Filtrowanie pytań

Wyczyść filtry
PGF.08 Pytanie 1 521
Zarządzanie kampanią reklamową

Nośnika reklamowego o powierzchni 12 m2 nie powinno się umieszczać

A. na terenie prywatnym.
B. w odległości 25 metrów od budynków w terenie zabudowanym.
C. w odległości mniejszej niż 30 metrów od pomników przyrody.
D. w okolicy placu zabaw.
PGF.08 Pytanie 1 522
Zarządzanie kampanią reklamową

Rysunek przedstawia zasadę

Ilustracja do pytania 2
A. równowagi.
B. złotej proporcji.
C. trójpodziału.
D. asymetrii.
PGF.08 Pytanie 1 523
Zarządzanie kampanią reklamową

Koszt dotarcia do tysiąca osób z grupy docelowej oblicza się, posługując się wskaźnikiem

A. CPP
B. CPT
C. GRP
D. TRP
PGF.08 Pytanie 1 524
Zarządzanie kampanią reklamową

Którą metodę badania należy zastosować, aby wykazać, jak długo oraz jakich stacji słuchał respondent w dniu poprzedzającym badanie?

A. VOPAN Marketing Research.
B. DayAfter Recall.
C. dzienniczkową.
D. rozpoznania.
PGF.08 Pytanie 1 525
Zarządzanie kampanią reklamową

W okresie trzech miesięcy po zakończeniu wizerunkowej kampanii reklamowej, odnotowano wzrost rozpoznawalności marki o 30%. Przedstawiona informacja jest wynikiem badań

A. ilościowych.
B. dzienniczkowych.
C. panelowych.
D. jakościowych.
PGF.08 Pytanie 1 526
Zarządzanie kampanią reklamową

Podczas badania internetowego zmierzono spontaniczną świadomość marki dezodorantów. Którą informację można odczytać z wykresu?

Ilustracja do pytania 6
A. Marka S ma przystępną cenę.
B. Marka R odnotowała najniższą sprzedaż.
C. Marka Z ma średni zasięg.
D. Marka X jest najbardziej rozpoznawalna.
PGF.08 Pytanie 1 527
Zarządzanie kampanią reklamową

Które elementy tworzą kompletną marketingową koncepcję 4C?

A. Konkurencja, produkt, wygoda nabycia, koszt jaki ponosi klient.
B. Wartość dla klienta, koszt jaki ponosi klient, wygoda nabycia, komunikacja z rynkiem.
C. Wartość dla klienta, produkt, koszt jaki ponosi klient, komunikacja z rynkiem.
D. Konkurencja, koszt jaki ponosi klient, wygoda nabycia, komunikacja z rynkiem.
PGF.08 Pytanie 1 528
Zarządzanie kampanią reklamową

W oparciu o schemat macierzy BCG określ, który produkt to "znak zapytania", charakteryzujący się niską rentownością i wymagający dużych nakładów na promocję.

Ilustracja do pytania 8
A. Balsam do ciała.
B. Szampon.
C. Dezodorant.
D. Żel pod prysznic.
PGF.08 Pytanie 1 529
Zarządzanie kampanią reklamową

Bezpośredni sondaż kwestionariuszowy, gdzie ankieter odczytuje pytania i zapisuje odpowiedzi udzielane przez respondenta na kartce z formularzem, to wywiad

A. CAPI
B. CAWI
C. PAPI
D. CATI
PGF.08 Pytanie 1 530
Zarządzanie kampanią reklamową

Zamieszczony na rysunku przebieg krzywej życia produktu dotyczy produktu

Ilustracja do pytania 10
A. poddawanego modyfikacjom.
B. będącego "sezonowym dziwactwem".
C. modnego.
D. będącego w fazie recyklu.
PGF.08 Pytanie 1 531
Zarządzanie kampanią reklamową

Którego elementu nie uzupełniono w analizie strukturalnej sektora, nazywanej również analizą pięciu sił Portera, na zamieszczonym rysunku?

Ilustracja do pytania 11
A. Zagrożenie ze strony konkurencji.
B. Siła przetargowa banków.
C. Siła przetargowa rządu.
D. Zagrożenie ze strony substytutów.
PGF.08 Pytanie 1 532
Zarządzanie kampanią reklamową

Dokument, który powstaje w wyniku debriefingu klienta z agencją reklamową, to brief

A. kreatywny.
B. mediowy.
C. marketingowy.
D. reklamowy.
PGF.08 Pytanie 1 533
Zarządzanie kampanią reklamową

Według kryterium branżowotowarowego targi o charakterze ogólnym, skierowane do szerokiego grona odbiorców, których zakres może obejmować wiele branż, to targi

A. zamknięte.
B. skoncentrowane.
C. horyzontalne.
D. wertykalne.
PGF.08 Pytanie 1 534
Zarządzanie kampanią reklamową

Przedstawienie w ofercie sprzedaży dla klienta agencji reklamowej opisu konkretnej realizacji projektu, zawierającego szczegółowe informacje o jego przebiegu, to

A. case study.
B. brief
C. proof cyfrowy.
D. debrief.
PGF.08 Pytanie 1 535
Zarządzanie kampanią reklamową

Które produkty reklamowe miały łącznie największy procentowy udział w zamówieniach w sierpniu 2020?

Ilustracja do pytania 15
A. Kalendarze, parasole, breloczki.
B. Breloczki, teczki, notesy.
C. Długopisy, kalendarze, breloczki.
D. T-shirty, notesy, parasole.
PGF.08 Pytanie 1 536
Zarządzanie kampanią reklamową

Ile wynosi wartość netto 200 sztuk smyczy reklamowych, jeśli ich wartość brutto to 307,50 zł, a wysokość stawki VAT 23%?

A. 250,00 zł
B. 86,85 zł
C. 223,00 zł
D. 378,23 zł
PGF.08 Pytanie 1 537
Zarządzanie kampanią reklamową

Cena zakupu netto długopisów reklamowych wynosi 3 000,00 zł. Marża wynosi 30% i jest liczona metodą "od sta". Jaka jest cena sprzedaży brutto długopisów jeśli stawka VAT wynosi 23%?

A. 5 371,43 zł
B. 3 690,00 zł
C. 4 797,00 zł
D. 3 900,00 zł
PGF.08 Pytanie 1 538
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa obniżyła cenę jednostkową towaru z 2,00 zł na 1,50 zł, czyli o

A. 25%
B. 75%
C. 50%
D. 5%
PGF.08 Pytanie 1 539
Zarządzanie kampanią reklamową

Klient agencji reklamowej zainteresowany reklamą w formie prezentacji wyświetlanej na monitorze przy kasie w kinie powinien wybrać

A. infotix.
B. banner.
C. mobile.
D. totem.
PGF.08 Pytanie 1 540
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie zamieszczonego cennika materiałów reklamowych ustal wartości brutto produktów po uwzględnieniu rabatu, jeżeli stawka VAT wynosi 23%.

Ilustracja do pytania 20
A. 2 583,00 zł
B. 2 395,43 zł
C. 2 647,58 zł
D. 2 521,50 zł
PGF.08 Pytanie 1 541
Zarządzanie kampanią reklamową

Zaprezentowany na rysunku element smyczy reklamowej to

Ilustracja do pytania 21
A. bezpiecznik smyczy.
B. łącznik smyczy.
C. zaczep do telefonu.
D. karabińczyk.
PGF.08 Pytanie 1 542
Zarządzanie kampanią reklamową

Którą formę uszlachetniania druku należy wybrać, aby papier posiadał trójwymiarową strukturę lnu?

A. Laminowanie.
B. Lakierowanie.
C. Hot-stamping.
D. Kalandrowanie.
PGF.08 Pytanie 1 543
Zarządzanie kampanią reklamową

Nośnik reklamy internetowej w formie całostronicowej reklamy, wyświetlanej zanim użytkownik dotrze do pierwotnego adresu, przerywający na moment możliwość oglądania strony i zmuszający w ten sposób użytkownika do zapoznania się z treścią, to

A. floating ad.
B. interstitial.
C. pop up.
D. tapeta reklamowa.
PGF.08 Pytanie 1 544
Zarządzanie kampanią reklamową

Przykładem reklamy w zakresie ATL (above the line) nie jest reklama

A. na ulotkach rozdawanych w punkcie sprzedaży.
B. w telewizji ogólnokrajowej.
C. na portalu społecznościowym.
D. w dzienniku ogólnopolskim.
PGF.08 Pytanie 1 545
Zarządzanie kampanią reklamową

Strumieniowe, obiektowe, relacyjno-obiektowe i nierelacyjne to rodzaje

A. marketingu mobilnego.
B. baz danych.
C. marketingu internetowego.
D. systemów CRM.
PGF.08 Pytanie 1 546
Zarządzanie kampanią reklamową

Reklama zewnętrzna umieszczona przy bramie wjazdowej do firmy, na stałe osadzona w gruncie i zawierająca logotyp firmy, to

Ilustracja do pytania 26
A. kaseton.
B. pylon reklamowy.
C. banner reklamowy.
D. szyld.
PGF.08 Pytanie 1 547
Zarządzanie kampanią reklamową

Do którego etapu tworzenia spotu reklamy telewizyjnej zalicza się zamieszczony rysunek?

Ilustracja do pytania 27
A. Animatic.
B. Betacam.
C. Storyboard.
D. Master.
PGF.08 Pytanie 1 548
Zarządzanie kampanią reklamową

Do zadań i kompetencji GIODO, według ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, należy

A. monitorowanie standardów reklamy bezpośredniej.
B. kontrola zgodności przetwarzania danych z przepisami o ochronie danych osobowych.
C. praca nad kodeksem etyki reklamy.
D. opiniowanie projektów ustaw i rozporządzeń dotyczących nieuczciwej konkurencji.
PGF.08 Pytanie 1 549
Zarządzanie kampanią reklamową

Klient, u którego należy bacznie obserwować mimikę, ruchy i reagować stosownym postępowaniem, nie być natarczywym, zachęcić do wyrażania swoich opinii i zadawać pytania otwarte, to klient

A. milczący.
B. niecierpliwy.
C. dominujący.
D. samodzielny.
PGF.08 Pytanie 1 550
Zarządzanie kampanią reklamową

W rozmowie sprzedażowej spójność pomiędzy wypowiadanymi słowami a towarzyszącymi im gestami nazywana jest

A. proksemiką.
B. paralingwistyką.
C. pantomimiką.
D. kongruencją.
PGF.08 Pytanie 1 551
Zarządzanie kampanią reklamową

Klient towarzyski, sympatyczny, pełen energii i entuzjazmu, który łatwo ulega emocjom, to klient

A. choleryk.
B. sangwinik.
C. flegmatyk.
D. melancholik.
PGF.08 Pytanie 1 552
Zarządzanie kampanią reklamową

Przedstawiony na rysunku gest oznacza

Ilustracja do pytania 32
A. ukrywanie czegoś, chęć opanowania emocji, a nawet agresji.
B. wycofanie, wrogość i chęć obrony.
C. pewność lub zadowolenie z siebie.
D. wątpliwości, niedowierzanie, kłamanie.
PGF.08 Pytanie 1 553
Zarządzanie kampanią reklamową

Określ na podstawie fragmentu rozmowy sprzedażowej, którą technikę aktywnego słuchania zastosował sprzedawca?

Ilustracja do pytania 33
A. Precyzowanie.
B. Klaryfikację.
C. Odzwierciedlenie.
D. Parafrazę.
PGF.08 Pytanie 1 554
Zarządzanie kampanią reklamową

Który rodzaj faktury powinien otrzymać klient agencji reklamowej po wpłaceniu zaliczki na poczet przyszłego zlecenia?

A. Fakturę wewnętrzną.
B. Fakturę zaliczkową.
C. Fakturę pro-forma.
D. Fakturę VAT.
PGF.08 Pytanie 1 555
Zarządzanie kampanią reklamową

Przez który okres czasu, przedsiębiorca zobowiązany jest przechowywać fakturę VAT w swojej dokumentacji?

A. 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku VAT.
B. 10 lat, licząc od początku roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku VAT.
C. 10 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku VAT.
D. 5 lat, licząc od początku roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku VAT.
PGF.08 Pytanie 1 556
Zarządzanie kampanią reklamową

Do bezgotówkowych form rozliczeń zalicza się:

A. czek rozrachunkowy, kartę płatniczą, polecenie przelewu.
B. czek gotówkowy, polecenie przelewu, weksel.
C. czek rozrachunkowy, kartę płatniczą, przekaz pocztowy.
D. czek rozrachunkowy, weksel, przekaz pocztowy.
PGF.08 Pytanie 1 557
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa wystawiła klientowi fakturę VAT potwierdzającą sprzedaż 500 sztuk teczek reklamowych. Po dokonaniu transakcji klient zmienił zdanie i obniżył zamówienie do 400 sztuk. Który dokument powinna wystawić agencja, aby wpisać poprawnie dane?

A. Fakturę zaliczkową.
B. Fakturę pro-forma.
C. Fakturę korygującą.
D. Notę korygującą.
PGF.08 Pytanie 1 558
Zarządzanie kampanią reklamową

Dokument magazynowy wystawiany przy wydaniu materiałów, bądź towarów na zewnątrz, to dokument

A. WZ
B. PZ
C. KP
D. MM
PGF.08 Pytanie 1 559
Zarządzanie kampanią reklamową

Symbol klasyfikacji statystycznej umieszczany na fakturze VAT to

A. numer faktury.
B. numer NIP.
C. kod PKWiU.
D. stawka podatku VAT.
PGF.08 Pytanie 1 560
Zarządzanie kampanią reklamową

Oblicz brakującą kwotę podatku VAT.

Ilustracja do pytania 40
A. 56,10 zł
B. 69,00 zł
C. 369,00 zł
D. 243,90 zł