Filtrowanie pytań

Wybierz zawód, aby zobaczyć dostępne kwalifikacje

PGF.08 Pytanie 1 281
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z wymienionych rodzajów papieru zgodnie z klasyfikacją komercyjną jest papierem niskogramaturowym powlekanym?

A. LWC (light weight coated)
B. LWU (light weight uncoated)
C. HWC (high weight coated)
D. MFC (machine finished coated)
PGF.08 Pytanie 1 282
Zarządzanie kampanią reklamową

Najlepszą metodą wykonania nadruku na 50 torbach reklamowych z bawełny jest

A. sitodruk
B. fleksografia
C. rotograwiura
D. offset
PGF.08 Pytanie 1 283
Zarządzanie kampanią reklamową

Określenie koncepcji, oczekiwań oraz celów, stworzenie treści i jej struktury, a także zorganizowanie hostingu to kroki w tworzeniu

A. telebimu
B. cityscrolla
C. citylightu
D. strony www
PGF.08 Pytanie 1 284
Zarządzanie kampanią reklamową

W jaki sposób ustala się koszt dotarcia do tysiąca osób w obrębie grupy docelowej, używając wskaźnika?

A. TRP
B. CPT
C. CPP
D. GRP
PGF.08 Pytanie 1 285
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z poniższych sloganów można uznać za kontrastowy?

A. Zapiąć pasy. Włącz Radio ZET!
B. Najmniejsza z największych przyjemności
C. Auto, które pobudzi Twoje zmysły
D. Naturalnie piękne i delikatne
PGF.07 Pytanie 1 286
Wykonywanie przekazu reklamow…

Na której ilustracji przedstawiono hasło reklamowe, które należy umieścić na ulotce reklamowej, aby w szybki sposób zbadać skuteczność własnej reklamy w swoim mieście?

Ilustracja do pytania 6
A. Na ilustracji 1
B. Na ilustracji 3
C. Na ilustracji 2
D. Na ilustracji 4
PGF.07 Pytanie 1 287
Wykonywanie przekazu reklamow…

Zapis A4 odnoszący się do popularnego rozmiaru papieru jest oznaczeniem uniwersalnym. Wynika to z faktu, że rozmiary papieru podlegają

A. normalizacji
B. weryfikacji
C. globalizacji
D. optymalizacji
PGF.08 Pytanie 1 288
Zarządzanie kampanią reklamową

Aby ustalić, jakie stacje radiowe były słuchane przez respondentów w dniu poprzednim, konieczne jest przeprowadzenie badania z wykorzystaniem metody

A. telemetrycznej
B. dzienniczkowej
C. DAR
D. winietowej
PGF.08 Pytanie 1 289
Zarządzanie kampanią reklamową

Aby przeprowadzić rozmowę z klientami sklepu na temat wprowadzonego asortymentu, należy zastosować metodę

A. wywiadu
B. badań ankietowych
C. testu
D. obserwacji
PGF.08 Pytanie 1 290
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa opracowuje kampanię promocyjną dla producenta kombinezonów i kapeluszy dla pszczelarzy. Aby osiągnąć maksymalną efektywność w dotarciu do właściwej grupy odbiorców, powinna wybrać reklamę w

A. punkcie sprzedaży
B. środkach transportu miejskiego
C. lokalnej telewizji
D. czasopiśmie branżowym
PGF.08 Pytanie 1 291
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie tabeli określ, w których godzinach ceny emisji spotu radiowego są najwyższe.

GodzinaMnożnik ceny emisji
600 – 8001,2
800 – 10001,5
1000 – 13001,4
1300 – 15001,0
1500 – 17001,2
1700 – 20001,3
2000 – 6001,1

A. 13.00 - 15.00
B. 8.00 - 10.00
C. 15.00 - 17.00
D. 20.00 - 6.00
PGF.08 Pytanie 1 292
Zarządzanie kampanią reklamową

Głównym celem funkcji opakowania produktu jest przede wszystkim wyróżnienie go na tle innych towarów dostępnych na półce. Jaką funkcję to pełni?

A. użytkową
B. ochronną
C. informacyjną
D. reklamową
PGF.08 Pytanie 1 293
Zarządzanie kampanią reklamową

W tabeli zostały podane średnie dopuszczalne poziomy hałasu w zależności od rodzaju pomieszczenia i charakteru wykonywanej w nim pracy. Na podstawie podanych parametrów określ, jaka może być dopuszczalna intensywność hałasu w dziale kreatywnym agencji reklamowej.

Rodzaj pomieszczeniaDopuszczalny poziom hałasu
[dB]
pomieszczenia ze źródłem hałasu75
sale interesantów w urzędach, bankach65
lokale biurowe, w których odbywa się praca koncepcyjna55
inne rodzaje biur55 – 65
PN-N-01307: 1994 – dopuszczalny równoważny poziom dźwięku w czasie pobytu pracownika

A. 65 dB
B. od 55 do 65 dB
C. 55 dB
D. 70 dB
PGF.08 Pytanie 1 294
Zarządzanie kampanią reklamową

Organizacja oraz realizacja konferencji prasowej należy do działalności w obszarze

A. corporate design
B. customer relations
C. publicity
D. media relations
PGF.08 Pytanie 1 295
Zarządzanie kampanią reklamową

Ceny psychologiczne to ceny

A. o nierównych końcówkach
B. dostosowane do różnych segmentów i grup konsumentów
C. ustalane na poziomie bliskim lub niższym od cen konkurencji
D. zaokrąglone lub równe wartości danej monety
PGF.08 Pytanie 1 296
Zarządzanie kampanią reklamową

Sprzedając towary przy użyciu zasady kontrastu, w pierwszej ofercie należy zaprezentować

A. cenę równą tej w drugiej ofercie
B. cenę wyższą niż w drugiej propozycji
C. szeroki wachlarz produktów
D. wąski asortyment
PGF.08 Pytanie 1 297
Zarządzanie kampanią reklamową

Oblicz całkowity koszt emisji 15-sekundowego spotu reklamowego, jeżeli wydatki na produkcję 10 sekund wynoszą
10 000,00 zł, a stawka VAT to 23%.

A. 18 450,00 zł
B. 12 300,00 zł
C. 10 000,00 zł
D. 15 000,00 zł
PGF.07 Pytanie 1 298
Wykonywanie przekazu reklamow…

Który program komputerowy należy wykorzystać do przygotowania prostej bazy kontrahentów?

A. Edytor tekstu
B. Arkusz kalkulacyjny
C. Program do prezentacji multimedialnych
D. Program do grafiki wektorowej
PGF.08 Pytanie 1 299
Zarządzanie kampanią reklamową

Wskaźnik TRP definiuje

A. łączny zasięg wszystkich publikacji reklamy
B. procent grupy docelowej, która nie miała styczności z reklamą
C. rzeczywisty zasięg publikacji reklamy
D. przeciętną liczbę interakcji z reklamą
PGF.08 Pytanie 1 300
Zarządzanie kampanią reklamową

Przygotowując ofertę handlową według modelu AIDA, na początku należy

A. skierować uwagę klienta na przedstawiany towar
B. zainteresować klienta oferowanym produktem
C. zmotywować do zakupu oferowanego towaru
D. wywołać pragnienie posiadania prezentowanego produktu
PGF.08 Pytanie 1 301
Zarządzanie kampanią reklamową

Kiedy klienci firmy to bardzo młode osoby (rejestrujące się na stronie internetowej), to najskuteczniejszą metodą dotarcia do nich z nową ofertą będzie zastosowanie

A. wrzutki
B. katalogu
C. przesyłki pocztowej
D. e-mailingu
PGF.08 Pytanie 1 302
Zarządzanie kampanią reklamową

Slogan, który nie zawiera nazwy przedsiębiorstwa, na przykład Już w porządku mój żołądku jest przykładem sloganu

A. rozkazującym
B. niesamodzielnym
C. deklaratywnym
D. porównawczym
PGF.08 Pytanie 1 303
Zarządzanie kampanią reklamową

Etykieta produktu spożywczego nie powinna

A. przypisywać produktowi właściwości zdrowotnych
B. podawać masy netto wyrobu
C. zawierać informacji identyfikacyjnych o producencie
D. informować o składnikach użytych do produkcji
PGF.08 Pytanie 1 304
Zarządzanie kampanią reklamową

Którą technikę badań zastosowano w ankiecie, której fragment zamieszczono w ramce?

Formularz ankiety z firmy produkującej ekskluzywną biżuterię damską

Odpowiedź zaznacz X

Pytanie:

Co Pani przychodzi na myśl, gdy rozmawia Pani o ekskluzywnej biżuterii dla kobiet?

  • Diamenty
  • Złoto
  • Luksus

A. Kolaż.
B. Uzupełnianie.
C. Chiński portret.
D. Skojarzenia słowne.
PGF.08 Pytanie 1 305
Zarządzanie kampanią reklamową

Oblicz całkowity koszt produkcji 150 kubków promocyjnych zakładając, że koszty stałe wynoszą
1 500,00 zł, a koszt jednostkowy wyprodukowania jednego kubka to 3,50 zł?

A. 1 500,00 zł
B. 2 025,00 zł
C. 525,00 zł
D. 1 650,00 zł
PGF.08 Pytanie 1 306
Zarządzanie kampanią reklamową

Który typ reklamy jest najbardziej efektywny dla produktu w trzeciej fazie cyklu życia (fazie dojrzałości)?

A. Edukacyjna
B. Motywacyjna
C. Obronna
D. Przypominająca
PGF.08 Pytanie 1 307
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie załączonej tabeli wybierz medium główne i wspomagające, które należy zastosować w reklamie jogurtu "Yogo MEN", w grupie docelowej 24÷35-letnich pracowników biurowych, dbających o zdrowie, którzy są młodymi ojcami.

Zmiana stylu życia młodych ojców
w wyniku pojawienia się pierwszego dziecka w rodzinie
Zmiana zachowańNowe wydatki
Ograniczenie wyjazdów weekendowych, wyjść do kina i restauracji.Jedzenie dla dziecka, lekarstwa, pampersy.
Oszczędność- mniej gazet, czasopism, książek i płyt CD.Internetowa wypożyczalnia filmów, kino domowe.
Ograniczenie wydatków na ubrania i drobne zachcianki.Ubranka dla dziecka, wózek, zabawki.
Dbałość o zdrowie, sport, rzucenie palenia.Kupowanie naturalnych, zdrowych produktów żywnościowych, spacery.

A. Telewizja i czasopismo kolorowe.
B. Internet i kino.
C. Radio i gazeta codzienna.
D. Internet i reklama zewnętrzna.
PGF.08 Pytanie 1 308
Zarządzanie kampanią reklamową

W jakiej fazie cyklu życia produktu występuje spadek sprzedaży spowodowany nasyceniem rynku?

A. Fazy wzrostu.
B. Fazy spadku.
C. Fazy wprowadzania.
D. Fazy dojrzałości.
PGF.08 Pytanie 1 309
Zarządzanie kampanią reklamową

W kontekście reklamy - dobór reklamy zależy od

A. funkcji perswazyjnej oraz przypominającej
B. organizacji oraz firmy
C. formatu indoor i outdoor
D. produktu oraz usługi
PGF.08 Pytanie 1 310
Zarządzanie kampanią reklamową

Organizacja "Dni Otwartych" w przedsiębiorstwie jest działaniem z obszaru

A. public relations
B. reklamy
C. promocji uzupełniającej
D. publicity
PGF.08 Pytanie 1 311
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z wymienionych kroków w produkcji spotu telewizyjnego odbywa się jako ostatni?

A. Master
B. Betacam
C. Casting
D. Storyboard
PGF.08 Pytanie 1 312
Zarządzanie kampanią reklamową

Wybór różnych wariantów reklamy oraz udoskonalenie wybranego wariantu poprzez dodanie elementów istotnych dla odbiorcy to zadanie badań reklamowych typu

A. testy w trakcie kampanii telewizyjnej
B. testy podczas kampanii prasowej
C. pretesty
D. posttesty
PGF.08 Pytanie 1 313
Zarządzanie kampanią reklamową

Dokument stanowiący dowód zapłaty za nabyte plakaty reklamowe, w którym płatnik zleca bankowi lub poczcie przekazanie konkretnej kwoty ze swojego konta bankowego na konto sprzedawcy plakatów, określa się mianem

A. faktury
B. rachunku
C. paragonu fiskalnego
D. polecenia przelewu
PGF.08 Pytanie 1 314
Zarządzanie kampanią reklamową

Aby promować markę w Internecie, klub fitness powinien skupić się na reklamie online w mediach społecznościowych, wybierając głównie rodzaj reklamy

A. baner reklamowy
B. watermark
C. fanpage
D. plansza reklamowa
PGF.08 Pytanie 1 315
Zarządzanie kampanią reklamową

Reklama, która należy do kategorii ATL (above the line), to przykład, który nie jest reklamą

A. w ogólnopolskim tygodniku
B. na stronie społecznościowej
C. w krajowej telewizji
D. na ulotkach rozdawanych w punkcie sprzedaży
PGF.08 Pytanie 1 316
Zarządzanie kampanią reklamową

Na efektywność reklamy detergentu do prania nie wpływa

A. wykorzystanych metod reklamowych
B. zalety promowanego produktu
C. zawartość komunikatu reklamowego
D. kapitał własny agencji reklamowej
PGF.08 Pytanie 1 317
Zarządzanie kampanią reklamową

Prawo autorskie nie może przysługiwać

A. współautorom projektu
B. dzieciom
C. osobom ubezwłasnowolnionym
D. odtwórcom
PGF.08 Pytanie 1 318
Zarządzanie kampanią reklamową

Firma nabyła system CRM (Customer Relations Management). Będzie go używała do

A. zarządzania pracownikami
B. zarządzania relacjami z klientami
C. tworzenia dokumentów tekstowych oraz graficznych
D. rozliczeń z fiskusem
PGF.08 Pytanie 1 319
Zarządzanie kampanią reklamową

Cechy, które nie występują w negocjacjach to

A. chęć osiągnięcia porozumienia
B. brak kwestii spornych
C. sprzeczność interesów stron
D. zaangażowanie minimum dwóch stron
PGF.08 Pytanie 1 320
Zarządzanie kampanią reklamową

Która z poniższych osób, według obowiązujących przepisów prawnych oraz norm etyki zawodowej, nie może promować swojej działalności zawodowej?

A. Polityk
B. Sportowiec
C. Lekarz
D. Aktor