrast w tworzonych materiałach reklamowych osiąga się przy użyciu kolorów
A. leżących obok siebie w palecie barw
B. komplementarnych
C. przynależących do gamy ciepłej
D. przynależących do gamy zimnej
PGF.08 Pytanie 746
Zarządzanie kampanią reklamową
Jaką metodę prezentacji reklamy zastosował przedstawiciel agencji, który w trakcie rozmowy sprzedażowej podkreślał zalety swojej oferty, przytaczając wyniki badań dotyczące efektywności narzędzi reklamowych?
A. Prezentację.
B. Zalecenie.
C. Dowód naukowy.
D. Scenariusz z życia.
PGF.08 Pytanie 747
Zarządzanie kampanią reklamową
Klient, który nie określa precyzyjnie swojego zamówienia i odnosi się do różnych kwestii w trakcie rozmowy sprzedażowej, jest nazywany klientem
A. chaotycznym
B. osobistym
C. zgodnym
D. problemowym
PGF.08 Pytanie 748
Zarządzanie kampanią reklamową
Który z wymienionych scenariuszy negocjacyjnych odnosi się do sytuacji, w której triumf jest iluzoryczny - płacony jednorazową transakcją?
A. Pół-na pół
B. Przegrany-przegrany
C. Wygrany-przegrany
D. Wygrany-wygrany
PGF.08 Pytanie 749
Zarządzanie kampanią reklamową
Niezamierzony sposób oglądania telewizji, który polega na nieustannym przełączaniu między różnymi stacjami podczas reklam, powszechnie określany jako "skakanie po kanałach" to zjawisko klasyfikowane jako
A. sampling
B. mastering
C. jumping
D. zapping
PGF.08 Pytanie 750
Zarządzanie kampanią reklamową
Aby prowadzić agencję reklamową, trzeba najpierw
A. zarejestrować nazwę przedsiębiorstwa
B. uzyskać zezwolenie
C. uzyskać koncesję
D. zarejestrować działalność gospodarczą
PGF.08 Pytanie 751
Zarządzanie kampanią reklamową
Dokument, który określa media, środki oraz nośniki wybrane do kampanii reklamowej, zawierający informacje o dacie i miejscu emisji, kosztach oraz założeniach kampanii, to
A. budżet kampanii
B. brief reklamowy
C. brief marketingowy
D. media plan
PGF.07 Pytanie 752
Wykonywanie przekazu reklamow…
Na której ilustracji przedstawiono slogan reklamowy zapisany pismem dwuelementowym szeryfowym?

A. Na ilustracji 4
B. Na ilustracji 1
C. Na ilustracji 3
D. Na ilustracji 2
PGF.08 Pytanie 753
Zarządzanie kampanią reklamową
Klient, który wchodzi do sklepu i zwraca się do sprzedawcy mówiąc: "Zauważył Pan, przyszedłem tutaj po..." i rozgląda się po półkach, jest klientem
A. wzrokowcem
B. komputerowcem
C. analitykiem
D. słuchowcem
PGF.08 Pytanie 754
Zarządzanie kampanią reklamową
Producent pieluszek dla dzieci postanowił zainwestować w reklamę telewizyjną. O godzinie 18.15 spotkanie to zobaczyło 15% zamierzonej grupy docelowej. Co to oznacza dla firmy, wyemitowując reklamę w tym czasie?
A. 30 GRP
B. 7,5 GRP
C. 45 GRP
D. 15 GRP
PGF.08 Pytanie 755
Zarządzanie kampanią reklamową
Agencja reklamowa, decydując się na ustalenie cen swoich produktów i usług reklamowych poniżej stawek firm konkurencyjnych, wdrożyła strategię
A. penetracji rynku
B. zbierania śmietanki
C. dumpingu
D. dywersyfikacji
PGF.08 Pytanie 756
Zarządzanie kampanią reklamową
Zbudowanie bazy danych dotyczącej klientów jest korzystne, gdy
A. firma oferuje produkty luksusowe
B. klienci są lojalni wobec marki
C. koszty pozyskiwania aktualnych informacji są wysokie
D. firma organizuje kampanię promocyjną
PGF.08 Pytanie 757
Zarządzanie kampanią reklamową
Aby zrealizować zlecenie od klienta, agencja marketingowa posłużyła się informacjami zaczerpniętymi ze strony internetowej Głównego Urzędu Statystycznego. Oznacza to, że skorzystała ze źródeł
A. wewnętrznych wtórnych
B. zewnętrznych pierwotnych
C. zewnętrznych wtórnych
D. wewnętrznych pierwotnych
PGF.08 Pytanie 758
Zarządzanie kampanią reklamową
Zaufanie między stronami, pozytywna atmosfera, kompromisy oraz ujawnienie minimalnej granicy akceptacji to charakterystyczne cechy negocjacji
A. rywalizacyjnych
B. twardych
C. miękkich
D. rzeczowych
PGF.08 Pytanie 759
Zarządzanie kampanią reklamową
Agencja otrzymała od klienta prośbę o realizację badania, które pozwoli ustalić, jaka liczba respondentów identyfikuje jego markę. W tym celu agencja reklamowa powinna zastosować
A. grupowe wywiady zogniskowane
B. metody ankietowe
C. indywidualne wywiady pogłębione
D. obserwację
PGF.08 Pytanie 760
Zarządzanie kampanią reklamową
Agencja marketingowa została poproszona o wykonanie plakatów o wymiarach 250 x 353 mm. W jakim formacie powinno się zamówić papier, aby uniknąć jego przycinania?
A. A4
B. B4
C. C4
D. C0