Filtrowanie pytań
Zarządzanie kampanią reklamową
A. 690,00 zł
B. 1 590,00 zł
C. 3 900,00 zł
D. 900,00 zł
Zarządzanie kampanią reklamową
Aby agencja reklamowa mogła wstępnie ocenić makrootoczenie, powinna przeprowadzić analizę
A. generalnej segmentacji otoczenia
B. pięciu sił Portera
C. grup strategicznych
D. krzywej doświadczeń
Zarządzanie kampanią reklamową
Dokument zawierający sugestie od klienta, istotne w procesie realizacji kampanii reklamowej, to
A. brief kreatywny
B. brief reklamowy
C. oferta
D. zapytanie ofertowe
Zarządzanie kampanią reklamową
Który wskaźnik wskazuje na koszt uzyskania jednego kliknięcia w reklamę, obliczany jako proporcja liczby kliknięć do całkowitych wydatków na kampanię?
A. CTR
B. CPP
C. CPC
D. CPT
Wykonywanie przekazu reklamow…
Którą z aplikacji komputerowych można wykorzystać do zwizualizowania mapy myśli w formie prezentacji multimedialnej?
A. Prezi
B. GIMP
C. Audacity
D. Notepad++
Wykonywanie przekazu reklamow…
Dwukierunkowa, czerwona strzałka umieszczona w przedstawionym logo, to element graficzny określany jako

A. logotyp
B. sygnet
C. motto
D. claim
Wykonywanie przekazu reklamow…
Które ze stoisk, pokazanych na rysunku stwarza najwięcej ograniczeń ekspozycyjnych i jest najmniejatrakcyjne do zaaranżowania przestrzeni?

A. Nr 4
B. Nr 2
C. Nr 3
D. Nr 1
Zarządzanie kampanią reklamową
Sieć dystrybucji napojów alkoholowych zamierza przeprowadzić kampanię reklamową w telewizji, promującą produkty alkoholowe oraz pokrewne. Ustalono czas emisji w godzinach 18:00-20:00. Czy podjęte kroki są zgodne z przepisami prawnymi?
A. Tak, ponieważ są odpowiednie w kontekście działalności hurtowni
B. Nie, ponieważ łamią ustawę o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
C. Nie, gdyż są niezgodne z ustawą o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi
D. Tak, ponieważ to najlepsze godziny na tego typu promocję
Zarządzanie kampanią reklamową
Pracownicy zespołu obsługi klienta w agencji reklamowej powinni podczas spotkania z potencjalnym klientem zrealizować prezentację multimedialną w trybie on-line. Który z poniższych programów pozwoli na opracowanie oraz przeprowadzenie takiej prezentacji?
A. Corel Draw
B. Microsoft Office PowerPoint
C. Prezi
D. Adobe InDesign
Zarządzanie kampanią reklamową
Reklama skierowana do konsumenta poruszającego się po mieście ma przede wszystkim charakter
A. wirtualny
B. interaktywny
C. outdoorowy
D. alternatywny
Zarządzanie kampanią reklamową
Przy opracowywaniu materiału promocyjnego warto uwzględnić przepisy prawne obowiązujące w reklamie zewnętrznej, zwłaszcza w odniesieniu do produktów
A. ogrodowych
B. farmaceutycznych
C. żywności
D. zaawansowanej technologii
Zarządzanie kampanią reklamową
Ile wynosi CPP dla telewizyjnej kampanii reklamowej, której parametry scharakteryzowano w przedstawionej tabeli?
Parametr | Wartość parametru |
---|---|
Koszt kampanii | 400 000,00 zł |
Zasięg kampanii | 200 |
Częstotliwość kampanii | 40 |
A. 8 000,00 zł
B. 40,00 zł
C. 50,00 zł
D. 10 000,00 zł
Zarządzanie kampanią reklamową
W bazie danych dotyczącej rynku instytucjonalnego brakuje informacji
A. na temat pośredników handlowych
B. na temat wyższych uczelni
C. na temat instytucji publicznych
D. na temat klientów indywidualnych
Zarządzanie kampanią reklamową
Agencja reklamowa, prowadząc kampanię dla producenta wybielających past do zębów, stosuje podejście TTL (Through The Line). Jakie nośniki, według wybranej strategii, powinna wykorzystać w kampanii?
A. Spot reklamowy w telewizji, ulotki, newsletter
B. Spot reklamowy w telewizji, reklama w prasie
C. Spot reklamowy w radiu, lokowanie produktu, billboard
D. Ulotki, broszury, newsletter
Zarządzanie kampanią reklamową
W kontekście reklamy - dobór reklamy zależy od
A. formatu indoor i outdoor
B. funkcji perswazyjnej oraz przypominającej
C. produktu oraz usługi
D. organizacji oraz firmy
Zarządzanie kampanią reklamową
Jakiego typu rabat zastosowała agencja reklamowa, gdy przyznała klientowi zniżkę z okazji nadchodzącego Dnia Kobiet?
A. Sezonowy
B. Ilościowy
C. Okolicznościowy
D. Funkcjonalny
Zarządzanie kampanią reklamową
Dział marketingu przedsiębiorstwa zajmującego się produkcją chemikaliów, opracowuje ulotki reklamowe. Ulotki mają zostać wydrukowane w drukarni w liczbie 2000 sztuk, korzystając z technologii offsetowej. W jakiej palecie kolorów powinna być przygotowana ulotka?
A. HLS
B. RGB
C. CMYK
D. HEX
Zarządzanie kampanią reklamową
Agencja reklamowa wystawiła fakturę za zakup 5 roll-upów po 350,00 zł netto za sztukę, pomijając należny klientowi rabat w kwocie 10,00 zł. Jaki dokument powinna przygotować agencja, aby wprowadzić poprawne dane?
A. Fakturę zaliczkową
B. Notę korygującą
C. Fakturę korygującą
D. Fakturę pro forma
Zarządzanie kampanią reklamową
Zestaw, który spełnia wymagania klienta oraz zapewnia mu zadowolenie z zakupionego produktu, to zbiór
A. cennych wartości
B. opcji
C. przydatności
D. cech estetycznych
Zarządzanie kampanią reklamową
Jakie gaśnice są przeznaczone do zwalczania pożarów urządzeń pod napięciem?
A. proszkowa i pianowa
B. pianowa i halonowa
C. pianowa i śniegowa
D. proszkowa i śniegowa
Zarządzanie kampanią reklamową
Nieetycznym działaniem lidera na rynku wobec konkurentów jest przyjęcie przez niego cen
A. dumpingowych
B. z nierównymi końcówkami
C. standardowych
D. psychologicznych
Wykonywanie przekazu reklamow…
Agencja reklamowa planując kampanię dla producenta głośników bezprzewodowych chce w przekazie reklamowym postawić głównie na skojarzenia produktu z dżinglem. Oznacza to, że podstawowym elementem tego przekazu ma być
A. komunikat główny
B. symbol
C. korzyści, jakie osiągnie nabywca produktu
D. argument sprzedażowy
Zarządzanie kampanią reklamową
Która z poniższych osób, według obowiązujących przepisów prawnych oraz norm etyki zawodowej, nie może promować swojej działalności zawodowej?
A. Lekarz
B. Aktor
C. Sportowiec
D. Polityk
Zarządzanie kampanią reklamową
Jaki będzie koszt użytego materiału na wydruk 5 hangerów jednostronnych o wymiarach 2 × 2,5 m na materiale blockout?
Nazwa materiału | Cena |
---|---|
Blockout | 65,00 zł/m² |
Folia UV | 52,00 zł/m² |
OWV | 55,00 zł/m² |
Backlit | 70,00 zł/m² |
A. 1 750,00 zł
B. 1 300,00 zł
C. 1 375,00 zł
D. 1 625,00 zł
Zarządzanie kampanią reklamową
Agencja reklamowa sprzedaje produkty oraz usługi reklamowe po cenach wyższych w porównaniu do działań rywalizujących agencji. Z tego względu realizuje strategię cenową określaną jako
A. cenowo neutralną
B. dywersyfikacyjną
C. penetracją rynku
D. zbieraniem śmietanki
Zarządzanie kampanią reklamową
Która z poniższych wypowiedzi wskazuje na zakończenie rozmowy sprzedażowej?
A. Zadzwoniłem, aby wyrazić wdzięczność za skorzystanie z naszej oferty
B. Jeżeli ta oferta Pana nie satysfakcjonuje, przygotujemy inną opcję
C. Gratuluję właściwego wyboru. Proszę o podanie jeszcze kilku informacji
D. Dziękuję za odpowiedź na wszystkie zadane pytania
PGF.08 Pytanie 787
Zarządzanie kampanią reklamową
Aby stworzyć multimedia prezentujące ofertę handlową, jaki format powinien być użyty?
A. .tiff.
B. .ppsx.
C. .jpeg.
D. .pdf.
Zarządzanie kampanią reklamową
Producent żywności dla zwierząt planuje promować swoje wyroby na platformie AdSense od Google w taki sposób, aby reklama produktów dla psów była wyświetlana, gdy użytkownik przegląda treści dotyczące psów, a reklama produktów dla kotów, gdy przegląda treści o kotach. Jaki rodzaj kampanii powinien wybrać?
A. Interaktywną
B. Rebrandingową
C. Kontekstową
D. Branżową
Zarządzanie kampanią reklamową
Na podstawie danych przedstawionych w tabeli skalkuluj, która cena produktu zapewni największy zysk.
Cena w zł | Popyt w szt. | Dochód w zł | Koszty stałe w zł | Koszty zmienne w zł | Koszty całkowite w zł |
---|---|---|---|---|---|
15 | 70 000 | 1 050 000 | 300 000 | 700 000 | 1 000 000 |
20 | 60 000 | 1 200 000 | 300 000 | 600 000 | 900 000 |
25 | 35 000 | 875 000 | 300 000 | 350 000 | 650 000 |
30 | 40 000 | 1 200 000 | 300 000 | 650 000 | 950 000 |
A. 20 zł
B. 30 zł
C. 15 zł
D. 25 zł
Zarządzanie kampanią reklamową
Klient, który krytycznie podchodzi do zamiarów sprzedawcy, wskazuje na jakość obsługi, sposób eksponowania produktów oraz wskazuje na niedociągnięcia w funkcjonowaniu placówki, jest określany mianem
A. szczegółowy
B. osobisty
C. negujący
D. chaotyczny
Zarządzanie kampanią reklamową
Firma handlowa zamierza prowadzić kampanię reklamową jedynie za pośrednictwem nośników BTL. W związku z tym nie skorzysta z
A. insertów
B. mailingu
C. uletek
D. billboardów
Zarządzanie kampanią reklamową
Aby wydrukować ograniczoną liczbę wizytówek, należy zastosować
A. sitodruk.
B. wklęsłodruk.
C. drukarkę cyfrową.
D. drukarnię tampondrukową.
Zarządzanie kampanią reklamową
Aby nawiązać bezpośredni kontakt interpersonalny z klientem, najlepszym rozwiązaniem będzie zastosowanie
A. promocji osobistej
B. classifields
C. promocji dodatkowej
D. publicity
Zarządzanie kampanią reklamową
Do elementów psychologicznych wpływających na zachowania konsumentów na rynku zaliczamy:
A. zdanie grupy społecznej, rodzina
B. opinie liderów, kultura
C. dochody, ceny
D. osobowość, postawy
Wykonywanie przekazu reklamow…
Który rodzaj druku powinien być zastosowany do produkcji wielkoformatowej reklamy zewnętrznej drukowanej atramentami na bazie rozpuszczalników, charakteryzującymi się dużą odpornością na warunki atmosferyczne typu deszcz i promieniowanie UV?
A. Solwentowy
B. Sitowy
C. Hot-stamping
D. Offsetowy
Zarządzanie kampanią reklamową
Agencja reklamowa zbiera dane w bazie B2C
A. o konkurentach
B. o dostawcach
C. o konsumentach
D. o pracownikach
Zarządzanie kampanią reklamową
Zgodnie z kryterium branżowotowarowym, targi o ogólnym charakterze, które są skierowane do szerokiego kręgu odbiorców i mogą obejmować różne branże, to targi
A. horyzontalne
B. zamknięte
C. skoncentrowane
D. wertykalne
Zarządzanie kampanią reklamową
Które z wymienionych badań obejmuje analizę życia uczestników w naturalnych warunkach, np. w domach lub sklepach?
A. Omnibusowe
B. Ilościowe
C. Etnograficzne
D. Panelowe
Zarządzanie kampanią reklamową
Producenci sprzętu AGD, sprzedając swoje wyroby z wykorzystaniem ograniczonej liczby punktów sprzedaży z uwagi na potrzebę stworzenia odpowiednich warunków handlowych, stosują dystrybucję
A. ekskluzywną
B. intensywną
C. selektywną
D. wyłączną
Zarządzanie kampanią reklamową
"Poznaj smak Raju" to przykład jakiego typu sloganu?
A. humorystycznego
B. pytającego
C. deklracyjnego
D. budzącego ciekawość