Filtrowanie pytań

Wybierz zawód, aby zobaczyć dostępne kwalifikacje

Zarządzanie kampanią reklamową

Jaką minimalną liczbę rolek folii termotransferowej należy zamówić, aby wykonać nadruk 500 szt. kół o średnicy 23 cm? Rolka folii ma szerokość 50 cm i długość 20 mb, będzie wykorzystana optymalnie, a fragmenty folii nie będą sklejane.

Ilustracja do pytania 3
A. 3 rolki.
B. 1 rolkę.
C. 5 rolek.
D. 6 rolek.
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa prowadzi fanpage’a firmy odzieżowej na Facebooku. Całkowity koszt netto obsługi miesięcznej zawiera koszt obsługi kampanii reklamowej 750 zł oraz konsulting 250 zł. Usługi są objęte 23% podatkiem VAT. Cena brutto usługi reklamowej na fakturze dla klienta powinna wynosić

A. 250 zł.
B. 750 zł.
C. 1 230 zł.
D. 1 000 zł.
Zarządzanie kampanią reklamową

Która kolejność etapów fragmentu rozmowy sprzedażowej jest prawidłowa?

A.B.C.D.
Prezentacja ofertyNegocjacjeOkreślenie potrzeb klientaNegocjacje
Określenie potrzeb klientaPrezentacja ofertyPrezentacja ofertyPodpisanie umowy
Podpisanie umowyOkreślenie potrzeb klientaNegocjacjePrezentacja oferty
NegocjacjePodpisanie umowyPodpisanie umowyOkreślenie potrzeb klienta

A. D.
B. B.
C. A.
D. C.
Wykonywanie przekazu reklamow…

Zapis 4+4 w przygotowaniu projektu ulotki oznacza

A. druk obustronny, przy czym tylko jedna strona ma być w pełnej kolorystyce
B. druk kolorowy, przy czym jedna strona ma być czarno-biała
C. druk jednostronnie kolorowy
D. druk dwustronnie kolorowy
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie graficznej prezentacji wyników badań ankietowych określ, który odsetek respondentów wskazał znanego sportowca jako osobę najbardziej pożądaną w spocie reklamowym firmy.

Ilustracja do pytania 8
A. 12%
B. 10%
C. 22%
D. 20%
Zarządzanie kampanią reklamową

Producenci sprzętu AGD, sprzedając swoje wyroby z wykorzystaniem ograniczonej liczby punktów sprzedaży z uwagi na potrzebę stworzenia odpowiednich warunków handlowych, stosują dystrybucję

A. intensywną
B. ekskluzywną
C. selektywną
D. wyłączną
Zarządzanie kampanią reklamową

Osoba pracująca w agencji reklamowej na stanowisku sprzedawcy przestrzeni reklamowych posiada sprawdzoną metodę prowadzenia rozmów z klientami, która polega na "forsowaniu" produktu. Skutkuje to tym, że pracownik, prowadząc rozmowę sprzedażową, koncentruje się na

A. zaprezentowaniu produktu
B. poznaniu i odniesieniu się do potrzeb klienta
C. przyjęciu, że produkt sprzeda się sam
D. zmuszeniu klienta do dokonania zakupu poprzez wywieranie presji
Zarządzanie kampanią reklamową

Klient zgłosił się do agencji reklamowej z gotową księgą znaku swojej firmy, jednak pragnie uzyskać podstawowe nośniki wizerunku marki. W związku z tym pracownik agencji powinien wykonać zlecenie na

A. projekt papeterii firmowej
B. wykup powierzchni reklamowej
C. projekt kampanii telewizyjnej
D. realizację animacji komputerowej
Zarządzanie kampanią reklamową

Do agencji reklamowej przybył klient, który złożył zamówienie na 8 000 sztuk ulotek, 400 sztuk plakatów oraz
800 sztuk wizytówek. Dokładnie określił wymagania dotyczące zamówienia i szybko podjął decyzję. Biorąc pod uwagę te cechy, jakiego typ klienta można określić?

A. rzeczowy
B. osobisty
C. innowator
D. chaotyczny
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja marketingowa opracowuje kampanię dla produktu, którego sprzedaż znacznie maleje. W tej sytuacji celem komunikatu reklamowego powinno być poinformowanie klientów o

A. dodatkowych zaletach związanych z zakupem produktu
B. nowej lokalizacji siedziby firmy
C. wprowadzeniu nowego hasła reklamowego
D. firmie oraz jej produktach
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z poniższych składników powinien być zawarty w pisemnej umowie sprzedaży artykułów lub usług reklamowych, aby miała ona ważność prawną, w kontekście dowodowym oraz dochodzenia roszczeń przed sądem?

A. Termin wycofania się z umowy
B. Podpisy stron umowy
C. Przeniesienie praw autorskich
D. Wykaz podwykonawców
PGF.07 Pytanie 58
Wykonywanie przekazu reklamow…

Przekaz zawarty w sloganie reklamowym "DZIAŁA DO OŚMIU RAZY DŁUŻEJ!" skierowany jest do grupy konsumentów wyodrębnionej według kryterium

A. ekonomicznego
B. geograficznego
C. społecznego
D. demograficznego
PGF.07 Pytanie 59
Wykonywanie przekazu reklamow…

Do wykonania reklamy z wykorzystaniem folii OWV (One Way Vision) stosuje się technikę

A. druku offsetowego
B. fleksografii
C. druku solwentowego
D. termotransferu
PGF.08 Pytanie 60
Zarządzanie kampanią reklamową

Zgodnie z zasadami Ustawy o radiofonii i telewizji zabronione jest lokowanie produktu w

A. filmach
B. audycjach sportowych
C. programach rozrywkowych
D. audycjach dla dzieci
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa stworzyła różnorodną ofertę produktów i usług, dlatego zdecydowała się na strategię marketingową skoncentrowaną na postawach klientów?

A. redukujących dysonans
B. zmodyfikowanych
C. poszukujących różnorodności
D. rutynowych
Zarządzanie kampanią reklamową

Wskaźnik TRP definiuje

A. rzeczywisty zasięg publikacji reklamy
B. przeciętną liczbę interakcji z reklamą
C. procent grupy docelowej, która nie miała styczności z reklamą
D. łączny zasięg wszystkich publikacji reklamy
Zarządzanie kampanią reklamową

Zjawisko automatycznego, korzystnego postrzegania produktu przed nabyciem, wynikające z emocji wywołanych kampanią znanej marki nazywane jest

A. efekt satysfakcji
B. dysonans pozakupowy
C. efekt defensywności
D. efekt halo
Zarządzanie kampanią reklamową

Aby stworzyć szablony do rachunków i faktur, które będą zawierały formuły wspierające proces obliczeń, należy z nich skorzystać

A. z edytora tekstowego
B. z arkusza kalkulacyjnego
C. z programu do edycji tekstu
D. z oprogramowania CRM
Zarządzanie kampanią reklamową

Zgodnie z siatką FCB, zamiarem reklamy proszku do prania X, której kluczowym celem jest kształtowanie nawyku wśród konsumentów, jest

A. spełnienie moralnych potrzeb osób odbierających reklamę
B. przekazanie szczegółowych informacji o produkcie
C. przypominanie i utrwalanie marki
D. wywarcie ogromnego wrażenia na kliencie
PGF.08 Pytanie 66
Zarządzanie kampanią reklamową

Oblicz wartość marży przy zastosowaniu metody "od sta", jeśli koszt zakupu towaru wynosi 60,00 zł, marża kwotowa to 30,00 zł, a cena sprzedaży wynosi 90,00 zł?

A. 30%
B. 50%
C. 60%
D. 100%
PGF.08 Pytanie 67
Zarządzanie kampanią reklamową

Prawo autorskie nie może przysługiwać

A. odtwórcom
B. osobom ubezwłasnowolnionym
C. współautorom projektu
D. dzieciom
PGF.07 Pytanie 68
Wykonywanie przekazu reklamow…

Pracownik działu kreatywnego uległ w drodze do pracy wypadkowi i w związku tym zdarzeniem przebywał na zwolnieniu lekarskim przez 40 dni. W tym czasie pracownikowi przysługuje

A. zasiłek chorobowy
B. urlop wypoczynkowy
C. comiesięczne odszkodowanie
D. renta socjalna
Zarządzanie kampanią reklamową

Rodzaj badania, który polega na określeniu wpływu wybranego czynnika (zmiennej niezależnej) na reklamę (zmienną zależną), jest określany jako

A. badanie motywacji
B. wywiad
C. eksperyment
D. technika projekcyjna
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakie działania należy podjąć jako pierwsze, gdy pracownik agencji reklamowej obsługujący ploter tnący doznał porażenia prądem?

A. Ułożyć poszkodowanego w bezpiecznej pozycji.
B. Powiadomić przełożonego.
C. Zadzwonić po karetkę.
D. Odłączyć dopływ prądu.
Zarządzanie kampanią reklamową

Określ liczbę emisji reklamy prasowej w weekendowych wydaniach pewnego dziennika, jeśli klient zażyczył sobie, aby reklama zajmowała 2 moduły oraz była wydrukowana w kolorze. Budżet kampanii wynosi 4 900,00 zł.

Ilustracja do pytania 34
A. 7 emisji.
B. 8 emisji.
C. 6 emisji.
D. 12 emisji.
Zarządzanie kampanią reklamową

Klient z agencji reklamowej zgłosił się z przekonaniem, że duża część grupy docelowej nie jest świadoma istnienia jego towaru. W realizacji zlecenia dotyczącego stworzenia kampanii reklamowej powinno się skoncentrować na działaniach mających na celu budowanie

A. świadomości istnienia towaru oraz umiejętności rozpoznawania nazwy.
B. jedynie umiejętności rozpoznawania nazwy towaru.
C. jedynie świadomości istnienia towaru.
D. świadomości istnienia towaru lub przynajmniej umiejętności rozpoznawania nazwy.
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakiego rodzaju proces produkcji materiałów promocyjnych opisuje poniższy tekst?

Procedura polegająca na nałożeniu na zadrukowaną powierzchnię folii lub tkaniny, którą można stosować m.in. do wizytówek, broszur, ulotek, aby zapewnić im odporność na działanie czynników zewnętrznych lub uzyskać efekt błyszczący albo matową powłokę.

A. Impregnowania
B. Falcowania
C. Laminowania
D. Lakierowania
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa, przy opracowywaniu planu medialnego, podjęła decyzję o wyborze jednego głównego medium oraz jednego dodatkowego

A. współdziałającego
B. pogłównego
C. wspierającego
D. dodatkowego