Filtrowanie pytań

Wybierz zawód, aby zobaczyć dostępne kwalifikacje

Zarządzanie kampanią reklamową

Reklama oraz promocja piwa mogą być realizowane

A. w radiu oraz telewizji w przedziale czasowym od 6.00 do 20.00.
B. w prasie skierowanej do młodzieży i dzieci.
C. z udziałem niepełnoletnich osób.
D. w telewizji i kinie po godzinie 20.00.
PGF.07 Pytanie 1284
Wykonywanie przekazu reklamow…

Które działanie należy wykonać, aby uzyskać w projekcie kompozycję dynamiczną?

A. Ułożenie elementów po przekątnej
B. Obramowanie obrazu
C. Ujednolicenie kolorystyki i typografii
D. Ułożenie elementów centralnie
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa wystawiła fakturę na zakup 6 roll-upów, gdzie cena netto za 1 sztukę wynosiła 250,00 zł, jednak nie uwzględniła przysługującego klientowi rabatu w wysokości 20,00 zł. Jaki dokument powinna sporządzić agencja, aby wprowadzić dane poprawnie?

A. Fakturę pro forma
B. Notę korygującą
C. Fakturę zaliczkową
D. Fakturę korygującą
Zarządzanie kampanią reklamową

Którą kategorię czasu antenowego powinna zaproponować agencja reklamy firmie preferującej reklamę w godzinach wieczornych i dysponującej budżetem 520,00 zł na 8 spotów?

CENNIK 30-SEKUNDOWYCH SPOTÓW REKLAMOWYCH
godziny emisjikategoria czasu antenowegocena emisji jednego spotu, zł
6.00 ÷ 8.00270,00
8.00 ÷ 15.00180,00
15.00 ÷ 18.00270,00
18.00 ÷ 22.00365,00
22.00 ÷ 6.00450,00

A. Kategorię 4.
B. Kategorię 1.
C. Kategorię 2.
D. Kategorię 3.
Zarządzanie kampanią reklamową

Pracownicy sekcji kreatywnej agencji reklamowej poinformowali dyrektora, że mają trudności w skoncentrowaniu się na swoich obowiązkach, ponieważ w ich biurze znajduje się drukarka, z której korzystają wszyscy zatrudnieni w agencji. Jak dyrektor agencji powinien zająć się tą kwestią?

A. Wprowadzając organizacyjne rozwiązanie, które polega na zleceniu drukowania w godzinach od 9 do 13
B. Wprowadzając organizacyjne rozwiązanie, które polega na modyfikacji struktury organizacyjnej agencji
C. Wprowadzając techniczne rozwiązanie, które polega na przeniesieniu drukarki do pomieszczenia w dziale księgowości
D. Wprowadzając techniczne rozwiązanie, które polega na przeniesieniu drukarki na korytarz dostępny dla wszystkich pracowników
Zarządzanie kampanią reklamową

W reklamie użyto strategii marketingowej, polegającej na przedstawieniu informacji w taki sposób, aby konsument kupił produkt, ponieważ "Kowalski posiada produkt X, Ty również powinieneś go mieć". Jak nazywa się ten psychologiczny mechanizm?

A. krainą dziecięcości
B. krainą marzeń
C. budowaniem tożsamości
D. owczym pędem
Zarządzanie kampanią reklamową

Wykonanie konkretnej funkcji w firmie, której celem są działania kontrolne, dostarczające informacji o poziomie sprzedaży, kosztach i zyskach, dotyczy

A. księgowości
B. zakupów
C. produkcji
D. badań
PGF.08 Pytanie 1291
Zarządzanie kampanią reklamową

Zasada kontrastowania kształtów i kolorów polega na

A. zestawianiu dużych form z małymi, żółtych z czarnymi
B. tworzeniu statycznych kompozycji
C. ustawianiu wielobarwnych sekwencji
D. grupowaniu w zbiorowiska form o podobnych wymiarach, kształcie i barwie
Zarządzanie kampanią reklamową

Którą minimalną ilość folii One Way Vision należy zamówić, aby zrealizować zlecenie oklejenia okien o numerach 1, 2, 3, 4 i 5, przedstawionych na szkicu fasady budynku? Zakłada się wystąpienie strat i odpadów na poziomie 10% oklejanej powierzchni.

Ilustracja do pytania 12
A. 20,86 m2
B. 9,60 m2
C. 9,36 m2
D. 18,96 m2
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie danych przedstawionych w tabeli określ, którą branżę cechuje największa dynamika wzrostu.

BranżaDynamika wzrostu
w %
Przemysł10,89
Budownictwo21,09
Rolnictwo34,06
Kultura i sztuka25,65
Ochrona zdrowia12,00
Finanse i ubezpieczenie36,79
Łączność20,04
Handel36,78

A. Finanse i ubezpieczenie.
B. Rolnictwo.
C. Handel.
D. Kultura i sztuka.
Zarządzanie kampanią reklamową

Technika współpracy przy rozwiązywaniu konfliktów ma zastosowanie, gdy

A. należy szybko podjąć działanie, np. w sytuacji niebezpieczeństwa.
B. należy znaleźć rozwiązanie uwzględniające racje obu stron, gdyż obie są zbyt ważne.
C. należy stworzyć korzystny klimat do rozstrzygnięcia innych zagadnień spornych.
D. jedna strona konfliktu chce dać innym ochronę i umożliwić podjęcie konstruktywnych działań.
Zarządzanie kampanią reklamową

Nowo powstała sieć prywatnych instytucji medycznych planuje umieszczenie reklam na bocznych powierzchniach blacharskich oraz szybach bezdrzwiowych miejskich autobusów. Który z wymienionych typów nośników powinien zostać użyty w tej kampanii?

A. Bus standard
B. Dual busboard
C. Back
D. Busboard
Zarządzanie kampanią reklamową

Producent soków owocowych zamierza przeprowadzić kampanię reklamową polegającą na lokowaniu produktu w jednym z czterech seriali emitowanych w telewizji. Wskaż serial, który powinna wybrać firma, biorąc pod uwagę największy przyrost oglądalności w miesiącu kwietniu w stosunku do marca.

SerialOglądalność [%]
marzeckwiecień
A.23,5%24,5%
B.19,2%24,1%
C.20,5%19,8%
D.26,4%20,3%

A. A.
B. B.
C. D.
D. C.
PGF.08 Pytanie 1307
Zarządzanie kampanią reklamową

Jak określa się rodzaj reklamy zewnętrznej, wykonanej z elastycznego lub siatkowego materiału, zawieszonej na przykład na budynkach przy użyciu lin i zaczepów?

A. Diapazon
B. Billboard
C. Baner
D. Kaseton
Zarządzanie kampanią reklamową

Wielka firma, która zajmuje się produkcją napojów oraz wód mineralnych, wprowadza na rynek nowy produkt dla osób pragnących schudnąć. Zgodnie z strategią promocyjną firmy, grupą docelową są młodzież, która interesuje się swoim wyglądem, ale niestety boryka się z problemem nadwagi. Jaki typ reklamy najbardziej skutecznie dotrze do tej grupy?

A. Internetowa
B. Zewnętrzna
C. Prasowa
D. Telewizyjna
Zarządzanie kampanią reklamową

Czym jest profil kompetencyjny?

A. zbiór wewnętrznych regulacji obowiązujących w firmie.
B. spis zawodowych osiągnięć kandydata na stanowisko.
C. zestaw umiejętności zawodowych niezbędnych do realizacji zadania.
D. zestaw działań, które wykonuje pracownik w celu osiągnięcia określonego celu.
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaką funkcję pełni Account manager w procesie sprzedaży reklam w agencji reklamowej?

A. Zdobywa fundusze na realizację działań reklamowych
B. Nadzoruje całość kampanii
C. Utrzymuje relacje z klientem i przeprowadza negocjacje
D. Wybiera odpowiednie środki reklamowe
Zarządzanie kampanią reklamową

Wybór określonej liczby segmentów rynku, które firma uznaje za interesujące i dopasowane do jej zasobów, oraz opracowanie różnorodnej strategii marketingowej i produktowej dla każdego z tych segmentów nazywa się specjalizacją

A. produktową
B. jednosegmentową
C. rynkową
D. selektywną