Filtrowanie pytań

Wybierz zawód, aby zobaczyć dostępne kwalifikacje

PGF.08 Pytanie 282
Zarządzanie kampanią reklamową

Obowiązek uzyskania pozwolenia na budowę w przypadku montażu reklamowego urządzenia na obiekcie zabytkowym wynika z przepisów ustawowych

A. o drogach publicznych
B. Prawo budowlane
C. Prawo zamówień publicznych
D. o dozorze technicznym
PGF.08 Pytanie 283
Zarządzanie kampanią reklamową

Do form rozliczeń bezgotówkowych zaliczamy:

A. czek rozrachunkowy, kartę płatniczą, przekaz pocztowy
B. czek gotówkowy, polecenie przelewu, weksel
C. czek rozrachunkowy, weksel, przekaz pocztowy
D. czek rozrachunkowy, kartę płatniczą, polecenie przelewu
PGF.07 Pytanie 285
Wykonywanie przekazu reklamow…

Agencja reklamowa opracowuje kampanię, która ma wypromować Beskid Wyspowy jako region atrakcyjny turystycznie, stanowiący alternatywę dla popularnych miejsc wypoczynku Polaków. Który z wymienionych środków reklamy powinna wybrać agencja reklamowa?

A. Regionalny portal internetowy
B. Lokalną stację radiową
C. Ogólnopolski program telewizji publicznej
D. Diapazony rozmieszczone na obszarze Beskidu Wyspowego
Wykonywanie przekazu reklamow…

W trakcie pracy zespołu pracowników działu kreatywnego jeden z nich nieustannie komentuje pomysły pozostałych słowami "To się nie uda". Jego postawa jest przykładem zachowania

A. destrukcyjnego
B. pasywnego
C. mobilizującego
D. asertywnego
Zarządzanie kampanią reklamową

Biuro reklamy pragnie przekazać mediom wyniki rywalizacji na najlepszy film reklamowy stworzony przez uczniów. Z jakiego narzędzia promocji powinna skorzystać?

A. Publicity
B. Sponsoring
C. Aktywizację sprzedaży
D. Lobbing
Zarządzanie kampanią reklamową

Którą formę reklamy zgodnie z przedstawioną grafiką pracownik działu kreatywnego powinien zaproponować producentowi słodyczy, aby dobrze budowała świadomość marki w grupie młodych ludzi, chętnie korzystających z rozrywki i pozytywnie nastawionych do życia?
Działa do ośmiu razy dłużej!!!!

A. Interstitial.
B. Spotler.
C. Teaser.
D. Advergaming.
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakie medium podstawowe powinno zostać wybrane przez agencję, jeśli zleceniodawca oczekuje, że będzie się ono charakteryzować niskim kosztem dotarcia do jednostki, ogromnym zasięgiem oraz najatrakcyjniejszą formą komunikacji?

A. Direct mail
B. Prasę codzienną
C. Czasopisma
D. Telewizję
Zarządzanie kampanią reklamową

Informacje o elemencie wizerunkowym, który jest komunikowany w reklamie i odróżnia promowaną markę od innych konkurencyjnych marek w tej samej subkategorii produktu, należy znaleźć w tzw. point of

A. view (POV)
B. parity (POP)
C. difference (POD)
D. sale (POS)
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaką minimalną ilość tkaniny należy zamówić, aby można było wykonać 20 banerów oczkowanych o wymiarach 1x2 m, przy założeniu, że w hurtowni dostępna jest tylko tkanina o szerokości 1,20 m, a straty wynikające ze stosowanej technologii produkcji sięgają 10% materiału? Nie dopuszcza się sklejania kawałków tkaniny w większą całość.

Ilustracja do pytania 18
A. 20 m
B. 22 m
C. 44 m
D. 40 m
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakie są zasady dotyczące reklamy produktów leczniczych OTC (sprzedawanych bez recepty) w Polsce?

A. całkowicie niedozwolona
B. dozwolona bez jakichkolwiek ograniczeń
C. zakazana, lecz tylko w mediach publicznych
D. dozwolona, pod warunkiem spełnienia określonych kryteriów
Zarządzanie kampanią reklamową

Aby poprawić efektywność jakościowych badań marketingowych, gdy uczestnik nie potrafi lub obawia się otwarcie ujawnić swoich myśli, emocji, potrzeb oraz motywów, należy zastosować technikę

A. projekcyjną
B. segregacji
C. lingwistyczną
D. trójkąta
PGF.08 Pytanie 302
Zarządzanie kampanią reklamową

Która z poniższych wypowiedzi wskazuje na zakończenie rozmowy sprzedażowej?

A. Gratuluję właściwego wyboru. Proszę o podanie jeszcze kilku informacji
B. Jeżeli ta oferta Pana nie satysfakcjonuje, przygotujemy inną opcję
C. Dziękuję za odpowiedź na wszystkie zadane pytania
D. Zadzwoniłem, aby wyrazić wdzięczność za skorzystanie z naszej oferty
Zarządzanie kampanią reklamową

Na wykresie przedstawiony został cykl życia napoju ABC. Jaki cel przekazu reklamowego powinien zostać zrealizowany przez intensywną reklamę pionierską w pierwszej fazie cyklu?

Ilustracja do pytania 23
A. Przekonywanie do produktu.
B. Porównywanie z innymi produktami.
C. Przypominanie produktu.
D. Zapoznawanie z produktem.
PGF.08 Pytanie 305
Zarządzanie kampanią reklamową

Oblicz wartość netto plakatów reklamowych, mając na uwadze, że koszt papieru oraz druku 1 000 sztuk plakatów wynosi 1 000,00 zł. Agencja nalicza marżę w wysokości 25%.

A. 750,00 zł
B. 1537,50 zł
C. 1250,00 zł
D. 1000,00 zł
Zarządzanie kampanią reklamową

Dysonans poznawczy to mocny mechanizm psychologiczny, który dotyczy podejmowania decyzji przez konsumentów. Który z poniższych przykładów najbardziej odnosi się do redukcji dysonansu poznawczego w reklamie?

A. Zastosowanie postaci z bajek w reklamie
B. Nawiązanie do emocjonalności, czułości i erotyki
C. Wykorzystanie eksperta lub autorytetu w danej dziedzinie w reklamie
D. Wprowadzenie w reklamie elementów humorystycznych
Zarządzanie kampanią reklamową

Klienta o jakim temperamencie dotyczy opis?

n n nn n nn n nn n nn n nn
– wytrwały
– oszczędny
– podatny na promocje
– jego decyzje zakupowe są przemyślane
– oczekuje perfekcyjnej obsługi i „perfekcyjnego" produktu

A. Flegmatyka.
B. Choleryka.
C. Sangwinika.
D. Melancholika.
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie graficznej prezentacji wyników badań ankietowych określ, które medium reklamy będzie najskuteczniejszym środkiem przekazu dla nowego salonu kosmetycznego.

Ilustracja do pytania 30
A. Prasa.
B. Telewizja.
C. Radio.
D. Internet.
Zarządzanie kampanią reklamową

Klient agencji reklamowej oczekuje gwarancji, że materiały reklamowe będą wydrukowane na papierze, którego produkcja przebiegała z uwzględnieniem minimalizacji negatywnego wpływu na środowisko leśne. Pracownik agencji reklamowej realizując to zlecenie, powinien sprawdzić, czy na opakowaniu papieru widnieje znak

Ilustracja do pytania 31
A. C.
B. B.
C. A.
D. D.
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakie media powinny zostać uwzględnione w mediaplanie, jeśli klient poszukuje ogólnopolskiego zasięgu oraz multimedialnego przekazu?

A. Telewizja
B. Reklama zewnętrzna
C. Czasopisma
D. Stacje radiowe
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja zajmująca się segmentacją rynku klientów instytucjonalnych wykorzystała kryterium, które odnosi się do rocznej częstotliwości zakupów. Jakie kryterium zostało zastosowane przez agencję?

A. Społeczne
B. Geograficzne
C. Demograficzne
D. Behawioralne
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie załączonej tabeli wskaż medium, w którym koszt dotarcia do 1% grupy docelowej jest najniższy. Wykorzystaj wskaźnik CPP=koszty pojedynczej emisji/rating emisji

Emisja reklamy
w TVw kiniew radiuw czasopismach
koszty emisji reklamy120 000,00 zł20 000,00 zł4 000,00 zł95 000,00 zł
rating emisji55%12%10%25%

A. TV.
B. Kino.
C. Radio.
D. Czasopisma.
Zarządzanie kampanią reklamową

Zasady podane w załączonej charakterystyce zostały zapisane w

Charakterystyka spotu reklamowego
nie nadużywa zaufania odbiorcy,
nie wykorzystuje braku doświadczenia lub wiedzy odbiorcy,
nie zawiera elementów zachęcających do aktów przemocy.

A. ustawie o radiofonii i telewizji.
B. Kodeksie Etyki Reklamy.
C. ustawie o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
D. ustawie prawo własności przemysłowej.
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie tabeli wybierz cenę reklamowej podkładki pod myszkę, przy której zysk ze sprzedaży będzie najwyższy.

Koszt produkcji, złCena, złWielkość sprzedaży, szt.
1,802,001 000
2,003,00800
4,005,00700
5,507,00400

A. 2,00 zł
B. 7,00 zł
C. 3,00 zł
D. 5,00 zł
PGF.08 Pytanie 319
Zarządzanie kampanią reklamową

Określ na podstawie fragmentu rozmowy sprzedażowej, którą technikę aktywnego słuchania zastosował sprzedający.

Klient: Od kilku lat prowadzę salon kosmetyczny i przez cały ten czas swoją reklamę zamieszczałam w prasie lokalnej. Niestety, nie jestem zadowolona z jej efektów.
Sprzedający: O ile dobrze zrozumiałem, reklama prasowa już Panią nie interesuje.

A. Klaryfikacji.
B. Precyzowania.
C. Parafrazy.
D. Odzwierciedlania.
Zarządzanie kampanią reklamową

Atrakcyjność danego segmentu rynku zależy od trudności w jego wejściu i wyjściu. Najbardziej pożądane segmenty rynku charakteryzują się

A. niskimi barierami wejścia i wysokimi barierami wyjścia
B. wysokimi barierami wejścia i niskimi barierami wyjścia
C. wysokimi barierami wejścia i wyjścia
D. niskimi barierami wejścia i wyjścia