Filtrowanie pytań

Wybierz zawód, aby zobaczyć dostępne kwalifikacje

Zarządzanie kampanią reklamową

Zasady podane w załączonej charakterystyce zostały zapisane w

Charakterystyka spotu reklamowego
nie nadużywa zaufania odbiorcy,
nie wykorzystuje braku doświadczenia lub wiedzy odbiorcy,
nie zawiera elementów zachęcających do aktów przemocy.

A. ustawie prawo własności przemysłowej.
B. Kodeksie Etyki Reklamy.
C. ustawie o radiofonii i telewizji.
D. ustawie o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
PGF.08 Pytanie 82
Zarządzanie kampanią reklamową

Ustawą nie regulującą kwestii prawa własności intelektualnej w Polsce jest

A. ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych
B. ustawa o ochronie baz danych
C. ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
D. ustawa o ochronie danych osobowych
PGF.08 Pytanie 83
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z wymienionych programów wchodzących w skład pakietu Microsoft Office jest najskuteczniejszy do przeprowadzania obliczeń oraz tworzenia wykresów?

A. Access
B. Power Point
C. Excel
D. Word
Zarządzanie kampanią reklamową

Na zlecenie klienta agencja marketingowa stworzyła kampanię reklamową. W ramach tej kampanii przygotowano różnorodne materiały oraz gadżety promocyjne, takie jak: roll-up, standy reklamowe, ulotki, katalogi, naklejki oraz długopisy z logo produktu. Jakim rodzajem reklamy jest to?

A. ATL
B. CPP
C. GRP
D. BTL
Zarządzanie kampanią reklamową

Którą sumę brutto będzie musiał zapłacić klient agencji reklamowej za gotowe stanowisko targowe przygotowane według zamieszczonego kosztorysu?

KoncepcjaProjekt wykonawczyPrzygotowanie stanowiskaRabat
od wartości netto zamówienia
1 000,00 zł netto2 500,00 zł netto2 000,00 zł netto10%
Obowiązuje podstawowa stawka podatku VAT 23%.

A. 6 765,00 zł
B. 6 088,50 zł
C. 5 500,00 zł
D. 4 950,00 zł
Zarządzanie kampanią reklamową

Wykonanie konkretnej funkcji w firmie, której celem są działania kontrolne, dostarczające informacji o poziomie sprzedaży, kosztach i zyskach, dotyczy

A. produkcji
B. księgowości
C. zakupów
D. badań
Zarządzanie kampanią reklamową

W przypadku artykułów standardowych, mało zróżnicowanych pod względem ceny i jakości oraz niezróżnicowanych marką, należy zastosować

A. sponsoring
B. promocję sprzedaży
C. public relations
D. reklamę
Zarządzanie kampanią reklamową

Pracownik działu obsługi klienta w agencji reklamowej postanowił zaprezentować klientowi zalety płynące z emisji reklam w telewizji. Które z poniższych stwierdzeń najlepiej będzie odpowiadało temu celu?

A. Reklama telewizyjna przyczyni się do zwiększenia oglądalności programu.
B. Reklamy telewizyjne charakteryzują się wysoką efektywnością.
C. Spoty reklamowe spowodują wzrost sprzedaży Państwa produktów
D. Reklamy w telewizji są bardzo skuteczne.
PGF.08 Pytanie 90
Zarządzanie kampanią reklamową

Klasyfikacja rynku na jednorodne grupy klientów według ustalonych kryteriów określa się mianem

A. próbą
B. segmentacją
C. strategią
D. operatem
PGF.07 Pytanie 92
Wykonywanie przekazu reklamow…

Projektant butów sportowych z technologią wearables chce skierować przekaz reklamowy do członków klubów fitness, siłowni oraz amatorskich klubów sportowych. Jest to potencjalna grupa docelowa wyselekcjonowana w oparciu o cechy

A. geograficzne
B. behawioralne
C. psychograficzne
D. demograficzne
Wykonywanie przekazu reklamow…

Który materiał powinna zastosować agencja reklamowa, aby po zawieszeniu reklamy wielkoformatowej na budynku zapewnić jak największą ilość światła docierającego do pomieszczeń znajdujących się bezpośrednio za reklamą i zminimalizować skutki działania wiatru?

A. Papier termotransferowy
B. Siatkę mesh
C. Folię sublimacyjną
D. Płótno Canvas
Zarządzanie kampanią reklamową

Nowo powstała Agencja reklamowa przygotowuje ofertę swoich usług. Którego z wymienionych aspektów nie będzie w stanie dodać ze względu na brak doświadczenia w branży?

A. Zakresu świadczonych usług.
B. Szczegółowego kosztorysu.
C. Potencjalnego cross-sellingu.
D. Portfolio klientów.
Zarządzanie kampanią reklamową

Podczas prowadzenia rozmów handlowych z klientami w ramach nowoczesnego modelu sprzedaży, kluczowe jest wywołanie zaufania oraz zrozumienie potrzeb klienta, co powinno stanowić

A. 70% efektywności skutecznej sprzedaży
B. 40% efektywności skutecznej sprzedaży
C. 90% efektywności skutecznej sprzedaży
D. 100% efektywności skutecznej sprzedaży
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie wyników przedstawionych w tabeli wskaż sklep, który ma najdłuższą historię obecności strony na portalu społecznościowym i dominuje nad konkurencją pod względem liczby polubień i aktywności użytkowników na stronie.

CechaSklep 1Sklep 2Sklep 3Sklep 4
Rok powstania strony na portalu społecznościowym2017201920182022
Liczba polubień strony9520714993588796
Charakterystyka grupy odbiorczej (lokalizacja i wiek)Warszawa
25-34 lata
Poznań
25-34 lata
Gdańsk
25-34 lata
Wrocław
25-34 lata
Częstotliwość publikacji postów - średnia z ostatniego roku2 dni3 dni2 dni1 dzień
Średnia liczba polubień postów60535855
Średnia liczba komentarzy postów5354
Średnia liczba udostępnień postów40354038

A. Sklep 2
B. Sklep 4
C. Sklep 1
D. Sklep 3
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa wystawiła fakturę na zakup 6 roll-upów, gdzie cena netto za 1 sztukę wynosiła 250,00 zł, jednak nie uwzględniła przysługującego klientowi rabatu w wysokości 20,00 zł. Jaki dokument powinna sporządzić agencja, aby wprowadzić dane poprawnie?

A. Notę korygującą
B. Fakturę korygującą
C. Fakturę zaliczkową
D. Fakturę pro forma
Zarządzanie kampanią reklamową

Przygotowując materiał reklamowy do druku, należy uwzględnić trzy kolory podstawowe, a są to

A. czerwony, żółty, niebieski
B. czarny, czerwony, pomarańczowy
C. żółty, zielony, niebieski
D. biały, zielony, pomarańczowy
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa jest zaangażowana w kampanię promocyjną turystyki w województwie warmińsko-mazurskim. Głównym celem tej kampanii jest uwydatnienie uroków przyrody danego regionu oraz zwiększenie liczby przyjeżdżających polskich turystów. Najskuteczniejszą formą reklamy w tej sytuacji okaże się

A. spot reklamowy w ogólnopolskiej telewizji
B. plakat na słupie ogłoszeniowym w Olsztynie
C. audycja radiowa w lokalnej stacji radiowej
D. ogłoszenie modułowe w gazecie codziennej
PGF.08 Pytanie 103
Zarządzanie kampanią reklamową

Zakres prawa autorskiego oraz własności intelektualnej nie obejmuje

A. zwykła informacja prasowa
B. design przemysłowy
C. aplikacja komputerowa
D. dzieło literackie
Zarządzanie kampanią reklamową

Osoba pracująca w agencji reklamowej, która zajmuje się tworzeniem różnych typów materiałów reklamowych przy użyciu komputera oraz specjalistycznego oprogramowania, to

A. specjalista ds. reklamy
B. specjalista IT
C. twórca oprogramowania
D. grafik komputerowy
Zarządzanie kampanią reklamową

Za pomocą tego testu projekcyjnego można w łatwy i szybki sposób uzyskać informacje na temat wrażeń dotyczących nowej nazwy ciasteczek "Moonies". Uczestnicy powinni bez wahania podać swoje pierwsze spostrzeżenie. Jest to test

A. uzupełniania zdania
B. wyobrażeń
C. rysunkowy
D. skojarzeń swobodnych
Zarządzanie kampanią reklamową

Przygotowując kampanię społeczną, należy mieć na uwadze, że nie może ona odnosić się do tematyki

A. promowania bezpośrednio lub pośrednio rywalizujących podmiotów
B. ekologii, ochrony zwierząt oraz ochrony dziedzictwa przyrodniczego
C. upowszechniania oraz ochrony wolności i praw człowieka
D. promocji kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury oraz tradycji
PGF.07 Pytanie 112
Wykonywanie przekazu reklamow…

Który program komputerowy należy wykorzystać do przygotowania prostej bazy kontrahentów?

A. Program do grafiki wektorowej
B. Arkusz kalkulacyjny
C. Program do prezentacji multimedialnych
D. Edytor tekstu
Zarządzanie kampanią reklamową

Reklama oraz promocja piwa mogą być realizowane

A. z udziałem niepełnoletnich osób.
B. w radiu oraz telewizji w przedziale czasowym od 6.00 do 20.00.
C. w prasie skierowanej do młodzieży i dzieci.
D. w telewizji i kinie po godzinie 20.00.
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaki układ krzeseł sprawia, że rozmówcy podświadomie dążą do realizacji swoich celów?

A. Krzesła postawione bezpośrednio obok siebie
B. Krzesła umiejscowione przy narożniku stołu
C. Krzesła usytuowane naprzeciwko siebie
D. Krzesła ustawione po skosie do stołu
Zarządzanie kampanią reklamową

Którą formę reklamy zgodnie z przedstawioną grafiką pracownik działu kreatywnego powinien zaproponować producentowi słodyczy, aby dobrze budowała świadomość marki w grupie młodych ludzi, chętnie korzystających z rozrywki i pozytywnie nastawionych do życia?
Działa do ośmiu razy dłużej!!!!

A. Interstitial.
B. Spotler.
C. Advergaming.
D. Teaser.
Zarządzanie kampanią reklamową

Podczas przedstawiania propozycji sprzedażowej zademonstrowano sposób działania produktu oraz przeprowadzono jego test jakościowy. W związku z tym zastosowano metodę prezentacji nazywaną

A. gra słów
B. dowód naukowy
C. demonstracja
D. zalecenie