Filtrowanie pytań

Wyczyść filtry
PGF.08 Pytanie 1 641
Zarządzanie kampanią reklamową

W którym z mediów można umieścić reklamę w formie wklejki?

A. W prasie.
B. W internecie.
C. W telewizji.
D. W radiu.
PGF.08 Pytanie 1 642
Zarządzanie kampanią reklamową

Wykorzystywany w reklamie radiowej sygnał dźwiękowy charakterystyczny dla marki firmy lub produktu to

A. pop up.
B. dżingiel.
C. frontlight.
D. junior page.
PGF.08 Pytanie 1 643
Zarządzanie kampanią reklamową

Której metody zbierania informacji nie należy stosować, jeżeli zamierzamy szybko zrealizować badanie i nie ponosić wysokich kosztów?

A. CATI
B. CAWI
C. CAPI
D. PAPI
PGF.08 Pytanie 1 644
Zarządzanie kampanią reklamową

Program komputerowy umożliwiający stworzenie pokazu slajdów przedstawiających ofertę sprzedażową wraz z animacjami oraz różnorodnością przejść, to

A. edytor tekstu.
B. arkusz kalkulacyjny.
C. program do prezentacji multimedialnych.
D. program do tworzenia bazy danych.
PGF.08 Pytanie 1 645
Zarządzanie kampanią reklamową

Która z wymienionych form prezentacji informacji reklamowych jest wizualnie najmniej atrakcyjna?

A. Krótki tekst w emailu.
B. Katalog reklamowy.
C. Animowany baner.
D. Folder reklamowy.
PGF.08 Pytanie 1 646
Zarządzanie kampanią reklamową

Pracownicy działu kreatywnego agencji reklamowej poinformowali jej dyrektora, że nie mogą się skupić na wykonywaniu swoich zadań, ponieważ w ich pokoju znajduje się drukarka, z której korzystają wszyscy pracownicy agencji. W jaki sposób dyrektor agencji powinien rozwiązać ten problem?

A. Wprowadzając usprawnienie organizacyjne polegające na zmianie struktury organizacyjnej agencji.
B. Wprowadzając usprawnienie organizacyjne polegające na zleceniu czynności drukowania w godzinach od 9 do 13.
C. Wprowadzając usprawnienie techniczne polegające na przeniesieniu drukarki na korytarz dostępny dla wszystkich pracowników.
D. Wprowadzając usprawnienie techniczne polegające na przeniesieniu drukarki do pokoju znajdującego się w dziale księgowości.
PGF.08 Pytanie 1 647
Zarządzanie kampanią reklamową

Które medium odnotowało największy przyrost w udziale rynku reklamowego na przestrzeni lat 2021-2022?

Ilustracja do pytania 7
A. Telewizja.
B. Internet.
C. Prasa.
D. Radio.
PGF.08 Pytanie 1 648
Zarządzanie kampanią reklamową

Który opis dotyczy zadań realizowanych przez dział marketingowy agencji reklamowej?

A. &bull; Zajmuje się badaniem rynku.<br>&bull; Wykonuje analizy medialne i marketingowe.<br>&bull; Opisuje sposoby dotarcia do klienta.<br>&bull; Analizuje narzędzia promocji.
B. &bull; Planuje kampanię reklamową.<br>&bull; Kontaktuje się z poszczeg&oacute;lnymi mediami.<br>&bull; Zajmuje się zakupem medi&oacute;w.<br>&bull; Opracowuje szczeg&oacute;łowy rozkład emisji reklamy.
C. &bull; Projektuje reklamy.<br>&bull; Tworzy teksty, hasła i slogany reklamowe.<br>&bull; Projektuje strony internetowe.<br>&bull; Wsp&oacute;łpracuje z działem zleceń i produkcji reklamy.
D. &bull; Przygotowuje materiały reklamowe do publikacji.<br>&bull; Kontroluje jakość reklamy.<br>&bull; Wsp&oacute;łpracuje z działem kreacji.<br>&bull; Nadzoruje prace nad kampanią reklamową.
PGF.08 Pytanie 1 649
Zarządzanie kampanią reklamową

Którego z opisanych klientów określa się jako nielojalnego?

A. Kierującego się przy wyborze produktów tylko i wyłącznie ceną.
B. Odpornego na działania promocyjne konkurentów.
C. Odczuwającego dumę z bycia użytkownikiem danej marki.
D. Dokonującego zakupów w ulubionym sklepie dyskontowym.
PGF.08 Pytanie 1 650
Zarządzanie kampanią reklamową

Która licencja pozwala korzystać z utworu w celach komercyjnych?

Ilustracja do pytania 10
A. Licencja 3.
B. Licencja 2.
C. Licencja 4.
D. Licencja 1.
PGF.08 Pytanie 1 651
Zarządzanie kampanią reklamową

W której metodzie zbierania informacji wykorzystywane jest ustawienie sali pokazane na rysunku?

Ilustracja do pytania 11
A. Ankiecie audytoryjnej.
B. Burzy mózgów.
C. Zogniskowanym wywiadzie grupowym.
D. Delfickiej.
PGF.08 Pytanie 1 652
Zarządzanie kampanią reklamową

Hasło, które powinno zwracać uwagę odbiorcy na reklamę, jest nazywane

A. formatem reklamy.
B. nośnikiem reklamy.
C. spotem reklamowym.
D. sloganem reklamowym.
PGF.08 Pytanie 1 653
Zarządzanie kampanią reklamową

Konsultacje, w trakcie których, pracownik agencji reklamowej ma możliwość uzasadnienia projektu, a klient doprecyzowania i uzupełnienia swoich oczekiwań to

A. brief marketingowy.
B. brief kreatywny.
C. briefing.
D. debriefing.
PGF.08 Pytanie 1 654
Zarządzanie kampanią reklamową

Które z mediów należy zaproponować w mediaplanie, jeżeli klientowi zależy na ogólnopolskim zasięgu i przekazie multimedialnym?

A. Prasę.
B. Radio.
C. Telewizję.
D. Outdoor.
PGF.08 Pytanie 1 655
Zarządzanie kampanią reklamową

Zgłoszenie do konkursu efektywności EFFIE wysyła się

A. wypełniając formularz elektroniczny na stronie internetowej Ministerstwa Rozwoju i Technologii.
B. korzystając z platformy konkursowej Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
C. e-mailem.
D. listem poleconym.
PGF.08 Pytanie 1 656
Zarządzanie kampanią reklamową

Która forma reklamy telewizyjnej została zastosowana w sytuacji, gdy aktor podczas filmu używa produktu danej marki z widocznym logo firmy?

A. Planszę reklamową.
B. Lokowanie produktu.
C. Reklamę produktu.
D. Banner na fanpage.
PGF.08 Pytanie 1 657
Zarządzanie kampanią reklamową

Ostatnim etapem oceny jakości wykonania zadania jest

A. zidentyfikowanie przyczyn rozbieżności pomiędzy planem a jego realizacją.
B. określenie stanu rzeczywistego, czyli zebranie informacji o tym, jak zadanie zostało wykonane.
C. określenie stanu pożądanego, czyli wymagań dotyczących wykonania zadania.
D. porównanie stanu pożądanego ze stanem rzeczywistym.
PGF.08 Pytanie 1 658
Zarządzanie kampanią reklamową

Urządzeniem wykorzystywanym przy wykonywaniu resuscytacji krążeniowo-oddechowej jest

A. ozonator.
B. defibrylator.
C. pulsoksymetr.
D. ciśnieniomierz.