Filtrowanie pytań
PGF.08 Pytanie 1 121
Zarządzanie kampanią reklamową
A. 15%
B. 25%
C. 30%
D. 20%
PGF.08 Pytanie 1 122
Zarządzanie kampanią reklamową
Oblicz całkowity koszt produkcji 150 kubków promocyjnych zakładając, że koszty stałe wynoszą
1 500,00 zł, a koszt jednostkowy wyprodukowania jednego kubka to 3,50 zł?
A. 1 650,00 zł
B. 2 025,00 zł
C. 1 500,00 zł
D. 525,00 zł
PGF.08 Pytanie 1 123
Zarządzanie kampanią reklamową
Oblicz całkowity koszt 1 500 ulotek reklamowych zakładając, że koszt jednej ulotki wynosi 2,00 zł netto, a klient uzyskał rabat w wysokości 7% od ceny netto. Stawka VAT wynosi 23%?
A. 3 948,30 zł
B. 3 000,00 zł
C. 3 690,00 zł
D. 3 431,70 zł
PGF.08 Pytanie 1 124
Zarządzanie kampanią reklamową
Który z poniższych programów komputerowych jest przeznaczony do tworzenia prezentacji multimedialnych?
A. Microsoft InfoPath
B. Microsoft Word
C. Microsoft PowerPoint
D. Microsoft Excel
PGF.08 Pytanie 1 125
Zarządzanie kampanią reklamową
Który z poniższych programów komputerowych pozwala na utworzenie relacyjnej bazy danych klientów?
A. Adobe Photoshop
B. Microsoft Access
C. Microsoft Word
D. Adobe Illustrator
PGF.08 Pytanie 1 126
Zarządzanie kampanią reklamową
Aby stworzyć reklamę dla produktów spożywczych takich jak mrożonki, lody, napoje orzeźwiające oraz odświeżające gumy do żucia, agencja reklamowa wybierze kolor
A. żółty
B. zielony
C. niebieski
D. pomarańczowy
PGF.08 Pytanie 1 127
Zarządzanie kampanią reklamową
Który z wymienionych programów komputerowych nie służy do tworzenia baz danych klientów?
A. Microsoft Access
B. Open Base
C. Microsoft Excel
D. Corel Draw
PGF.08 Pytanie 1 128
Zarządzanie kampanią reklamową
Jakie informacje zgromadzone w bazie danych są niezbędne do nadania przesyłki?
A. Informacje o stanie cywilnym klienta
B. Wykształcenie klienta
C. Wiek oraz płeć klienta
D. Dane teleadresowe
PGF.08 Pytanie 1 129
Zarządzanie kampanią reklamową
Cechami charakterystycznymi klienta są zachowanie dystansu wobec sugestii sprzedawcy oraz poszukiwanie niedoskonałości w oferowanych produktach?
A. nieufnego
B. milczącego
C. niecierpliwego
D. przeciętnego
PGF.08 Pytanie 1 130
Zarządzanie kampanią reklamową
Dobrze zadbany i estetyczny wygląd, właściwa prezentacja oraz wysoki poziom kultury obsługi to kluczowe aspekty rozmowy sprzedażowej
A. osobistej
B. listownej
C. e-mailowej
D. telefonicznej
PGF.08 Pytanie 1 131
Zarządzanie kampanią reklamową
Który sposób prowadzenia prezentacji umożliwia nawiązanie kontaktu między prezenterem a słuchaczami w przyjemnej atmosferze?
A. Przyjazny, skupiony na odbiorcach
B. Dominujący, skupiony na sobie
C. Dominujący, skupiony na odbiorcach
D. Przyjazny, skupiony na sobie
PGF.08 Pytanie 1 132
Zarządzanie kampanią reklamową
Która metoda prezentacji reklamy ilustruje, w jaki sposób dany produkt może pomóc w codziennych problemach przeciętnych ludzi?
A. Dowód naukowy.
B. Kawałek życia.
C. Sposób życia.
D. Dowcip.
PGF.08 Pytanie 1 133
Zarządzanie kampanią reklamową
Jakie medium umożliwia prezentację ciekawej reklamy w formie audiowizualnej?
A. Prasa
B. Outdoor
C. Telewizja
D. Radio
PGF.08 Pytanie 1 134
Zarządzanie kampanią reklamową
Jakie materiały reklamowe POS, które mają być umieszczone na półce, powinny zostać uwzględnione w zamówieniu od klienta?
A. Wobbler
B. Bilonownicę
C. Stand
D. Hanger
PGF.08 Pytanie 1 135
Zarządzanie kampanią reklamową
Jaką dokumentację powinna przygotować firma przyjmując zlecenie do realizacji?
A. Fakturę VAT
B. Zawiadomienie o wysyłce
C. Rachunek uproszczony
D. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia
PGF.08 Pytanie 1 136
Zarządzanie kampanią reklamową
Agencja reklamowa wystawiła rachunek za nabycie 4 roll-upów po 250,00 zł netto za sztukę, w którym nie uwzględniono przysługującego klientowi rabatu wartościowego w wysokości 10,00 zł. Jaki dokument powinna sporządzić agencja, aby poprawnie zaktualizować dane?
A. Fakturę korygującą
B. Notę korygującą
C. Fakturę zaliczkową
D. Rachunek pro forma
PGF.08 Pytanie 1 137
Zarządzanie kampanią reklamową
Który rodzaj faktury nie stanowi dowodu na odbycie transakcji i nie pozwala na dokonanie zapisów w księgach?
A. Faktura pro forma
B. Faktura VAT
C. Faktura RR
D. Faktura korygująca
PGF.08 Pytanie 1 138
Zarządzanie kampanią reklamową
Który z podanych programów komputerowych pozwala na stworzenie cennika produktów oraz usług reklamowych z użyciem formuł obliczeniowych?
A. Microsoft Excel
B. Microsoft Word
C. Adobe Illustrator
D. Adobe Photoshop
PGF.08 Pytanie 1 139
Zarządzanie kampanią reklamową
Który z poniższych programów komputerowych nie służy do prowadzenia transakcji sprzedażowych?
A. Insert
B. Subiekt
C. Inkscape
D. Fakturant
PGF.08 Pytanie 1 140
Zarządzanie kampanią reklamową
Efektywność reklamy detergentu do prania nie jest uzależniona od
A. kwoty przeznaczonej na reklamę
B. zawartości komunikatu reklamowego
C. wysokości funduszy reklamodawcy
D. wykorzystanych narzędzi reklamowych
PGF.08 Pytanie 1 141
Zarządzanie kampanią reklamową
Który pracownik agencji reklamowej typu full service odpowiada za zakup przestrzeni reklamowej w mediach?
A. Media Director
B. Media Planner
C. Media Supervisor
D. Media Buyer
PGF.08 Pytanie 1 142
Zarządzanie kampanią reklamową
Kwadratowy kod graficzny umieszczony w lewym dolnym rogu podczas telewizyjnej transmisji sponsorowanej to
A. display
B. voice mailing
C. quick response code
D. referral marketing
PGF.08 Pytanie 1 143
Zarządzanie kampanią reklamową
Jakie jest badanie, które polega na analizie istniejących danych?
A. CAWI
B. Desk research
C. CATI
D. Wywiad indywidualny
PGF.08 Pytanie 1 144
Zarządzanie kampanią reklamową
Jednym z zadań agencji reklamowej względem klienta jest dostarczenie mu storyboardu z przedstawioną ścieżką dźwiękową. W celu realizacji tego zadania opiekun klienta w agencji reklamowej powinien udostępnić klientowi
A. layout
B. key Visual
C. storyboard
D. animatic
PGF.08 Pytanie 1 145
Zarządzanie kampanią reklamową
Jaka postawa jest przedstawiona na rysunku?

A. Agresja
B. Zakłopotanie
C. Uległość
D. Pewność siebie
PGF.08 Pytanie 1 146
Zarządzanie kampanią reklamową
Firma ABC planuje zrealizować kampanię promocyjną. Którą stację telewizyjną powinna wybrać, aby mieszczą się w przewidzianym budżecie 250,00 zł/1 spot i uzyskać jak najlepszą efektywność?

A. Światełko
B. Nadzieja
C. Płomyk
D. Radość
PGF.08 Pytanie 1 147
Zarządzanie kampanią reklamową
Co należy zrobić podczas udzielania pierwszej pomocy w przypadku omdlenia?
A. zapewnić poszkodowanemu dopływ świeżego powietrza, oklepywać twarz, przykryć kocem, nie zostawiać bez opieki do momentu odzyskania przytomności
B. ułożyć poszkodowanego na twardym podłożu w pozycji bezpiecznej, zapewnić poszkodowanemu dopływ świeżego powietrza, kontrolować oddech u poszkodowanego, wezwać pogotowie, nie podawać nic do picia
C. zapewnić poszkodowanemu dostęp świeżego powietrza, ułożyć na plecach, ocenić oddech w ciągu 10 sekund, zastosować pozycję czterokończynową, obserwować, a jeśli świadomość nie wraca, wezwać pogotowie, podać lek uspokajający
D. ułożyć poszkodowanego na plecach, odchylić głowę do tyłu, podać coś do picia, unieść nogi, nie zostawiać bez opieki
PGF.08 Pytanie 1 148
Zarządzanie kampanią reklamową
Forma reklamy, jaką stanowią french door oraz french gate, to
A. prasowa
B. radiowa
C. zewnętrzna
D. telewizyjna
PGF.08 Pytanie 1 149
Zarządzanie kampanią reklamową
Agencje zajmują się tworzeniem i realizacją kampanii reklamowych w sklepach tradycyjnych
A. BTL
B. interaktywne
C. kreatywne
D. medialne
PGF.08 Pytanie 1 150
Zarządzanie kampanią reklamową
Która z prezentowanych ilustracji zawiera hasła reklamowe skierowane do dzieci, zgodne z zasadami Kodeksu Etyki Reklamy?

A. Ilustracja 2
B. Ilustracja 4
C. Ilustracja 3
D. Ilustracja 1
PGF.08 Pytanie 1 151
Zarządzanie kampanią reklamową
Na której grafice ukazano wizytówkę agencji reklamowej, zajmującej się realizacją indywidualnych, niestandardowych projektów, tworzonych przez niezależnych twórców o wysokiej renomie w branży reklamowej?

A. Na grafice 3
B. Na grafice 2
C. Na grafice 1
D. Na grafice 4
PGF.08 Pytanie 1 152
Zarządzanie kampanią reklamową
Wskaż model strategii promocyjnej, który powinno przyjąć przedsiębiorstwo, by prawidłowo zdefiniować między innymi cele promocji oraz grupy docelowe reklamy?
A. 6M
B. 4P
C. 5P
D. 4C
PGF.08 Pytanie 1 153
Zarządzanie kampanią reklamową
Czym jest profil kompetencyjny?
A. spis zawodowych osiągnięć kandydata na stanowisko.
B. zestaw umiejętności zawodowych niezbędnych do realizacji zadania.
C. zbiór wewnętrznych regulacji obowiązujących w firmie.
D. zestaw działań, które wykonuje pracownik w celu osiągnięcia określonego celu.
PGF.08 Pytanie 1 154
Zarządzanie kampanią reklamową
Jaką część wydatków na promocję Firma Produkcyjna KALIPSO zainwestowała w reklamę multimedialną w roku 2022?

A. 9%
B. 20%
C. 50%
D. 59%
PGF.08 Pytanie 1 155
Zarządzanie kampanią reklamową
Jaki dokument został pokazany na zdjęciu?

A. Brief promocyjny
B. Harmonogram produkcji
C. Kreatywny brief
D. Diagram przepływu
PGF.08 Pytanie 1 156
Zarządzanie kampanią reklamową
Jakie rozszerzenie pliku powinno zostać użyte dla nagrania dżingla reklamowego stworzonego dla klienta?
A. .jpg
B. .cdr
C. .mp3
D. .ppt
PGF.08 Pytanie 1 157
Zarządzanie kampanią reklamową
Jakie elementy wykorzystuje radio jako medium reklamowe w swoim przekazie?
A. animację oraz słowo
B. obraz oraz tekst
C. dźwięk i słowo
D. słowo i grafikę
PGF.08 Pytanie 1 158
Zarządzanie kampanią reklamową
W jakim programie telewizyjnym warto umieścić reklamę środka do pielęgnacji skóry, aby trafić do kobiet poszukujących programów oferujących opinie i porady ekspertów?

A. Kobieta o brzasku
B. Zrób sobie chwilę przerwy
C. Kobieta o wczesnym poranku
D. Pora dla Ciebie
PGF.08 Pytanie 1 159
Zarządzanie kampanią reklamową
Informacje zebrane ze strony internetowej Głównego Urzędu Statystycznego wykorzystywane w kampanii reklamowej zaliczają się do źródeł danych
A. wtórnych wewnętrznych
B. pierwotnych zewnętrznych
C. pierwotnych wewnętrznych
D. wtórnych zewnętrznych
PGF.08 Pytanie 1 160
Zarządzanie kampanią reklamową
W dokumencie reklamowym dostarczonym przez klienta do agencji znalazł się opis grupy docelowej, który brzmi: kobiety w wieku 40-49 lat uprawiające sport. Co to oznacza w kontekście kampanii reklamowej?
A. wszystkie kobiety, które są w wieku 40-49 lat oraz wszystkie kobiety, które uprawiają sport
B. wszystkie kobiety, które angażują się w sport
C. wszystkich kobiet w przedziale wiekowym 40-49 lat
D. te kobiety w wieku 40-49 lat, które podejmują aktywność fizyczną