Filtrowanie pytań

Wybierz zawód, aby zobaczyć dostępne kwalifikacje

Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa obliczyła koszt usługi zaprojektowania ulotki, biorąc pod uwagę m.in. wynagrodzenie grafika komputerowego. W związku z tym zastosowała cenę ustaloną na podstawie

A. największego zysku
B. cen rywali
C. preferencji przyszłych nabywców
D. wysokości ponoszonych wydatków
Zarządzanie kampanią reklamową

Które połączenie kolorystyczne powinno zostać wykorzystane przy projektowaniu systemu identyfikacji wizualnej firmy, która chce pobudzić do entuzjastycznych zakupów przy jednoczesnym zapewnieniu bezpieczeństwa i zaufania do marki?

Ilustracja do pytania 3
A. C.
B. A.
C. D.
D. B.
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja, która oferuje usługi reklamowe, postanowiła wdrożyć koncepcję marketingu-mix na podstawie formuły 7P, aby ułatwić klientom podejmowanie decyzji zakupowych oraz podkreślić dowody świadczące o jakości świadczonych usług. W celu zrealizowania tego celu powinna podjąć działania związane

A. ze świadectwem materialnym
B. z procesami zachodzącymi w firmie
C. z ceną usługi
D. z ludźmi mającymi kontakt z klientem
Zarządzanie kampanią reklamową

Do elementów psychologicznych wpływających na zachowania konsumentów na rynku zaliczamy:

A. dochody, ceny
B. opinie liderów, kultura
C. zdanie grupy społecznej, rodzina
D. osobowość, postawy
Zarządzanie kampanią reklamową

Firma wprowadza na rynek nowy towar. W reklamie tego towaru ukazane zostaną jego najistotniejsze atuty. Metoda prezentacji reklamy zastosowana przez firmę to

A. animacja
B. fantazja
C. demonstracja
D. zalecenie
Zarządzanie kampanią reklamową

Jak wysoki był wskaźnik efektywności reklamy, na którą firma wydała 1 000,00 zł, a która przyniosła wzrost przychodów w reklamowanej kategorii o 3 600,00 zł?

A. 0,28
B. 3,6
C. 2 600
D. 4 600
Zarządzanie kampanią reklamową

Którą wysokość budżetu reklamowego na rok 2020 powinna była przyjąć spółka Alfa, jeżeli stosowała metodę procenta z obrotu i w okresie 2015-2020 przyjęła stałą relację wydatków na reklamę w stosunku do osiągniętych przychodów?

Ilustracja do pytania 12
A. 2 900,00 zł
B. 2 850,00 zł
C. 2 925,00 zł
D. 2 875,00 zł
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakiej z podanych fraz powinien unikać sprzedawca, pragnąc zdobyć lojalnego klienta?

A. Ceny naszych usług są dostosowane do wysokiego poziomu jakości
B. Proponujemy elastyczne terminy płatności oraz atrakcyjne rabaty
C. Współpraca z naszą agencją zwiększy szanse na pokonanie konkurencji
D. To ostatnia okazja, aby wykorzystać tę ofertę
Zarządzanie kampanią reklamową

Która z technik negocjacyjnych związanych z czasem lub przestrzenią zapewnia większą pewność oraz możliwość kontrolowania lokalizacji?

A. Zamierzone wydłużanie dyskusji
B. Wykorzystywanie terminów ostatecznych, które są nieprzekraczalne
C. Realizacja negocjacji na własnym obszarze
D. Niekorzystna lokalizacja przeprowadzania negocjacji
Zarządzanie kampanią reklamową

Grafik stworzył w programie do grafiki wektorowej projekt plakatu reklamowego. Jak powinien postąpić z tekstami, aby po wysłaniu projektu do drukarni nie wystąpiły problemy związane z ich wydrukowaniem?

A. Zamienić na krzywe.
B. Poddać rasteryzacji.
C. Zastosować digitalizację.
D. Wykonać morphing.
Zarządzanie kampanią reklamową

Który rodzaj testu otrzymała klientka salonu urody, podczas przeprowadzania badań marketingowych z wykorzystaniem technik projekcyjnych?

Proszę podać jeden wyraz, który przychodzi Pani na myśl po zapoznaniu się z każdym z poniższych słów.
Włosy................................
Paznokcie................................
Masaż................................
Makijaż................................

A. Test skojarzeń swobodnych słownych.
B. Test skojarzeń swobodnych sukcesywnych.
C. Test wyobrażeń.
D. Test uzupełnienia zdań.
Zarządzanie kampanią reklamową

Która z odpowiedzi nie zawiera podmiotu przeprowadzającego analizę wyboru produktu w trakcie procesu zakupowego?

A. Analityk, sponsor, decydent, użytkownik
B. Inicjator, decydent, nabywca, użytkownik
C. Inicjator, analityk, decydent, użytkownik
D. Sponsor, analityk, decydent, nabywca
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa otrzymała zlecenie od firmy ubezpieczeniowej na stworzenie reklamy w prasie, aby promować jej usługi. Aby zyskać jak największą wiarygodność w oczach odbiorców, warto zastosować

A. ogłoszenie drobne
B. wrzutkę
C. artykuł sponsorowany
D. reklamę całostronicową
Zarządzanie kampanią reklamową

Klient posiada budżet na reklamy wynoszący 10 200,00 zł. Planuje wyemitować reklamę w telewizji regionalnej co najmniej 9 razy. Jaką stację telewizyjną powinien zaproponować mu przedstawiciel agencji reklamowej?

A. Raj
B. Wyspa
C. Eden
D. Chmurka
PGF.08 Pytanie 867
Zarządzanie kampanią reklamową

Która forma promocji w postaci bloga pozwala zamieszczać filmy w kolejności chronologicznej?

A. Microblog.
B. Vlog.
C. Photoblog.
D. Interstitial.
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaką strategię organizacyjną i rozwojową przyjęła agencja, wprowadzając na rynek warszawski nowoczesne, udoskonalone wersje dotychczas oferowanych banerów reklamowych?

A. Rozwoju produktu
B. Penetracji rynku
C. Dywersyfikacji
D. Rozwoju rynku
PGF.08 Pytanie 873
Zarządzanie kampanią reklamową

Negocjacje, w których jedna strona stawia drugiej grupie konkretne i zdecydowane wymagania, określane są jako negocjacje

A. integratywne
B. twarde
C. łagodne
D. miękkie
PGF.08 Pytanie 874
Zarządzanie kampanią reklamową

Przedstawiony symbol na rysunku umieszczony przy nazwie produktu oznacza, że znak towarowy

Ilustracja do pytania 34
A. jest zarejestrowany w urzędzie patentowym, ale nie podlega ochronie.
B. jest zarejestrowany w urzędzie patentowym i podlega ochronie.
C. ma zastrzeżone prawa autorskie.
D. znajduje się w domenie publicznej.
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakie wydatki może zakwalifikować firma jako koszty reklamy?

A. koszt lunchu biznesowego, podczas którego prowadzone są działania wspierające wizerunek przedsiębiorstwa
B. upominki dla klientów bez logo firmy
C. koszty związane z poczęstunkiem z okazji jubileuszu gości organizowanym w ramach działań public relations
D. wydatki na reklamę w prasie
Zarządzanie kampanią reklamową

Umieszczając reklamę na szybie sklepowej i chcąc równocześnie zapewnić 40% przepuszczalność światła oraz widoczność na zewnątrz, należy ją wykonać wykorzystując

Ilustracja do pytania 40
A. folię OWV.
B. folię polimerową.
C. folię adhezyjną.
D. siatkę Mesh.