Filtrowanie pytań

Wyczyść filtry
PGF.08 Pytanie 1 601
Zarządzanie kampanią reklamową

Określ na podstawie fragmentu rozmowy sprzedażowej, którą technikę aktywnego słuchania zastosował sprzedający.

Ilustracja do pytania 1
A. Odzwierciedlania.
B. Precyzowania.
C. Parafrazy.
D. Klaryfikacji.
PGF.08 Pytanie 1 602
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa wystawiła fakturę za zakup 4 roll-upów po 250,00 zł netto za 1 szt., w której nie uwzględniła należnego klientowi rabatu wartościowego w wysokości 10,00 zł. Który dokument powinna sporządzić agencja, aby wpisać poprawnie dane?

A. Notę korygującą.
B. Fakturę zaliczkową.
C. Fakturę pro forma.
D. Fakturę korygującą.
PGF.08 Pytanie 1 603
Zarządzanie kampanią reklamową

Która faktura nie jest dowodem dokonania transakcji i na jej podstawie nie ma możliwości dokonania zapisów księgowych?

A. Faktura RR.
B. Faktura VAT.
C. Faktura korygująca.
D. Faktura pro forma.
PGF.08 Pytanie 1 604
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z wymienionych programów komputerowych umożliwi sporządzenie cennika produktów i usług reklamowych z zastosowaniem formuł obliczeniowych?

A. Adobe Photoshop
B. Microsoft Word
C. Microsoft Excel
D. Adobe Illustrator
PGF.08 Pytanie 1 605
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z wymienionych programów komputerowych nie jest przeznaczony do obsługi transakcji sprzedaży?

A. Inkscape
B. Fakturant
C. Subiekt
D. Insert
PGF.08 Pytanie 1 606
Zarządzanie kampanią reklamową

Skuteczność reklamy proszku do prania nie zależy od

A. wysokości kapitału reklamodawcy.
B. treści przekazu reklamowego.
C. zastosowanych środków reklamy.
D. budżetu reklamowego.
PGF.08 Pytanie 1 607
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z pracowników agencji reklamowej typu full service zajmuje się kupowaniem przestrzeni w mediach?

A. Media Planner.
B. Media Director.
C. Media Buyer.
D. Media Supervisor.
PGF.08 Pytanie 1 608
Zarządzanie kampanią reklamową

Kwadratowy kod graficzny umieszczany w lewym dolnym rogu w trakcie trwania telewizyjnej audycji sponsorowanej to

A. referral marketing.
B. voice mailing.
C. display.
D. quick response code.
PGF.08 Pytanie 1 609
Zarządzanie kampanią reklamową

Która metoda badawcza polega na analizie danych zastanych?

A. Desk research.
B. CATI
C. Wywiad indywidualny.
D. CAWI
PGF.08 Pytanie 1 610
Zarządzanie kampanią reklamową

Jednym z obowiązków agencji reklamowej wobec klienta jest przekazanie mu scenorysu z opisaną ścieżką dźwiękową. W celu spełnienia tego obowiązku opiekun klienta w agencji reklamowej powinien przekazać klientowi

A. animatic.
B. key Visual.
C. storyboard.
D. layout.
PGF.08 Pytanie 1 611
Zarządzanie kampanią reklamową

Która postawa zaprezentowana jest na ilustracji?

Ilustracja do pytania 11
A. Agresja.
B. Zakłopotanie.
C. Pewność siebie.
D. Uległość.
PGF.08 Pytanie 1 612
Zarządzanie kampanią reklamową

Firma ABC zamierza przeprowadzić kampanię reklamową. Którą telewizję powinna wybrać, aby zmieścić się w zakładanym budżecie 250,00 zł/1 spot i osiągnąć jak największą skuteczność?

Ilustracja do pytania 12
A. Płomyk.
B. Nadzieja.
C. Światełko.
D. Radość.
PGF.08 Pytanie 1 613
Zarządzanie kampanią reklamową

Podczas udzielania pierwszej pomocy w sytuacji omdlenia należy

A. ułożyć poszkodowanego na wznak, odchylić głowę do tyłu, podać coś do picia, unieść nogi do góry, nie pozostawiać bez opieki.
B. ułożyć poszkodowanego na twardym podłożu w pozycji bezpiecznej, zapewnić poszkodowanemu dostęp świeżego powietrza, kontrolować oddech u poszkodowanego, wezwać pogotowie, nie podawać nic do picia.
C. zapewnić poszkodowanemu dostęp świeżego powietrza, ułożyć na wznak, dokonać oceny oddechu w czasie 10 sekund, zastosować pozycję czterokończynową, obserwować, jeśli świadomość nie wraca wezwać pogotowie, podać lek uspokajający.
D. zapewnić poszkodowanemu dostęp świeżego powietrza, oklepywać twarz, przykryć kocem, nie pozostawiać bez opieki do chwili powrotu przytomności.
PGF.08 Pytanie 1 614
Zarządzanie kampanią reklamową

French door i french gate są to formy reklamy

A. zewnętrznej.
B. prasowej.
C. radiowej.
D. telewizyjnej.
PGF.08 Pytanie 1 615
Zarządzanie kampanią reklamową

Przygotowaniem i wdrażaniem kampanii reklamowych w sklepach stacjonarnych zajmują się agencje

A. kreatywne.
B. BTL.
C. interaktywne.
D. medialne.
PGF.08 Pytanie 1 616
Zarządzanie kampanią reklamową

Która z ilustracji przedstawia skierowane do dzieci hasła reklamowe, które zostały ułożone zgodnie z wytycznymi Kodeksu Etyki Reklamy?

Ilustracja do pytania 16
A. Ilustracja 4.
B. Ilustracja 2.
C. Ilustracja 1.
D. Ilustracja 3.
PGF.08 Pytanie 1 617
Zarządzanie kampanią reklamową

Na której ilustracji przedstawiono wizytówkę agencji reklamowej, która specjalizuje się w realizacji indywidualnych, niestandardowych zleceń, tworzonych przez niezależnych twórców o wysokiej pozycji w branży reklamowej?

Ilustracja do pytania 17
A. Na ilustracji 4.
B. Na ilustracji 2.
C. Na ilustracji 1.
D. Na ilustracji 3.
PGF.08 Pytanie 1 618
Zarządzanie kampanią reklamową

Wskaż model strategii reklamowej, który powinno wykorzystać przedsiębiorstwo, aby we właściwy sposób określić między innymi cele reklamowe oraz adresatów reklamy?

A. 4P
B. 5P
C. 6M
D. 4C
PGF.08 Pytanie 1 619
Zarządzanie kampanią reklamową

Profil kompetencyjny to

A. zbiór wewnętrznych przepisów obowiązujących w danym przedsiębiorstwie.
B. lista umiejętności zawodowych wymaganych do wykonania zadania.
C. lista osiągnięć zawodowych kandydata na pracownika.
D. zbiór czynności, które wykonuje pracownik w celu osiągnięcia zamierzonego celu.
PGF.08 Pytanie 1 620
Zarządzanie kampanią reklamową

Którą część wydatków na reklamę Firma Produkcyjna KALIPSO przeznaczyła w roku 2022 na reklamę multimedialną?

Ilustracja do pytania 20
A. 50%
B. 9%
C. 59%
D. 20%
PGF.08 Pytanie 1 621
Zarządzanie kampanią reklamową

Który dokument przedstawiono na ilustracji?

Ilustracja do pytania 21
A. Brief reklamowy.
B. Harmonogram produkcji.
C. Flowchart.
D. Brief kreatywny.
PGF.08 Pytanie 1 622
Zarządzanie kampanią reklamową

Które rozszerzenie powinno być nadane dla pliku z próbką nagranego dżingla reklamowego dla klienta?

A. .ppt
B. .cdr
C. .mp3
D. .jpg
PGF.08 Pytanie 1 623
Zarządzanie kampanią reklamową

Radio jako medium reklamowe wykorzystuje w komunikacie reklamowym

A. słowo i grafikę.
B. dźwięk i słowo.
C. obraz i tekst.
D. animację i słowo.
PGF.08 Pytanie 1 624
Zarządzanie kampanią reklamową

W którym programie telewizyjnym należy umieścić reklamę środka do pielęgnacji skóry, jeśli ma dotrzeć do kobiet, które wybierają program ze względu na możliwość pozyskania opinii i sugestii ekspertów?

Ilustracja do pytania 24
A. Kobieta o poranku.
B. Kobieta o świcie.
C. Czas dla Ciebie.
D. Zrób sobie przerwę.
PGF.08 Pytanie 1 625
Zarządzanie kampanią reklamową

Dane pozyskane ze strony internetowej Głównego Urzędu Statystycznego do kampanii reklamowej należą do źródeł informacji

A. pierwotnych zewnętrznych.
B. pierwotnych wewnętrznych.
C. wtórnych wewnętrznych.
D. wtórnych zewnętrznych.
PGF.08 Pytanie 1 626
Zarządzanie kampanią reklamową

W briefie reklamowym, który klient przekazał agencji reklamowej znalazł się następujący opis grupy docelowej: kobiety w wieku 40-49 lat uprawiające sport. Zapis ten oznacza, że kampania reklamowa powinna być skierowana do

A. tych kobiet w wieku 40-49 lat, które uprawiają sport.
B. wszystkich kobiet w wieku 40-49 lat.
C. wszystkich kobiet, które są w wieku 40-49 lat i do wszystkich kobiet, które uprawiają sport.
D. wszystkich kobiet, które uprawiają sport.
PGF.08 Pytanie 1 627
Zarządzanie kampanią reklamową

Poznański producent artykułów dystrybuowanych na terenie całego kraju planując kampanię reklamową, której celem jest zbudowanie jak największego zasięgu w grupie docelowej, powinien skorzystać z reklamy zamieszczonej w

A. ogólnopolskim dzienniku.
B. gazecie konsumenckiej.
C. lokalnej rozgłośni radiowej.
D. poznańskim tygodniku opinii.
PGF.08 Pytanie 1 628
Zarządzanie kampanią reklamową

Oblicz wysokość budżetu netto kampanii reklamowej trwającej 10 kolejnych sobót na podstawie fragmentu cennika jednej ze stacji. W jej ramach mają być emitowane w każdą sobotę 2 spoty 15’’ w paśmie 19:00÷19:29.

Ilustracja do pytania 28
A. 16 800,00 zł
B. 1 680,00 zł
C. 2 400,00 zł
D. 24 000,00 zł
PGF.08 Pytanie 1 629
Zarządzanie kampanią reklamową

Fragment, którego dokumentu został przedstawiony w ramce?

Ilustracja do pytania 29
A. Media planu.
B. Zlecenia emisji reklamy.
C. Flowchartu.
D. Regulaminu emisji spotów reklamowych.
PGF.08 Pytanie 1 630
Zarządzanie kampanią reklamową

Wskaźnik TRP określa

A. odsetek grupy docelowej, który nie miał kontaktu z reklamą.
B. faktyczny zasięg emisji reklamy.
C. sumę zasięgów wszystkich emisji reklamy.
D. średnią liczbę kontaktów z reklamą.
PGF.08 Pytanie 1 631
Zarządzanie kampanią reklamową

Którą część budżetu przeznaczyła firma na reklamę multimedialną w 2024 roku?

Ilustracja do pytania 31
A. 50%
B. 59%
C. 9%
D. 20%
PGF.08 Pytanie 1 632
Zarządzanie kampanią reklamową

Fanpage jest charakterystyczną formą reklamy

A. prasowej.
B. kinowej.
C. outdoorowej.
D. internetowej.
PGF.08 Pytanie 1 633
Zarządzanie kampanią reklamową

Klient dysponuje budżetem reklamowym w wysokości 10 200,00 zł. Zamierza wyemitować reklamę w telewizji regionalnej przynajmniej 9 razy. Którą stację telewizyjną powinna zaproponować agencja reklamowa?
Nazwa TelewizjiZasięgCena za 1 emisję
EdenOgólnopolski1 430,00 zł
RajRegionalny1 100,00 zł
ChmurkaRegionalny1 250,00 zł
WyspaOgólnopolski1 600,00 zł

A. Chmurka.
B. Wyspa.
C. Raj.
D. Eden.
PGF.08 Pytanie 1 634
Zarządzanie kampanią reklamową

Zlecenie przez firmę przeprowadzenia kampanii reklamowej agencji full service zalicza się do transakcji typu

A. B2B
B. C2C
C. B2C
D. C2B
PGF.08 Pytanie 1 635
Zarządzanie kampanią reklamową

Wstępna wersja filmu z opisaną ścieżką dźwiękową i stroną wizualną, przedstawiona za pomocą rysunków i zdjęć, wykorzystywana przy prezentacji pomysłu klientowi to

A. storyboard.
B. flow chart.
C. postprodukcja.
D. mastering.
PGF.08 Pytanie 1 636
Zarządzanie kampanią reklamową

Wskaż powierzchnię freeboardu, którą muszą zajmować widoczne i czytelne napisy informujące o szkodliwości spożycia alkoholu lub o zakazie sprzedaży alkoholu małoletnim, aby reklama była zgodna z przepisami ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi?

Ilustracja do pytania 36
A. 18,00 m2
B. 7,20 m2
C. 21,60 m2
D. 14,40 m2
PGF.08 Pytanie 1 637
Zarządzanie kampanią reklamową

Która stacja radiowa cechuje się największym przyrostem słuchalności w drugim kwartale 2022 r.?

Ilustracja do pytania 37
A. Stacja radiowa X
B. Stacja radiowa Y
C. Stacja radiowa Z
D. Stacja radiowa Q
PGF.08 Pytanie 1 638
Zarządzanie kampanią reklamową

Z której stronny internetowej można bezpłatnie pobrać dane na temat bezrobocia w danym regionie w celu gromadzenia danych niezbędnych do przeprowadzenia kampanii reklamowej?

A. www.wupwarszawa.praca.gov.pl
B. www.zus.pl
C. www.nik.gov.pl
D. www.podatki.gov.pl/e-urzad-skarbowy
PGF.08 Pytanie 1 639
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie danych zamieszczonych w tabeli wskaż datę i przedział godzinowy, w których emitowany był program o najniższej średniej oglądalności minutowej.

Ilustracja do pytania 39
A. 17.04.; 21:02 – 23:30
B. 23.04.; 19:47 – 20:01
C. 23.04.; 19:29 – 19:33
D. 18.04.; 20:07 – 20:31
PGF.08 Pytanie 1 640
Zarządzanie kampanią reklamową

Do którego rodzaju celów kampanii reklamowej zalicza się zwiększenie świadomości marki?

A. Komunikacyjnych.
B. Biznesowych.
C. Behawioralnych.
D. Medialnych.