Filtrowanie pytań
PGF.08 Pytanie 1121
Zarządzanie kampanią reklamową
A. Reguła zaangażowania i konsekwencji
B. Efekt halo
C. Reguła niedostępności
D. Prawo bliskości
PGF.08 Pytanie 1122
Zarządzanie kampanią reklamową
Który z podanych kroków w produkcji spotu telewizyjnego przeprowadzany jest na końcu?
A. Master
B. Przygotowanie shootingboardu
C. Udźwiękowienie
D. Stworzenie animatiku
Wykonywanie przekazu reklamow…
Które z narzędzi promocji-mix zastosowała firma w akcji promocyjnej "Kup dowolne słodycze za min.20,00 zł i odbierz kubek gratis"?
A. Reklamę informacyjną
B. Public relations
C. Promocję sprzedaży
D. Sprzedaż osobistą
Zarządzanie kampanią reklamową
Koncepcja orientacji marketingowej opiera się na
A. satysfakcji klienta z wyboru i korzystania z produktu
B. pozyskiwaniu coraz to nowszych technologii
C. dążeniu do jak najszybszego uzyskania zysku
D. osiągnięciu celu za wszelką cenę
Zarządzanie kampanią reklamową
Najszerszy zasięg witryny internetowej firmy określa się mianem zasięgu
A. międzynarodowym
B. lokalnym
C. regionalnym
D. globalnym
Zarządzanie kampanią reklamową
Jakiego typu umowę powinna zawrzeć agencja reklamowa, podejmując współpracę z grafikiem, w ramach tak zwanej umowy projektowej?
A. Umowę o pracę
B. Umowę kupna-sprzedaży
C. Umowę agencyjną
D. Umowę o dzieło
Zarządzanie kampanią reklamową
Agencja reklamowa ustala cenę na podstawie cen konkurencji, stosując strategię ceny zawyżonej. Produkt reklamowy powinien zostać wyceniony na kwotę
| Ilość firm | 17 | 29 | 43 | 11 |
| Cena w zł | 78 | 72 | 68 | 79 |
A. 79 zł.
B. 29 zł.
C. 83 zł.
D. 78 zł.
Zarządzanie kampanią reklamową
Aby stworzyć trwałą reklamę, która nie blokuje dopływu światła na szybach samochodowych, agencja reklamowa powinna użyć
A. siatki mesh
B. folii mrożone szkło
C. folii One Way Vision
D. siatki winylowej
Zarządzanie kampanią reklamową
Urządzenie peryferyjne przestawione na ilustracji, służące do pracy z dużymi płaskimi powierzchniami i używane przez grafików komputerowych, to

A. skaner.
B. drukarka laserowa.
C. ploter grawerujący.
D. ploter drukujący.
Zarządzanie kampanią reklamową
Jaki będzie koszt użytego materiału na wydruk 5 hangerów jednostronnych o wymiarach 2 × 2,5 m na materiale blockout?

A. 1 375,00 zł
B. 1 625,00 zł
C. 1 750,00 zł
D. 1 300,00 zł
Zarządzanie kampanią reklamową
Najlepszym programem do badania aktywności użytkowników na witrynie reklamowej firmy odzieżowej jest
A. Google Analitycs
B. Google asSense
C. Google adWords
D. Google+
Zarządzanie kampanią reklamową
Który symbol umieszczony obok logo firmy oznacza znak towarowy zarejestrowany w urzędzie patentowym?

A. Symbol 3.
B. Symbol 4.
C. Symbol 2.
D. Symbol 1.
Zarządzanie kampanią reklamową
Copywriter otrzymał zadanie stworzenia materiału informacyjnego do reklamy piwa. Do którego stylu językowego powinien się odwoływać tekst reklamowy użyty w tej kampanii?
A. Urzędowego
B. Potocznego
C. Naukowego
D. Dziennikarskiego
Zarządzanie kampanią reklamową
Który obszar wokół logo, w obrębie którego nie może się pojawić żadna obca forma, zarówno graficzna jak i tekstowa, oznaczono na rysunku literą X?

A. Pole zadruku.
B. Pole ochronne.
C. Pole podstawowe.
D. Pole obszaru roboczego.
Zarządzanie kampanią reklamową
W bazie danych dotyczącej rynku instytucjonalnego brakuje informacji
A. na temat pośredników handlowych
B. na temat wyższych uczelni
C. na temat instytucji publicznych
D. na temat klientów indywidualnych
Zarządzanie kampanią reklamową
Który rodzaj bazy danych został przedstawiony na schemacie, gdzie dane grupują się na kolejnych poziomach na zasadzie podrzędności i nadrzędności?

A. Sieciowej.
B. Hierarchicznej.
C. Kartotekowej.
D. Relacyjnej.
Zarządzanie kampanią reklamową
Mała firma zajmująca się cukiernictwem wykorzystała formę promocji, opartą na rekomendacjach swoich klientów. Jaką formą reklamy to jest?
A. lateralnej
B. szeptanej
C. telewizyjnej
D. alternatywnej
Zarządzanie kampanią reklamową
Tworzenie skutecznej reklamy wymaga, aby komunikat
A. był ciężki do zapamiętania
B. był natrętny
C. przekazywał proste informacje
D. nie zachęcał do podjęcia działań
Zarządzanie kampanią reklamową
Jaką kartkę papieru w formacie można umieścić w kopercie C4 bez jej składania?
A. Al
B. A4
C. A3
D. A2
Zarządzanie kampanią reklamową
Na podstawie informacji zawartych w tabeli wskaż dzień oraz przedział czasowy, w którym emitowano program z najniższą średnią oglądalnością na minutę?

A. 17.04.; 21:02 – 23:30
B. 23.04.; 19:29 – 19:33
C. 23.04.; 19:47 – 20:01
D. 18.04.; 20:07 – 20:31
Zarządzanie kampanią reklamową
Zgodnie z nowoczesnym modelem, ostatnią fazą aspektu sprzedaży jest
A. potwierdzenie obsługi
B. wywołanie zainteresowania
C. ocena wartości klienta
D. zamknięcie obsługi
Zarządzanie kampanią reklamową
Jakie programy nie mogą być przerywane w celu wyemitowania reklamy, zgodnie z przepisami ustawy o radiofonii i telewizji?
A. Programy dla dzieci
B. Filmy fabularne
C. Programy naukowe
D. Teleturnieje i gry
Zarządzanie kampanią reklamową
Który rodzaj perspektywy został przedstawiony na ilustracji?

A. Hieratyczna.
B. Kulisowa.
C. Linearna.
D. Ptasia.
Zarządzanie kampanią reklamową
Jakie połączenie medium reklamy, środka reklamy oraz nośnika reklamy jest spójne?
A. Reklama zewnętrzna, środki transportu, product placement
B. Miejsce sprzedaży, witryna wystawowa, reklama typu pop-up
C. Książki, katalogi, ogłoszenia lokalne
D. Telewizja, e-mail, kampanie mailingowe
Zarządzanie kampanią reklamową
Czy redakcja tygodnika ma możliwość odmowy publikacji ogłoszenia oraz reklamy, jeżeli ich zawartość lub forma są niezgodne z kierunkiem programowym lub charakterem wydania?
A. Nie, ponieważ w Polsce nie ma żadnego przepisu, który uprawniałby redakcje czasopism do takiego działania
B. Tak, ponieważ zezwalają jej na to zapisy ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe
C. Nie, ponieważ wszystkie podmioty na rynku muszą być traktowane według tych samych zasad
D. Tak, ponieważ regulują to zapisy ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
Zarządzanie kampanią reklamową
Które medium zanotowało najwyższy wzrost w udziale w rynku reklamowym w latach 2021-2022?

A. Telewizja
B. Prasa
C. Radio
D. Internet
Zarządzanie kampanią reklamową
Agencja reklamowa prowadzi sprzedaż produktów i usług reklamowych w cenie zawyżonej w stosunku do działań konkurencyjnych agencji. Stosuje wobec powyższego strategię cenową zwaną
A. zbieraniem śmietanki.
B. dywersyfikacyjną.
C. penetracją rynku.
D. cenowo neutralną.
Zarządzanie kampanią reklamową
Zaprezentowany na ilustracji element smyczy reklamowej to

A. karabińczyk.
B. bezpiecznik smyczy.
C. zaczep do telefonu.
D. łącznik smyczy.
Zarządzanie kampanią reklamową
Jak można ocenić jakość obsługi klienta?
A. zadowolenie klienta
B. usługa dodatkowa
C. dysonans pozakupowy
D. cena
Zarządzanie kampanią reklamową
Do czego służy program komputerowy, którego okno przedstawiono na rysunku?

A. Obróbki plików dźwiękowych.
B. Tworzenia animacji.
C. Tworzenia grafiki rastrowej.
D. Tworzenia grafiki wektorowej.
Wykonywanie przekazu reklamow…
Głównym celem reklamy społecznej jest
A. budowanie marki firmy
B. poprawa wyników sprzedaży
C. zmiana zachowań odbiorców
D. budowanie lojalności wśród nabywców
PGF.08 Pytanie 1152
Zarządzanie kampanią reklamową
Producent artykułów promocyjnych wpływa na rynek przy użyciu tradycyjnej mieszanki marketingowej. Oprócz produktu, co jeszcze się do niej zalicza?
A. zysk, strata, dystrybucja
B. cena, dystrybucja, promocja
C. cena, dystrybucja, planowanie
D. personel, dystrybucja, promocja
Wykonywanie przekazu reklamow…
Do celów psychograficznych reklamy nie zalicza się celów związanych z
A. produktem
B. przedsiębiorstwem
C. nabywcą
D. kosztami
Zarządzanie kampanią reklamową
Reklama eksponowana jako element wiaty przystankowej, zazwyczaj podświetlana o rozmiarach – zwykle 1,2 na 1,8 m, to

A. cityboard.
B. citylight.
C. cityscroll.
D. freeboard.
Zarządzanie kampanią reklamową
Aby przeprowadzić rozmowę z klientami sklepu na temat wprowadzonego asortymentu, należy zastosować metodę
A. testu
B. wywiadu
C. badań ankietowych
D. obserwacji
Wykonywanie przekazu reklamow…
Zapis 4+4 w przygotowaniu projektu ulotki oznacza
A. druk jednostronnie kolorowy
B. druk dwustronnie kolorowy
C. druk obustronny, przy czym tylko jedna strona ma być w pełnej kolorystyce
D. druk kolorowy, przy czym jedna strona ma być czarno-biała
Zarządzanie kampanią reklamową
Za pomocą tego testu projekcyjnego można w łatwy i szybki sposób uzyskać informacje na temat wrażeń dotyczących nowej nazwy ciasteczek "Moonies". Uczestnicy powinni bez wahania podać swoje pierwsze spostrzeżenie. Jest to test
A. rysunkowy
B. wyobrażeń
C. uzupełniania zdania
D. skojarzeń swobodnych
Zarządzanie kampanią reklamową
Ile czasu potrzeba, aby zrealizować zamówienie klienta dotyczące wydruku zatwierdzonego wzoru wizytówki?
Parametry zlecenia:
Parametry technologiczne:
|
A. 130 minut.
B. 170 minut.
C. 125 minut.
D. 230 minut.
Zarządzanie kampanią reklamową
Producent ekskluzywnej odzieży męskiej postanowił zainwestować w reklamę telewizyjną, aby przekaz był jasny dla widza, iż dzięki luksusowym koszulom i garniturom stanie się kimś wyjątkowym oraz otworzy przed sobą drzwi do nowych, wymarzonych możliwości i doświadczeń. Jaką metodę prezentacji produktu powinien zastosować?
A. Scenę rodzajową z codziennego życia.
B. Styl życia.
C. Prezentację.
D. Zalecenie.
PGF.08 Pytanie 1160
Zarządzanie kampanią reklamową
Która z wymienionych cech nie jest zaletą reklamy w internecie?
A. Brak ograniczeń geograficznych
B. Wysokie wydatki związane z przygotowaniem i emisją
C. Elastyczność
D. Interaktywność