Filtrowanie pytań

Wybierz zawód, aby zobaczyć dostępne kwalifikacje

Zarządzanie kampanią reklamową

Reklama na niektórych nośnikach dla produktów tytoniowych lub piwa wymaga dodania na niej wyraźnego i czytelnego napisu informującego o szkodliwości palenia tytoniu lub spożywania alkoholu. Ten napis powinien zajmować przynajmniej

A. 20% powierzchni reklamy
B. 10% powierzchni reklamy
C. 30% powierzchni reklamy
D. 40% powierzchni reklamy
Zarządzanie kampanią reklamową

Ceny ustalone w aquaparku są porównywalne z cenami innych krytych pływalni w regionie. W aquaparku zastosowano metodę ustalania cen, która opiera się na

A. konkurencji.
B. zapotrzebowaniu na usługę.
C. postrzeganej wartości.
D. kosztach.
Zarządzanie kampanią reklamową

Grafik stworzył w programie do grafiki wektorowej projekt plakatu reklamowego. Jak powinien postąpić z tekstami, aby po wysłaniu projektu do drukarni nie wystąpiły problemy związane z ich wydrukowaniem oraz bezstratnym powiększaniem?

A. Zastosować digitalizację.
B. Zamienić na krzywe.
C. Wykonać morphing.
D. Poddać rasteryzacji.
Zarządzanie kampanią reklamową

Który proces uszlachetniania wyrobu papierniczego polega na oklejaniu cienkim papierem (niezadrukowanym lub zadrukowanym) papieru znacznie grubszego, tektury falistej itp.?

A. Bigowanie.
B. Falcowanie.
C. Listwowanie.
D. Kaszerowanie.
Zarządzanie kampanią reklamową

W kampaniach społecznych często wykorzystuje się apel, który ma na celu wskazanie, co jest dobre, a co złe. Jaki typ apelu to reprezentuje?

A. Racjonalny
B. Emocjonalny
C. Moralny
D. Rekomendacji
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa umieściła na swojej stronie www załączoną informację. Którą formę promocji zastosowała firma?

Ilustracja do pytania 8
A. Promocję sprzedaży.
B. Sprzedaż osobistą.
C. Public-relations.
D. Marketing bezpośredni.
Zarządzanie kampanią reklamową

W trakcie procesu sprzedaży klient może poczuć się zlekceważony. Może to wynikać z

A. niedostatecznej liczby kontaktów wzrokowych pomiędzy sprzedającym a klientem.
B. zadawania sprzedającemu krótkich i rzeczowych pytań.
C. zbyt częstych i szczegółowych ustaleń pomiędzy sprzedającym a klientem.
D. braku przerw w konwersacji między sprzedającym a klientem.
PGF.07 Pytanie 90
Wykonywanie przekazu reklamow…

Który z wymienionych programów umożliwia stworzenie bazy danych klientów, w której jest możliweautomatyczne wyszukiwanie kontrahentów?

A. Arkusz kalkulacyjny
B. Program do edycji grafiki wektorowej
C. Edytor HTML
D. Program do edycji grafiki rastrowej
PGF.08 Pytanie 91
Zarządzanie kampanią reklamową

Cechy, które nie występują w negocjacjach to

A. brak kwestii spornych
B. sprzeczność interesów stron
C. zaangażowanie minimum dwóch stron
D. chęć osiągnięcia porozumienia
Zarządzanie kampanią reklamową

Aby ustalić częstotliwość reklamy, należy przeprowadzić badania rynkowe przy użyciu wskaźnika CPP. W tym celu trzeba określić, ile razy przeciętny odbiorca miał kontakt z reklamą w

A. określonym czasie
B. internecie
C. danym medium
D. radio
PGF.08 Pytanie 98
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z poniższych programów komputerowych pozwala na utworzenie relacyjnej bazy danych klientów?

A. Microsoft Word
B. Microsoft Access
C. Adobe Illustrator
D. Adobe Photoshop
Zarządzanie kampanią reklamową

Przepisy prawne dotyczące promowania wyrobów tytoniowych zezwalają na

A. wsparcie działalności sportowej przez firmy tytoniowe
B. emitowanie reklam wyrobów tytoniowych w telewizji
C. prezentowanie informacji o wyrobach tytoniowych w punktach sprzedaży
D. reklamowanie wyrobów tytoniowych w mediach drukowanych
Zarządzanie kampanią reklamową

Interaktywna forma reklamy przedstawiona na rysunku, która "rozwija się" do większego rozmiaru po najechaniu na nią kursorem myszy, pozwalając na wykorzystanie dodatkowej powierzchni dla prezentacji reklamodawcy, to

Ilustracja do pytania 21
A. expand billboard.
B. toplayer.
C. navibox.
D. double billboard.
Zarządzanie kampanią reklamową

Podczas badania internetowego zmierzono spontaniczną świadomość marki perfum. Którą informację można odczytać z wykresu?

Ilustracja do pytania 23
A. Marka P ma przystępną cenę.
B. Marka X odnotowała najniższą sprzedaż.
C. Marka Z ma średni zasięg.
D. Marka S jest najbardziej rozpoznawalna.
Zarządzanie kampanią reklamową

Kiedy sprzedaż jest rejestrowana za pomocą kasy fiskalnej, dokumentacja sprzedaży w formie wydrukowanego paragonu fiskalnego powinna być

A. wręczona każdemu konsumentowi
B. wręczona tylko tym klientom, którzy posiadają fakturę
C. wydana jedynie tym klientom, którzy o nią poproszą
D. odłożona do koszyka obok kasy fiskalnej
Zarządzanie kampanią reklamową

Firma OLGA prowadzi sprzedaż olejków do opalania, które są produktami sezonowymi. Najlepszym sposobem tej firmy na rozłożenie reklamy w czasie jest wykorzystanie kampanii

A. równomiernego rozkładu
B. okresowej
C. pulsacyjnej
D. ciągłej
Zarządzanie kampanią reklamową

Gdy klient poprosił o wykonanie materiałów reklamowych POS, które mają być umieszczone na ladzie, jaki produkt reklamowy powinien być uwzględniony w zamówieniu?

A. Stand
B. Wobbler
C. Hanger
D. Dangler
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie załączonej macierzy BCG wskaż produkty o niskim udziale w rynku i wysokiej dynamice sprzedaży, które po doinwestowaniu mogą w dalszej perspektywie przynieść przedsiębiorstwu duże zyski.

Uwaga
Kółka, które zostały umieszczone wmacierzy, pokazują rozmiary i usytuowanie produktów oferowanychprzez firmę reklamową.

Ilustracja do pytania 29
A. Kasetony.
B. Plakaty.
C. Wizytówki.
D. Ulotki.
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakie pytanie powinno być zadane przy określaniu celów reklamowych?

A. Gdzie i w jakim czasie reklama będzie emitowana?
B. Co trzeba zrobić, aby zrealizować cele marketingowe?
C. Co powinny zapamiętać odbiorcy z reklamy?
D. Jakie informacje zostaną zawarte w reklamie?
Zarządzanie kampanią reklamową

Którą postać będzie miał wydruk hasła reklamowego, jeżeli w modelu kolorów CMYK poszczególne parametry otrzymają wartości CMYK (0,0,100,0)?

I.Prawie robi wielką różnicę.
II.Prawie robi wielką różnicę.
III.Prawie robi wielką różnicę.
IV.Prawie robi wielką różnicę.

A. III
B. I
C. IV
D. II
Zarządzanie kampanią reklamową

Interaktywna forma reklamy przedstawiona na rysunku, która „rozwija się” do większego rozmiaru po najechaniu na nią kursorem myszy, pozwalając na wykorzystanie dodatkowej powierzchni dla prezentacji reklamodawcy, to

Ilustracja do pytania 34
A. navibox.
B. toplayer.
C. double billboard.
D. expand billboard.
Zarządzanie kampanią reklamową

W agencji reklamowej w pierwszy poniedziałek każdego miesiąca obowiązuje 20% zniżka na cały asortyment. Jaki rodzaj zniżki stosuje ta agencja?

A. Gotówkowy
B. Ilościowy
C. Terminowy
D. Handlowy
PGF.08 Pytanie 118
Zarządzanie kampanią reklamową

Użytkownicy, którzy kupują produkty jako pierwsi w początkowej fazie ich wprowadzania na rynek, to

A. maruderzy
B. naśladowcy
C. wczesna większość
D. innowatorzy
Zarządzanie kampanią reklamową

Pracownik agencji reklamowej, który obsługiwał ploter tnący, doznał porażenia prądem. Jaką czynność należy wykonać w pierwszej kolejności?

A. Powiadomić przełożonego
B. Ułożyć poszkodowanego w bezpiecznej pozycji
C. Zadzwonić po pogotowie ratunkowe
D. Odłączyć dopływ prądu
PGF.07 Pytanie 120
Wykonywanie przekazu reklamow…

Którą funkcję należy zastosować, aby w bazie danych o klientach sporządzonej w arkuszu kalkulacyjnym, wyszukać oraz wyświetlić kontrahentów wyłącznie z województwa podkarpackiego?

A. Kompilacja
B. Filtrowanie
C. Sortowanie
D. Grupowanie