Filtrowanie pytań

Wybierz zawód, aby zobaczyć dostępne kwalifikacje

Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie zamieszczonego wykresu określ, ile osób widziało reklamę kremu przy założeniu, że badaniami objęto grupę 1000 respondentów.

Ilustracja do pytania 1
A. 75 osób.
B. 300 osób.
C. 120 osób.
D. 105 osób.
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie graficznej prezentacji wyników badań ankietowych określ, które medium reklamy będzie najskuteczniejszym środkiem przekazu dla nowego salonu SPA.

Ilustracja do pytania 4
A. Telewizja.
B. Radio.
C. Internet.
D. Prasa.
PGF.07 Pytanie 726
Wykonywanie przekazu reklamow…

Który z wymienionych programów umożliwia stworzenie bazy danych klientów, w której jest możliwe automatyczne wyszukiwanie kontrahentów?

A. Arkusz kalkulacyjny
B. Program do edycji grafiki wektorowej
C. Program do edycji grafiki rastrowej
D. Edytor HTML
Zarządzanie kampanią reklamową

Rozważając zalecenia strategiczne dotyczące usług reklamowych oferowanych przez agencję, w kolumnie związanej z netto przepływami pieniężnymi znajduje się zapis: "wysoka nadwyżka umożliwiająca finansowanie innych usług". Do jakiej kategorii z macierzy BCG to się odnosi?

A. gwiazdy
B. znaki zapytania
C. dojne krowy
D. psy
PGF.07 Pytanie 728
Wykonywanie przekazu reklamow…

Na rynek polski wchodzi nowa firma produkująca akcesoria do skateboardingu. Wskaż ilustrację, która zgodnie z zasadami tworzenia przekazu reklamowego będzie odpowiednią formą graficzną hasła przewodniego kierowanego do potencjalnych nabywców.

Ilustracja do pytania 8
A. Ilustracja 1
B. Ilustracja 3
C. Ilustracja 2
D. Ilustracja 4
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z wymienionych papierów to według klasyfikacji handlowej papier wysokogramaturowy powlekany?

A. HWC (high weight coated)
B. MFC (machine finished coated)
C. LWC (light weight coated)
D. LWU (light weight uncoated)
Zarządzanie kampanią reklamową

Aby promować markę w Internecie, klub fitness powinien skupić się na reklamie online w mediach społecznościowych, wybierając głównie rodzaj reklamy

A. watermark
B. plansza reklamowa
C. fanpage
D. baner reklamowy
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakie działanie negocjatora sugeruje użycie techniki "mierz wysoko"?

A. Pojedyncze ustępowanie
B. Systematyczne podnoszenie celów w trakcie negocjacji
C. Określanie celów na najwyższym poziomie
D. Stopniowe ustępowanie
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakie z wymienionych działań nie wpłynie na realizację strategii firmy X, która dąży do zdobycia pozycji lidera w branży oraz kompleksowego zaspokajania potrzeb klientów?

A. Korzystanie z zewnętrznych usług outsourcingowych
B. Prowadzenie intensywnej strategii pozyskiwania nowych klientów
C. Zachowanie obecnego poziomu sprzedaży usług reklamowych
D. Zastosowanie systemu sprzedaży bezpośredniej
PGF.07 Pytanie 739
Wykonywanie przekazu reklamow…

Z którego z wymienionych nośników reklamy powinien skorzystać producent luksusowych jachtów, jeżeli jego grupą docelową mają być osoby o ponadprzeciętnych dochodach?

A. Spot reklamowy w regionalnej, komercyjnej stacji radiowej
B. Insert w miesięczniku gospodarczym skierowanym do inwestorów
C. Ogłoszenie modułowe w jednym z ogólnopolskich tabloidów
D. Ogłoszenie drobne w jednej z regionalnych gazet w Polsce
Zarządzanie kampanią reklamową

Organizacja powinna dążyć do spójnego postrzegania swojego wizerunku w kontekście oddziaływania na rynek poprzez nazwę, logo lub kolorystykę. W związku z tym tworzy się dla niej

A. system identyfikacji wizualnej
B. szczegółowy media plan
C. brief reklamowy
D. system zarządzania strategicznego
Zarządzanie kampanią reklamową

Osoba pracująca w agencji reklamowej pragnie zaprezentować klientowi poszczególne etapy realizacji usługi stworzenia logo w formie pokazu slajdów. Jaki program komputerowy powinna wybrać?

A. Do obróbki grafiki wektorowej
B. Do obróbki zdjęć
C. Do prezentacji multimedialnych
D. Edytor tekstu
PGF.08 Pytanie 743
Zarządzanie kampanią reklamową

Programy, które mogą zagrażać psychicznemu, emocjonalnemu lub fizycznemu rozwojowi dzieci i młodzieży, nie mogą być emitowane od godziny 6 rano do godziny

A. 23.00
B. 22.00
C. 21.00
D. 20.00
PGF.08 Pytanie 744
Zarządzanie kampanią reklamową

Podczas negocjacji umowy sprzedaży produktu powinno się

A. upierać się przy wykorzystaniu subiektywnych kryteriów
B. koncentrować się na przyjęciu dominującej pozycji w negocjacjach
C. dążyć do znalezienia sposobów na uzyskanie wzajemnych korzyści
D. dostosować strategię negocjacji do charakteru osób, a nie do problematyki
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie cennika koszulek reklamowych wskaż, który model koszulki jest najtańszy przy zamówieniu 50 szt.

Cennik koszulek reklamowych
typ koszulki reklamowejliczba sztukcena jednostkowa netto, zł
M21do 10030,00
powyżej 10026,00
M22do 3024,00
powyżej 3022,00
M23do 1 00025,00
powyżej 1 00015,00
M24do 5025,00
powyżej 5020,00

A. M21
B. M22
C. M24
D. M23
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa ustaliła swoje zasady cenowe usług jako "zbieranie śmietanki" z rynku. Co to oznacza dla agencji?

A. najniższą cenę, zakładając jej wrażliwość ze strony rynku
B. stałą cenę przez długi okres funkcjonowania
C. początkowo niskie ceny, które później będą stopniowo zwiększane
D. początkowo wysokie ceny, które następnie będą stopniowo redukowane
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja marketingowa otrzymała zlecenie na stworzenie programu lojalnościowego dla firmy ABC. Posiada bazę aktualnych i potencjalnych klientów. Aby skutecznie chronić dane osobowe, agencja powinna wdrożyć

A. cykliczne skanowanie komputerów.
B. aktualizację programów.
C. elektroniczne systemy ochrony danych
D. regularną weryfikację danych.
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakie z wybranych kryteriów doboru mediów umożliwia ustalenie średniej liczby interakcji przedstawiciela grupy docelowej z komunikatem reklamowym?

A. Zasięg oddziaływania środka reklamowego
B. Intensywność oddziaływania środków
C. Selektywność mediów oraz środków reklamy
D. Zasięg oddziaływania reklamy lub środka reklamy
PGF.07 Pytanie 750
Wykonywanie przekazu reklamow…

Przedstawiony na ilustracji slogan reklamowy został utworzony przy użyciu

Ilustracja do pytania 30
A. kapitalików, kroju pisma: jednoelementowego szeryfowego
B. kapitalików, kroju pisma: dwuelementowego bezszeryfowego
C. wersalików, kroju pisma: jednoelementowego szeryfowego
D. majuskuł, kroju pisma: pisanki dwuelementowej
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakie strategiczne założenie marketingowe powinna przyjąć agencja reklamowa, aby stać się liderem na rynku?

A. Zwiększenie pozytywnego wizerunku firmy
B. Odzyskanie dawnych klientów
C. Pozyskanie klientów wyłącznie w segmentach niszowych
D. Uzyskanie dominującego udziału w rynku
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaką kategorię analizy SWOT firmy można przypisać do braku funduszy w budżecie na kampanie reklamowe w nadchodzącym roku?

A. Silne strony
B. Możliwości
C. Słabe strony
D. Ryzyka
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaki rodzaj umowy charakteryzuje załączony opis?

Jest to umowa, w której jedna ze stron lub obie zobowiązują się do zawarcia umowy. Dla swej ważności wymaga określenia istotnych postanowień i ustaleń np. ceny oraz terminów, w której umowa przyrzeczona ma być zawarta. Jest ona zawierana, aby zabezpieczyć się, że do transakcji faktycznie dojdzie.

A. Sponsoringu.
B. Składu.
C. Factoringu.
D. Przedwstępną.
Zarządzanie kampanią reklamową

Po przeprowadzeniu posttestu reklamy na grupie 200 osób, stwierdzono, że 150 osób spontanicznie wskazało reklamę konkretnej marki. Jaki jest wskaźnik spontanicznej świadomości reklamy?

A. 25%
B. 150%
C. 75%
D. 50%