Filtrowanie pytań

Wybierz zawód, aby zobaczyć dostępne kwalifikacje

Zarządzanie kampanią reklamową

Na postawę oraz zachowanie konsumenta duży wpływ mają status i rola. Dlatego można stwierdzić, że na jego wybory zakupowe oddziałują czynniki

A. społeczne
B. osobiste
C. sytuacyjne
D. kulturowe
PGF.08 Pytanie 1802
Zarządzanie kampanią reklamową

Potrzeby biologiczne to

A. potrzeby, które nie odnoszą się do konkretnych przedmiotów, lecz do ogólnych warunków życia, np. pragnienie, jedzenie, sen
B. pragnienie konkretnych dóbr służących do zaspokajania najważniejszych potrzeb
C. wszystkie potrzeby zaspokajane w trakcie życia
D. pragnienie miłości, przyjaźni, akceptacji wśród innych
PGF.08 Pytanie 1803
Zarządzanie kampanią reklamową

System badawczy oparty na danych pozyskanych od uczestników poprzez ankietę zamieszczoną na stronie internetowej to

A. CAWI
B. CATI
C. CASI
D. CAPI
PGF.08 Pytanie 1806
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja wykorzystuje metodę wyliczania marży "od sta". Oblicz wartość marży agencji, jeśli cena netto kampanii reklamowej wynosi 3 000,00 zł, a marża wynosi 30%?

A. 1 590,00 zł
B. 3 900,00 zł
C. 900,00 zł
D. 690,00 zł
Wykonywanie przekazu reklamow…

Oblicz koszt jednostkowy ulotki na podstawie załączonych danych.

Liczba sztuk w partii: 440

Koszty:

− projekt - 230,00 zł

− przygotowanie do druku - 100,00 zł (za partię do 500 szt.)

− wydruk - 1,25 zł/szt.

A. 1,25 zł
B. 0,75 zł
C. 2,00 zł
D. 1,48 zł
PGF.08 Pytanie 1808
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaką formę reklamy w telewizji wykorzystano w przypadku, gdy aktor w trakcie filmu prezentuje produkt marki z widocznym logo tej firmy?

A. Banner na stronie fanowskiej
B. Planszę promocyjną
C. Lokowanie produktu
D. Reklamę towaru
PGF.08 Pytanie 1809
Zarządzanie kampanią reklamową

Oblicz całkowity koszt emisji 15-sekundowego spotu reklamowego, jeżeli wydatki na produkcję 10 sekund wynoszą
10 000,00 zł, a stawka VAT to 23%.

A. 12 300,00 zł
B. 10 000,00 zł
C. 15 000,00 zł
D. 18 450,00 zł
Zarządzanie kampanią reklamową

Przygotowując kampanię marketingową dla młodych ludzi, którzy nie tylko będą odbiorcami komunikatu, ale także aktywnie wezmą udział w działaniach promocyjnych firmy, należy zastosować

A. fanpage firmy na portalu społecznościowym
B. ogłoszenie reklamowe w czasopismach młodzieżowych
C. reklamę telewizyjną
D. promocję w internecie
Zarządzanie kampanią reklamową

Wykorzystując metodę ceny przewodniej do ustalenia ceny balsamu do ciała, warto uwzględnić

A. ceny stosowane przez konkurencję
B. unikalność oferowanego produktu
C. preferencje zakupowe klientów
D. łączną wartość kosztów produkcji
Zarządzanie kampanią reklamową

Ocenę jakości reklamy prasowej przeprowadzono metodą rozpoznania. Test przeprowadzono w grupie 300 osób, stałych czytelników czasopisma, którym zadano 3 pytania. Który odsetek osób poddanych testowi zapamiętało ogłoszenie w stopniu najwyższym?

PytanieOdpowiedzi respondentów
Czy zauważył Pan/Pani ogłoszenie reklamowe
w czasopiśmie?
Tak - 225 odpowiedzi
Której marki dotyczyło zauważone przez Pana/Panią
ogłoszenie reklamowe?
Marki „King" - 186 odpowiedzi
O czym informowała treść ogłoszenia reklamowego,
które Pan/Pani zauważył?
O właściwościach leczniczych
wody - 126 odpowiedzi

A. 42%
B. 62%
C. 75%
D. 33%
Zarządzanie kampanią reklamową

Nabywcy, którzy nabywają produkty w cenie, która spełnia ich określone potrzeby w sposób zadowalający i jednocześnie kierują się aktualnymi trendami czy stylami, klasyfikowani są jako

A. wczesna większość
B. rozważni
C. wierni
D. tradycjonaliści
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakiego typu reklamy o selektywnym działaniu powinno się użyć dla produktu, którego sieć dystrybucji jest zróżnicowana?

A. W radiu o zasięgu ogólnokrajowym
B. W prasie krajowej
C. W Internecie
D. Na billboardach
PGF.08 Pytanie 1824
Zarządzanie kampanią reklamową

W Kodeksie znajduje się informacja, że reklamy nie mogą zawierać treści ani elementów dyskryminacyjnych, nie mogą zachęcać do przemocy oraz bez uzasadnienia wywoływać lęk lub strach?

A. wykroczeń
B. cywilnym
C. rodzinnym i opiekuńczym
D. Etyki Reklamy
Zarządzanie kampanią reklamową

Dokument stanowiący dowód zapłaty za nabyte plakaty reklamowe, w którym płatnik zleca bankowi lub poczcie przekazanie konkretnej kwoty ze swojego konta bankowego na konto sprzedawcy plakatów, określa się mianem

A. paragonu fiskalnego
B. polecenia przelewu
C. faktury
D. rachunku
Zarządzanie kampanią reklamową

W przedstawionym fragmencie faktury sprzedaży usług nie figuruje kwota VAT, ponieważ

Ilustracja do pytania 29
A. działalność jest zwolniona z VAT.
B. działalność nie podlega opodatkowaniu w Polsce.
C. jest to faktura korekta.
D. stawka VAT wyniosła 0%.
PGF.08 Pytanie 1833
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z poniższych programów komputerowych jest przeznaczony do tworzenia prezentacji multimedialnych?

A. Microsoft Word
B. Microsoft InfoPath
C. Microsoft Excel
D. Microsoft PowerPoint
PGF.08 Pytanie 1834
Zarządzanie kampanią reklamową

Ryzyko oderwania fragmentu obrabianego materiału może wystąpić podczas używania

A. plotera do folii
B. szlifierki
C. plotera oporowego
D. plotera frezującego
Zarządzanie kampanią reklamową

Do agencji reklamowej zgłosił się klient, który złożył zamówienie na 6 000 egzemplarzy ulotek, 300 plakatów oraz
600 wizytówek. Precyzyjnie określił szczegóły zamówienia i szybko podjął decyzję. Biorąc pod uwagę te cechy, klient ten jest

A. rzeczowy
B. chaotyczny
C. innowator
D. osobisty
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa wystawiła fakturę za zakup 5 roll-upów po 350,00 zł netto za sztukę, pomijając należny klientowi rabat w kwocie 10,00 zł. Jaki dokument powinna przygotować agencja, aby wprowadzić poprawne dane?

A. Fakturę korygującą
B. Notę korygującą
C. Fakturę zaliczkową
D. Fakturę pro forma
Zarządzanie kampanią reklamową

Która z planowanych reklamowych form promocji napoju alkoholowego typu piwo jest prawnie zakazana?

A. Plakat reklamowy w pubie z hasłem 'Nowa butelka, ten sam dobry smak'
B. Reklama kinowa, która będzie nadawana przed filmem dla dorosłych, którego projekcja rozpocznie się o godzinie 23:30
C. Plakat na tablicy reklamowej browaru (20% powierzchni reklamy zajmuje napis informujący o szkodliwości spożywania alkoholu)
D. Reklama telewizyjna, w której kierowca rajdowy na mecie wznosi toast piwem, a następnie delektuje się nim z przyjaciółmi
Zarządzanie kampanią reklamową

Analiza dostarcza wiedzy na temat różnych etapów historii sprzedaży oraz dynamiki konkurencji danego produktu

A. cyklu życia produktu
B. sytuacji na rynku
C. systemu dostarczania towarów firmy
D. perspektyw rozwoju produktu
Zarządzanie kampanią reklamową

W oparciu o schemat macierzy BCG określ, który produkt to "znak zapytania", charakteryzujący się niską rentownością i wymagający dużych nakładów na promocję.

Ilustracja do pytania 39
A. Dezodorant.
B. Szampon.
C. Balsam do ciała.
D. Żel pod prysznic.
PGF.07 Pytanie 1840
Wykonywanie przekazu reklamow…

Projektant butów sportowych z technologią wearables chce skierować przekaz reklamowy do członków klubów fitness, siłowni oraz amatorskich klubów sportowych. Jest to potencjalna grupa docelowa wyselekcjonowana w oparciu o cechy

A. behawioralne
B. geograficzne
C. demograficzne
D. psychograficzne