Filtrowanie pytań

Wyczyść filtry
PGF.08 Pytanie 921
Zarządzanie kampanią reklamową

Który model płatności zostanie zastosowany, gdy reklamodawca będzie obciążany przez Facebook za każde pojedyncze kliknięcie reklamy przez użytkownika serwisu?

A. CPE
B. CPC
C. CPM
D. CPS
PGF.08 Pytanie 922
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaki rodzaj rabatu stosuje stacja radiowa?

Ilustracja do pytania 2
A. Promocyjny.
B. Ilościowy.
C. Sezonowy.
D. Gotówkowy.
PGF.08 Pytanie 923
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa przyjęła zlecenie przygotowania dla firmy ABC programu lojalnościowego. Dostała do dyspozycji bazę obecnych i potencjalnych klientów firmy. W celu skutecznego zabezpieczenia danych osobowych agencja powinna wprowadzić

A. systematyczną weryfikację danych.
B. regularne skanowanie komputera.
C. aktualizację oprogramowania.
D. elektroniczne systemy ochrony danych.
PGF.08 Pytanie 924
Zarządzanie kampanią reklamową

Klient złożył zlecenie emisji reklamy w czasie prime time. Na podstawie załączonych wyników oglądalności określ, w jakich godzinach powinna być nadawana reklama.

Ilustracja do pytania 4
A. 20:45-21:00
B. 18:30-18:45
C. 19:15-19:30
D. 20:00-20:15
PGF.08 Pytanie 925
Zarządzanie kampanią reklamową

Przy odbiorze jakościowym ulotek należy sprawdzić

A. czy przyjmowany towar został właściwie oznakowany na czas transportu i przeładunku.
B. wydruk ulotek pod kątem zgodności z parametrami określonymi w zamówieniu.
C. zgodność ilości dostarczonego towaru z ilością zadeklarowaną w dokumentach towarzyszących dostawie.
D. czy otrzymane ulotki objęte były zamówieniem.
PGF.08 Pytanie 926
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z wymienionych elementów musi znajdować się w umowie sprzedaży produktów lub usług reklamowych, zawieranej w formie pisemnej, aby była ona ważna z mocy prawa, dla celów dowodowych oraz dochodzenia roszczeń przed sądem?

A. Spis podwykonawców.
B. Podpisy stron umowy.
C. Przeniesienie praw autorskich.
D. Termin odstąpienia od umowy.
PGF.08 Pytanie 927
Zarządzanie kampanią reklamową

Odległość której ze stref powinna być zachowana między dwoma partnerami biznesowymi, prowadzącymi negocjacje handlowe?

Ilustracja do pytania 7
A. Publicznej.
B. Osobistej.
C. Społecznej.
D. Intymnej.
PGF.08 Pytanie 928
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z wymienionych dokumentów należy dołączyć do zrealizowanej usługi reklamowej?

A. Zawiadomienie o wysyłce.
B. Potwierdzenie realizacji zamówienia.
C. Fakturę lub rachunek.
D. Protokół reklamacyjny.
PGF.08 Pytanie 929
Zarządzanie kampanią reklamową

W jakim terminie według załączonego fragmentu Kodeksu Cywilnego firma powinna przyjąć ofertę złożoną telefonicznie, aby stała się ona wiążąca?

Ilustracja do pytania 9
A. Następnego dnia.
B. Siedem dni.
C. Niezwłocznie.
D. Do końca miesiąca.
PGF.08 Pytanie 930
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja jest płatnikiem podatku VAT i współpracuje wyłącznie z przedsiębiorstwami. W jaki sposób powinna dokumentować sprzedaż swoich usług?

A. Raportem płatności.
B. Fakturą.
C. Paragonem fiskalnym.
D. Rachunkiem.
PGF.08 Pytanie 931
Zarządzanie kampanią reklamową

W której fazie procesu realizacji transakcji handlowej sporządzony jest dokument, którego fragment zamieszczono na rysunku?

Ilustracja do pytania 11
A. Negocjacji.
B. Zamówienia.
C. Reklamacji.
D. Sprzedaży.
PGF.08 Pytanie 932
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja opracowała załączony cennik reklam planszowych. W którym z wymienionych programów najłatwiej i najszybciej zastosować style formatowania tabeli?

Ilustracja do pytania 12
A. Alligator Flash Designer
B. Adobe Photoshop
C. Microsoft Office Word
D. Adobe InCopy
PGF.08 Pytanie 933
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaką część wydatków na reklamę Firma Produkcyjna KALIPSO przeznaczyła w roku 2016 na reklamę multimedialną?

Ilustracja do pytania 13
A. 20%
B. 50%
C. 9%
D. 59%
PGF.08 Pytanie 934
Zarządzanie kampanią reklamową

Udział w rynku plakatów reklamowych, oferowanych przez Agencję reklamową X jest niski, ale tempo wzrostu sprzedaży jest wysokie. Które pole w macierzy BCG opisuje sytuację tego produktu?

Ilustracja do pytania 14
A. Gwiazdy.
B. Trudne dzieci.
C. Dojne krowy.
D. Psy.
PGF.08 Pytanie 935
Zarządzanie kampanią reklamową

W której analizie brane są pod uwagę czynniki polityczno-prawne, ekonomiczne, społeczne i technologiczne?

A. 5-ciu Sił Portera
B. SWOT
C. PEST
D. Przypadków
PGF.08 Pytanie 936
Zarządzanie kampanią reklamową

W którym rodzaju dystrybucji wykorzystywana jest ograniczona liczba pośredników, celowo wybranych tak, aby zapewnić dobre warunki sprzedaży produktów w punktach sprzedaży?

A. Przestrzennej.
B. Selektywnej.
C. Intensywnej.
D. Bezpośredniej.
PGF.08 Pytanie 937
Zarządzanie kampanią reklamową

Firma Fonika zamieszczając swój logotyp na koszulce sportowca zastosowała

A. product placement.
B. sponsoring imienny.
C. mecenat.
D. sponsoring emblematowy.
PGF.08 Pytanie 938
Zarządzanie kampanią reklamową

Która strategia została zastosowana przy tworzeniu marki rodzinnej pokazanej na rysunku?

Ilustracja do pytania 18
A. Strip marki.
B. Rozciąganie marki.
C. Marka liniowa.
D. Pogłębianie marki.
PGF.08 Pytanie 939
Zarządzanie kampanią reklamową

Który rodzaj reklamy umieszczono na dachu kiosku?

Ilustracja do pytania 19
A. Bilboard.
B. Sandwich.
C. Diapazon.
D. Strip.
PGF.08 Pytanie 940
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z podanych fragmentów reklam prasowych wskazuje na korzyść i obiecuje zwiększenie siły nabywczej klienta?

Ilustracja do pytania 20
A. C.
B. B.
C. A.
D. D.
PGF.08 Pytanie 941
Zarządzanie kampanią reklamową

Na którym etapie współpracy z kupującym agencja reklamowa przygotowuje ofertę sprzedażową?

A. Planowania realizacji zlecenia.
B. Wystawiania faktury za wykonaną usługę.
C. Tworzenia kampanii promocyjnej.
D. Zakończenia kampanii promocyjnej.
PGF.08 Pytanie 942
Zarządzanie kampanią reklamową

Przedsiębiorstwo produkcyjno-handlowe działa na terenie 30-tysięcznego miasta. Które z wymienionych działań promocyjnych powinna mu zaproponować agencja reklamowa, aby wykreować pozytywny wizerunek wśród lokalnej społeczności?

A. Obniżenie cen produktów.
B. Poszerzenie asortymentu.
C. Zorganizowanie Dni Otwartych.
D. Reklamę w telewizji ogólnopolskiej.
PGF.08 Pytanie 943
Zarządzanie kampanią reklamową

Którą z wymienionych reklam powinna zaproponować agencja klientowi, któremu zależy na globalnym zasięgu oddziaływania, profilowaniu odbiorców i interaktywności?

A. Kinową.
B. Outdoorową.
C. Internetową.
D. Prasową.
PGF.08 Pytanie 944
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z pokazanych na rysunkach materiałów reklamowych należy zaproponować klientowi w ramach point of sale?

Ilustracja do pytania 24
A. A.
B. D.
C. B.
D. C.
PGF.08 Pytanie 945
Zarządzanie kampanią reklamową

Koszt wytworzenia wyrobu wynosi 30,00 zł, marża jest równa 40%. Ile wynosi cena sprzedaży, jeżeli marża jest liczona metodą "w stu", czyli stanowi 40% ceny sprzedaży?

A. 42,00 zł
B. 50,00 zł
C. 12,00 zł
D. 18,00 zł
PGF.08 Pytanie 946
Zarządzanie kampanią reklamową

Oblicz koszt jednostkowy ulotki na podstawie załączonych danych.

Ilustracja do pytania 26
A. 0,75 zł
B. 2,00 zł
C. 1,48 zł
D. 1,25 zł
PGF.08 Pytanie 947
Zarządzanie kampanią reklamową

Cena brutto kubka reklamowego wraz z nadrukiem wynosi 9,84 zł. Ile wynosi cena netto tego kubka, jeżeli stawka podatku VAT wynosi 23%?

A. 8,00 zł
B. 9,00 zł
C. 12,10 zł
D. 7,58 zł
PGF.08 Pytanie 948
Zarządzanie kampanią reklamową

Koszt wyprodukowania plakatu o formacie A4 to 2,00 zł, planowany zysk przedsiębiorstwa to 5% poniesionych kosztów. Ile wyniesie cena zbytu netto?

A. 3,00 zł
B. 1,90 zł
C. 2,10 zł
D. 2,20 zł
PGF.08 Pytanie 949
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie cennika koszulek reklamowych wskaż, który model koszulki jest najtańszy przy zamówieniu 50 szt.

Ilustracja do pytania 29
A. M23
B. M24
C. M21
D. M22
PGF.08 Pytanie 950
Zarządzanie kampanią reklamową

Która z wymienionych relacji biznesowych w zakresie pozyskiwania nowych klientów dotyczy bazy danych typu B2B?

A. Firma kosmetyczna – klientki indywidualne.
B. Firma ubezpieczeniowa – prywatni ubezpieczyciele samochodów.
C. Firma reklamowa – praktykanci/uczniowie.
D. Firma medyczna – firmy farmaceutyczne.
PGF.08 Pytanie 951
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaki koszt poniesie klient agencji zamawiający 10 spotów, nadawanych w weekend w stacji LokalRadio w godzinach 20÷22 i korzystający z 10% rabatu agencyjnego?

Ilustracja do pytania 31
A. 315,00 zł
B. 450,00 zł
C. 405,00 zł
D. 350,00 zł
PGF.08 Pytanie 952
Zarządzanie kampanią reklamową

Która z wymienionych czynności powinna być wykonana jako pierwsza przy projektowaniu baz danych?

A. Podpisanie umowy z pracownikiem agencji na opracowanie bazy.
B. Stworzenie algorytmu wyszukiwania i filtrowania danych.
C. Określenie szczegółowego celu, jakiemu ma służyć baza danych.
D. Zaprojektowanie systemu szybkiego wyszukiwania.
PGF.08 Pytanie 953
Zarządzanie kampanią reklamową

Klienci nabywający produkty jako pierwsi we wczesnej fazie ich wprowadzania na rynek to

A. maruderzy.
B. wczesna większość.
C. innowatorzy.
D. naśladowcy.
PGF.08 Pytanie 954
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakie kryterium sortowania zastosowano w bazie danych, której fragment przedstawiono na rysunku?

Ilustracja do pytania 34
A. Rosnąco wg nazwy firmy.
B. Malejąco wg miejscowości.
C. Malejąco wg nazwy firmy.
D. Rosnąco wg miejscowości.
PGF.08 Pytanie 955
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaki typ temperamentu posiada klient o cechach lidera, poszukujący praktycznych rozwiązań i koncentrujący się na wyznaczonym celu?

A. Sangwiniczny.
B. Melancholiczny.
C. Choleryczny.
D. Flegmatyczny.
PGF.08 Pytanie 956
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z wymienionych sposobów przekazywania informacji jest elementem skutecznej komunikacji werbalnej?

A. Gest.
B. Dotyk.
C. Wypowiedź ustna.
D. Mimika twarzy.
PGF.08 Pytanie 957
Zarządzanie kampanią reklamową

Dysonansem pozakupowym w procesie postępowania konsumenta na rynku związanym z zakupem nazywa się

A. negatywny stan emocjonalny wywołany niezadowoleniem z zakupu.
B. stan uświadomienia sobie potrzeb.
C. neutralny stan emocjonalny wywołany zakupem.
D. pozytywny stan emocjonalny wywołany zadowoleniem z zakupu.
PGF.08 Pytanie 958
Zarządzanie kampanią reklamową

Który etap rozmowy sprzedażowej prezentuje załączony fragment dialogu pomiędzy pracownikiem agencji reklamowej a klientem?

Ilustracja do pytania 38
A. Prezentację produktu.
B. Zamknięcie sprzedaży.
C. Budowanie relacji.
D. Analizę potrzeb.
PGF.08 Pytanie 959
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa wprowadza na rynek nowe produkty po zawyżonych cenach. Po pewnym czasie planuje stopniowe obniżanie cen. Którą strategię cenową stosuje agencja?

A. Prestiżową.
B. Selektywną.
C. Penetracji.
D. Zbierania śmietanki.
PGF.08 Pytanie 960
Zarządzanie kampanią reklamową

Które ze stoisk, pokazanych na rysunku stwarza najwięcej ograniczeń ekspozycyjnych i jest najmniej atrakcyjne do zaaranżowania przestrzeni?

Ilustracja do pytania 40
A. Nr 3
B. Nr 2
C. Nr 1
D. Nr 4