Filtrowanie pytań

Wyczyść filtry
PGF.08 Pytanie 1 241
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie załączonych wyników badań wskaż portal internetowy, w którym producent odzieży powinien umieścić swoją reklamę, chcąc wprowadzić na rynek serię nowoczesnych kostiumów kąpielowych dla młodych kobiet, które są miłośniczkami zdrowego stylu życia i podróży.

Ilustracja do pytania 1
A. Max
B. Ona
C. Fiona
D. Vip
PGF.08 Pytanie 1 242
Zarządzanie kampanią reklamową

Ile wynosi współczynnik GRP kampanii reklamowej wody mineralnej "Jowita", która dotarła do 45% grupy docelowej, a częstotliwość jej emisji wyniosła 3?

A. 135
B. 15
C. 167
D. 225
PGF.08 Pytanie 1 243
Zarządzanie kampanią reklamową

Który wskaźnik określa koszt uzyskania pojedynczego kliknięcia w nośnik reklamowy, obliczany jako stosunek liczby kliknięć w reklamę do kosztów całej kampanii?

A. CPP
B. CTR
C. CPC
D. CPT
PGF.08 Pytanie 1 244
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie danych w tabeli określ wartość TRP dla TV Life (faktyczny zasięg emisji) dla reklamy szamponu firmy kosmetycznej "Elise".

Ilustracja do pytania 4
A. 50%
B. 72%
C. 25%
D. 60%
PGF.08 Pytanie 1 245
Zarządzanie kampanią reklamową

Który produkt reklamowy należy wybrać, aby znalazł się on w segmencie mediów o największym udziale wydatków?

Ilustracja do pytania 5
A. Dangler.
B. Billboard.
C. Spot telewizyjny.
D. Spot radiowy.
PGF.08 Pytanie 1 246
Zarządzanie kampanią reklamową

Z którego źródła informacji należy skorzystać, aby uzyskać dane o zmianach zachodzących w branży reklamowej?

A. Gazety codziennej ogólnokrajowej.
B. Czasopisma branżowego.
C. Gazety codziennej regionalnej.
D. Katalogu firmowego.
PGF.08 Pytanie 1 247
Zarządzanie kampanią reklamową

Jeśli klient zamierza dotrzeć do grupy docelowej zamawiającej głównie towary z wykorzystaniem nowoczesnych metod sprzedaży, powinien najwięcej nakładów finansów przeznaczyć na zaprojektowanie

A. szyldów reklamowych.
B. pylonu multimedialnego.
C. sklepu internetowego.
D. tablic reklamowych.
PGF.08 Pytanie 1 248
Zarządzanie kampanią reklamową

Efektem końcowym usługi reklamowej w przypadku zamówienia ekspozycji reklamy na billboardzie będzie

A. wykonanie tablicy reklamowej.
B. przesłanie grafiki niezbędnej do wykonania projektu przez zleceniodawcę.
C. przygotowanie projektu graficznego.
D. przyklejenie przygotowanej grafiki na tablicę reklamową.
PGF.08 Pytanie 1 249
Zarządzanie kampanią reklamową

W zeszłym roku agencja reklamowa zarobiła najwięcej na sprzedaży banerów. Oznacza to, że największy dochód uzyskała z

A. konstrukcji wielkogabarytowych.
B. druku wielkoformatowego.
C. druku akcydensowego.
D. reklam na pojazdach.
PGF.08 Pytanie 1 250
Zarządzanie kampanią reklamową

Który produkt reklamowy należy umieścić w tabeli w miejscu oznaczonym X, aby był spójny z pozostałymi?

Ilustracja do pytania 10
A. Ulotkę.
B. Pylon.
C. Plakat.
D. Roll-up.
PGF.08 Pytanie 1 251
Zarządzanie kampanią reklamową

Z której zakładki powinien skorzystać klient, jeśli zamierza uzyskać informacje o zasadach umieszczania płatnych linków na portalach internetowych?

Ilustracja do pytania 11
A. Tworzenie sklepów internetowych.
B. Google AdWords.
C. Tworzenie stron internetowych.
D. Prezentacje multimedialne.
PGF.08 Pytanie 1 252
Zarządzanie kampanią reklamową

Którą stronę internetową powinien wybrać klient dysponujący kwotą 2 500,00 zł netto, jeśli zależy mu głównie na umieszczeniu co najmniej 10 podstron i 30 zdjęć na stronie?

Ilustracja do pytania 12
A. Stronę L.
B. Stronę M.
C. Stronę S.
D. Stronę SX.
PGF.08 Pytanie 1 253
Zarządzanie kampanią reklamową

Od 2015 roku obserwuje się stale rosnący udział wydatków na ścianki Pop Up. Oznacza to, że firmy w kampanii reklamowej duży nacisk kładą na

A. reklamę mobilną.
B. reklamę radiową.
C. banery internetowe.
D. systemy wystawiennicze.
PGF.08 Pytanie 1 254
Zarządzanie kampanią reklamową

Która ze wskazanych cech nie stanowi mocnej strony reklamy internetowej?

A. Interaktywność
B. Elastyczność.
C. Wysokie koszty przygotowania i emisji.
D. Brak granic geograficznych.
PGF.08 Pytanie 1 255
Zarządzanie kampanią reklamową

Którą strategię dystrybucji powinien wybrać producent sprzętu RTV z tzw. średniej półki cenowej?

A. Ekskluzywną.
B. Intensywną.
C. Selektywną.
D. Wyłączną.
PGF.08 Pytanie 1 256
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa stworzyła sytuację, w której internauci sami rozpowszechniają między sobą wiadomości związane z firmą. Takie działanie określane jest jako

A. marketing wirusowy.
B. content marketing.
C. e-mail marketing.
D. pozycjonowanie.
PGF.08 Pytanie 1 257
Zarządzanie kampanią reklamową

Kwadratowe grafiki umieszczane na billboardach, które po zeskanowaniu przekierowują na stronę internetową, określane są jako

A. voice mailing.
B. kody QR.
C. referral marketing.
D. reklamy display.
PGF.08 Pytanie 1 258
Zarządzanie kampanią reklamową

Produkt, który określany jest jako "dojna krowa" w macierzy BCG

A. nie przynosi nadwyżki dochodu.
B. posiada niski udział w rynku.
C. generuje niskie zyski.
D. generuje wysokie zyski.
PGF.08 Pytanie 1 259
Zarządzanie kampanią reklamową

W celu dopasowania marketingu-mix firmy do lokalizacji geograficznej klientów należy zastosować

A. B2B marketing.
B. neuromarketing.
C. remarketing.
D. geomarketing.
PGF.08 Pytanie 1 260
Zarządzanie kampanią reklamową

Oferta agencji reklamowej ma obejmować działania z zakresu public relations, dlatego należy w niej ująć

A. publicity.
B. sponsoring.
C. promocję sprzedaży.
D. reklamę zewnętrzną.
PGF.08 Pytanie 1 261
Zarządzanie kampanią reklamową

Które z wymienionych środków reklamowych powinna zaproponować agencja w celu prezentacji jak najszerszej oferty podczas otwarcia sklepu meblowego?

A. Standy.
B. Topery.
C. Katalogi.
D. Twiny.
PGF.08 Pytanie 1 262
Zarządzanie kampanią reklamową

Który ze środków reklamowych powinien wybrać klient z oferty, jeśli zależy mu na produkcie outdoor?

A. Dangler.
B. Wizytówkę.
C. Teczkę firmową.
D. Citylight.
PGF.08 Pytanie 1 263
Zarządzanie kampanią reklamową

Który rodzaj rabatu zastosowała agencja reklamowa, jeśli udzieliła klientowi zniżki z okazji zbliżającego się Dnia Kobiet?

A. Sezonowy.
B. Okolicznościowy.
C. Ilościowy.
D. Funkcjonalny.
PGF.08 Pytanie 1 264
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa ustala ceny na swoje produkty w oparciu o wielkość zapotrzebowania. Oznacza to, że stosuje metodę

A. popytową.
B. strategiczną.
C. kosztową.
D. wartościową.
PGF.08 Pytanie 1 265
Zarządzanie kampanią reklamową

Którą cenę brutto należy wstawić do cennika, jeżeli agencja reklamowa do ceny netto zakupu wynoszącej 130,00 zł stosuje 20% narzut i 23% stawkę podatku VAT?

A. 187,20 zł
B. 159,90 zł
C. 191,88 zł
D. 156,00 zł
PGF.08 Pytanie 1 266
Zarządzanie kampanią reklamową

Program komputerowy wykorzystywany do otwierania dokumentów zapisanych w formacie .pdf nazywa się

A. Microsoft Word.
B. Adobe Reader.
C. Adobe Soundbooth.
D. Microsoft Excel.
PGF.08 Pytanie 1 267
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaką wartość brutto zapłaci klient za zamówione produkty?

Ilustracja do pytania 27
A. 2 025,00 zł
B. 2 075,00 zł
C. 2 030,00 zł
D. 2 552,75 zł
PGF.08 Pytanie 1 268
Zarządzanie kampanią reklamową

Tworzenie bazy danych klientów na zasadzie "member gets member" oznacza

A. pozyskiwanie klientów od obecnych klientów.
B. umieszczanie na stronie możliwości zapisu do newslettera.
C. pozyskiwanie danych klientów poprzez call centre.
D. wykorzystywanie baz danych od innych firm.
PGF.08 Pytanie 1 269
Zarządzanie kampanią reklamową

Którą sumę brutto będzie musiał zapłacić klient agencji reklamowej za gotowe stanowisko targowe przygotowane według zamieszczonego kosztorysu?

Ilustracja do pytania 29
A. 5 500,00 zł
B. 4 950,00 zł
C. 6 088,50 zł
D. 6 765,00 zł
PGF.08 Pytanie 1 270
Zarządzanie kampanią reklamową

Klient, który nie precyzuje jednoznacznie zamówienia, odnosi się do wielu kwestii podczas rozmowy sprzedażowej, określany jest jako klient

A. chaotyczny.
B. problemowiec.
C. osobisty.
D. zgodny.
PGF.08 Pytanie 1 271
Zarządzanie kampanią reklamową

Których zwrotów powinien użyć sprzedawca, jeśli podczas prowadzonej rozmowy sprzedażowej stwierdził, że ma do czynienia z klientem systematycznym?

A. "Po pierwsze to nowość, po drugie jest teraz na ten produkt promocja".
B. "Prezentowany produkt jest identyczny, jak ten, który nabył Pan na wakacjach".
C. "Czy ma Pan jeszcze jakieś uwagi do naszej oferty".
D. "Jak mogę rozwiać Pana wątpliwości?".
PGF.08 Pytanie 1 272
Zarządzanie kampanią reklamową

Które działanie wskazuje na zastosowanie up-sellingu podczas rozmowy sprzedażowej?

A. Oferowanie dóbr substytucyjnych.
B. Namawianie klienta do zakupu produktu niższej klasy.
C. Oferowanie produktów niedostępnych w sprzedaży.
D. Namawianie klienta do zakupu produktu wyższej klasy.
PGF.08 Pytanie 1 273
Zarządzanie kampanią reklamową

Który rodzaj rabatu uwzględniono w zamieszczonym cenniku ?

Ilustracja do pytania 33
A. Sezonowy.
B. Ilościowy.
C. Okazjonalny.
D. Funkcjonalny.
PGF.08 Pytanie 1 274
Zarządzanie kampanią reklamową

Która wypowiedź świadczy o domykaniu rozmowy sprzedażowej?

A. "Dziękuję za udzielenie odpowiedzi na wszystkie pytania".
B. "Jeśli nie zadowala Pana ta oferta, to przygotujemy inny wariant".
C. "Gratuluję dobrego wyboru. Proszę o podanie jeszcze kilku danych".
D. "Dzwonię, aby podziękować Państwu za skorzystanie z oferty".
PGF.08 Pytanie 1 275
Zarządzanie kampanią reklamową

W celu zwiększenia wiarygodności produktu oraz zwiększenia jego sprzedaży, prezentując ofertę na stronie internetowej, należy umieścić

A. zakładkę z możliwością rejestracji.
B. baner reklamowy.
C. recenzje i rekomendacje klientów.
D. informację o polityce prywatności.
PGF.08 Pytanie 1 276
Zarządzanie kampanią reklamową

Prowadząc sprzedaż towarów z zastosowaniem zasady kontrastu, należy w pierwszej ofercie przedstawić

A. wąski zakres oferty.
B. szeroki zakres oferty.
C. cenę wyższą niż w drugiej ofercie.
D. cenę identyczną jak w drugiej ofercie.
PGF.08 Pytanie 1 277
Zarządzanie kampanią reklamową

Jeśli klient zlecił przygotowanie materiałów reklamowych POS, przeznaczonych do umieszczenia na półce, to który produkt reklamowy należy ująć w zamówieniu?

A. Wobbler.
B. Hanger.
C. Bilonownicę.
D. Stand.
PGF.08 Pytanie 1 278
Zarządzanie kampanią reklamową

Które zachowanie negocjatora wskazuje na stosowanie techniki "mierz wysoko"?

A. Ustalanie celów na maksymalnym poziomie.
B. Szybkie ustępowanie.
C. Stopniowe zwiększanie celów podczas negocjacji.
D. Stopniowe ustępowanie.
PGF.08 Pytanie 1 279
Zarządzanie kampanią reklamową

Jeśli w trakcie negocjacji jedna ze stron nie chce zrezygnować z wyznaczonych celów, nie chce iść na ustępstwa, to oznacza, że stosuje negocjacje

A. miękkie.
B. rzeczowe.
C. twarde.
D. kooperacyjne.
PGF.08 Pytanie 1 280
Zarządzanie kampanią reklamową

Ofertę handlową zawierającą w nagłówku i stopce informacje teleadresowe agencji reklamowej, przygotowuje się z użyciem programu

A. Microsoft Word.
B. Microsoft Access.
C. Microsoft InfoPath Filler.
D. Microsoft Clip Organizer.