Filtrowanie pytań

Wyczyść filtry
PGF.08 Pytanie 1 401
Zarządzanie kampanią reklamową

Który krój pisma zastosowano w sloganie reklamowym?

Ilustracja do pytania 1
A. Pisankę.
B. Grotesk.
C. Gotyk.
D. Egipcjankę.
PGF.08 Pytanie 1 402
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie graficznej prezentacji wyników badań ankietowych określ, które medium reklamy będzie najskuteczniejszym środkiem przekazu dla nowego salonu SPA.

Ilustracja do pytania 2
A. Internet.
B. Telewizja.
C. Radio.
D. Prasa.
PGF.08 Pytanie 1 403
Zarządzanie kampanią reklamową

Który środek poetycki został użyty w sloganie Śpiesz się powoli?

A. Aliteracja.
B. Powtórzenie.
C. Porównanie.
D. Oksymoron.
PGF.08 Pytanie 1 404
Zarządzanie kampanią reklamową

Którego elementu modelu AIDCAS oznaczonego znakiem zapytania nie uzupełniono na zamieszczonej ilustracji?

Ilustracja do pytania 4
A. Wiedzy.
B. Zainteresowania.
C. Nieświadomości.
D. Świadomości.
PGF.08 Pytanie 1 405
Zarządzanie kampanią reklamową

Jak nazywa się nośnik reklamy mający postać szklanej rurki wypełnionej gazem szlachetnym, który został przedstawiony na ilustracji?

Ilustracja do pytania 5
A. Neon.
B. Kaseton.
C. Telebim.
D. Ekran LED.
PGF.08 Pytanie 1 406
Zarządzanie kampanią reklamową

Która z ilustracji przedstawia symbol, który powinien przy swoim logo zamieścić producent obuwia sportowego, aby pokazać konkurencji, że jego znak towarowy jest chroniony w urzędzie patentowym?

Ilustracja do pytania 6
A. Ilustracja 2.
B. Ilustracja 4.
C. Ilustracja 1.
D. Ilustracja 3.
PGF.08 Pytanie 1 407
Zarządzanie kampanią reklamową

Na której ilustracji przedstawiono sposób aranżacji sali sprzedaży typu ruszt?

Ilustracja do pytania 7
A. Na ilustracji 2.
B. Na ilustracji 1.
C. Na ilustracji 3.
D. Na ilustracji 4.
PGF.08 Pytanie 1 408
Zarządzanie kampanią reklamową

Który zestaw odpowiedzi charakteryzuje budowę logo przedstawionego na ilustracji?

Ilustracja do pytania 8
A. X: sygnet, Y: logotyp.
B. X: tagline, Y: logotyp.
C. X: sygnet, Y: tagline.
D. X: logotyp, Y: sygnet.
PGF.08 Pytanie 1 409
Zarządzanie kampanią reklamową

Który proces uszlachetniania wyrobu papierniczego polega na oklejaniu cienkim papierem
(niezadrukowanym lub zadrukowanym) papieru znacznie grubszego, tektury falistej itp.?

A. Kaszerowanie.
B. Listwowanie.
C. Falcowanie.
D. Bigowanie.
PGF.08 Pytanie 1 410
Zarządzanie kampanią reklamową

Dostosowanie się do obłych kształtów karoserii oraz do przetłoczeń czy wytłoczeń oklejonego samochodu, to cechy folii

A. One Way Vision.
B. kasetonowej.
C. magnetycznej.
D. wylewanej.
PGF.08 Pytanie 1 411
Zarządzanie kampanią reklamową

Określ liczbę emisji reklamy prasowej w weekendowych wydaniach pewnego dziennika, jeśli klient zażyczył sobie, aby reklama zajmowała 2 moduły oraz była wydrukowana w kolorze. Budżet kampanii wynosi 4 900,00 zł.

Ilustracja do pytania 11
A. 6 emisji.
B. 7 emisji.
C. 12 emisji.
D. 8 emisji.
PGF.08 Pytanie 1 412
Zarządzanie kampanią reklamową

Urządzenie peryferyjne przedstawione na ilustracji, służące do pracy z dużymi płaskimi powierzchniami i używane przez grafików komputerowych, to

Ilustracja do pytania 12
A. skaner.
B. drukarka laserowa.
C. ploter grawerujący.
D. ploter drukujący.
PGF.08 Pytanie 1 413
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaką minimalną liczbę rolek folii termotransferowej należy zamówić, aby wykonać nadruk 500 szt. kół o średnicy 23 cm? Rolka folii ma szerokość 50 cm i długość 20 mb, będzie wykorzystana optymalnie, a fragmenty folii nie będą sklejane.

Ilustracja do pytania 13
A. 6 rolek.
B. 1 rolkę.
C. 3 rolki.
D. 5 rolek.
PGF.08 Pytanie 1 414
Zarządzanie kampanią reklamową

Na wysokość budżetu reklamowego nie wpływa

A. faza cyklu życia produktu.
B. sytuacja wewnętrzna firmy.
C. częstotliwość planowanych działań reklamowych.
D. nazwa reklamodawcy.
PGF.08 Pytanie 1 415
Zarządzanie kampanią reklamową

Oblicz koszt uzyskania 1 punktu ratingowego, jeśli kampania reklamowa kosztowała 175 000,00 zł, a wskaźnik intensywności kampanii reklamowej wynosił 25 punktów.

A. 43 750,00 zł
B. 131 250,00 zł
C. 5 303,03 zł
D. 7 000,00 zł
PGF.08 Pytanie 1 416
Zarządzanie kampanią reklamową

Do badań efektywności reklamy wykorzystano arkusz kalkulacyjny. Którą formułę należy wpisać w komórce D2, aby otrzymać prawidłową wartość wskaźnika rentowności reklamy?

Ilustracja do pytania 16
A. =B2-A2/C2
B. =C2:(A2-B2)
C. =(B2-A2)/C2
D. =C2:B2-A2
PGF.08 Pytanie 1 417
Zarządzanie kampanią reklamową

Ocenę jakości reklamy prasowej przeprowadzono metodą rozpoznania. Test przeprowadzono w grupie
300 osób, stałych czytelników czasopisma, którym zadano 3 pytania. Który odsetek osób poddanych testowi zapamiętało ogłoszenie w stopniu najwyższym?

Ilustracja do pytania 17
A. 75%
B. 62%
C. 33%
D. 42%
PGF.08 Pytanie 1 418
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie zamieszczonego wykresu określ, ile osób widziało reklamę kremu przy założeniu, że badaniami objęto grupę 1000 respondentów.

Ilustracja do pytania 18
A. 105 osób.
B. 120 osób.
C. 300 osób.
D. 75 osób.
PGF.08 Pytanie 1 419
Zarządzanie kampanią reklamową

Według siatki FCB celem reklamy proszku do prania X, której głównym zadaniem jest wykreowanie nawyku u konsumentów, jest

A. wywarcie bardzo silnego wrażenia na konsumencie.
B. dostarczenie szczegółowych informacji na temat produktu.
C. przypominanie i utrwalanie marki.
D. zaspokojenie moralnych potrzeb odbiorców reklamy.
PGF.08 Pytanie 1 420
Zarządzanie kampanią reklamową

Producent suplementu diety zatrudnił do najnowszej reklamy znanego, przystojnego i wzbudzającego zaufanie mistrza rajdów samochodowych. Który mechanizm psychologiczny został zastosowany w tym przypadku, jeżeli wiadomo, że głównym celem tego działania było przeniesienie pozytywnych odczuć związanych ze sportowcem na reklamowany produkt?

A. Reguła niedostępności.
B. Reguła zaangażowania i konsekwencji.
C. Prawo bliskości.
D. Efekt halo.
PGF.08 Pytanie 1 421
Zarządzanie kampanią reklamową

Nośnikami reklamy internetowej są:

A. scyscraper, top layer, interstitial.
B. diapazon, freeboard, fotografia.
C. ogłoszenie modułowe, insert, wklejka.
D. spot reklamowy, plansza reklamowa, diapozytyw.
PGF.08 Pytanie 1 422
Zarządzanie kampanią reklamową

Który rodzaj reklamy został użyty w outdoorowej kampanii reklamowej, podczas której przez dwa pierwsze tygodnie na freeboardach eksponowana była grafika nr 1, a przez dwa kolejne grafika nr 2?

Ilustracja do pytania 22
A. Porównawcza.
B. Podprogowa.
C. Społeczna.
D. Teaserowa.
PGF.08 Pytanie 1 423
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z elementów modelu AIDCAS ma za zadanie wywołać długookresowe zadowolenie u konsumenta, które z kolei ma się przyczynić do ponownego wyboru reklamowanego produktu?

Ilustracja do pytania 23
A. Satysfakcja.
B. Pożądanie.
C. Zainteresowanie.
D. Działanie.
PGF.08 Pytanie 1 424
Zarządzanie kampanią reklamową

Który środek poetycki został użyty w prezentowanym sloganie reklamowym?

Ilustracja do pytania 24
A. Porównanie.
B. Oksymoron.
C. Powtórzenie.
D. Aliteracja.
PGF.08 Pytanie 1 425
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie wykresu przedstawiającego wyniki badań fokusowych określ, który odsetek respondentów wymienił aspekt ekologiczny jako potencjalną unikalną propozycję sprzedaży.

Ilustracja do pytania 25
A. 30%
B. 29%
C. 84%
D. 36%
PGF.08 Pytanie 1 426
Zarządzanie kampanią reklamową

Który ze sloganów został zapisany przy użyciu kroju pisma typu egipcjanka?

Ilustracja do pytania 26
A. D.
B. C.
C. B.
D. A.
PGF.08 Pytanie 1 427
Zarządzanie kampanią reklamową

Które strefy według zasad merchandisingu zaznaczono kolorem niebieskim na planie samoobsługowej sali sprzedażowej?

Ilustracja do pytania 27
A. Gorące.
B. Martwe.
C. Zimne.
D. Dekompresji.
PGF.08 Pytanie 1 428
Zarządzanie kampanią reklamową

Który nośnik reklamy w miejscu sprzedaży przedstawiono na rysunku?

Ilustracja do pytania 28
A. Stopper.
B. Hanger.
C. Wobbler.
D. Display.
PGF.08 Pytanie 1 429
Zarządzanie kampanią reklamową

Znana spółka giełdowa zarejestrowała adres internetowy www.gorg.eu. Po pewnym czasie w sieci pojawiły się podobne adresy internetowe, wykorzystujące typowe błędy literowe popełnianie w trakcie wpisywania adresu internetowego w przeglądarce (np. gotg.eu, forg.eu). Zaobserwowane zjawisko to

A. typosquatting.
B. morphing.
C. SPAM.
D. cybersquatting.
PGF.08 Pytanie 1 430
Zarządzanie kampanią reklamową

Które działanie technologiczne musiało zostać przewidziane podczas tworzenia ulotki przestawionej na rysunku?

Ilustracja do pytania 30
A. Lakierowanie.
B. Bindowanie.
C. Falcowanie.
D. Laminowanie.
PGF.08 Pytanie 1 431
Zarządzanie kampanią reklamową

Wybierz zestaw cech charakteryzujących zamieszczony rysunek, wykonany w jednym z programów do tworzenia grafiki wektorowej.

Ilustracja do pytania 31
A. C.
B. A.
C. B.
D. D.
PGF.08 Pytanie 1 432
Zarządzanie kampanią reklamową

Który zestaw odpowiedzi charakteryzuje budowę zamieszczonego logo?

Ilustracja do pytania 32
A. X: sygnet, Y: tagline
B. X: tagline, Y: logotyp
C. X: sygnet, Y: logotyp
D. X: logotyp, Y: sygnet
PGF.08 Pytanie 1 433
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z nośników reklamowych powinno wybrać biuro podróży, które specjalizuje się w organizowaniu ekskluzywnych wycieczek dla klientów o bardzo wysokich dochodach?

A. Interstitial w portalu z treścią rozrywkową.
B. Banderola w czasopiśmie kulinarnym.
C. Insert w czasopiśmie, którego tematykę stanowią kolekcje znanych malarzy i aukcje dzieł sztuki.
D. Spot telewizyjny w stacji nadającej programy dla młodzieży.
PGF.08 Pytanie 1 434
Zarządzanie kampanią reklamową

Producent ma na celu zwiększenie efektywności kampanii reklamowej poprzez odpowiedni dobór mediów do przyjętej strategii reklamy, która zakłada osiągnięcie efektu synergii poprzez wykorzystane minimum dwóch różnych środków masowego przekazu. Producent zastosuje zatem

A. media BTL.
B. ekwiwalent reklamowy.
C. mnożnik mediów.
D. współczynnik wiarygodności.
PGF.08 Pytanie 1 435
Zarządzanie kampanią reklamową

Do czego służy program komputerowy, którego okno dialogowe zostało przedstawione na rysunku?

Ilustracja do pytania 35
A. Przygotowywania publikacji wielostronicowych.
B. Tworzenia stron internetowych.
C. Projektowania animacji.
D. Montażu wideo.
PGF.08 Pytanie 1 436
Zarządzanie kampanią reklamową

Wskaż format pliku służący do prezentacji przygotowanych projektów reklamy na podstawie zamieszczonego w ramce opisu.

Ilustracja do pytania 36
A. .doc
B. .cdr
C. .jpg
D. .pdf
PGF.08 Pytanie 1 437
Zarządzanie kampanią reklamową

Która metoda zbierania informacji została opisana w zamieszczonej ramce?

Ilustracja do pytania 37
A. Wspomagany komputerowo wywiad przy pomocy strony internetowej.
B. Wspomagany komputerowo wywiad telefoniczny.
C. Wywiad z wykorzystaniem tradycyjnego kwestionariusza papierowego.
D. Grupowy wywiad zogniskowany.
PGF.08 Pytanie 1 438
Zarządzanie kampanią reklamową

Reklama i promocja piwa jest dozwolona pod warunkiem, że

A. nie wywołuje skojarzeń z sukcesem zawodowym.
B. przedstawia abstynencję lub umiarkowane spożycie alkoholu w negatywny sposób.
C. łączy spożywanie alkoholu ze sprawnością fizyczną.
D. jest prowadzona w telewizji pomiędzy godziną 6:00 a 20:00.
PGF.08 Pytanie 1 439
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z wymienionych etapów tworzenia spotu telewizyjnego realizowany jest najpóźniej?

A. Master.
B. Stworzenie animatiku.
C. Przygotowanie shootingboardu.
D. Udźwiękowienie.
PGF.08 Pytanie 1 440
Zarządzanie kampanią reklamową

Oblicz wysokość budżetu brutto kampanii reklamowej trwającej osiem kolejnych sobót na podstawie fragmentu cennika jednej ze stacji. W jej ramach mają być emitowane 4 spoty dziennie: 2 spoty 30’’ w paśmie 19:00-19:29 oraz 2 spoty 15’’ w paśmie 20:00 – 20:29. Jednorazowe koszty stworzenia reklamy wynoszą 1 500,00 zł netto.

Ilustracja do pytania 40
A. 37 392,00 zł
B. 31 900,00 zł
C. 39 237,00 zł
D. 30 400,00 zł