Filtrowanie pytań

Wybierz zawód, aby zobaczyć dostępne kwalifikacje

PGF.08 Pytanie 1002
Zarządzanie kampanią reklamową

Jak nazywa się nośnik reklamy mający postać szklanej rurki wypełnionej gazem szlachetnym, który został przedstawiony na rysunku?

Ilustracja do pytania 2
A. Telebim.
B. Ekran LED.
C. Kaseton.
D. Neon.
Zarządzanie kampanią reklamową

W tabeli przedstawiono cztery przykładowe rekordy z bazy danych o klientach. Które działanie należy podjąć, aby można było efektywniej z niej korzystać?

IDNazwa firmyImię i NazwiskoAdresNastępny kontakt
1.2PHU ZośkaZosia KnutowskaWarszawa-
A8Sklep AdamJan KowalskiWarszawa
ul. Kosmiczna 36 a
za tydzień
1PHUBeata AdamiakPoznań
ul. Żółta 21
24.08.2014
2PHUAdam AdamiakMyszkówza 8 dni

A. Usunięcie niektórych pól.
B. Zmianę formatowania.
C. Standaryzację zapisów.
D. Podział bazy na grupy.
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja marketingowa zarządza bazą danych klientów w arkuszu kalkulacyjnym. Które z poniższych działań można wykonać tylko po włączeniu autofiltra?

A. Usuwanie powiązanych danych.
B. Wyszukanie adresu klienta wśród danych adresowych.
C. Edytowanie informacji o kliencie.
D. Wprowadzanie zmian do danych klienta.
Zarządzanie kampanią reklamową

Przygotowanie skondensowanej, zazwyczaj symbolicznej formy wyrażenia wyjątkowej propozycji, mającej na celu wywołanie potrzeby zakupu produktu lub skorzystania z usługi, polega na stworzeniu

A. spotu reklamowego
B. kampanii reklamowej
C. strategii reklamowej
D. sloganu reklamowego
Zarządzanie kampanią reklamową

Który rodzaj testu otrzymała klientka salonu urody, podczas przeprowadzania badań marketingowych z wykorzystaniem technik projekcyjnych?

Proszę podać jeden dowolny wyraz, który przychodzi Pani na myśl po zapoznaniu się ze słowem:
Rzęsy................................
Manicure................................
Masaż................................
Makijaż................................

A. Test skojarzeń swobodnych.
B. Test skojarzeń kontrolowanych.
C. Test wyobrażeń.
D. Test uzupełnienia zdań.
PGF.08 Pytanie 1009
Zarządzanie kampanią reklamową

Etykieta produktu spożywczego nie powinna

A. podawać masy netto wyrobu
B. przypisywać produktowi właściwości zdrowotnych
C. informować o składnikach użytych do produkcji
D. zawierać informacji identyfikacyjnych o producencie
PGF.07 Pytanie 1010
Wykonywanie przekazu reklamow…

Przedstawiony na ilustracji tekst został napisany z wykorzystaniem czcionki

Ilustracja do pytania 10
A. jednoelementowej bezszeryfowej
B. jednoelementowej z szeryfami skrytymi
C. dwuelementowej bezszeryfowej
D. dwuelementowej z szeryfami belkowymi
PGF.07 Pytanie 1011
Wykonywanie przekazu reklamow…

Z okazji jubileuszu firma produkcyjna zorganizowała dni otwarte dla swoich klientów w celu utrzymania jak najlepszych relacji. Które narzędzie promocji zostało zastosowane?

A. Sponsoring
B. Reklama
C. Promocja sprzedaży
D. Public relations
PGF.08 Pytanie 1012
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie danych przedstawionych w tabeli oblicz, ile wyniesie koszt wytworzenia 200 sztuk parasoli reklamowych z nadrukiem monochromatycznym.

AsortymentJednostkowy koszt wytworzenia parasola
Parasol reklamowy monochromatyczny50 zł
Parasol reklamowy kolorowy80 zł
Parasol biały72 zł

A. 1 400 zł
B. 10 000 zł
C. 14 400 zł
D. 1 000 zł
Zarządzanie kampanią reklamową

W reklamie usług jednego z dostawców telefonii komórkowej występuje grupa uśmiechniętych, młodych osób, które poruszają się na deskorolkach, ukazując swoją przynależność do subkultury skejtów poprzez swoje zachowanie i styl ubioru. Jakich technik prezentacji reklamy użyto w tym przekazie reklamowym?

A. Styl życia, demonstracja, humor
B. Demonstracja, animacja, fantazja
C. Dowód naukowy, demonstracja, humor
D. Rekomendacja, styl życia, dowód naukowy
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z wniosków wyciągniętych na podstawie graficznej prezentacji wyników badania wydatków reklamowych jest prawdziwy?

Ilustracja do pytania 14
A. Najmniejszy relatywny spadek wydatków na reklamę zanotowało kino.
B. Jedynym medium, które zanotowało wzrost wydatków na reklamę jest Internet.
C. Wydatki na reklamę w Internecie są w obydwu latach mniejsze niż wydatki na reklamę w telewizji.
D. Udział wydatków na reklamę zewnętrzną uległ obniżeniu w stosunku do poprzedniego roku.
Zarządzanie kampanią reklamową

Aby sprostać oczekiwaniom każdego z klientów przez dostosowanie oferty, cen, promocji oraz metod dystrybucji do ich specyficznych potrzeb, należy wdrożyć strategię

A. standaryzacji.
B. tworzenia.
C. zmiany.
D. personalizacji.
Zarządzanie kampanią reklamową

W reklamie stosuje się mechanizmy określane jako techniki perswazji. Którą z technik można uznać za najbardziej efektywną do promowania produktów takich jak leki, kosmetyki oraz środki higieny intymnej, czyli produktów nabywanych pod wpływem osobistych przekonań i sądów?

A. Rozproszenia.
B. Osobistości znane.
C. Zwierzenia.
D. Braki.
Zarządzanie kampanią reklamową

W której umowie może wystąpić zapis podany w ramce?

§ 3
Zamawiający zleca, a Agencja reklamowa zobowiązuje się świadczyć na zasadach określonych w Umowie usługi w zakresie PR.

A. Zlecenie.
B. O pracę na okres próbny.
C. O dzieło.
D. O pracę na czas określony.
Zarządzanie kampanią reklamową

Model interakcji reklamy, który obejmuje etapy: przyciągnięcie uwagi, wzbudzenie ciekawości, wywołanie chęci posiadania i dokonania zakupu to

A. Model DIPADA
B. Model DAGMAR
C. Model AIDA
D. Model ANSOFFA
PGF.08 Pytanie 1024
Zarządzanie kampanią reklamową

Pierwszym krokiem w tworzeniu hiperłącza w prezentacji w programie Power Point jest

A. wybranie tekstu lub obiektu, który ma pełnić rolę hiperłącza
B. zastosowanie narzędzi do formatowania
C. zastosowanie narzędzi do przejścia
D. wybranie lokalizacji docelowej w edytowanym dokumencie
PGF.07 Pytanie 1029
Wykonywanie przekazu reklamow…

Cena brutto kubka reklamowego wraz z nadrukiem wynosi 9,84 zł. Ile wynosi cena netto tego kubka, jeżeli stawka podatku VAT wynosi 23%?

A. 9,00 zł
B. 7,58 zł
C. 12,10 zł
D. 8,00 zł
PGF.07 Pytanie 1032
Wykonywanie przekazu reklamow…

Które medium podstawowe powinna wybrać agencja, jeżeli zleceniodawca chce, aby cechowało się ono niskim kosztem dotarcia do pojedynczej osoby, bardzo dużym zasięgiem oraz najbardziej atrakcyjną formą przekazu?

A. Przesyłkę reklamową
B. Telewizję
C. Czasopismo
D. Prasę codzienną
Zarządzanie kampanią reklamową

Którego pytania brakuje w zamieszczonym modelu strategicznego planowania mediów Stephena Kinga?

Ilustracja do pytania 35
A. Czy zbliżamy się do celu?
B. Czy założenia kampanii są odpowiednie?
C. Czy potrafimy wyliczyć zyski?
D. Czy doszliśmy do konsensusu?
PGF.08 Pytanie 1036
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakie środki poetyckie zastosowano w haśle Śpiesz się powoli?

A. Repetycja
B. Porównanie
C. Oksymoron
D. Aliteracja
Zarządzanie kampanią reklamową

Załączona baza danych stworzona do celów marketingu bezpośredniego zawiera rekordy z kategorii informacji

Liczba dotychczasowych kontaktówDataWartość zakupuInformacje o przesłanej ofercie

A. psychograficznych.
B. geograficznych.
C. historycznych.
D. demograficznych.
Zarządzanie kampanią reklamową

Kiedy klienci firmy to bardzo młode osoby (rejestrujące się na stronie internetowej), to najskuteczniejszą metodą dotarcia do nich z nową ofertą będzie zastosowanie

A. przesyłki pocztowej
B. e-mailingu
C. katalogu
D. wrzutki