Filtrowanie pytań

Wybierz zawód, aby zobaczyć dostępne kwalifikacje

Wykonywanie przekazu reklamow…

Który materiał powinna zastosować agencja reklamowa, aby po zawieszeniu reklamy wielkoformatowej na budynku zapewnić jak największą ilość światła docierającego do pomieszczeń znajdujących się bezpośrednio za reklamą i zminimalizować skutki działania wiatru?

A. Płótno Canvas
B. Siatkę mesh
C. Folię sublimacyjną
D. Papier termotransferowy
PGF.08 Pytanie 924
Zarządzanie kampanią reklamową

Kodeks Etyki Reklamy odnosi się do zasad dotyczących reklamy porównawczej. W świetle przepisów tam zawartych, zabronione jest porównywanie produktów

A. spełniających te same potrzeby.
B. stworzonych w odmiennym celu.
C. mających wiele cech dających się zweryfikować.
D. o zróżnicowanej cenie.
Zarządzanie kampanią reklamową

Projektant stworzył w programie graficznym wektorowym wizualizację plakatu reklamowego. Jakie działania powinien podjąć w odniesieniu do tekstów, aby uniknąć problemów z ich drukiem oraz bezstratnym powiększaniem po przesłaniu projektu do drukarni?

A. Zastosować rasteryzację
B. Zamienić na krzywe
C. Użyć digitalizacji
D. Wykonać morphing
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaką formę powinna mieć umowa między agencją a nabywcą zgodnie z poniższymi klauzulami?

Klauzule umowy:
— Przedmiotem umowy jest wykonanie folderów reklamowych.
— Istnieje możliwość skorzystania z usług fotografa jako podwykonawcy.
— Agencja odpowiada za ostateczny efekt.
— Nabywcy przysługuje prawo reklamacji.

A. O pracę.
B. Handlową.
C. O dzieło.
D. Zlecenia.
Zarządzanie kampanią reklamową

Aby zidentyfikować elementy kulturowe wpływające na wybory zakupowe, konieczna jest analiza danych

A. o sytuacji finansowej klientów
B. o otoczeniu, w którym działają klienci
C. o zawodach, które wykonują klienci
D. o wieku oraz etapie życia klientów
Zarządzanie kampanią reklamową

Który rodzaj rabatu uwzględniono w zamieszczonym cenniku ?

Agencja Reklamowa Druk

ul. Koralowa 345, 00-240 Warszawa,

NIP: 2345678901, tel. 123 456 789

Cennik produktów reklamowych obowiązujący w terminie

Lp.Nazwa produktuJednostka miaryCena jednostkowa nettoStawka VATKwota podatku VATCena jednostkowa brutto
1Smyczszt.0,50 zł23%0,12 zł0,62 zł
2Roll-up 80×200 mmszt.160,00 zł23%36,80 zł196,80 zł
3Tabliczka przydrzwiowa 180×54 mmszt.85,00 zł23%19,55 zł104,55 zł
Przy zamówieniu powyżej 100 szt. udzielamy 5% zniżki!

A. Sezonowy.
B. Ilościowy.
C. Okazjonalny.
D. Funkcjonalny.
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa wystawiła fakturę na zakup 5 kasetonów świetlnych w cenie 400,00 zł netto za sztukę, pomijając przy tym rabat wartościowy dla klienta w wysokości 200,00 zł. Jaki dokument powinna przygotować agencja, aby skorygować ten błąd?

A. Fakturę korygującą
B. Fakturę zaliczkową
C. Notę korygującą
D. Fakturę Proforma
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa, chcąc budować strategię marki kosmetycznej na podstawie czynników makroekonomicznych: polityczno-prawnych (P), ekonomicznych (E), społeczno-kulturowych (S) i technologiczno-ekologicznych (T) powinna przeprowadzić analizę

A. SWOT.
B. BCG.
C. PEST.
D. TOWS.
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakich wykonawców powinna zatrudnić agencja reklamowa w celu realizacji muralu zamówionego przez klienta?

A. Specjalistów od grafiki komputerowej
B. Artystów street-art
C. Agentów zajmujących się przestrzenią w mediach ATL
D. Copywriterów pracujących w agencji reklamowej
Wykonywanie przekazu reklamow…

Jaką minimalną ilość tkaniny należy zamówić, aby można było wykonać 20 banerów oczkowanych o wymiarach 1×2 m, przy założeniu, że w hurtowni dostępna jest tylko tkanina o szerokości 1,20 m, a straty wynikające ze stosowanej technologii produkcji sięgają 10% materiału? Nie dopuszcza się sklejania kawałków tkaniny w większą całość.

Ilustracja do pytania 13
A. 40 m
B. 44 m
C. 20 m
D. 22 m
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie załączonej tabeli wybierz medium główne i wspomagające, które należy zastosować w reklamie jogurtu "Yogo MEN", w grupie docelowej 24÷35-letnich pracowników biurowych, dbających o zdrowie, którzy są młodymi ojcami.

Zmiana stylu życia młodych ojców
w wyniku pojawienia się pierwszego dziecka w rodzinie
Zmiana zachowańNowe wydatki
Ograniczenie wyjazdów weekendowych, wyjść do kina i restauracji.Jedzenie dla dziecka, lekarstwa, pampersy.
Oszczędność- mniej gazet, czasopism, książek i płyt CD.Internetowa wypożyczalnia filmów, kino domowe.
Ograniczenie wydatków na ubrania i drobne zachcianki.Ubranka dla dziecka, wózek, zabawki.
Dbałość o zdrowie, sport, rzucenie palenia.Kupowanie naturalnych, zdrowych produktów żywnościowych, spacery.

A. Internet i reklama zewnętrzna.
B. Telewizja i czasopismo kolorowe.
C. Radio i gazeta codzienna.
D. Internet i kino.
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa dokonała analizy marketingowej usług sprzedaży powierzchni reklamowej. Wzięto pod uwagę tylko czynniki zewnętrzne. Wśród nich agencja nie powinna analizować

A. własnej struktury organizacyjnej.
B. segmentów rynku.
C. środków wspierających dystrybucję.
D. trendów zakupowych.
PGF.08 Pytanie 936
Zarządzanie kampanią reklamową

Który rodzaj perspektywy został przedstawiony na ilustracji?

Ilustracja do pytania 16
A. Kulisowa.
B. Linearna.
C. Żabia.
D. Hieratyczna.
PGF.07 Pytanie 939
Wykonywanie przekazu reklamow…

Firma zajmuje się produkcją i dystrybucją lizaków owocowych dla dzieci. W celach reklamowych firma wykorzystuje postać zabawnego ufoludka. Którą technikę prezentacji reklamy telewizyjnej zastosuje firma, aby dotrzeć do grupy docelowej?

A. Rekomendację eksperta
B. Animację
C. Styl życia
D. Dowód naukowy
PGF.07 Pytanie 944
Wykonywanie przekazu reklamow…

Realizując zamówienie na 100 000 sztuk ulotek reklamowych w formacie A5, należy zastosować

A. tampondruk
B. fleksografię
C. druk offsetowy
D. druk cyfrowy
PGF.07 Pytanie 946
Wykonywanie przekazu reklamow…

W którym stylu negocjacji strony skupiają się na rozwiązaniu problemów, dążą do porozumienia korzystnego dla każdej ze stron, skupiają się na interesach a nie na stanowiskach oraz ulegają zasadnym argumentom a nie presji?

A. Rywalizacyjnym
B. Twardym
C. Miękkim
D. Rzeczowym
PGF.08 Pytanie 949
Zarządzanie kampanią reklamową

Reklama eksponowana na tylnej powierzchni blacharskiej autobusu łącznie z szybą to

Ilustracja do pytania 29
A. mini standard.
B. fullback.
C. halfback.
D. busboard.
Zarządzanie kampanią reklamową

Pracownik firmy otrzymał zadanie zebraniu danych pierwotnych, które są niezbędne do realizacji kampanii reklamowej. Które z wymienionych informacji mają wyłącznie charakter pierwotny?

A. Dane z Głównego Urzędu Statystycznego oraz informacje publikowane w czasopismach
B. Dane pochodzące z branżowego portalu internetowego oraz dane zdobyte przez firmę PRS w wyniku przeprowadzonego eksperymentu
C. Wyniki obserwacji przeprowadzonych przez pracownika firmy oraz dane publikowane w prasie codziennej
D. Wyniki indywidualnego wywiadu pogłębionego i dane pozyskane w audytoryjnym badaniu ankietowym przeprowadzonym przez pracownika firmy PRS
Zarządzanie kampanią reklamową

Właściciel małego, niedrogiego pensjonatu w rejonie Łodzi, znajdującego się w dużym, pięknym parku z placem zabaw, pragnie powiadomić gości o nowej ofercie na weekend. Na który segment rynku należy skierować reklamy w pierwszej kolejności?

A. Do rodzin z małymi dziećmi.
B. Do zorganizowanych grup emerytów.
C. Do entuzjastów sportów ekstremalnych.
D. Do przedsiębiorców.
Zarządzanie kampanią reklamową

Zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, co może być przedmiotem ochrony prawnoautorskiej?

A. opublikowany opis patentowy
B. slogan reklamowy
C. prosta informacja prasowa
D. dokument urzędowy
Zarządzanie kampanią reklamową

Termin kolorystyki druku 4+4 oznacza projekt zadrukowany

A. dwustronnie w jednym kolorze
B. obustronnie w pełnej kolorystyce
C. jednym kolorem z jednej strony oraz pełną kolorystyką z drugiej strony
D. czterema kolorami z jednej strony i jednym kolorem z drugiej strony
Zarządzanie kampanią reklamową

Cele kampanii promocyjnej obejmują poinformowanie klientów o uruchomieniu nowego oddziału sieciowej restauracji w Katowicach. Która z poniższych form reklamy skutecznie dotrze do grupy docelowej, jaką są mieszkańcy Katowic oraz okolic?

A. Reklama w TVP3 Katowice
B. Reklama radiowa w Radiu Bielsko
C. Plakat umieszczony przed restauracją
D. Ogłoszenie w dzienniku ogólnopolskim
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakiego rodzaju reklamę powinien zaproponować klient, producent napojów orzeźwiających, który pragnie promować swoje wyroby w telewizji przez cały rok oraz zwiększyć intensywność reklamy w okresie letnim?

A. Skokową
B. Ciągłą
C. Pulsacyjną
D. Sezonową