Filtrowanie pytań
PGF.08 Pytanie 1 401
Zarządzanie kampanią reklamową
A. Katalog reklamowy
B. Animowany baner
C. Krótki tekst w emailu
D. Folder reklamowy
PGF.08 Pytanie 1 402
Zarządzanie kampanią reklamową
Klient zgłosił agencji reklamowej chęć umieszczenia reklamy w medium, które charakteryzuje się najmniejszym stopniem rozproszenia uwagi odbiorcy. Jaką formę reklamy powinna mu zaproponować agencja?
A. czasopisma
B. telewizję
C. prasę codzienną
D. radio
PGF.08 Pytanie 1 403
Zarządzanie kampanią reklamową
Jaką czynność należy przeprowadzić w stworzonym arkuszu kalkulacyjnym z bazą danych, aby zobaczyć jedynie dane o zleceniu dla danego klienta, które zostało zrealizowane w określonym miesiącu i odnosi się do projektu wyznaczonych nośników reklamowych?
A. Filtrowanie.
B. Zestawianie.
C. Analiza.
D. Układanie danych.
PGF.07 Pytanie 1 404
Wykonywanie przekazu reklamow…
Agencja reklamowa opracowała dla klienta cennik banerów reklamowych. Oblicz brakującą cenę brutto.

A. 12,30 zł
B. 10,23 zł
C. 13,20 zł
D. 11,23 zł
PGF.08 Pytanie 1 405
Zarządzanie kampanią reklamową
Firma specjalizująca się w nowoczesnych technologiach informacyjnych planuje promować swoje usługi w prasie krajowej. Aby podkreślić dynamikę swoich działań oraz nieprzerwany rozwój, powinna w reklamie zastosować kompozycję
A. dynamiczną
B. wertykalną
C. statyczną
D. horyzontalną
PGF.08 Pytanie 1 406
Zarządzanie kampanią reklamową
Agencja reklamowa oferuje swoim klientom usługi zgodnie z załączoną tabelą. Jaką strategię cenową zastosowano przy ustaleniu ceny podanej w wierszu czwartym?
1. | Projekt strony www | 500,00 zł |
2. | Wykonanie strony www | 1 500, 00 zł |
3. | Pozycjonowanie strony www | 300,00 zł |
4. | Projekt strony www + wykonanie strony www + pozycjonowanie strony www | 2 000,00 zł |
A. Linii cenowej.
B. Cen kompensacyjnych.
C. Cen wiązanych.
D. Cen wygodnych.
PGF.08 Pytanie 1 407
Zarządzanie kampanią reklamową
Która z podanych form reklamy w sieci będzie najodpowiedniejsza do promowania usług turystycznych, aby na bieżąco informować klientów o przygotowanych przez firmę promocjach i okazjach?
A. Baner.
B. Interstitial.
C. Okno-córka.
D. Newsletter.
PGF.08 Pytanie 1 408
Zarządzanie kampanią reklamową
Klient, który ma silne więzi z firmą i poleca ją innym, jest klientem
A. narzekającym na ceny.
B. lojalnym.
C. zaangażowanym ekonomicznie.
D. stałym.
PGF.08 Pytanie 1 409
Zarządzanie kampanią reklamową
Wskaźnik CTR (Click Through Rate) to miara stosowana w marketingu internetowym, która umożliwia obliczenie
A. łącznej liczby kliknięć w ciągu tygodnia.
B. proporcji kliknięć do liczby wyświetleń reklamy.
C. kosztu za sto wyświetleń reklamy.
D. wydatków reklamodawcy ponoszonych za kliknięcie w jego ogłoszenie.
PGF.08 Pytanie 1 410
Zarządzanie kampanią reklamową
Firma ZELTA zainwestowała niewielką sumę w kampanię promocyjną, która przyczyniła się do 30% wzrostu zysków w ciągu 6 miesięcy. W konkurencyjnych przedsiębiorstwach ten sam wzrost zysków osiągnięto przy czterokrotnych wydatkach na reklamę. Jak można to interpretować?
A. o mniej skutecznej kampanii ZELTA
B. o mniej efektywnej kampanii ZELTA
C. o bardziej skutecznej kampanii ZELTA
D. o bardziej efektywnej kampanii ZELTA
PGF.07 Pytanie 1 411
Wykonywanie przekazu reklamow…
Do wykonania reklamy z wykorzystaniem folii OWV (One Way Vision) stosuje się technikę
A. druku solwentowego
B. fleksografii
C. termotransferu
D. druku offsetowego