Filtrowanie pytań

Wyczyść filtry
PGF.08 Pytanie 1 081
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa prowadzi rozmowy handlowe ze swoim potencjalnym klientem. Którą technikę negocjacji stosuje negocjator, stwierdzając "W tym momencie kończą się nasze pełnomocnictwa i nie możemy decydować w tej kwestii"?

A. Dobry - zły glina.
B. Ograniczonych kompetencji.
C. Mierz wysoko.
D. Manipulowania czasem.
PGF.08 Pytanie 1 082
Zarządzanie kampanią reklamową

Dom mediowy, laureat nagrody Firma Fair Play, wykupił czas antenowy (2 minuty) przed bardzo ważnym meczem piłkarskim. Zostało mu do sprzedaży jeszcze 30 sekund reklamy. Cena takiego spotu w tym czasie wynosi 100 000,00 zł. Dom mediowy spodziewał się dużego zainteresowania i zamierzał prowadzić z reklamodawcami negocjacje twarde. Zainteresowanie okazały jedynie dwie firmy, które są w stanie zapłacić 30 000,00 zł za 30 sekund. Którą strategię negocjacyjną powinien obrać dom mediowy?

A. Zmianę stylu negocjacji na miękkie.
B. Kontynuację negocjacji twardych.
C. Strategię unikania.
D. Zerwanie negocjacji.
PGF.08 Pytanie 1 083
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie załączonych fragmentów wizytówek agencji reklamowych określ, która z nich specjalizuje się w realizacji indywidualnych, niestandardowych zleceń, tworzonych przez niezależnych twórców o wysokiej pozycji w branży reklamowej.

Ilustracja do pytania 3
A. A.
B. B.
C. C.
D. D.
PGF.08 Pytanie 1 084
Zarządzanie kampanią reklamową

Którego obowiązkowego składnika brakuje w załączonej umowie kupna-sprzedaży?

Ilustracja do pytania 4
A. Warunków dostawy.
B. Stron umowy.
C. Podpisu sprzedawcy.
D. Przedmiotu sprzedaży.
PGF.08 Pytanie 1 085
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa w miesiącu maju zrealizowała dla swojego klienta następujące zamówienie:

Oblicz podatek VAT, jaki musi zapłacić agencja, zakładając 23% stawkę podatku.

Ilustracja do pytania 5
A. 575,00 zł
B. 345,00 zł
C. 1 150,00 zł
D. 230,00 zł
PGF.08 Pytanie 1 086
Zarządzanie kampanią reklamową

Który dokument należy wystawić, jeśli zamieszczona faktura zawiera błąd w miejscu zaznaczonym na czerwono?

Ilustracja do pytania 6
A. Rachunek uproszczony.
B. Fakturę z kolejnym numerem.
C. Notę korygującą.
D. Fakturę korygującą.
PGF.08 Pytanie 1 087
Zarządzanie kampanią reklamową

W którym formacie zamkniętym warto przesłać ofertę sprzedaży, aby trudniej było zmienić jej treść?

A. .xls
B. .pdf
C. .docx
D. .doc
PGF.08 Pytanie 1 088
Zarządzanie kampanią reklamową

W której umowie może wystąpić zapis podany w ramce?

Ilustracja do pytania 8
A. Zlecenie.
B. O pracę na okres próbny.
C. O dzieło.
D. O pracę na czas określony.
PGF.08 Pytanie 1 089
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie danych dotyczących oglądalności bloku reklamowego w poszczególnych stacjach telewizyjnych według grup docelowych określ, która ze stacji powinna zostać wybrana do reklamy napoju witaminowego, skierowanego do osób w wieku 20÷30 lat.

Ilustracja do pytania 9
A. TV2
B. TV1
C. TV4
D. TV3
PGF.08 Pytanie 1 090
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa otrzymała zlecenie analizy wyników oglądalności programów nadawanych przez stację telewizyjną na podstawie badań CBOS (Centrum Badania Opinii Społecznej). Które z wymienionych źródeł danych będą wykorzystane?

A. Pierwotne, wewnętrzne.
B. Pierwotne, zewnętrzne.
C. Wtórne, zewnętrzne.
D. Wtórne, wewnętrzne.
PGF.08 Pytanie 1 091
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa przeprowadziła ocenę bliższego otoczenia przedsiębiorstwa dotyczącą konkurencji, siły przetargowej nabywców i odbiorców oraz perspektywy wejścia na rynek nowych firm z branży i pojawienia się substytutów. Którą z metod analizy zastosowała?

A. Portfelową.
B. SWOT.
C. Pięciu sił Portera.
D. PEST.
PGF.08 Pytanie 1 092
Zarządzanie kampanią reklamową

Które z narzędzi marketingu mix polega na komunikowaniu się firmy z rynkiem?

A. Produkt.
B. Dystrybucja.
C. Promocja.
D. Cena.
PGF.08 Pytanie 1 093
Zarządzanie kampanią reklamową

Zarząd agencji od nowego sezonu wprowadził ujednolicone stroje dla wszystkich pracowników firmy. Zarząd podjął działania z zakresu

A. mecanatu.
B. product placement.
C. physical evidence.
D. publicity.
PGF.08 Pytanie 1 094
Zarządzanie kampanią reklamową

Czołowy producent materiałów piśmienniczych ufundował nagrodę dla najlepszego ucznia w zamian za wyeksponowanie logo firmy podczas ceremonii wręczenia nagród. Który z instrumentów promocji zastosował producent?

A. Lobbing.
B. Sponsoring.
C. Publicity.
D. Promocję sprzedaży.
PGF.08 Pytanie 1 095
Zarządzanie kampanią reklamową

Firma zamierza rozszerzyć kanały dystrybucji swoich produktów. Które z wymienionych działań powinna ująć w planie marketingowym?

A. Uruchomienie nowych punktów sprzedaży.
B. Sezonową obniżkę cen.
C. Zmianę opakowania produktów.
D. Wybór nowych mediów reklamowych.
PGF.08 Pytanie 1 096
Zarządzanie kampanią reklamową

Które z wymienionych nośników reklamy można zaoferować klientowi, który jest zainteresowany materiałami typu BTL?

A. Materiały POS.
B. Spoty reklamy radiowej.
C. Spoty reklamy telewizyjnej.
D. Ogłoszenia modułowe w prasie.
PGF.08 Pytanie 1 097
Zarządzanie kampanią reklamową

Prezentując ofertę handlową zgodnie z modelem AIDA, w pierwszej kolejności powinno się

A. zwrócić uwagę klienta na prezentowany towar.
B. wzbudzić pożądanie posiadania prezentowanego towaru.
C. zachęcić do zakupu towaru.
D. zainteresować klienta towarem.
PGF.08 Pytanie 1 098
Zarządzanie kampanią reklamową

Cena netto zamówionej usługi reklamowej wynosi 20 000,00 zł. Ile wyniesie cena brutto usługi przy stawce VAT wynoszącej 23%?

A. 15 400,00 zł
B. 22 300,00 zł
C. 24 600,00 zł
D. 4 600,00 zł
PGF.08 Pytanie 1 099
Zarządzanie kampanią reklamową

Który rodzaj reklamy powinna zaproponować agencja, w odpowiedzi na brief reklamowy sieci pizzerii, którego fragment załączono?

Ilustracja do pytania 19
A. W punkcie sprzedaży.
B. Telewizyjną.
C. Radiową.
D. Internetową.
PGF.08 Pytanie 1 100
Zarządzanie kampanią reklamową

Ile wyniesie wartość netto zamówienia 200 sztuk ulotek formatu A5, o gramaturze 170, wykonanych na papierze kredowym, bez połysku?

Ilustracja do pytania 20
A. 34,50 zł
B. 62,00 zł
C. 91,00 zł
D. 69,00 zł
PGF.08 Pytanie 1 101
Zarządzanie kampanią reklamową

Salon kosmetyczny złożył zamówienie w agencji interaktywnej na wykonanie podstawowej strony www z elementami animowanymi wraz z usługą aktualizacji strony na jeden rok. Ile zapłaci klient za usługę?

Ilustracja do pytania 21
A. 1 266,90 zł
B. 963,09 zł
C. 927,00 zł
D. 1 140,21 zł
PGF.08 Pytanie 1 102
Zarządzanie kampanią reklamową

Firma budowlana zamówiła w lokalnej gazecie jednorazową reklamę prasową o wymiarach 138 x 114 mm. Na podstawie cennika modułu reklamy prasowej oblicz koszty emisji zamówienia.

Ilustracja do pytania 22
A. 369,00 zł
B. 61,50 zł
C. 69,00 zł
D. 300,00 zł
PGF.08 Pytanie 1 103
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z przedstawionych programów komputerowych umożliwia kalkulowanie cen dla klienta?

Ilustracja do pytania 23
A. D.
B. C.
C. A.
D. B.
PGF.08 Pytanie 1 104
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z wymienionych programów komputerowych powinna zastosować agencja do prezentacji projektów w formie slajdów, przygotowanych zgodnie z zamówieniem, którego fragment załączono?

Zamówienie: wykonanie znaku graficznego oraz wizytówki według dołączonego briefu. Propozycję prosimy zaprezentować w formie pokazu slajdów do dwóch tygodni od otrzymania zamówienia.

A. Adobe Photoshop
B. Power Point
C. Audacity
D. Corel Draw
PGF.08 Pytanie 1 105
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa dostała zlecenie na wykonanie bazy danych B2C. Zgromadzone informacje powinny dotyczyć

A. konsumentów.
B. producentów.
C. dystrybutorów.
D. pracowników.
PGF.08 Pytanie 1 106
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z przedstawionych sprzętów powinna wykorzystać agencja reklamowa podczas targów branżowych, aby zaprezentować w atrakcyjny sposób proces projektowania logo przez grafika?

Ilustracja do pytania 26
A. D.
B. A.
C. C.
D. B.
PGF.08 Pytanie 1 107
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z wymienionych programów umożliwia sortowanie i filtrowanie bazy danych kontrahentów według zadanego kryterium?

A. Corel Draw
B. Publisher
C. Excel
D. Word
PGF.08 Pytanie 1 108
Zarządzanie kampanią reklamową

Klient, któremu zależy przede wszystkim na realizacji wyznaczonego celu, którym jest podpisanie umowy, to klient typu

A. problemowiec.
B. zadaniowiec.
C. chaotyczny.
D. szczegółowiec.
PGF.08 Pytanie 1 109
Zarządzanie kampanią reklamową

Poniższa wypowiedź w ramce jest charakterystyczna dla klienta typu

"Potrzebuję strony inernetowej, responsywnej, z zastosowaniem systemu zarządzania treścią. Proszę zaproponować kilka strategii pozycjonowania strony, a wybiorę najlepszą dla mojej frmy".

A. osobistego.
B. problemowego.
C. "ja".
D. "inni".
PGF.08 Pytanie 1 110
Zarządzanie kampanią reklamową

Podczas rozmowy sprzedażowej z klientem należy pamiętać, aby

A. przedstawić historię firmy.
B. zakończyć szybko rozmowę.
C. mówić szybko, używając specjalistycznych słów.
D. wzbudzić zaufanie klienta.
PGF.08 Pytanie 1 111
Zarządzanie kampanią reklamową

Podczas prowadzenia rozmowy sprzedażowej należy pamiętać, aby nie naruszać przestrzeni intymnej klienta, która wynosi

A. 86÷95 cm
B. 66÷85 cm
C. 46÷65 cm
D. 15÷45 cm
PGF.08 Pytanie 1 112
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z opisów cechować powinna poprawnie wykonana prezentacja dla klienta?

A. Zróżnicowany wygląd slajdów, tekst niezawierający żargonu branżowego, wiele sposobów wyróżnienia tekstu.
B. Zróżnicowany wygląd slajdów, tekst zawierający żargon branżowy, jeden sposób wyróżnienia tekstu.
C. Jednolity wygląd slajdów w całej prezentacji, tekst niezawierający żargonu branżowego, jeden sposób wyróżnienia tekstu.
D. Jednolity wygląd slajdów w całej prezentacji, tekst zawierający żargon branżowy, wiele sposobów wyróżnienia tekstu.
PGF.08 Pytanie 1 113
Zarządzanie kampanią reklamową

Który ze schematów przedstawia trójelementową argumentację sprzedaży, wykorzystywaną w prezentacji oferty dla klienta?

A. Korzyść – cecha – zaleta.
B. Zaleta – korzyść – cecha.
C. Cecha – zaleta – korzyść.
D. Cecha – korzyść – zaleta.
PGF.08 Pytanie 1 114
Zarządzanie kampanią reklamową

Przedsiębiorstwo zakupiło system klasy CRM (Customer Relations Management). Będzie go wykorzystywało do

A. rozliczeń z urzędem skarbowym.
B. generowania dokumentów tekstowych i graficznych.
C. zarządzania personelem.
D. zarządzania relacjami z klientami.
PGF.08 Pytanie 1 115
Zarządzanie kampanią reklamową

Które z wymienionych działań wchodzą w zakres budowania portfela klientów agencji reklamowej?

A. Opracowanie kosztorysu zleconej przez klienta kampanii.
B. Pozyskiwanie nowych klientów.
C. Cykliczne sprawozdania dla klienta z realizacji kampanii.
D. Negocjowanie z klientem budżetu kampanii.
PGF.08 Pytanie 1 116
Zarządzanie kampanią reklamową

Efektem których działań marketingowych jest wprowadzenie karty przedstawionej na rysunku?

Ilustracja do pytania 36
A. Content marketing.
B. Zniżki na wybrane produkty.
C. Programu lojalnościowego.
D. Promocji sezonowej.
PGF.08 Pytanie 1 117
Zarządzanie kampanią reklamową

Producent odzieży jeansowej złożył w agencji reklamowej zlecenie dotyczące opracowania projektu znaku graficznego wraz z określeniem kolorystyki, proporcji, pola ochronnego i zastosowania znaku. Realizując to zlecenie, pracownik agencji powinien wykonać projekt

A. opakowania.
B. layoutu.
C. księgi znaku.
D. materiałów reklamowych.
PGF.08 Pytanie 1 118
Zarządzanie kampanią reklamową

Klient zlecił agencji reklamowej przygotowanie plakatu informującego o wyprzedaży sprzętu sportowego. Jednym z elementów tego przekazu miało być zastosowanie ceny psychologicznej. Która z przedstawionych propozycji plakatu spełnia wymagania klienta?

Ilustracja do pytania 38
A. B.
B. A.
C. C.
D. D.
PGF.08 Pytanie 1 119
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z wymienionych dokumentów należy przygotować dla klienta w odpowiedzi na zamówienie telewizyjnej kampanii reklamowej?

A. Media plan.
B. Case study.
C. Proof.
D. Harmonogram Gantta.
PGF.08 Pytanie 1 120
Zarządzanie kampanią reklamową

Producent kremów złożył w agencji zamówienie na opracowanie kampanii reklamowej w czasopiśmie dla kobiet, z wykorzystaniem próbek produktu. Którą formę reklamy powinien zaproponować pracownik agencji?

Ilustracja do pytania 40
A. Wklejki.
B. Banderole.
C. Brasiliancover.
D. French gate.