Filtrowanie pytań

Wybierz zawód, aby zobaczyć dostępne kwalifikacje

Zarządzanie kampanią reklamową

Po zakończeniu transakcji sprzedażowej, klient zdał sobie sprawę, że istnieje inny produkt, który jest bardziej konkurencyjny pod względem ceny oraz jakości. Co to oznacza dla jego odczuć?

A. warunkowanie klasyczne
B. dysonans pozakupowy
C. dysonans poznawczy
D. brak dopasowania
Zarządzanie kampanią reklamową

Którego obowiązkowego składnika brakuje w załączonej umowie kupna-sprzedaży?

Umowa kupna – sprzedaży
zawarta w dniu 21 grudnia 2015 r. pomiędzy: Janem Nowakiem – właścicielem firmy XYZ z siedzibą w Warszawie, ul. Wałęsy 89, zwanym dalej Sprzedającym,

a

Józefem Kowalewskim – kierownikiem działu zakupów firmy ABC z siedzibą w Warszawie, ul. Mazowiecka 98, zwanym dalej Kupującym.
§1
Podstawą zawarcia umowy jest zamówienie z dnia 15 października 2015 r.
§2
Przedmiotem umowy jest sprzedaż plotera model PWZAA 50/32.
§3
Cena towaru, którego dotyczy niniejsza umowa, wynosi 5 000,00 zł brutto.
§4
Ploter zostanie wydany i dostarczony Kupującemu na koszt Sprzedającego. Sprzedający dostarczy towar w ciągu 5 dni roboczych od dnia otrzymania zapłaty.
§5
Kupujący zobowiązuje się zapłacić za towar do dnia 28 grudnia 2015 r.
§6
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego.
§7
Niniejszą umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.
Podpis Kupującego

A. Przedmiotu sprzedaży.
B. Warunków dostawy.
C. Podpisu sprzedawcy.
D. Stron umowy.
Zarządzanie kampanią reklamową

Cena jednego modułu reklamowego w tygodniku wynosi 20,00 zł. Dodatkowa opłata za umieszczenie ogłoszenia na stronie tytułowej wynosi 20% całkowitej wartości zamówienia. Ile maksymalnie razy reklamodawca może zamieścić ogłoszenie o wielkości 4 modułów na pierwszej stronie, dysponując budżetem wynoszącym 600,00 zł?

A. 5
B. 7
C. 6
D. 8
Zarządzanie kampanią reklamową

AIDCAS to model wpływu reklamy, który obejmuje:

A. Attention, Interest, Definition, Conviction, Action, Satisfaction
B. Attention, Interest, Desire, Conviction, Action, Satisfaction
C. Attention, Interest, Desire, Comprehension, Awareness, Satisfaction
D. Attention, Interest, Desire, Comprehension, Action, Satisfaction
PGF.08 Pytanie 725
Zarządzanie kampanią reklamową

Wartość netto zamówionej usługi marketingowej wynosi 20 000,00 zł. Jaka będzie wartość brutto tej usługi przy stawce VAT wynoszącej 23%?

A. 22 300,00 zł
B. 15 400,00 zł
C. 4 600,00 zł
D. 24 600,00 zł
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja marketingowa wystawiła fakturę za stworzenie strony internetowej. Po dalszych negocjacjach agencja zdecydowała się przyznać klientowi zniżkę. Jaki rodzaj dokumentu powinna wystawić agencja?

A. Rachunek uproszczony
B. Nową fakturę
C. Fakturę korygującą
D. Notę korygującą
Zarządzanie kampanią reklamową

Od 2015 roku zauważalny jest ciągły wzrost wydatków na ścianki Pop Up. Oznacza to, że przedsiębiorstwa w trakcie kampanii reklamowej dużą wagę przywiązują do

A. reklamy mobilnej
B. systemów wystawienniczych
C. banerów internetowych
D. reklamy radiowej
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaką funkcję, w załączonym ogłoszeniu, pełni tekst: "Nie wiesz jak pozbyć się zbędnych kilogramów bez efektu jojo"?

Nie wiesz jak pozbyć się zbędnych kilogramów bez efektu jojo?

Już wkrótce w naszym mieście będziesz mógł skorzystać z porad ekspertów, którzy pomogą ci w walce z nadwagą. Nasi specjaliści z „Kliniki Urody" będą udzielać porad w ramach akcji "Schudnij z głową". Od 1 listopada do 1 grudnia pomocy będzie można szukać w naszych salonach. Już dzisiaj umów się na darmową wizytę!

Kontakt na stronie www.uroda.pl

A. Obietnicy reklamy.
B. Treści zasadniczej.
C. Hasła.
D. Nagłówka.
PGF.07 Pytanie 732
Wykonywanie przekazu reklamow…

Ile wyniesie cena brutto wykonania reklamy, jeżeli jej cena netto wynosi 40 000,00 zł a stawka VAT 23%?

A. 30 800,00 zł
B. 49 200,00 zł
C. 42 300,00 zł
D. 9 200,00 zł
Zarządzanie kampanią reklamową

Zgłoszenie przez sprzedawcę pomyłki dotyczącej ceny, stawki, kwoty podatku lub jakiejkolwiek innej pozycji zawartej w fakturze wiąże się z wystawieniem

A. noty korygującej
B. polecenia księgowania
C. noty obciążeniowej
D. faktury korygującej
PGF.08 Pytanie 734
Zarządzanie kampanią reklamową

Negocjacje, w których druga strona otrzymuje wyraźne i konkretne żądania, to negocjacje

A. łagodne
B. integratywne
C. twarde
D. miękkie
Zarządzanie kampanią reklamową

Przekaz zawarty w sloganie reklamowym skierowany jest do grupy konsumentów wyodrębnionej według kryterium
Działa do ośmiu razy dłużej!!!!

A. ekonomicznego.
B. społecznego.
C. psychologicznego.
D. demograficznego.
Zarządzanie kampanią reklamową

Aby przyciągnąć większą liczbę klientek, salon kosmetyczny zamieścił ogłoszenie promocyjne w lokalnej prasie, obejmujące rabat. Całkowity koszt tej kampanii wyniósł 800 zł. Po tygodniu od jej zakończenia salon przyjął 40 nowych klientek z kuponem rabatowym. Oblicz efektywność reklamy, ustalając wartość wskaźnika kosztu sprzedaży (CPS - Cost Per Sale).

A. 4
B. 2
C. 40
D. 20
PGF.08 Pytanie 738
Zarządzanie kampanią reklamową

Nieetyczna praktyka polegająca na rejestrowaniu różnych wersji domen internetowych znanych brandów i ich sprzedaży po zawyżonej cenie podmiotom, które wcześniej takich domen nie zarejestrowały, to?

A. typosquatting
B. cybersquatting
C. linking
D. framing
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie graficznej prezentacji udziału poszczególnych segmentów rynku reklamy w pewnym roku określ, jaki był udział segmentu czasopism w porównaniu z segmentem radia.

Ilustracja do pytania 21
A. Mniejszy o 3 punkty procentowe.
B. Większy o 4 punkty procentowe.
C. Większy o 9,5 punkta procentowego.
D. Mniejszy o 2 punkty procentowe.
Zarządzanie kampanią reklamową

W celu pozyskania niezbędnych do realizacji reklamy informacji agencja opracowała kwestionariusz ankiety. Której skali pomiarowej użyto do badania w zaprezentowanym przykładzie?

zdecydowanie się nie zgadzamraczej się nie zgadzamnie mam zdaniaraczej się zgadzamzdecydowanie się zgadzam
W reklamach produkty pokazane są takimi jakie są w rzeczywistości
Reklamy przyczyniają się do wzrostu sprzedaży produktów

A. Likerta.
B. Osgooda.
C. Stapela.
D. Thurstonea.
Zarządzanie kampanią reklamową

Aby promować markę w Internecie, klub fitness powinien skupić się na reklamie online w mediach społecznościowych, wybierając głównie rodzaj reklamy

A. baner reklamowy
B. fanpage
C. watermark
D. plansza reklamowa
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakie zjawisko związane z przełączaniem kanałów telewizyjnych przez widza jest istotne przy ustalaniu kolejności nadawania reklam w bloku?

A. Mailing
B. Zapping
C. Intermedia
D. Telemarketing
Zarządzanie kampanią reklamową

Końcowym rezultatem usługi reklamowej w sytuacji zamówienia umieszczenia reklamy na billboardzie będzie

A. przesłanie grafiki potrzebnej do realizacji projektu przez zleceniodawcę
B. opracowanie projektu graficznego
C. stworzenie tablicy reklamowej
D. przyklejenie przygotowanej grafiki na tablicy reklamowej
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa ustala ceną na podstawie cen konkurencji, stosując strategię ceny zawyżonej. Produkt reklamowy powinien zostać wyceniony na kwotę

Ilość firm17294311
Cena w zł78726879

A. 83 zł.
B. 78 zł.
C. 29 zł.
D. 79 zł.
Zarządzanie kampanią reklamową

Producent diety suplementacyjnej zaangażował do swojej najnowszej kampanii reklamowej znanego, atrakcyjnego i budzącego zaufanie mistrza wyścigów samochodowych. Jaki mechanizm psychologiczny został wykorzystany w tym przypadku, jeśli głównym zamiarem było przeniesienie pozytywnych emocji związanych z sportowcem na promowany produkt?

A. Reguła niedostępności
B. Efekt halo
C. Prawo bliskości
D. Reguła zaangażowania i konsekwencji
Zarządzanie kampanią reklamową

Kierownik sekcji reklamy ogólnopolskiego miesięcznika "Czas Aptekarzy" pragnie zmotywować kilka dużych koncernów farmaceutycznych do umieszczania ogłoszeń w czasopiśmie. Które z narzędzi promocji będzie najskuteczniej perswadować klientom do nawiązania współpracy z gazetą?

A. Promocja konsumencka
B. Public relations
C. Sprzedaż bezpośrednia
D. Promocja handlowa
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa planuje rozszerzyć swój asortyment o usługi marketingowe, które będą umożliwiały promowanie różnych produktów poprzez zabawę, aktywność oraz rywalizację wśród potencjalnych klientów. Usługi te powinny korzystać z

A. konkursów i rebusów
B. programów partnerskich
C. programów lojalnościowych
D. mechanizmów rywalizacji
PGF.07 Pytanie 755
Wykonywanie przekazu reklamow…

Firma zajmuje się produkcją i dystrybucją lizaków owocowych dla dzieci. W celach reklamowych firma wykorzystuje postać zabawnego ufoludka. Którą technikę prezentacji reklamy telewizyjnej zastosuje firma, aby dotrzeć do grupy docelowej?

A. Rekomendację eksperta
B. Styl życia
C. Animację
D. Dowód naukowy
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja wprowadza na rynek nowoczesny i na początku kosztowny nośnik reklamy w internecie, który zaspokaja potrzeby klientów – pionierów. Jaką strategię marketingową powinna zastosować?

A. Dyskontową
B. Konkurencyjną
C. Zbierania śmietanki
D. Penetracji
Zarządzanie kampanią reklamową

Producent damskich torebek ze skóry z Zakopanego, który dotychczas sprzedawał swoje wyroby tylko w Małopolsce, postanowił rozszerzyć rynek na pozostałe województwa. W tym celu planuje przeprowadzenie kampanii reklamowej skierowanej do kobiet z całego kraju, opartej na treści audiowizualnej. Jakie medium powinien wybrać jako główne dla tej kampanii?

A. Radio.
B. Outdoor.
C. Telewizję.
D. Direct mail.
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakie narzędzie promocji przynosi korzyści obu stronom poprzez finansowe, usługowe lub rzeczowe wsparcie innego podmiotu w zamian za umieszczanie znaku towarowego lub nazwy przedsiębiorstwa?

A. Public relations
B. Sponsoring
C. Promocja sprzedaży
D. Reklama
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakie potrzeby są adresowane przez reklamy, w których scenariuszach osoby korzystające z oferowanego produktu stają się obiektem zainteresowania innych?

A. Samorealizacji
B. Bezpieczeństwa
C. Fizjologicznych
D. Społecznych