Filtrowanie pytań

Wybierz zawód, aby zobaczyć dostępne kwalifikacje

Zarządzanie kampanią reklamową

Podczas negocjacji umowy na świadczenie usług reklamowych agencja decyduje się na rezygnację z części swoich wymagań, mając nadzieję, że jej kontrahenci postąpią podobnie. W tym przypadku agencja liczy na to, że zadziała zasada

A. konsekwencji
B. wzajemności
C. niedostępności
D. dowodu słuszności
Zarządzanie kampanią reklamową

Wykorzystując trójetapowy sposób argumentacji sprzedażowej FAB, sprzedawca

A. omawia wyłącznie cechy charakterystyczne towaru lub usługi
B. ilustruje zyski, jakie klient może uzyskać przez zaspokojenie swoich potrzeb
C. dopasowuje cechy i korzyści towaru do wcześniej zidentyfikowanych potrzeb klienta
D. ukazuje jedynie korzyści płynące z cech towaru lub usługi
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie informacji przestawionych w tabeli ustal, jaki procent konsumentów uznaje cenę 7 zł za zbyt niską.

Cena
w zł
Udział konsumentów uznających
cenę za zbyt wysoką
w %
Udział konsumentów uznających
cenę za zbyt niską
w %
Udział konsumentów
akceptujących cenę
w %
5104050
7253540
9601030
1140060

A. 40
B. 10
C. 0
D. 35
Zarządzanie kampanią reklamową

Który materiał niwelujący napór wiatru na otwartej przestrzeni powinien zostać użyty do wykonania przedstawionej formy reklamowej?

Ilustracja do pytania 8
A. Baner frontlit.
B. Folia transparentna.
C. Siatka mesh.
D. Folia OWV.
Zarządzanie kampanią reklamową

Określając cenę usług reklamowych korzystając z metody opartej na popycie, należy uwzględnić

A. ceny ofert konkurencji.
B. wydatki ponoszone na usługi.
C. bieżący udział w rynku.
D. preferencje nabywców.
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z wskaźników mediowych wskaże, jaką część populacji docelowej miało kontakt z danym przekazem reklamowym?

A. Target Rating Point
B. Gross Rating Point
C. Effective Freąuency
D. Effective Reach
Zarządzanie kampanią reklamową

Aby ustalić, jakie stacje radiowe były słuchane przez respondentów w dniu poprzednim, konieczne jest przeprowadzenie badania z wykorzystaniem metody

A. winietowej
B. telemetrycznej
C. DAR
D. dzienniczkowej
Zarządzanie kampanią reklamową

Firma przyjmuje metodę określania budżetu na reklamę - 2% od osiągniętego przychodu. Jaki budżet powinna określić, jeśli przychód w ubiegłym roku wyniósł 1 800 000 zł?

A. 36 000 zł
B. 72 000 zł
C. 7 200 zł
D. 3 600 zł
PGF.08 Pytanie 257
Zarządzanie kampanią reklamową

Reklamy umieszczane na pojazdach komunikacji miejskiej (tramwajach, autobusach, samochodach) stanowią przykład

A. reklamy zewnętrznej
B. reklamy w kinach
C. reklamy w punktach sprzedaży
D. telemarketingu
Zarządzanie kampanią reklamową

Przedstawiony na rysunku gest oznacza

Ilustracja do pytania 18
A. ukrywanie czegoś, chęć opanowania emocji, a nawet agresji.
B. pewność lub zadowolenie z siebie.
C. wycofanie, wrogość i chęć obrony.
D. wątpliwości, niedowierzanie, kłamanie.
Zarządzanie kampanią reklamową

Wyodrębniając grupę docelową dla wprowadzanego na rynek odtwarzacza mp4, zidentyfikowano segment konsumentów z wyższym wykształceniem. W związku z tym zastosowano segmentację na podstawie kryterium

A. społecznego
B. demograficznego
C. ekonomicznego
D. geograficznego
Zarządzanie kampanią reklamową

Firma specjalizująca się w nowoczesnych technologiach informacyjnych planuje promować swoje usługi w prasie krajowej. Aby podkreślić dynamikę swoich działań oraz nieprzerwany rozwój, powinna w reklamie zastosować kompozycję

A. dynamiczną
B. horyzontalną
C. wertykalną
D. statyczną
Zarządzanie kampanią reklamową

Który dokument tworzony jest na formularzu pokazanym na rysunku?

Ilustracja do pytania 24
A. Umowa o współpracy między agencją i stacją telewizyjną.
B. Tablica do tworzenia scenariusza spotu radiowego.
C. Umowa o współpracy między agencją a stacją radiową.
D. Tablica do tworzenia scenariusza spotu telewizyjnego.
PGF.07 Pytanie 267
Wykonywanie przekazu reklamow…

Na której ilustracji przestawiono wzorzec, którego należy użyć, aby zaprojektować ogłoszenie drobne typu "w kontrze"?

Ilustracja do pytania 27
A. Na ilustracji 2
B. Na ilustracji 3
C. Na ilustracji 4
D. Na ilustracji 1
Zarządzanie kampanią reklamową

Dla którego etapu telefonicznej rozmowy handlowej charakterystyczne są sformułowania podane w ramce?

Mamy przyjemność zaproponować Państwu współpracę z naszą agencją reklamową. Nasza agencja pomaga przedsiębiorcom osiągnąć sukces. O naszych kompetencjach świadczą opinie zadowolonych klientów.

A. Zakończenia sprzedaży.
B. Powitania.
C. Wywarcia pozytywnego wrażenia.
D. Przedstawienia oferty.
Zarządzanie kampanią reklamową

Firma reklamowa, która uruchamia swoją filię, projektuje innowacyjny sposób dostarczenia produktu do odbiorcy. W związku z tym wykorzysta działania typowe dla narzędzia marketingu mix, jakim jest

A. dystrybucja.
B. koszt.
C. reklama.
D. towar.
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa świadcząca pełen zakres usług postanowiła zdobyć większą liczbę klientów zainteresowanych reklamą ATL. Mając na uwadze powyższe, dział sprzedaży powinien skoncentrować się na pytaniach dotyczących

A. prowadzenia kampanii prasowej
B. organizacji eventów promocyjnych
C. prowadzenia działań w punkcie sprzedaży
D. drukowania ulotek i broszur
Zarządzanie kampanią reklamową

Licencje Creative Commons (wolne licencje) oferują różnorodny zestaw warunków licencyjnych - swobody i ograniczenia. Przedstawiony na rysunku symbol oznacza, że utworu wolno używać

Ilustracja do pytania 33
A. w celach komercyjnych z koniecznością uzyskania zgody autora.
B. tylko w oryginalnej formie bez dokonywania przekształceń.
C. w celach niekomercyjnych.
D. w celach komercyjnych, bez konieczności uzyskania zgody autora.
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaką cenę brutto należy wpisać do cennika, jeśli agencja reklamowa na cenę netto zakupu wynoszącą 130,00 zł nakłada 20% marżę oraz 23% stawkę VAT?

A. 187,20 zł
B. 156,00 zł
C. 191,88 zł
D. 159,90 zł
Zarządzanie kampanią reklamową

Przekaz reklamowy został zamieszczony na papierowej opasce (taśmie) obejmującej czasopismo, która powoduje otworzenie się magazynu na artykule sponsorowanym. Reklama prasowa zaprojektowana w tej formie to

Ilustracja do pytania 38
A. french gate.
B. banderola.
C. brasilian cover.
D. french door.
Zarządzanie kampanią reklamową

Na załączonym rysunku przedstawiono czekoladki firmy "Avanti". Do której kategorii można zaliczyć hasło reklamowe znajdujące się na opakowaniu?

Ilustracja do pytania 39
A. Pobudzające ciekawość.
B. Emocjonalne.
C. Wskazujące na nowość.
D. Racjonalne.
PGF.08 Pytanie 280
Zarządzanie kampanią reklamową

Do tworzenia, edycji prostej bazy danych i analizy służy

A. program do prezentacji multimedialnych.
B. program do grafiki wektorowej.
C. edytor tekstu.
D. arkusz kalkulacyjny.