Filtrowanie pytań

Wybierz zawód, aby zobaczyć dostępne kwalifikacje

PGF.08 Pytanie 1 401
Zarządzanie kampanią reklamową

Promocje w postaci czasowych rabatów za większe zakupy, bezpłatnych produktów oraz pomocy finansowej stanowią typowe narzędzia marketingowe

A. handlowej
B. konsumpcyjnej
C. dla personelu
D. konsumenckiej
PGF.08 Pytanie 1 402
Zarządzanie kampanią reklamową

Kiedy podczas negocjacji klient w uprzejmy sposób odnosi się do drugiej strony i akceptuje część jej postulatów, to dąży do skorzystania z zasady

A. niedostępności
B. wzajemności
C. dowodu słuszności
D. konsekwencji
PGF.08 Pytanie 1 403
Zarządzanie kampanią reklamową

W jakim typie rywalizacji na rynku można zaobserwować wielu przedsiębiorców z niewielkimi udziałami, którzy nie mają znaczącego wpływu na ustalanie cen na rynku?

A. Monopolu
B. Rywalizacji doskonałej
C. Rywalizacji monopolistycznej
D. Oligopolu
PGF.08 Pytanie 1 404
Zarządzanie kampanią reklamową

Model promocji, który wspiera budowanie marki produktu i opiera się na elementach "uwaga, zainteresowanie, pragnienie, przekonanie, działanie, satysfakcja" nosi nazwę

A. AIDA
B. DAGMAR
C. AIDCAS
D. SLB
PGF.08 Pytanie 1 405
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakie źródło informacji warto wybrać, aby zdobyć dane o zmianach zachodzących w sektorze reklamy?

A. Czasopisma branżowego
B. Gazety codziennej ogólnokrajowej
C. Katalogu firmowego
D. Gazety codziennej regionalnej
PGF.07 Pytanie 1 406
Wykonywanie przekazu reklamow…

Zakłady Mleczarskie, wprowadzając na rynek nowy smak jogurtu, powinny poinformować klientówo

A. pełnej ofercie produktowej firmy
B. nowym wariancie produktu
C. nowych i korzystnych warunkach zakupów
D. dodatkowych korzyściach wynikających z zakupu
PGF.08 Pytanie 1 407
Zarządzanie kampanią reklamową

Na czym polega ekspozycja w modelu 'shop in shop'?

A. Na selekcji towarów z kilku odmiennych grup asortymentowych na podstawie ich wspólnych właściwości
B. Na sprzedaży wyrobów jednej marki w lokalu oferującym produkty innej marki o zbliżonym charakterze, w wyznaczonej przestrzeni handlowej
C. Na dostosowywaniu aranżacji sklepowych do nadchodzących świąt lub wyjątkowych okazji
D. Na prezentowaniu pełnego asortymentu sklepu, co ma na celu stworzenie iluzji obfitości, z pominięciem elementów dekoracyjnych
PGF.08 Pytanie 1 408
Zarządzanie kampanią reklamową

Aby przygotować wyniki badań dotyczących oglądalności telewizji, powinno się wykorzystać informacje z badań

A. koncepcji reklamy
B. DAR
C. winietowych
D. telemetrycznych
PGF.08 Pytanie 1 409
Zarządzanie kampanią reklamową

W jakim celu stosuje się justowanie?

A. w celu kojarzenia tekstu z innymi elementami w publikacji
B. żeby dostosować czcionkę do estetyki tekstu
C. aby utrzymać równą odległość pomiędzy wierszami
D. do wyrównania tekstu względem marginesów
PGF.07 Pytanie 1 410
Wykonywanie przekazu reklamow…

Które stoisko targowe z przedstawionych na ilustracji będzie najatrakcyjniejsze dla zwiedzających

A. Nr 2
B. Nr 3
C. Nr 4
D. Nr 1
PGF.07 Pytanie 1 411
Wykonywanie przekazu reklamow…

Którego z wymienionych narzędzi należy użyć, aby uzyskać kształty zawieszek przedstawione na ilustracji?

Ilustracja do pytania 11
A. Rakli
B. Falcerki
C. Kalandra
D. Wykrojnika